We hebben niet zo'n groot budget en zijn wel opzoek naar een tablet tweedehands. Maar kan ik dit nou ook als Ereader gebruiken? En kan ik hier ook alle apps op downloaden als op een telefoon? Wat voorn geheugen is nodig? En zit er standaard wifi op zo'n ding? En wat is de gemiddelde batterij duur? En ik lees soms in advertenties, simlockvrij? Zit er een simkaart in? Haha bedankt voor het antwoorden
Ik weet niet wat je budget is maar ik zou persoonlijk kijken naar een ipad of een samsung tablet. Dit zijn de 2 meest bekende en 2 van de beste.
Top Kan je ook 'offline' apps doen en video's erop zetten via pc? En die ook 'offline'kijken ivm vliegtuig
Er zijn wel een paar apps die je offline kan doen. Video' erop zetten man wel maar daar heb je een speciaal programma tje nodig. Is dacht ik niet zo makkelijk als via de pc.
Hmm vriendlief is handig dat scheelt. Gaat me vooral om straks een vier uur durende vlucht door te komen pff
Op een ipad kan je zappelin zetten en daar filmpjes in downloaden. De zappelin app draait alleen op ios van apple en niet op een android systeem. Verder weet ik niet of het kan.
Op de samsung is het volgens mij makkelijker om filmpjes op te zetten, je doet gewoon het kabeltje erin en sleept de filmpjes van de computer naar je tablet. Ik heb trouwens ook t.orrent op mijn samsung dus kan ook gewoon films d.ownloaden. Volgens mij kunnen de meeste spelletjes wel offline gespeeld worden. Met Ipad moet je weer synchroniseren enzo voor boeken, filmpjes en muziek, dat vind ik persoonlijk minder handig. Maar veel mensen vinden dat weer niet erg.