Bovenin deze pagina, net onder de pagina nummering staat onderwerp tools. Daar druk je op en dan abonneren op onderwerp. EN dan kan je instellen wanneer je een email wilt en kan je het abonnement toevoegen. Ik doe altijd direct een email. Je krijgt dan per topic een e-mail als er een reactie is. Maar niet bij elke reactie, alleen de eerste na de laatste keer dat je op het topic geweest bent. Snapje? volgens mij schrijf ik niet zo duidelijk...
Hallo dames, Dat abonneren is handig, ga ik ook doen. Wat een.rotopmerking van schoonpaps.... Ik begrijp dat je ermee bezig blijft! Kun je er wel.met je vriend over hebben? Wij zijn bij.nichtje op de koffie geweest, daarna lekker gewandeld door de stad, broodje gegeten! Nu weer bijna thuis, denk dat we spelletje (kolonisten van Catan) gaan spelen of dat we weer verder gaan met Prison Break .
Ja, handig he! Ah leuk, prison break! Heb ik ook helemaal gezien! Fijne mannen Heb gisteravond wel met mijn vriend overgesproken, hij vond het ook erg raar en snapte het niet. Hij raadt me aan het snel van me af te zetten. Hij kan dat!! Ikniet zo goed... Vanavond is hij weer thuis en ga het dan toc nog ff in de groep gooien. Het zit me gewoon niet lekker...
mama worden, nee ben nog niet ongesteld. ben ook niet overtijd, verwacht vrijdag mijn ongi. trek jij het wachten op je ongi nog?
denk er wel elke keer aan als ik naar de wc ga, steeds hoop ik dat ik het plotseling wordt. maar kan ook gewoon bezig zijn zonder ermee bezig te zijn. ik hoop alleen dat het niet te lang duurt, want wordt hier wel wat onzeker van.
Ok, dat is goed van je! Dat je het een beetje van je af kan zetten.. Die onzekerheid is niet goed, dus ik hoop dat je snel verlost wordt!
Hoi dames! Wat gezellig die drukte hier hè! Het is leuk dat er steeds zoveel nieuwe berichten staan als ik kijk! Dat wachten en die onzekerheid is vreselijk hè! Stiekem heb je hoop maar je durft niet te hard te hopen want anders heb je teveel verdriet als het niet zo is! Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn! Een vruchtbaar clubje hier!
Hallo allemaal, Als het kan zou ik graag nog even meepraten hier . Ik ben sinds 31 december 2011 (kwam toevallig zo uit) gestopt met de pil na 17 jaar. Na mijn onttrekkingsbloeding ben ik na 29 dagen weer ongesteld geworden. Vandaag is na 28 dagen mijn tweede menstruatie begonnen, waar ik erg blij mee ben. Wij gaan pas vanaf mei actief proberen en hebben de periode tot dan voor mij om weer te wennen aan mijn lichaam en de pijntjes enzo. Ik kan me niet meer herinneren hoe mijn menstruatie was voordat ik met de pil begon. Ik weet dat ontpillen niet nodig is maar vind het wel prettig zo. Ik ben verder 29 jaar en woon in Amsterdam. Ik ben fulltime juriste en doe in de avonduren een masterprogramma aan de universiteit. Het programma duurde in totaal 5 jaar maar ik prop het in 3 jaar. Ik moet (als het goed is) nog 5 maanden dus sluit allemaal lekker aan bij onze kinderwens. Mijn man is 31 en we zijn nu 1,5 jaar getrouwd. Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen... Groetjes, Emm
Welkom Emm! En Prison Break, inderdaad fijne mannen. Heb de serie toen op tv ook gevolgd nu 2e hands op marktplaats gekocht en kijk hem nu met manlief en.kunnen we hem hierna weer verkopen hihi. Mamaworden, jij hebt na het stoppen met de pil helemaal nog geen ongi gehad toch? Balen. Hoop echt dat ie gauw komt! Tante, heb jij het nog/al met vriend besproken dat Jou die opmerking niet lekker zit?
Oh ja, dat wilde ik nog vertellen! Het is nu 8 dagen na de mk en ik begin me eindelijk weer beter te voelen. Ben niet zo verdrietig meer en durf ook weer met vertrouwen vooruit te kijken!
Zoooo ik ben een dagje weg en dan is in ene ons onderwerop ontploft met reacties!!! Haha, 2 hele pagina's erbij. Emm welkom! Superspannend dat jullie binnenkort gaan beginnen. Wel fijn om rustig de tijd te kunnen nemen om je lichaam te leren kennen en niet meteen elke maand stress te hoeven hebben of je wel of niet zwanger bent. Ik ben ook vanaf mjin 13e al aan anticonceptie, dus ik week niet helemaal precies hoe mijn lichaam is zonder! Eerst 13 jaar de pil, nuvaring, mirena spiraal etc... Ik ben gisteren ongesteld geworden, vandaag best heel hevig... Buikkrampen, en flink bloedverlies... Ach ja hoort er bij. Iig kunnen we nu wel gaan beginnen als dit voorbij is! Vandaag gezellige dag. Verjaardag bij mijn moeder. Vond het wel lastig om mama niet te vertellen dat vrijdag mijn mirena is verwijderd! Ze weet wel dat we ergens dit jaar aan de slag gaan, maar heeft geen idee van nu al! Haha, ik ben zo benieuwd hoe ze zal reageren als ik vertel dat we zwanger zijn!
Fijn om te horen. Het lijkt me heel moeilijk, als je zo bezig bent met zwanger worden en je bent het en je krijgt dan een miskraam... Positieve is wel dat je weet dat je man geen losse flodders schiet (angst van mijn man) en dat jullie samen prima zwanger kunnen worden (en ook vrij snel volgens mij toch?) Een hele dikke knuffel van deze kant op, en veel positieve vibes...
@danielle Wat fijn dat je je wat beter voelt zeg! Welkom Emm! Zo te horen ben je wel flink druk zeg! Wat ben je vroeg begonnen met de pil! Bij mij was dat helemaal niet aan de orde op die leeftijd, niemand was aan de pil.. Had er vast mee te maken dat ik op een streng christelijke school zat, maar toch ben ik een beetje verbaast Hoe ging dat dan? Deed je dat uit jezelf of kwamen je ouders of je vriendinnen met het voorstel? En jij dus ook Rian, hoe is dat bij jou gegaan, zo jong aan de pil? @ Rian Dat klinkt als een gezellige dag. Ik begrijp dat je graag aan je mam wilde vertellen dat je minerva verwijderd is. Mijn mam was vrijdag bij mij en we hebben het over van alles gehad en ik had telkens op het puntje van mijn tong liggen dat we binnenkort voor een kindje gaan! Ja, die verassing, ik hoop dat je mam super blij is als het eenmaal zo is! Heb nog wel ff met mijn man gepraat over die opmerking van mijn schoonvader. Hij was verbaast dat ik daar nog aan dacht en zei dat hij het vast niet zo bedoelde als het eruit kwam. Hij was gewoon moe en had ff geen zin in bezoek. Maar hij vond wel dat het niet zo handig was om te zeggen. En dat het geen enkele zin heeft als ik erover na blij denken...
ik ben zo jong aan de pil gegaan ivm erge menstruatie krampen, hevig bloedverlies etc. Meerdere keren met meoder naar huisarts geweest die uiteindelijk de pil voorstelde. Wat een opluchting!
Nee ik heb alleen mijn ontrekkingsbloed gehad meteen na het stoppen met de pil, daarna ben ik niet meer ongesteld geworden, ik zit vandaag op dag 36
Hopen dat je eerste ongi snel komt dan, mamaworden! Ikbga zometeen naar het werk toe en dan naar nieuwe locatie waar ik komende 3 maanden als het goed is kan werken, wel spannend. Hoop ondertussen ook positieve reacties op mijn sollicitatiebrieven te krijgen en in ieder geval uitgenodigd te worden voor een gesprek.
Goedemorgen allemaal, Leuk om zoveel reacties bij te lezen! Bedankt voor de felicitaties! Net even gebak gehaald voor m'n collega's en nu als ali illigalie even op het forum in de baas zijn tijd! @Danielle succes vandaag, is wel spannend! Ik hoop voor je dat je snel een andere leuk baan vindt! En fijn dat je test wit was en je weer beter voelt dan kan je weer positief verder! @Rain, klinkt goed dat eten. Wanneer mogen wij komen @Tante, Wat naar zeg van je schoonvader. Waarschijnlijk heeft hij niet door dat hij je zo kwetst daarmee. Als het in je hoofd blijft spoken zou ik hem gewoon bellen en even vertellen dat je je er zeer onprettig bij voelde en of hij daar voortaan rekening mee wil houden. @mamaworden, mmm balen dat je cyclus nog niet regelmatig wil worden of zal je toch al zwanger zijn....!! @Marjo het is inderdaad verstandig niet te hard te hopen dat het direct raak is, maar stiekum doe je dat toch denk ik. Al vind ik het ook wel moeilijk hoor misschien duurt het wel een jaar of langer en als het nu al zo door me hoofd spookt. respect voor je mama's die heel lang moeten wachten! @Emm welkom en vast succes met zwanger worden! Ik ben op mijn 14e begonnen met de pil, want toen had ik een vriendje....! Mijn moeder begon er toen zelf over hihi! Weten jullie al hoe jullie het gaan met werken? Wie blijft werken en hoeveel dagen? Ik wil toch wel 4 dagen blijven werken.