Leuk Rian, ik ben ook net terug van zumba! Wat is het toch een leuke sport he! Fijn dat je mannetje weer wat beter is. Haha, die opmerking ook.. Mamaworden, wat fijn zeg! Hoop dat het de volgende keer raak mag zijn! Renske, wat een bijzondere opmerking van die tandarts zeg! Zal vast wat betekenen..
@ Sammie - wij schrokken daar ook echt enorm van toen we hoorde hoe hoog de kosten voor een kinderdagverblijf zijn... Amsterdam is ook echt super duur... @ Danielle - wat goed dat de echo zo mee viel en dat ze ook met je mee denken. @ Marjoo - wat spannend zeg! Hopelijk ben je zwanger @ Tante - gefeliciteerd met je vriend! Cadeautjes zagen er goed uit! Was hij ook blij met de inhoud?? @ LieveMamaTrix - welkom en heel veel succes/plezier ! @ Rian - balen dat je vriend nog ziek is! Wel goed denk ik om hem even te laten en volgende maand te proberen, kan het alleen maar meevallen @ Bambi - hopelijk is je menstruatie snel weel regelmatig! Duimen Wij hebben de badkamer en wc en keuken verbouwd in een apartement terwijl we er woonden... Niet aan te raden @ Pucks - Balen dat je cyclus zo lang duurt! Hopelijk wordt je snel ongesteld... Geduld hebben is echt niet makkelijk! @ Renske - het is toch de eerste keer de mogelijkheid hardop benoemen... Maakt het echt he? @ mamaworden - jeeh!!!! Wat goed, je lichaam kan het nog allemaal zelf. Is toch een fijne bevestiging... Hier een drukke dag gehad. Druk op mijn werk en daarna een tweede bezichtiging voor een woning gehad. We willen het erg graag hebben en moeten morgen uiterlijk een bod doen als we het zouden willen maar ik vind het dood eng. Mijn schoonvader gaat als het even mee zit een deel meefinancieren en die kan morgenochtend pas bevestigen of wat wij bedacht hebben ook echt gaat werken. Gek idee dat we morgenavond een huis gekocht kunnen hebben. Ik hou er ook rekening mee dat het niet lukt en dan vinden we echt wel wat anders... Maar ik wil het zo graag! We zullen het zien... Nu maar even mijn hoofd proberen leeg te maken...
@ Bambi: ik herken het de verbouwingen, wij hebben gelukkig de badkamer/wc en gang al achter de rug. Volgende op de planning is de kinderkamer dan eigen slaapkamer en dan hopelijk de keuken en oh ja niet onbelangrijk misschien ooit eens de tuin. Maar gaat helaas bij ons ook neit snel altijd eerst sparen en dat gaat langzaam :S @ mamaworden gefeliciteerd je lichaam doet het zelf op naar de volgende ronde. @ pucks ik hoop dat jouw ongi ook snel komt, wachten is nooit fijn vooral als je er geen vat op hebt
@ Emm82 ja hier in den haag is het ook ontzettend duur, wij hadden berekend dat als ik 3 dagen zou werken dat we 950 euro kinderopvang per maand kwijt zijn :O gelukkig krijg je dan nog wel kinderopvangtoeslag van ongeveer 500 euro maar toch nog 450 euro per maand voor 3 dagen opvang, best pittig vind ik
@mamaworden: Jeej! Wat fijn zeg. Ik duim nu al voor een kortere cyclus volgende keer. En geen ongi meer! Zo gek, de een word blij, de ander verdrietig van zn ongi. En de afgelopen jaren was het vooral, bah, weer ongi, stomme gedoe altijd. Waarom moet dat nou weer bij vrouwen! En nu ben ik zo blij dat het er is! @Emm: wat spannend! Ik het huis groter dan wat je nu hebt? En als jullie het kopen, wanneer zou je dan ong. verhuizen? Mijn ongi verlooptiets rustiger dan toen ik nog aan de pil was. Toen had ik zo'n last van gassen, pfff, werd er niet goed van. Zo ongemakkelijk! Nu had ik vooral veel buikpijn, ongi buikpijn, maar vooral darm buikpijn.. Wel erg pijnlijk, maar kan me gewoon onder de mensen begeven. En ik had gedronken zaterdag avond, daardoor had ik vast meer buikpijn zondag.. Hij vond de cadeaus ook leuk hoor! De hele box van Lost op BlueRay, echt gaaf! We gaan voor de tweede keer kijken. Haha, ik had ook zo'n chocoladehaas gekocht, hele mooie, pure. Liet ik heb vallen net voor het inpakken. Eerst dacht ik, klein barstje, zie je niks van. Pakt hij hem uit: helemaal aan stukken hahahaha We zijn lekker uit eten geweest, goed gegeten en nu weer lekker thuis.. @sportmeiden: Julllie zijn goed bezig!!! Wow wat is kinderopvang duur! Jeetje, dan werk je voor de kinderopvang!
Hallo dames, Als jullie het goedvinden, wil ik wel meekletsen. Ik ben 27 jaar oud. Ik heb een beetje geprobeerd bij te lezen, maar nog lang niet alles. Zoals jullie aan mijn onderschrift kunnen zien, ben ik in okt. 2012 gestopt met de pil. Ik was vrijwel meteen zwanger, maar helaas kreeg ik een miskraam. Na de miskraam en een ronde wachten, zitten we nu dus eigenlijk weer in de 1e ronde. Erg spannend allemaal...
Hi Lauren, welkom! Lees en chrijf lekker mee! Ik snap het even niet, okt 2012? bedoel je 2011? Of bedoel je een andere maand? Wat moeilijk dat je een miskraam hebt gehad, bij 10 weken... dan heb je toch al aardig lang de tijd gehad om je te verheugen op je kindje. Heftig hoor meis! Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het goed mag gaan!
@Emm, super spannen joh een huis kopen! Succes met het maken van de beslissing!!! @ Lauren, welkom bij onze Topic! Wat naar om te horen dat je een miskraam hebt gehad, hopelijk is het snel opnieuw raak! Hierzo kleine verbetering in de conditie van mijn vriend. Ziet er al een stuk beter uit en is vandaag gaan werken. Dus wie weet komt het er toch nog van deze week Ik heb vannacht de hele nacht liggen dromen over zwanger zijn, positieve testen etc. Toen ik wakker werd dacht ik bijna dat ik zwanger was... Hebben jullie dat ooit, van de dromen dat als je wakker wordt het realiteit lijkt? Misschien toch een goed idee om ietsje minder bezig te zijn met babies, zwangerschap etc... ga er alleen maar van dromen!
Hier heeft vriendje koorts gekregen gisteravond. Ons en dat is niet goed voor de zaadkwaliteit.... Lees op internet verschillende verhalen, zo zou het sperma alleen gedurende de koorts afsterven, en daarna weer goed zijn, op andere plekken lees ik dat het 3 maanden duurt voor het weer goed is.... Nou, dat hoop ik toch niet! Ga een dagje naar school, aan mijn scriptie werken. Fijne dag dames en werkse!
@Rian, dat van die dromen herken ik ook ja, soms moet ik echt even nadenken of ik bijvoorbeeld echt iets heb gezegd of dat ik het heb gedroomd. Fijn dat je mannetje weer aan de betere hand is. @Lauren, Welkom! Wat vervelend van je mk. @tante, wat zagen je cadeaus er feestelijk uit!~Bijna jammer om ze open te maken. Met een verjaardag doe ik het meestal niet, maar met kerst vind ik het ook erg leuk om te doen. @Emm, wat spannend een eigen huis! Hopelijk gaat het voor jullie lukken. Zou je er veel moeten gaan verbouwen? Pff ik heb vandaag helemaal geen zin om te werken haha. Maar er ligt genoeg dus ga zo toch maar eens beginnen. Gisteren een rare dag gehad. Mijn opa is van het weekend aangevallen door een stier en ligt met 12 gebroken ribben en een gat in zijn long in het ziekenhuis. Alleen nu begint alles het zo'n beetje slecht te doen en krijgt hij steeds meer slangetjes e.d. erbij.
goedemorgen meiden @ lauren welkom klets gezellig mee @ danielle wist niet dat koorts zo'n invloed had op de zaadproductie, dat word de mannen dus volstoppen met vitaminientjes @ rian moet zeggen dat ik er in me dromen/onbewust nog niet zo mee bezig ben. misschien komt dat volgende week wel als ik stop met de pil
Jeetje, noppie, wat erg! Wat een schrik zeg, arme opa! Hoe kan dat nou? Een stier tegen een oude man, dat gaat niet werken. En zo te lezen heeft hij hem flink te pakken genomen! Hoe oud is je opa? Sterkte ermee! @Rian: Dat dromen heb ik ook heel erg gehad. En ja, ook dat je denk, het is niet waar! Echt niet leuk dan, zo teleurgesteld! Maar droomde ook echt hele rara dingen, soort van popachtige tweeling kreeg ik,van stof, en was o zo gelukkig! hihi. Maar bij mij werd het vanzelf minder. Toen wa ik alleen maar in mijn hoofd bezig met kindjes en had het nog met niemand gedeeld.. 3 maanden? Dat is lang! Ik neig het niet te geloven, maar heb er geen vertand van. Hoop iig dat het niet zo is, je zou een man hebben die 4x in het jaar ziek is!!!
Jaaaa, 3 maanden is een kwart jaar! bah! Ik voel me zelf ook niet fijn... zucht... vrijdag sollicitatiegesprek, daar maar op hopen, en hoop dan gauw een baan te vinden waarin ik echt mijn ei kwijt kan en wat ik leuk vind!
Hebben jullie dit gezien? Net5 - Programma Video's - Detail pagina - Oeps! Een zesling - 1. Surviving Six - Oeps! Een zesling: Aflevering 1
Zo! Helemaal weer bij gelezen..haha! Ik heb in de tussentijd veel genoten van de zonnestralen, CPC toeschouwer geweest en tussen de bedrijven door ook nog even een crematie bezocht van de oom van mijn lief. Ik slaap sinds vrijdag ontzettend goed! Wel weer met behulp van Melatonine...en dat is pech, want mochten we zwanger raken...dan moet ik daar weer mee stoppen. (en dus weer terug naar slapeloze nachten) Ik heb geen vreemde kwaaltjes meer, de chocolade kick is voorbij (na een grote chocoladeletter en een doos met mini magnums...) Buik is niet meer opgezwollen en geen krampjes meer. Opzich fijn...maar vraag me nu echt wat me te wachten staat. Ik wacht nu op de eerste échte menstruatie zonder pil in mijn systeem. Zo benieuwd hoe ik die ga ervaren. Na die ronde gaan we voor het echie. Ik heb nu een beetje de houding van...als we zwanger raken, dan doen we het maar met wat we hebben. En dat houdt in 3 trappen op en af. Voor alles is wel een oplossing. Ik hoop gewoon dat mijn oude huis op Nationale Open Huizen dag verkocht wordt! En daarna zien we wel. Komt vast wel goed. Weet je al wat meer marjo? Ik duim voor je! En alle nieuw mensen! Welkom!
Welkom Lauren! Schrijf lekker mee! En wat erg zeg, je mk... Hoop dat je snel meer geluk hebt. @ teeleut, gaan wij zo'n beetje gelijk op? Mijn onttrekkingsbloeding is zaterdag gestopt. Voor mij is het nu ook wachten op mijn eerste "natuurlijke" ongi... @danielle, alvast veel succes bij je solicitatie (voor het geval ik er niet meer aan denk ) En sterkte met de ziekenboeg! @noppie, jeetje wat erg zeg voor jullie en je opa. Heel veel sterkte. @Emm, spannend! Een nieuw huis! Mocht het doorgaan, moeten jullie het huidige huis ook verkopen?? @sammieshiba, erg hé dat geld sparen. En in die zin zijn wij ook nog lang niet klaar hoor. Als het boven af is zouden we in principe beneden verder kunnen. Maar goed, daar kunnen we het voorlopig ook nog wel even mee doen. Dus waarschijnlijk wordt het dan eerst de tuin die aangepakt gaat worden. We zouden eens een een winnend staatslot moeten kopen i.p.v. altijd maar waar niks of 7,50 euro op valt... @mamaworden, wat een opluchting zal dat zijn! @ Pucks, vervelend dat het zo lang duurt. Bijna irritant dat je dat soort dingen niet zelf in de hand hebt van je eigen lichaam.
@tante, mijn opa is 66 en werkt in de veehandel. Hij was samen met een verkoper naar de stier aan het kijken en ineens werd de stier dol en gooide mijn opa eerst weg en ging er vervolgens op door beuken. Vervelende is vooral dat hij al slechte nieren had en door alle medicatie (oa. morfine voor de pijn) gaan die het ook opgeven. @teeleut, wel fijn dat je weer een goede nachtrust heb! Wel zo belangrijk.
Ha dames, Net ff jullie reacties even bijgelezen. Ik zit vooral op mijn mobiel op internet maar plaatsen op het forum lukt dan niet echt (zooo priegelklein), best jammer dat er geen forumapp is zodat je het forum dat je volgt wat sneller terug kan vinden. @Lauren, leuk dat je ook mee gaat schrijven....hopelijk heb je snel geluk na je mk! @danielle, succes met je sollicitatie alvast, spannend hoor. @noppie, sterke, wat een naar verhaal zeg. @Emm, oei bezig met een nieuw huis, dat zijn altijd leuke tijden (en daarna veel leuke dingen aanschaffen en inrichten enzo...dat is nog het leukste). @sammieshiba, ik begrijp je helemaal. Je blijft ook bezig he? Wij hebben eerst echt ons hele huis opgeknapt tot badkamer en nieuw toilet en nieuwe plafonds aan toe, nu sparen voor een nieuwe CV, uitbreiden van onze tuin, ooit eens een nieuwe keuken. @ rest: sterkte met alle zieke mannen en een fijne avond allemaal!