Meiden, wie kent dit: Polyvine Verniswas Taupe Het schijnt een combi van was en vernis te zijn: dus het uiterlijk van was met de sterkte van vernis. Ik kan er alleen nog zo weinig over vinden, dus durf het nog niet aan...
we hebben op marktplaats een leuke grenen tafel weten te kopen. Alleen kwam vriendlief thuis en is het blad nogal hobbelig.. Is dit nog vlak te schuren of niet? Het was eigenlijk de bedoeling om de onderkant wit te maken en het bovenblad wat donkerder bruin (a la Riviera maison). Hoe krijgen we de bovenkant dan mooi bruin? met beitsen en dan nog aflakken of?
Ja ik gebruik dit altijd over de Annie Sloan. Het smeert super met een kwast of doek Het is heel dun, beetje als lotion. En daarna is het ijzersterk! Ben er heel erg tevreden over. Veel beter dan de was van AS!
Grappig! Ik dacht gister ook terug aan dit topic en dacht er nog aan het beheer een berichtje te sturen om te heropenen. Iemand deelde dus deze gedachte! Ik vind het echt super om te zien hoe de meubels gepimpt worden. Wanneer mijn zoontje wat ouder is willen wij ook ons huis restylen dus zo kan ik mooi ideetjes op doen.
Haha 😂 ja ik wil graag een tafel van mp opknappen, tenminste.. wat ik wil is gewoon boven budget dus dacht.. dan knap ik wel een tafel op en heb ik t zelfde. dus hoopte eigenlijk met heropenen dat mensen weer wat te showen hebben 😊 Thnx beheer!
Leuk dat het topic weer open is. Nog steeds helemaal blij mee. Vorig jaar van gratis euro pallets en steigerhout wat ik voor een koopie op de kop had getikt een super leuke lounge set gemaakt :-D Bekijk bijlage 455994 Bekijk bijlage 455995
Aha. Meubels opknappen doe ik ook graag. Maar voorlopig geen tijd meer voor. Mag eerst in het huis aan de slag.. Nog een gang schilderen, alle deurposten.
Ik zoek nog zo'n grote kledingkast voor op de slaapkamer van mijn mannen. Afgelopen weekend bij een winkeltje geweest, gingen stoppen. Mega grote kast, grijs, echt perfect... Maar verkocht 😞 Nu opzoek naar een andere kast... Wel gisteren nog een oud jaren 60 kastje opgehaald. Ik denk dat ik die met Annie sloan ga verven. Jullie een idee voor de kleur? De muur is mint groen. Het bed is wit steigerhout en op de vloer liggen grijze tegels.
heeft er iemand toevallig pas een kinderbureau opgeknapt voor een meisje...ik ben op zoek naar inspiratieideeen. Ik heb een bureau voor de oudste dat nu grenen met blauw is en dat wil ik helemaal wit gaan maken maar wil ook nog iets met kleuraccenten doen...bv de laatjes allemaal een felle kleur ofzo...
Ik heb deze klaarstaan voor zodra er weer ruimte is in de kamer van Y (dus als de babykamer af is en de meubeltjes doorschuiven). De ster was er al in gezaagd (maar kun je evt ook zelf doen) en heb er plaklint in geplakt voor het kleuraccentje. Ik twijfelde nog om met Mod podge en een restje behang iets te doen op de voorkant van de bak, maar ben blij dat ik het niet te druk heb gemaakt..