Ik ben nu bijna 35 weken zwanger van de eerste.. Vorige week had ik ´snachts al last van vreselijke pijnlijke krampen die na 2 uur weer ophield. Nu krijg ik ook al wat meer last van mijn schaamstreek wat soms wat zeurderig aanvoelt. Me onderrug doet me vreselijk zeer straalt uit naar me linker bovenbeen, ik voel me al 2 dagen niet fit. Heb meer last van witte afscheiding.. Omdat het de eerste is, denk ik wel eens.. Begint het nu?? Dames wie kent dit nog meer, is het gewoon een licht griepje.. of??
Is je kindje al ingedaald? Het klinkt een beetje als wat ik had toen die van mij aan het indalen was. Misschien ook voor de zekerheid even aan je VK vragen?
Indalingsweeen? En er zijn ook de zo gezegde oefenweeen en voorweeen als t echt begonnen is lijkt t mij dat t doorzet en niet telkens zo lang stopt
Volgensmij allemaal normale klachten. Had er bij beide zwangerschappen al vanaf een week of 20 last van.. Maar als je twijfeld kun je altijd even de vk bellen. Als je krampen hebt (neem aan in je buik) gewoon even kijken of ze regelmatig komen, zo ja vk bellen, kunnen ook gewoon voorweeen zijn..