Begin 2012 gestopt met de pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Marjoo83, Feb 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik heb met kerst ontrekkingsbloeding gehad en toen besloten de pil niet meer te gaan slikken!

2. Renske87

Renske87 Lid

Feb 25, 2012
    40
    0
    0
    medewerker P&O in een ziekenhuis
    Hoorn
    Ik ben vanaf 18 februari gestopt

3. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

Mar 6, 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    spannend zeg, dus jullie zijn ook echt net bezig.
    renske87 zag dat jij ook gestopt ben met roken, ik ben ebzig maar vind het toch best moeilijk om te stoppen hoor :(

4. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

Jan 31, 2012
    352
    1
    16
    Ik ben 9-1 gestopt, nu in ronde 2

5. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    @ priscilla: ik ben 8 feb gestopt, en 10 feb mijn onttrekkinsbloeding gehad. Zit nu te wachten op mijn eeste ongi, a.. vrijdag verwacht ik hem. Maar.... ik kan ook zwanger zijn! Maar eigenlijk is het de bedoeling dat ik nog niet zwanger wordt en eerst mijn medicijnen afbouw. Mocht ik wel zwanger zijn dan spring ik een gat in de lucht!!! Een heel grrot gat! En ga ik gauw stoppen met de medicijnen en een hele zware periode krijgen...
    Hoop dat je hem goed heb geschat!

@Renke: oooo, ik begreep het helemaal verkeerd. was al in hock! Maar wat beroerd voor de mama! hoop dat ze nu extra kan genieten van haar kindje... Pff en hoop dat het ons allemaal bespaard blijft!

Ik heb trouwen een braziliaans choonzuje die nu in nederland woont. zij is getrouwd met mijn broer en ze hebben in december hun eerste kindje gehad. Maar zij was helemaal verbaast over onze gezondheidzorg. Toen zij nog in brazilie woonde wa het nogmaal om regelmatig naar een arts te gaan om alles wat een vrouw zwnager moet maken na te laten kijken. Alle vrouwen wisten di of ze vrachtbaar waren of niet en lieten dat ook nog regelmatig checken. Net zoals bij ons detandarts. Nu lijkt me dat een beetje veel, maar eigenlijk zou ik ook wel ff gecheckt willen worden.. Lijkt me best een geruststelling als je iig weet dat alles werkt!

6. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

Mar 6, 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    tante, ja eigenlijk zou ik dat ook heel graag willen, weet dat ik het eigenlijk niet mag denken maar soms denk ik weleens
    - wat als ik geen kinderen kan krijgen
    - werkt het allemaal wel naar behoren
    - zijn de eitjes wel goed
    - niet onbelangrijk hoe is het zaad
    -etc...etc...etc

Hebben jullie dat ook?

7. Noppie87

Noppie87 Lid

Mar 6, 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo er is veeel getypt al vanavond! 3 pagina's vol.

Ik ben gestopt vanaf 8 februari, zit hier nu moe op de bank met buikpijn..

Renske wat goed dat je gestopt ben met roken, gebruik je ook hulpmiddelen?

8. Renske87

Renske87 Lid

Feb 25, 2012
    40
    0
    0
    medewerker P&O in een ziekenhuis
    Hoorn
    Gewoon een check voordat je begint zou al super zijn. Scheelt je ook een hoop onzekerheid en tijd...

Ik heb NiQuitin pleister gebruikt. Ongeveer 2 en halve week. Wilde ook van die dingen zo snel mogelijk af, maar reageerde zo lichamelijk op het stoppen met trillen, concentratie problemen, hoofdpijn. Ik functioneerde gewoon niet meer, vandaar die pleisters.

9. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

Mar 6, 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    En werken die echt goed? had ik eigenlijk niet verwacht, heb je er nog veel moeite mee?

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, een check zou fijn zijn.. toch heb ik mezelf gerust geprobeerd te stellen dat verre weg de meeste mensen goed zwanger kunnen worden.
    Ik denk ook dat hier op het forum de verhoudingen anders liggen, want juist als iets niet goed gaat zoek je contact op internet. heel veel mensen bij wie alles goed gaat komen hier niet.

Dames, ik ga jullie verlaten voor vanavond! heb morgen mijn eerste inwerkdienst op mijn nieuwe werk en 's middags een high tea en ik val echt bijna om op de bank van de slaap! en ik moet toch alleen naar bed vanavond, dan maar zo gauw mogelijk! ;)

11. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

Mar 6, 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Slaap lekker, en heel veel succes morgen

12. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

Jan 31, 2012
    352
    1
    16
    Danielle succes morgen!
    Zo'n check zou ik ook wel willen! Ik ben er ook wel eens bang voor dat het niet lukt.. Lijkt me vreselijk als je zo graag wilt maar de natuur niet meewerkt!

Het gaat goed met ons topic! Straks zijn we het meest actieve clubje van de site! ;)

13. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Wow ladies wat een boel berichtjes deze avond!!! Hierzo een lui avondje op de bank met de man gehad.

Lekker samen gekookt,en ik heb me eens niet staan afbeulen in de sportschool! Ook wel eens lekker zo door de week.

Nu nog even de vaatwasser inruimen en dan lekker op tijd naar bed toe!

Welkom voor alle nieuwe ladies! Wij zijn gestopt met anticonceptie 2 maart en heb net zo'n beetje mijn eerste menstruatie achter de rug. Dus ronde 1 kan beginnen.

Ik denk idd dat benen omhoog en juiste standjes je te veel laten bezig zijn met het zwanger worden en niet met het leuke van het klussen! Het was meer een nieuwsgierigheid over hoe jullie ertegen over staan!

TOt morgen weer!

14. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Slaaplekker Rian en Danielle!

Ik denk wel dat het klopt dat hier veel meiden zijn waar het niet goed gaat en dat misschien een vertekend beeld geeft. Maar eigenlijk ben ik er ook wel weer erg blij mee. In mijn omgeving hoor ik bijna nooit van mensen bij wie het niet lukt of mikramen of wat dan ook. waardoor ik zelf wat mee r rut heb dat het echt niet in 1x hoeft te lukken. Heel normaal als het even duurt.

Ik dacht eerst, in juli wil ik wel graag zwanger worden. Ging ik nog een overnadenken, toen werd het juli, aug of sept. En nu denk ik Juni, juli aug, sept of in de maanden die daarna komen, en als het eerder is mag ik ook blij zijn dat het gelukt is! Niet negatief gedacht, maar een beetje zelfbechermend denk ik...

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier hoorde ik ook niets over miskramen tot ik het vertelde van de mijne.... Mijn teMleider had een.goede vriendin die het overkwam, mijn moeder had er ook 2 gehad, een collega tussen haar 1e en 2e kindjes wel zes, een andere collega gaat starten met ivf... en dan hoor je het dus ineens wel. Mensen praten daar denk ik niet graag over.

16. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

Jan 31, 2012
    352
    1
    16
    Het is toch zo dat 1 op de 10 zwangerschappen eindigd in een miskraam? Het is niet iets waar ik aan wil denken maar ik denk dat het wel in je achterhoofd spookt...
    Ik hoor ook veel in mijn omgeving over IVF, het is idd iets waar weinig mensen over praten. Pas als 1 iemand het verteld hoor je het ineens van meerdere mensen!

Ik ga ook slapen meiden, tot morgen

17. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Nee, ik denk dat ik er ook niet over zo praten, alleen met mensen die heel dicht bij staan... En jullie!!!

18. chickje

chickje Lid

Mar 1, 2012
    33
    0
    0
    Den Bosch
    wowie moeten jullie zeggen dat we overdag zoveel kletsen! nu gaat het ook hard! maar juist leuk! Ik heb op mijn werk 2 schermen dus 2 dingen tegelijk gaat prima! of bij saaaaie klanten aan de telefoon... ;)

Ik ben begin januari gestopt met de pil. Toen ongi en toen 6 wkn later weer. feitelijk de 2e ronde dus, maar de eerste echte!

Slaap lekker allemaal!

19. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

Mar 6, 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Voor de mensen die gaan slapen, slaap lekker, ik ga zo me bedje ook maar opzoeken

20. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Goedemorgen allemaal!!!

Ik ben vandaag de hele dag in Maastricht, zonder computer dus van mij geen berichtjes vandaag! Fijne woensdag!

Share This Page