Begin 2012 gestopt met de pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marjoo83, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noppie87

Noppie87 Lid

6 mrt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

Jammer, nadat het gisteren zo'n lekkere zonnige dag was, nu weer zo somber! Misschien klaart het nog op....

2. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Goedemorgen allemaal
    Helaas word het een regenachtige dag vandaag, waar in Nederland wonen jullie eigenlijk? Ik zelf kom uit Den Haag

3. Noppie87

Noppie87 Lid

6 mrt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach jammer, maar ik ben aan het werk dus zo heel erg is het niet.

Ik woon in een dorp vlakbij Dordrecht.

4. chickje

chickje Lid

1 mrt 2012
    33
    0
    0
    Den Bosch
    Goedemorgen allemaal,

We zijn bijna op de helft van de week jippie!

Ik heb trouwens zwangerschapstesten op internet besteld was niet duur hier. Zwangerschapstesten

Rian veel plezier in Maastricht!

5. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Goedemorgen dames!! :)

Ik heb een kantoordagje op het werk en hoop dus wat meer mee te kunnen kletsen!!
    Rian: wat ga je doen in Maastricht? Veel plezier

6. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    allemaal hard aan het werk op deze woensdag :D

7. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ja, wel een beetje trietig buiten. Ik kom uit het middenvan het land.

Nee, ben niet hard aan het werk.. zit een beetje op het forum te lezen. Jij vrij priscilla?

Chickje: dat is zeker niet duur. Dacht kv 2v5 te halen als ik overtijd ben. Maar wil eigenlijk niet elke maand allemaal testen gaan gebruiken. Vind het een dure hobby!

@ Marjoo: Gezellig! Jij bent dit forum gestart. vind je het leuk te lezen dat er zoveel reactie zijn en het zo gezellig is?

8. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    nee ben ook aan het werk en het forum een beetje door aan het lezen ;)
    Mag niet klagen hoef maar tot 15:00 uur vandaag

9. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Wat coor werk doe je dan? Relax dat je op je werk gewoon kan forummen. Haha, hoe heet dit? chatten?

10. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ik zag op de pagina met zwangerschapstesten die chickje doorgaf ook een test voor de vruchtbaarheid van de man. Wist niet dat je dat kon testen...

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Hierzo berichtje uit maastricht. Dagje terugkomen op de universiteit om ervaringen te delen en onderwijs te krijgen. Altijd wel gezellig...

Lekker kunnen klagen dat mijn werk zo saai is! Haha... Nu lekker lunchen, en de week is alweer op de helft!

12. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    tante ik werk op een incassobureau :D ik speur mensen op, sluit dus geen betalingsregelingen. Dus forum staat gewoon open bij mij ;)

13. chickje

chickje Lid

1 mrt 2012
    33
    0
    0
    Den Bosch
    tante ik vind het ook wel duur, maar niet testen kan ik niet aan denk ik haha

Nu viel het wel mee, ik heb 10 testen, 1 vroege test (kan 6 dagen eerder) en 2 casetten (volgens mij ook gewoon testen) en dan met verzendkosten € 13,70

14. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    @tante: ik vind het super leuk dat het hier zo actief is!! Echt een gezellig clubje meiden hebben we!

Ik merk weinig van het vieze weer, valt niet zo op als je in een ziekenhuis zit!
    Ik woon in het midden van het land

15. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ Rian - leuk Maastricht even een dagje... Wafels! :)

Jeetje wat veel reacties hier! Loop helemaal achter... Ben ook op mijn werk en heb het eigenlijk heel erg druk, maar de ongesteldheid die ik dacht dat er was zondag is weer weggegaan na 6 uur, dus ben weer aan het wachten... Niet zo blij mee natuurlijk want wil graag dat mijn lichaam uit zichzelf weer lekker in het ritme komt. We moeten het nou eenmaal afwachten maar ik ben niet zo geduldig :)

Lekker druilerige dag inderdaad... Wij hebben een glazen dak dus binnen kantoor is het daardoor ook helemaal grauwig. Vanaf morgen wordt het weer beter en vrijdag is het echt lekker warm :)

Werk ze allemaal! Vanavond kom ik weer spieken :)

16. Renske87

Renske87 Lid

25 feb 2012
    40
    0
    0
    medewerker P&O in een ziekenhuis
    Hoorn
    Zo, had vanmiddag op mijn blackberry al even bijgelezen maar kan dan niet reageren...

Ik had lekker een middagje vrij omdat ik vrijdag ook moet werken, dus maar gelijk compenseren. Werk sinds een half jaar 4dagen in de week en ben op vrijdag vrij.

Vriendlief is ook vrij vandaag en zijn even de stad ingeweest en langs de kruidvat om de bekende 2 voor 5 euro(zwang. test) te kopen :p Komen we toch een tante van mijn vriend tegen hihi.... Gelijk portemonnee erover heen gehouden!

17. bambi81

bambi81 Lid

7 mrt 2012
    38
    0
    0
    Groningen
    Mag ik me hier ook aan toevoegen? Had me ook al op een ander forum toegevoegd, maar hier zitten nog meer dames die op hetzelfde punt zijn als mij :)

Ik ben 30, zondag gestopt met de pil en gisteravond ongesteld geworden.

En daarna maar afwachten hoe lang of hoe kort het duurt... ;)

18. Noppie87

Noppie87 Lid

6 mrt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat zal je altijd zien dat je dan iemand tegen komt! Als ik vrijdag nog niet ong. ben wil ik ze ook gaan halen.

Ik ben ook aan het werk. Werk 32 uur, op vrijdag vrij. Ik heb een heel groot raam naast me, dus het grauwige weer goed kunnen zien, alhoewel ik het erg druk heb gehad vanmiddag.

19. Renske87

Renske87 Lid

25 feb 2012
    40
    0
    0
    medewerker P&O in een ziekenhuis
    Hoorn
    Ja het schaamrood voelde ik zo omhoog komen,hihihi. We liepen die winkel echt proostend van het lachen en de ontspanning uit!!

Welkom Bambi81 en heeel veel succes ;)

20. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hi Bambi: Ook hier welkom!!

Ja, dat zal je altijd zien dat je iemand tegen komt. Net doen of je neus bloed!! Haha.

@Renske, ik kan wel reageren via mijn bb!

Deel Deze Pagina