Ik wil NU bevallen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door luca2504, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog een klaagtopic :)

Ben er klaar mee! Inmiddels heb ik me er wel overheen kunnen zetten dat ik kennelijk veel voorweeen heb zonder dat er iets gebeurt qua ontsluiting, maar ik slaap nauwelijks meer, het is hier 40 graden van 9 tot 21.00 en zelfs 's nachts is het niet uit te houden. Ik begin vocht vast te houden en heb continu buikpijn. Alles is klaar voor de kleine, dus ook om activiteiten zit ik verlegen. Bovendien zijn alle andere juli mama's om me heen aan het bevallen en stuk voor stuk komen ze trots hun nieuws aankondigen, IK WIL OOK! :D

Het is niet dat ik het niet meer aan kan want het gaat al weken zo, ben gewoon veel te ongeduldig! De uitgerekende datum komt steeds dichterbij.. Ik wil NU bevallen!

Wie doet een weeendansje voor me ;)

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha ik doe wel even een weeendansje voor je hoor! snap dat het zeker in die hitte, echt geen pretje meer is!

*weeendans weeendans* (hahaha)

maar Heel lang zal het vast niet meer duren, al duren de laatste weken meestal het langst!

suc6!!

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Je bent niet de enige :)

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Wil best een weeendans doen maar vrees dat ie niet werkt. Heb bij mijn dochter ook een boel dansjes gedaan maar die kwam ook pas met 42 weken naar buiten

5. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Hey Luca2504, ik ben geloof ik ongeveer net zo ver als jij. En ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Ik ben er ook echt klaar mee. Het is hier dan niet zo warm als daar. Maar ik zit hier dan weer met twee peuters. De laatste dagen merk ik dat ik meer in mezelf gekeerd raak, en dat is lastig met 2 peuters. Ik voel me steeds tekort schieten. Ik heb geen energie voor tripjes naar de speeltuin of om met ze rond de kamer te dansen. Ik lig de hele dag op de bank met harde buiken en voorweeen. En het zet maar niet door.......... pfffff........ klaag klaag........
    Misschien kunnen we elkaar een beetje steunen zo

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    haha join the club!! en ik ben er al overheen en idd iedereen bevalt om je heen!

7. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hey Luca2504, jij wil vast geen post van mij :).
    Helaas is het voor mij lichamelijk nu nog even niet mogelijk om een weeendansje voor jou te doen, maar ik doe het wel in gedachten voor jou. Succes he!

8. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Nog steeds niks?

9. Haha nee nog steeds niKs op een brakke nacht na. De weeendansjes hebben niet geholpen maar misschien was het per ongeluk een regendans want het heeft vannacht flink geregend en het is eindelijk een beetje afgekoeld :) ook een welkome afwisseling!

Tetje met nog 2 peuters zal het ook wel heel zwaar zijn inderdaad! Ben je vaker overtijd gegaan of op tijd bevallen? Kan me ook voorstellen dat als je eerder al bent bevallen op vroegere termijn dat je sneller zoiets hebt van He nu ben ik overtijd!

Groentje haha nou jij hebt je tijd ook wel uitgezeten toch dus je verdient het dat je meisje er nu uit is ;)

10. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik doe mee! Ik wil ook NU bevallen....:D

Ondanks dat ik me lichamelijk super voel ben ik het afwachten zo zat....en dan al die sms jes en telefoontjes:'is er al iets?' ;)

11. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    oh ik weet er alles van om gek van te worden!!

12. hihi gezellig :D Ja ik begin ze nu ook steeds meer te krijgen, of mensen die helemaal in paniek raken als ik ze bel (of juist niet opneem) ;)

13. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Pfff ik doe ook mee!!! Ik kan niet meer,en het ergste vind ik dat m'n dochter er de dupe van is,mama kan niks meer :(

Habakababa, hou je handen hoog,
    Habakababa, maak een regenboog.
    Habakababa, hou je handen laag,
    zo komt er een weeenplaag.
    Habakababa, hou je handen hoog,
    Habakababa, maak een regenboog.
    Habakababa, hou je handen laag,
    zo komt er een weeenplaag.

LOL

14. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag belde mijn schoonmoeder mijn man. Hij was in bespreking dus hij nam niet op. Ze was gelijk in paniek....:D

Of dat ze aan hem s'morgens op zijn werk vragen: 'en...is er al iets?'
    Hij: 'jaa, tis vannacht geboren maar dacht...ach ik kom gewoon werken ;) '

15. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Nou dat dagje regen was mij wat :)
    Hier bijna 39 weken! Aan de ene kant denk ik: wow het komt snel dichterbij maar aan de andere kant.. Sinds deze week onderneem ik niet meer zoveel behalve boodschappen doen. Ik vind het ook vervelend voor mijn dochter want ze wilt heel graag spelen maar ik heb niet zoveel puf. En alle kindjes waar ze mee speelt zijn op vakantie! Gelukkig komen haar neefje en nichtje binnenkort terug dus kan ze daar mee spelen :)
    Soms zweet ik wel peentjes als ik aan de bevalling denk (eerste keizersnee, nu vaginaal proberen) maar volgens mij ben ik blij als het zover is :)

Oh en ik belde gisteren mijn vader om hem succes te wensen voor de operatie vandaag (poliklinisch) en het eerste wat hij vroeg was: is het begonnen? Moet ik Alannah komen ophalen? Hihi..

16. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Ja, als je al wat hebt rondlopen, dan voel je je zo deze laatste weekjes wel tekortkomen. Mijn kinderen zouden ook dolgraag vanalles willen doen. Maar mama ligt de hele dag voor pampus! :(
    Zometeen gaan we naar het zwembad met oma, dus hebben we toch nog een uitstapje. En zwemmen dat lukt me nog wel. :)

17. Butterfly; ahhh wat schattig van je vader :p

Haha Rowena bedankt voor de weeendans :D

Krabbeke; ik zeg nu ook als mensen me vragen "en voel je al iets aankomen"?; Ja eigenlijk heb ik al een paar uur weeen maar ik dacht ach laat ik maar gewoon toch de deur uitgaan ;) Gister vroeg mijn smoeder het terwijl we op het strand zaten.. :p Geloofde ze het nog ook hahaaha

Ohh wat erg ik ben vandaag 39 weken! Toch weer een grens overschreden zeg. Gisteravond dacht ik weeen te hebben, had pijnlijke krampen die helemaal doortrokken naar mijn rug maar ik trapte er weer in want eenmaal in bed zakte het weer af en ik heb heerlijk geslapen vannacht :(

Vanavond is het wel volle maan (of was het nou gister?), dus wie weet haha

18. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Inderdaad vanavond volle maan :D

Doet een superrrrr weeendansje voor je !! haha :p

Heel veel sterkte met het allerlaatste stukje hoop dat het niet te lang meer voor je gaat duren en alvast veel succes met de bevalling !!

liefss

19. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja die volle maan, dat was t toen ook bij mn eerste, nou die kwam toen ook niet....

DAT is dus een fabeltje hahaha

20. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Bij mijn eerste gekeken naar de volle maan, tonic gedronken ect maar het mocht niet baten helaas! Alannah kwam een dag voordat ik gestript werd (alsof ze het weten) en ik had net een dag dierentuin achter de rug.. dus misschien ga ik binnenkort maar naar Blijdorp :)

Deel Deze Pagina