Een vriend van ons heeft een half jaar geleden een auto gekocht via mijn vriend. Deze auto heeft hij de 18 februari weer verkocht via Marktplaats. Nu wordt de auto weer aangeboden via Marktplaats, met de volgende tekst: Auto is van mijn broer geweest die 2 maanden terug is overleden en daarom wordt deze auto te koop aangeboden. Het moet toch niet gekker worden zeg! We hebben het al gemeld bij Marktplaats, maar ze zeggen er niets aan te kunnen doen. Wat zouden we nog meer kunnen doen? (M'n vriend weet trouwens 100% zeker dat het dezelfde auto is. Het kenteken klopt en hij heeft zelf de sportuitlaat erop gebouwd )
Is de auto stuk? Wat maakt de advertentie tekst nou uit. Zolang hij geen defecte dingen verkoopt, of de boel belazerd met geen goederen leveren oid vind ik 'schandaal' wel erg overtrokken..
uhhh en wat maakt jou dat uit? zet hij dingen neer wat niet klopt over de auto? als hij zegt dat alleen ze broer overleden is hoop niet dat ze broer dat leest dan! de auto is allang verkocht door jullie zou me er niet zi druk over maken!!!
Ik zou het ook raar vinden hoor. Waarom zou je daar in hemelsnaam over liegen? En als je dáár over liegt, waar liegt hij dan nog meer over?
Ik vind het wel schandalig. Beetje op mensen hun gevoel inspelen. Deze mensen kots ik echt uit. Ik had een mailtje gestuurd en heel boos geworden. wat ik ermee bereikt had? geen idee maar mn woede was weg...
De reden die hij op geeft is niet netjes, maar waarom maak je je zo druk? Hij heeft de auto destijds gekocht van jouw vriend en verkoopt deze nu weer. Als het je echt dwars zit, dan zou ik contact met die "vriend" opnemen.
Ja, dat vind ik dus ook. Waarom zou je in vredesnaam liegen over de dood van je broer! En als hij overleden is, waarom dit dan in een mp advertentie zetten?
Nou, ik vind het wel schandalig om de dood van een familielid te faken om zo sneller je auto te verkopen.
Idd. Ik denk ook niet dat die auto daarom sneller verkocht wordt. Heb nog nooit iemand Uit medelijden een auto zien kopen iig... Ik zou het wel raar vinden, maar me er verder absoluut niet druk om maken.
Er eens bij stil gestaan dat degene die destijds de auto van jullie vriend heeft gekocht daadwerkelijk overleden zou kunnen zijn en zijn broer de auto nu te koop zet? Of kenden jullie de koper persoonlijk?
naja schandalig.. dat valt wel mee, is blijkbaar zijn verkooptactiek een vreemde, dat wel.. maar schandalig vind ik het niet
Mijn idee. Dat het op zijn Holland.s gezegd geen stijl is, Daar in geef ik je gelijk. Maar waarom zouden jullie een oude auto die jullie vorig jaar verkocht hebben nu volgen via Marktplaats.? En vind het woord schandaal erg uit zijn verband gerukt. Had meer gekozen voor de titel. Wat ik nu tegen kom op marktplaats. Niet te bevatten dat er mensen zijn die de boel op deze manier te koop aanbieden. Zo iets.!
Dat kan ja niet.. Die vriend heeft de auto op 18 februari verkocht, dus de "broer" in kwestie kan niet al 2 maanden geleden overleden zijn.
Dat kan natuurlijk wel altijd. Voor dat de verkoper zijn auto kocht alles kan. Het kan idd zelfs waar zijn.
Natuurlijk niet. "auto is van mijn broer geweest die 2 maanden geleden is overleden". Auto is van vriend van TS geweest, dus tenzij dat toevallig de broer is van degene die de advertentie plaatst kan dat dus niet.