Done! Dacht dat ik het al gedaan had, maar had er een h tussen gezet, na de eerste t. Die uitnodiging weer geannuleerd!
@ Rian - wat leuk! Goed dat jullie er iets speciaals van gemaakt hebben! Toch leuk zo twee paspoorten @ Tante - vervelend zo'n dag. Ik ben 7 jaar gelden ook twee jaar echt depressief geweest en herken het gevoel. Gelukkig gaat ook dit voorbij... Heb je binnenkort iets leuk waar je je op kunt richten? Er zijn vrijwilligersmiddagen bij bejaardenhuizen waar ik ben geweest, van die mensen wordt je echt weer blij. Alle schaamte voorbij een sterke verhalen Wel ontzettend rot voor je hoor. Is echt een spiraal waar je dan in zit die je moet proberen te doorbreken (al weet ik ook dat het makkelijker gezegd dan gedaan is en de ene dag makkerlijker dan de andere). @ Danielle - wat goed dat je het Sonja Bakkeren hebt opgepakt! Een paar van mijn collega's hoorde ik er ook alweer over. Ik ben ook ooit zo begonnen (met haar eerste boek) maar kon het niet volhouden. Uiteindelijk dus wel 40 kilo afgevallen, maar op eigen manier. Succes met je sollicitatie morgen!!!! @ Teeleut - wat een verhaal! Heb je iemand via de rechtsbijstand? Goed druk blijven zetten hoor, daar doen juristen het altijd goed op @ Marjoo - hoop dat je een beetje opgeknapt bent... Las vandaag dat er een mega griepgolf door NL gaat. Hier een mega drukke dag op mijn werk gehad. Netjes 13 uur gewerkt en nu languit op de bank... Moet altijd zoveel bijlezen! Geniet van jullie avond!
@Emm: dankjewel voor je lieve woorden! Ik heb zeker iets leuks om naar uit te kijken, want morgen hebben we hier een feestje. Wel druk, maar toch ook erg leuk! Maar ik heb er wel grote moeite mee. Meestal gaat het beter dan vandaag, maar ik ga een moeilijke periode in(waar ik al eerder bijna aan onderdoor ben gegaan) en zie daar heeeeeel erg tegenop. EIgenlijk heb ik gewoon echt hulp nodig van een proffesional, maar daar wacht ik al 8 jaar op.. Wel mensen gezien en gesproken, maar elke keer met een kluitje in het riet gestuurd. Ben dr echt zat van! Maar ik denk echt dat ik me morgen een stuk beter voel! EN..... We hebben vanavond een citytrip naar parijs geboekt, helemaal leuk! Kijk ik naar uit, al duurt het nog wel erg lang! Wat heb je lang gewerkt! Languit op de bank heb je wel verdient zeg! Hoe komt het dat je zulke lange dagen maakt?Moet je nou morgen weer?
Ja, rustig hier, saai zelfs. Maar ik plaats ff een berichtje, kijken hoe het met mijn banner is.. Haha, volgens mij niks aan de hand nog...
haha ik heb mn banner aangepast en ga m hier ook ff checken!! Spannend 1 week Danielle! Ik begin weer opnieuw
Poe! Na een week beurs-staan en mijn rijbewijs te hebben gehaald is het hier flink doorgegaan... Ik ga weer proberen in te haken . Ik dacht eergisteren mijn eisprong te voelen. Zou erg kort op de ontrekkingsbloeding zijn, maar gezien de regelmaat in mijn cyclus nog ver te zoeken is toch maar even een Ovu-testje gedaan ( want die had ik nog liggen ). Negatief, waarschijnlijk dus gewoon een krampje. Meestal voel ik mijn eisprong wel juist... Kon er de klok op gelijk zetten. Moet het maar weer flink in de gaten houden... en klussen als een malle!
@mamatrix: Gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat je je rijbewijs hebt! Waarmee stond je op de beurs? Veel klus plezier! Hoop dat je cyclus snel weel regelmatig is..!
Goedemorgen allemaal! Ik wil ook wel lid worden van het clubje! Vond al dat er zo weinig is gezegd(getypt), nadat ik een weekend weg was geweest. Fijne dag allemaal.
Hehe, hier een druk en rustig weekend achter de rug, Zaterdag heel hard geklust (schilderen) en gisteren dagje bank vanwege veel spierpijn! Dit weekend zou mijn meest vruchtbare periode zijn geweest, en daar hebben we ook goed gebruik van gemaakt Zaterdag dus die hele duidelijk positieve ovulatie test gehad... Ben erg benieuwd... We klussen de komende week nog wel door voor het geval mijn eisprong toch wat later is gekomen... Ik ben zo benieuwd, qua timing en frequentie zou het best heel goed kunnen dat we zwanger worden deze cyclus... Als we niet zwanger zijn weet ik ook niet wat we anders/beter kunnen doen. Behalve lekker klussen en de kans zijn werk laten doen! Fijne (dra)maandag!
Oehh en nu is het afwachtenn.. dat duurt zooo lang haha. Maar hopelijk is het gelijk raak! Spannend hoor. Nog gefeliciteerd met je mannetjes Nederlandersschap! Danielle hoe is je sollicitatie gegaan?
Goedemorgen allen! Ik heb een paar dagen geleden dus een negatieve ovu-test gehad, maar heb dus gisteren weer een ei-sprong kramp gevoeld. Ik heb geen zin om gelijk het hele doosje leeg te testen, dus hebben we gewoon maar geklust in de hoop dat mijn eisprong zich heeft aangediend of niet lang op zich laat wachten. Vind het echt een gek iets dat je er voorheen nooit mee bezig was en nu helemaal op scherp staat als het gaat om de eisprong en het wel of niet ongesteld worden. Leuk!