Welkom Sunshine! Ik hoop dat je volgende cyclus wat korter is! Ik kom weer eens even mijn banner checken.. Ik geloof dat die banner steeds een beetje achterloopt hoor... maar volgens dat ding zit ik in de buurt van mijn eisprong
hey sunshine, wat leuk dat we precies op dezelfde dag gestopt zijn met de pil en ook nog eens alle twee zo'n lange cyclus hebben gehad. Ik hoop dat ik deze maand wel snel ongesteld (of zwanger) word.
hoi allemaal is weer ff geleden maar was even op vakatie nu helaas weer thuis.Maar wat leuk om te lezen dat danielle en rain85 zwanger zijn gefeliciteerd dames.
@ Sammieshiba, nee ben nog aan het wachten, maar zit pas op 19 dagen vandaag, de 16e voor eerst geworden he na 46 dagen, kan ik uitgaan van een normale cyclus vind zo lastig?, heb ovutesten gedaan 4 x afgelopen week maar steeds negatief. Ik ben morgen naar new york tot de 11e dus jullie zullen dan even niets van mij horen!! liefs
Ah, ik zie ineens dit topic weer voorbij gekomen... Mijn banner is helaas niet groen meer kon de kleur trouwens niet zelf kiezen, deed hij zelf. Volgens mij is de jouwe ook al een keer van kleur veranderd of doet hij dat volgende week als je maanzaadje een appelpitje is!