Before/After Meubels pimpen

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bedankt!

Iemand trouwens tips waar ik roze ladeknoppen kan krijgen?

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oeee leuk topic!! ik wil ook een grote buffetkast kopen. gewoon van mp af en dan zelf verven maar mijn man wil t niet :(

o en action verf rules! :p:D

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geen hele duidelijke foto van 'na' maar hij staat nu vol met speelgoed :p en dit was enige foto die ik ervan heb verder :D

het tafeltje is al zo'n 20jaar oud denk ik. ooit al eens wieltjes onder gezet door mijn tante en na 15jaar mocht ik hem hebben. nu 5jaar later was ik die lelijke tafel zat en heb m een make over gegeven

4. Logan

Logan Niet meer actief

Lovely83 wow ik vind alles prachtig!

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Xenos?

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
  7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hihi jij brengt mij op ideeën Aszz :p
    Heb in de schuur ook nog een schouw staan zonder kachel ding erin. Die is kapot gegaan maar wilden de schouw zelf niet weg gooien ondanks dat die gebruikt is en niet zo mooi meer is.
    Toevallig heeft vriendlief gister de schuur opgeruimd en wilden hem weggooien , nou ik heb besloten ga er binnenkort aan beginnen om hem op te knappen.
    Lukt het niet , lukt het niet anders koop ik een nieuwe kachel ervoor en kan ik hem weer gebruiken hihi.

Nu even dit topic doorlezen hoe ik het best kan beginnen en waarmee vooral.

8. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Xenos misschien? Die heeft knoppen maar ik weet niet of ze ook roze hebben die jij vind passen bij je meubel.

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Bij de Gamma zag ik laatst ook een heel pad met deurknoppen en dergelijke.

10. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Engeltjesendraken.nl heeft ook leuke knoppen!

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik heb roze knoppen tijdje terug bij blokker gehaald! zijn lichtroze

12. Koesje

Koesje Niet meer actief

Leuk topic met een hoop gave spullen!!
    Hier mijn bijdrage. Helaas geen before foto maar het kastje was koloniaal met andere knoppen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,8 KB
      Weergaven:
      8
  13. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Pff ik had vandaag een pimp-baaldag. Wilde eindelijk eens Annie Sloan verf proberen op mijn marktplaats grenen kast, blijkt het hout er doorheen te bloeden! op advies van de verfzaak alabastine spray erop, nieuwe laag verf erop, maar het bleef er doorheen komen..

Nu zit er dan maar ouderwetse grondverf op.. echte grondverf op terpentinebasis.. jammer voor het milieu, ik wil die kast wit, niet wit met bruine vlekken! Dus.. 4 lagen erop en nog niet klaar, die Annie Sloan hype is niet aan mij besteed..

14. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland

Ik had dit met m'n kast, bloedde ook, maar heb de spray van alabastine erop gedaan en nu is die mooi gelukkig!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    misschien domme vraag maar ehh Annie Sloan??

16. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Annie Sloan is een merk krijtverf, dan hoef je niet te schuren vantevoren, alleen te verven en dan af te werken met wax. En soms blijkbaar eerst gronden met iets tegen bloedednd hout.. Je kunt er een hele mooie matte, oude look mee krijgen.. maar ik koop het dus nooit meer..

17. mol81

mol81 Niet meer actief

Nou, vol goede moed heb ik de startersset van Annie Sloan gekocht maar ik kom er gewoon niet aan toe om de verven. Alles staat nog ingepakt in het plastic op de kast. Iemand die mijn set over wil nemen? 1 liter old white verf, soft wax en een kwast. PB me maar bij belangstelling.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dames ik wil graag jullie mening. Ik heb deze kast gekregen vandaag. Nu wil ik morgen meteen aan de slag voordat er spullen inkomen en het dan een 5 jarenplan gaat worden. Hij staat uit elkaar dus heb geen duidelijkere foto dan deze van de vorige eigenaar.

Hij is helemaal wit. 1x in dr verf gezet en verder niks meer aan gedaan door haar. Ik wil m zelf nog een laag wit geven maar twijfel of hij helemaal wit moet worden of dat ik er een andere kleur bij doe.

Onze hele woonkamer is wit kwa muren. Op 1 muur hebben wij mooi behang met blauwe en bruine tinten.

Wat zouden jullie doen met deze kast? Tips tips tips :D

19. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Je zou hem wit kunnen verven en de achterwand aan de binnenkant kunnen behangen met het behang van de wand (als je dat nog over hebt..). Of een verf zoeken die past bij het behang en hier bijvoorbeeld de kastjes en lades mee doen. Of leuke nieuwe deurknopjes zoeken die passen bij de rest van de inrichting en de verf in 1 kleur houden.. of.. of.. wat jij wilt!

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik denk dat ik het heeeeel lichtblauw zou doen. Echt dat je net een tintje kleurenverschil ziet tegen de witte muren. Of misschien iets van een sjabloon op de deurtjes in de kleuren die je noemt?

Deel Deze Pagina