wat geef je de psz juffen bij afscheid?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door giebel, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik heb 3 juffen, 3 houten hart doosjes die mijn dochter zelf mag verven. Maar wat stop ik erin? Wat is gangbaar?

Wie is juf op Psz oid en wat krijg je vaak of wat vind je juist wel of niet leuk?

Ik ben net mijn baan kwijt geraakt, dus eigenlijk moet het wel een aardigheidje zijn.

En dan is er ook sinds kort 1 dag een stagiaire bij. Ik weet niet zo goed wat ik moet. Allemaal hetzelfde? Stagiare wat anders? Lastig hoor..

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Wat leuk, je besteed er aandacht aan dus dat zal echt wel leuk gevonden worden.

Hoe groot is het doosje? Ruimte voor een paar (zelf gebakken) koekjes met folie anders naast/ op/ in het doosje wat open staat en folie er om heen.

Voor de stagiaire zou ik dan ook koekjes doen maar zonder doosje maar met zelf gemaakt kaartje/ tekening of het moet een eindstage zijn dan is het anders.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn jongste heeft onlangs afscheid genomen.

We hebben samen voor alledrie de leidsters bekers uitgezocht, deze gevuld met zelfgemaakte chocoladefudge met noten (heel makkelijk en feestelijk) en twee zakjes thee. Vervolgens heeft ze er zelf kaartjes bijgemaakt waar ik binnenin nog een bedankje heb geschreven. Folietje en strikje eromheen, klaar!

Op de psz waren nu toevallig geen stagiaires maar anders gaf ik hen altijd hetzelfde, vind het altijd een beetje flauw om ze niets of iets anders te geven, ze werken net zo hard.

4. growingfamily

growingfamily Actief lid

21 sep 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voor de 2 vaste juffen en stagiaire voor ieder een theeboeket gemaakt.
    Vonden ze erg leuk en nuttig, want ze drinken alleen maar thee tijdens het werk.

Ook niet duur natuurlijk ;) Je kan googlen wat ik bedoel!

5. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Thee vind ik een goed idee. Maar doe het dan in het doosje. Met een reep "voor de liefste juf" misschien, of wat anders. Zal een kaart met boodschap erbij doen en kijken of ik vd stagiaire nog zo'n zelde doos kan kopen.

Bedankt!

6. Taartjes

Taartjes Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.190
    433
    83
    Mijn dochter heeft de juffen "vergeet mij niet" zaadjes gegeven. Met wat lekkers erbij. Vonden ze ontzettend leuk!

image.jpg

Deel Deze Pagina