before and after make up

Discussie in 'De lounge' gestart door mamagisa, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Heb nooit heel veel make up op.... alleen me ogen af en toe.

Maar kan niet zo gauw foto's vinden zonder.. hou namelijk al niet zo van foto's. Ben niet echt fotogeniek

2. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik draag wel make-up (foundation, eyeliner,mascara en soms blush en lipgloss) maar echt anders word ik er niet van. Wel iets fleuriger zeg maar;) maar niet zoals bij de sterren die een dikke laag plamuur op zich smeren... die zien er idd vaak veel anders uit zonder make-up:p
    Als ik een voor en na foto zou laten zien zou je als enige verschil misschien zien dat ik een iets gladdere huid heb met foundation en verder niet veel. Heb van mezelf al donkere wimpers en maakt met mascara weinig verschil.
    Ik vind het gewoon leuk om te tutten:)

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Before and after

Before is trouwens net gemaakt geschrobt en al en bek af van het weekend..e

Bijgevoegde bestanden:

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dat maakt voor mij een wereld van verschil.
    Mascara en wenkbrauwpoeder zijn een must, zonder zie je de haartjes gewoon totaal niet en heb ik een blote-billen gezicht. En heb van mezelf echt 0,0 kleur op m'n wangen, dus blush is ook dagelijks meer dan welkom!
    Ga geen foto's van mezelf hier plaatsen ivm privacy, maar denk dat een ieder zich er wel een voorstelling bij kan maken als ik zeg dat ik rossig haar heb van mezelf ;)

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik hoop dat er niet heeeel veel verschil is!
    Ga rustig naar buiten zonder make-up.

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Ik ga echt NOOIT zonder makeup weg. Ik lijk net 16 zo:)

Edit: eerste foto is dus zonder;)

7. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Before, was ik net opgenomen int Zkh dus zie er sowieso niet zo happy uit en dan ook nog make-up loos...
    After is van een fotoshoot, zou niet m'n eigen keus geweest zijn...

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ga nooit zonder de deur uit, veel te kaal. Wat me wel frustreert is dat als iemand het dan toch ziet, ze vaak zeggen 'ach kan best, viel me niet direct op'. En dan sta je je elke morgen uit te sloven ;)

9. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik ga nooit zonder mascara de deur uit. laatste keer moest ik mn kids naar school brengen en had gewoon echt ff geen tijd sochtends.
    vraagt er een andere moeder, heb je niet geslapen vannacht? je ziet er zo moe uit....

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik gebruikte onwijs veel en het maakte wel echt een verschil, maar nu eigenlijk bijna nooit meer.. M'n huid werd er NOG slechter van en schoonmaken duurt zo lang.. :)

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Zoooo herkenbaar!! Ik draag met die hitte alleen mascara en wenkbrauwpotlood. Slaap ik lekker snachts, vraagt iedereen of ik ziek ben oid omdat ik zo weinig makeup op heb. Terwill als ik slecht slaap, ze niks zeggen:p

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    alleen mascara een bb cream. zonder staat kaal (mijn vriend zijn woorden) in het weekend af en toe oogpotlood

ik heb 1x geen mascara op gedaan en toen werd er idd gevraagd of ik slecht had geslapen..

13. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik draag altijd een foundation en meer niet.
    Voorheen was het foundation, wenkbrauwen(potlood) klein beetje bij tekenen, mascara, oogpotlood en eyeliner.

Nu wen ik er steeds meer aan alleen foundation op te hebben en niks anders meer.
    Maar het geef je wel een ander gezicht met veel make -up op.

14. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Ik ben een fan van rode lippenstift. Heb donker lang haar en blauwe ogen. Kan het wel hebben, al zeg ik het zelf.
    Sowieso altijd foundation, rouge en mascara. Het geeft me net even een mooiere huid.

15. Metire

Metire Niet meer actief

Ik maak me doordeweeks heel naturel op, wel alles erop en eraan: foundation/cc cream, oog make up, wenkbrauwen, blush, bronzer etc. Maar dan wel echt zo aangebracht dat het er natuurlijk uitziet :)

Met een speciale gelegenheid ga ik wel all out!:D smokey eyes bijv.. heerlijk! Dán kan ik er wel heel anders uitzien hoor, maar niet dat je me niet meer herkent :)

16. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Als ik eens een keer niet opgemaakt ben, krijg ik altijd de vraag of ik niet goed geslapen heb!

Ik kom dus bijna nooit buiten zonder make up.

Ik doe niet veel op hoor, enkel zwarte eyeliner, en een paar dikke lagen mascara.

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dit is mijn make up stijl.
    Ik hou van lichte neutral make up (zie foto):)

18. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik ga niet snel zonder make-up de deur uit!
    Vaak heb ik op: BB-cream, poeder (niet altijd), oogpotlood en mascara.

19. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik ga nooit zonder make-up de deur uit. Vind ook dat het echt veel verschil maakt. Ik heb dan ook zo mijn vaste ritueeltje. Ook altijd in deze volgorde: bb cream, concealer, poeder, wenkbrauwen, oogschaduwlijntje rond ogen, blush, lippenstift, lenzen in en daarna mascara. En toch zie ik er niet super opgemaakt uit vind ik zelf:cool:.

20. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Prachtige meid ben je zeg!

Ik ga ook niet zonder makeup de deur uit. Vooral foundation en mascara zijn een must. Anders heb ik echt een blote billen gezicht!

Deel Deze Pagina