Wat een supergaaf topic om inspiratie op te doen! Ben zelf niet zo crea bea daarin, maar heb door jullie nu heel veel inspiratie gekregen!
Leuke en mooie dingen dames! Zo een kastje staat hier momenteel ook in de schuur om geschilderd te worden, niet voor ons zelf maar voor iemand anders. Moet er nodig aan beginnen.
Gaaf! Ik heb dat dressoir staan in het donker en ben hem spuugzat. Maar zóó...?!!! Hoe heb je het bovenblad gedaan? Kaal geschuurd of vervangen? .
Vervangen voor steigerhout. Ik was begonnen met schuren maar kwam er al vrij snel achter dat dat geen beginnen aan was.
Ik krijg nu echt onwijs zin om ook iets te maken!! Maar mijn huis staat al zo vol met leuke (nieuwe) spullen! Voortaan toch eerst mp en kringloop aflopen als ik iets nodig heb. Jullie meubeltjes zien er allemaal geweldig uit!
Gaat hier ook zo hoor.. Heb ook nog 2 kastjes staan en een oude kroonluchter.. Nah ja, wat in het vat zit........
Bekijk bijlage 411269 Iemand een tip hoe ik deze tv meubel aan kan pakken? Hij moet olifant grijs worden.(sorry als hij gedraaid is)
Ik doe af en toe aan stoelzittingen vlechten. Onderstaand exemplaar was mijn eerste poging (daarom geen 'vóór' foto in digitaal format voorhanden ) Het was in elk geval donkerbruin geverfd met de zitting verrot. Ik heb hem opgeschuurd, in de was gezet en de zitting vernieuwd. En nu staan ze (het was een setje) leuk in de slaapkamer...
Geweldig dit onderwerp. Mooie meubels en creaties allemaal. Ik zelf heb twee ouden eiken kasten opgeknapt, maar wil ook nog meer doen. Helaas geen foto's.
Haha zo is het maar net, het staat hier 'pas' een jaar dus kan best nog wat tijd bij haha. Ik heb het gewoon druk druk druk, gelukkig snapt ze dat en heeft ze geduld met me.
Wauw, ben zwaar onder de indruk van wat jullie allemaal maken! Ik heb er geen talent voor, maar ik blijf wel meelezen en bewonderen!
Ik zou 'm gewoon 1 kleur grijs maken. Met annie sloan kan je het er gewoon overheen doen. Ik heb nu bezig met een grote schouw. Zal vanavond even voor/na foto's plaatsen.
Ik ben momenteel een side tabel aan het verven, ga er een make up tafel van maken voor op de slaapkamer . Daarna ga ik onze buffetkast grijs maken, ben klaar met de witte kleur! Dus tijd voor verandering.!