Haha, Rian, geen crisis nee. Relaxxxxxx... Geen idee of we samen gaan testen.. Ik denka ls we echt voor het echie gaan wel. Maar officieel doen we dat nu dus niet dus ik hou alle nog een beetje voor mezelf. Wel verteld dat vandaag mijn ongi eraan zit te komen, maar hij is er veel minder mee bezig als ik(bekend voor velen) Hijis nog een beetje aant wennen aanhet idee en wil hemniet afschrikken. Maar al hij gewend is lijkt samen testen me wel leuk! Chickje: Moeilijk besluit! Een paard is al erg intensief ja. Heb dat gemerkt bij een tante, die kreeg een rugoperatie, paar maanden plat. Wat een gedoe omhet paard te blijven verzorgen zeg! pff. Snap wel dat het echt super kan zijn om een paard te hebben! Er is ook een topic over mama worden en studeren. Heb je die gezien? Lastig je darmen, hoop dat ze snel tot bedaren komen!
Ik krijg net een mailtje van bol.com Ze hebben een nieuwe babywinkel online! Wat leuk! Ik ga ff snuffelen Willen jullie meekijken: bol.com | Baby
Ik ga ook alleen testen en dan ren ik inderdaad naar beneden Wij hebben net een jaar een nieuw huis en hebben 1 kamer echt nog over, daar staat nu wel een logeerbed en een bureau maar dat is het, haha! Lekker grote kamer is dat ook. Ik ben op internet wel erg aan het kijken naar kamers en babyspullen zoals kinderwagens, boxen, kleertjes. Zo ontzettend leuk allemaal! Maar idd eerst maar een positieve test en een hartje dat klopt!
@ Rian ik denk er ook al over na hoor. Bij ons word het ook de logeerkamer, beetje aparte indeling heeft die ook, wij hebben ook zo'n schuine muur van de portiektrap naast ons En ik ben er nog niet overuit hoe we dat willen doen, aan de éne kant lijtk het me wel leuk om hem te verrassen met bijvoorbeeld een slappertje "je word papa" maar aan de andere kant lijkt samen testen me ook wel wat. En dat boek heb ik ook al over nagedacht.
Chickje, wat een lastig besluit.... Je hebt het druk en een paard vraagt inderdaad ook veel aandacht dus dat is wel lastig. Hoe is je gevoel erover? en wat bij mij altijd helpt is het even laten bezinken, en dan zo af en toe je gedachten er over laten gaan om te kijken hoe en wat en hoe je je voelt en wat het met je doet... en hoe je gevoel dan is. @Testen, Wij hebben vorige keren steeds samen getest... vond het zooo ongelooflijk spannend dat we de testen samen hebben gedaan. (kwam ik ook gewoon vroeg uit bed en ging hij iets later weg). Ik heb het boek 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' wel al gekocht in de la liggen hier en dat wil ik hem geven bij de 1e echo... Hoe het de volgende keer zal gaan weet ik niet, maar vriendlief vind het toch nog heel spannend als ik zwanger zou zijn, ging natuurlijk ook erg snel, en vind het dan fijn om het samen te doen. Wij hebben ook al een kamertje in gedachte voor de babykamer: ons kleinste kamertje... moeten we alleen even de droger en onze kledingkasten verplaatsen... vinden we vast een andere plek voor! Ik ben al 2,5 uur op het werk en heb nog niets gedaan, het is zo'n puinhoop hier, dus heb alleen nog mar telefoon opgenomen en mailtjes zitten sturen.
Ugh saaie dag... Helemaal geen crisis situaties voor het weekend... Gelukkig is de vrouw waarmee ik samen werk erg gezellig. Ik heb ondertussen eens een baby-uitzetlijst gezocht en naar mezelf gemailt... Is erg lang, en sommige dingen heb je toch echt niet nodig denk ik, (misschien denk ik daar later anders over) maar goed, wel handig... Nog 3 uur en 1 kwartier en dan is het weekend!!! Hebben jullie plannen vanavond? Mijn vent is niet thuis is in Hanover naar een of andere beurs en komt dus pas laat thuis. Ik ga lekker zumba doen en dan ladies night met een soeppie en foute tv! In m'n uppie!! Heerlijk...
@ Rian zo'n uitzetlijst lijkt me ook wel heel erg handig, zou ik ook eens moeten maken Wel lekker dat je een rustig dagje heb, ik moet tot 3 uur dus nog eventjes doorbijten. Vanavond denk ik weinig bijzonders misschien een filmpje kijken en waarschijnlijk nog wat werken
Vriendlief mailde net dat hij zich niet lekker voelt, dus die komt lekker op tijd naar huis. Ik ga zo mijn laatsre afstudeerinterview voor vandaag houden en dan is het mooi geweest. Vanavnod geen plannen! morgen naar Rotterdam: Sushi eten en naar de film!
@ danielle Klinkt als een leuke dag morgen, veel plezier in he tmooie rotterdam en geniet van de sushi
Jaaaa, ik hen mijn eerste zwangerschap testen gekocht! Kruidvat 2v5. Hihi, kon ze natuurlijk niet vinden, 3x de winkel door. Bij Etos weet ik ze zo te liggen.. Vanavond doe ik ook niet veel, mannetje is al de hele week met zijn computer bezig en hij wilde vanaaf nog even verder. Dus maybe kijken we saampjes een serietje en dan vermaken we onder ieder met onze eigen dingen. Morgen ook lekker saampjes thuis, heerlijk! Rotterdam klinkt leuk! Have fun!
Hoi! Denk ga ook es meekletsen. Ben begin februari gestopt met de pil. Hopen dat het snel lukt!!! Liefs!
Als ik de vorige pagina's trouwes zo lees weet ik in ieder geval dat ik niet hardstikke gek ben.... Volgens manlief ben ik er veel te veel mee bezig. Weet al in welke kamer de babykamer moet komen. Is nu onze logeerkamer en lekker ruim. Ik weet ook al precies hoe dat ie er uit komt te zien... Best ernstig.... En ik houd marktplaats in de gaten voor de meubeltjes etc. Maar gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben! (die pagina's van Bol.com zijn trouwes best leuk, nog niet veel keus, maar wel leuk!!) Als ik ga testen ga ik het alleen doen en op een moment dat manlief het niet weet. Hij is nogal stressig aangelegd en gaat zich alleen maar heeel druk zitten maken als hij weet dat ik ga testen. En dan krijgt hij weer migraine en dat willen we niet...Maar we zien wel... Zondag en maandag zijn vruchtbare periodes, dus maar ff flink aan het klussen slaan....
nou tante ik ben benieuwd wanneer je ongesteld wordt. ik ben helaas nog steeds niet ongesteld. maar ik hoorde dat het niet vreemd is als het wat langer duurt. dus afwachten dan maar weer.
Hi Bouncy, welkom! Ik hoop voor je dat het je snel lukt! Heb je je eerste uckus al gehad? dat je nu aan de vructbare periode begint. Is dan snel gegaan of niet? Ik lees in je banner dat er veel nare verhalen om je heen zijn. Ik hoop voor je dat je daardoor niet de moed verliest! Bol.com wond ik ook erg leuk, leuke tips enzo.. Nou, wees welkom en praat lekker mee!
@mamaworden: ja ben ook benieuwd. Ik verwacht het eigenlijk nog wel vandaag. Ben meerdere kerenmet de pil gestopt en heb nooit een rare cyclu gehad. Was er ook niet zoveel mee bezig hoor. Liep net in de stad, dacht oooo, het loopt langs me benen. Ik snel naar huis gescooterd: helemaal niks! Haha!
haha ja ik ken het, ik denk elke dag ja ik ben nu ongesteld, ik ga dan naar de wc en helaas weer een wit wc-papiertje. zit nu al 11 dagen te wachten. Ik heb ook ff op bol.com gekeken maar blijf toch meer fan van babydump daar heb je echt alles.
mijn schoonzusje is zwanger en ze hadden van de week de 20 weken echo. Alles is goed en het wordt een jongetje! Kan me bijna niet inhouden om allemaal leuke dingetjes te kopen. Maar steeds denk ik: ik kan het geld beter bewaren voor als ik zelf zwanger ben. haha
O mama, ik dacht even dat jij morgen moet maar je wacht al 10 dagen. Dat is beroerd! Hoop dat het nel mag komen, nog sneller dan bij mij en van mij mag het nu wel komen. Dus moet je nagaan hoe nel ik het voor jou hoop Wat leuk van je schoonzusje! Hou je maar in, cadeautjes gevenis leuk, maar hoeft niet elke keer! Je hebt ze vast al wat gegeven schat ik zo... Maybe kanje wel dingen van je schoonzusje lenen als je zelf eenkindje hebt!