Ik vroeg me af of er mensen zijn die al iets hebben gehoord naar aanleiding van het invullen van de jaaropgave en alles? Ik was nieuwsgierig en geef eerlijk toe dat ik wel hoop dat we het hebben voor we met vakantie gaan, wat extra is nooit weg, vorig jaar kregen we het half mei al uitbetaald.
Hier ook niet. Is nu volgens mij ook nog wel erg vroeg? Mijn belastingconsulent vertelde dat als het voor 1 april verstuurd is ze het moeten verwerken voor 1 juli. Geen idee wat en wanneer voor 1 juli is.. Wij hopen het ook heel snel te krijgen, want kunnen het ook goed gebruiken
Nee hier ook nog niet. Vorig jaar hadden we het geld 17 april al op de rekening staan. Dus het kan wel vroeg zijn. Dus ik zit ook met smart op die brief te wachten. haha.. Maar ik ga er nu vanuit dat het pas mei wordt op zijn vroegst.
waren jullie vorig jaar 1 van die gelukkigen, ik zat steeds tellig te vertellen tegen mijn man dat we het de afgelopen jaren pas steeds hadden eind juni, maar bleek gewoon half mei te zijn, ik hoop dat het dit jaar ook zo snel is. En voor 1 julie moet het afgehandeld zijn toch?
wij krijgen het altijd eind juni.... ook al vullen we het vroeg in. Dus alles wat eerder is, is mooi meegenomen.
Ja wij waren een van die gelukkigen. Nou dat gelukt treft ons vast geen twee jaar achtereen. Maar ja, wat in het vat zit verzuurt niet zeggen ze. En het moet inderdaad voor 1 juli afgerond zijn. En als je dan de brief krijgt, is de dagtekening van de brief ook ongeveer de betaaldatum. Toen ik er werkte was het dat het binnen maximaal 10 werkdagen na dagtekening van de brief werd overgemaakt.