Wat een lef! Weer een Marktplaats schandaal!

Discussie in 'De lounge' gestart door Angellove90, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Een vriend van ons heeft een half jaar geleden een auto gekocht via mijn vriend. Deze auto heeft hij de 18 februari weer verkocht via Marktplaats.

Nu wordt de auto weer aangeboden via Marktplaats, met de volgende tekst:
    Auto is van mijn broer geweest die 2 maanden terug is overleden en daarom wordt deze auto te koop aangeboden.

Het moet toch niet gekker worden zeg! We hebben het al gemeld bij Marktplaats, maar ze zeggen er niets aan te kunnen doen. Wat zouden we nog meer kunnen doen?

(M'n vriend weet trouwens 100% zeker dat het dezelfde auto is. Het kenteken klopt en hij heeft zelf de sportuitlaat erop gebouwd :cool:)

Bijgevoegde bestanden:

2. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Is de auto stuk?

Wat maakt de advertentie tekst nou uit. Zolang hij geen defecte dingen verkoopt, of de boel belazerd met geen goederen leveren oid vind ik 'schandaal' wel erg overtrokken..

3. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    uhhh en wat maakt jou dat uit?
    zet hij dingen neer wat niet klopt over de auto?
    als hij zegt dat alleen ze broer overleden is hoop niet dat ze broer dat leest dan!
    de auto is allang verkocht door jullie zou me er niet zi druk over maken!!!

4. Ik zou het ook raar vinden hoor. Waarom zou je daar in hemelsnaam over liegen? En als je dáár over liegt, waar liegt hij dan nog meer over?

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik vind het wel schandalig. Beetje op mensen hun gevoel inspelen. Deze mensen kots ik echt uit.

Ik had een mailtje gestuurd en heel boos geworden. wat ik ermee bereikt had? geen idee maar mn woede was weg...

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    De reden die hij op geeft is niet netjes, maar waarom maak je je zo druk? Hij heeft de auto destijds gekocht van jouw vriend en verkoopt deze nu weer.
    Als het je echt dwars zit, dan zou ik contact met die "vriend" opnemen.

7. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Ja, dat vind ik dus ook. Waarom zou je in vredesnaam liegen over de dood van je broer! En als hij overleden is, waarom dit dan in een mp advertentie zetten?

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Uhm. Wat is het schandaal?

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nou, ik vind het wel schandalig om de dood van een familielid te faken om zo sneller je auto te verkopen.

10. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Je gebruikt een leugen over de dood van een geliefde toch niet om een auto te gaan verkopen?

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    misschien is zijn broer wel echt overleden, weet jij veel. kan jou het bommen verder

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Idd. Ik denk ook niet dat die auto daarom sneller verkocht wordt.
    Heb nog nooit iemand Uit medelijden een auto zien kopen iig...
    Ik zou het wel raar vinden, maar me er verder absoluut niet druk om maken.

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Er eens bij stil gestaan dat degene die destijds de auto van jullie vriend heeft gekocht daadwerkelijk overleden zou kunnen zijn en zijn broer de auto nu te koop zet? Of kenden jullie de koper persoonlijk?

14. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    naja schandalig.. dat valt wel mee, is blijkbaar zijn verkooptactiek ;) een vreemde, dat wel.. maar schandalig vind ik het niet

15. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Schandaal? Beetje overdreven hoor!

Mocht hij hierover liegen vind ik het vreemd maar een schandaal?

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn idee.

Dat het op zijn Holland.s gezegd geen stijl is, Daar in geef ik je gelijk.

Maar waarom zouden jullie een oude auto die jullie vorig jaar verkocht hebben nu volgen via Marktplaats.?

En vind het woord schandaal erg uit zijn verband gerukt.

Had meer gekozen voor de titel.

Wat ik nu tegen kom op marktplaats. Niet te bevatten dat er mensen zijn die de boel op deze manier te koop aanbieden.

Zo iets.!:)

17. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dat kan ja niet.. Die vriend heeft de auto op 18 februari verkocht, dus de "broer" in kwestie kan niet al 2 maanden geleden overleden zijn.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat kan natuurlijk wel altijd. Voor dat de verkoper zijn auto kocht alles kan. Het kan idd zelfs waar zijn.

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Natuurlijk niet. "auto is van mijn broer geweest die 2 maanden geleden is overleden". Auto is van vriend van TS geweest, dus tenzij dat toevallig de broer is van degene die de advertentie plaatst kan dat dus niet.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    niet goed gelezen

Deel Deze Pagina