Hallo allemaal, Ik heb een beetje een gek idee, ik wil voor mijn man en mij een soort spel proberen te maken waarmee we weer een beetje tijd voor elkaar kunnen maken, gewoon een spel met allemaal kaartjes met vragen die je elkaar 1 keer in week kunt stellen. Maar nu ben ik dus vragen aan het verzinnen, wie heeft er ideeen? wat kun je elkaar elke week vragen..?Of misschien hebben jullie nog verder leuke/spannende ideeen om het spel uit te breiden. Het doel van het spel is gewoon om weer een beetje tot elkaar te komen en interesse in elkaar te houden / of te krijgen.... En misschien ook een leukere naam voor het spel haha....
Wat een leuk idee. Wat ideen voor vragen: (die allemaal gaan over de afgelopen dagen/weken) - wanneer vond je me er het leukste uitzien? - wat zou je nog graag samen willen doen? - Als je mij moet omschrijven met 1 woord welk woord zou dat wezen? (en dan doelend op je gedrag/humeur vd afgelopen dagen/week/weken) - Heb ik je verrast en zo ja waarmee? - Waar heb je het meest om gelachen? - Waar zou je mij een compliment voor willen geven? - Wat zou je mij graag aan willen zien trekken? - Wat heb ik erg goed gedaan? En wat doe opdrachten erbij zijn ook leuk als afwisseling op het vragen vuur; geef een kus, geef een knuffel, voer een nootje/chippie, haal de volgende ronde drinken, drink samen een slokje (met armen door elkaar). Zulk soort dingen. Maar maak jij dan nog een bord? Of moet je dobbelen?Kan er een winnaar uit komen?
Was het topic alweer vergeten Wauw draak je hebt een goeie start gemaakt zeg! Ik wil ook zo'n spel!! Ik ga nu opruimen maar kom er vanavond op terug, mss kan ik nog iets aanvullen
Wellicht ga ik er zelf ook 1 maken Misschien kunnen wij hem met zijn direen maken en er dan patent op aanvragen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld ermee verdienen