Hoi allemaal! We hebben in juni via een ICSI behandeling een lieve zoon gekregen. Hier zijn we ongelooflijk blij en dankbaar voor maar we hopen toch dat nog een kindje ons gegund is. Omdat we 5 jaar over de eerste hebben gedaan willen we niet te lang wachten met het starten van een nieuwe behandeling. Er liggen nog 2 cryo's apart ingevroren in het ziekenhuis en we willen in dec/jan weer eens een poging gaan wagen... Welke meiden gaan dan ook starten met een behandeling? Kunnen we gezellig samen er naartoe leven
Joekie: ik vrees dat ik begin 2013 ook weer aan de beurt ben. Ben aan het eind van de wachtweken van onze laatste cryo tp van poging 1, maar ik heb het gevoel dat het niet gelukt is. Voor poging 2 wil ik naar Düsseldorf, maar wil daarvoor eerst switchen van zorgverzekeraar. Vandaar pas na 1 jan. beginnen. Jullie hebben lang moeten wachten voor jullie kindje. Hoeveel ivf/icsi-behandelingen hebben jullie gehad?
Jammer zeg, dat je er geen goed gevoel bij hebt.. Kun je met alle behandelingen wel gemakkelijk overstappen qua verzekering? Dan moet je toch allerlei formulieren invullen over je gezondheid enzo? Wij hebben over onze eerste 5 jaar gedaan. IUI's en 1 ICSI. Vandaar dat we nu snel weer willen starten voor een brusje. Wie weet hoe lang het weer duurt. Ik ga morgen bellen voor een startgesprek en dan maar eens horen wat de wachttijden zijn voor dat gesprek en daarna de terugplaatsing van onze cryo's. Ik heb er twee die apart ingevroren zitten..
hoi joekie, Ik weet niet waar je loopt maar bij het umcu mag je gelijk beginnen als je wilt, tenzij je een keizersnee hebt gehad. Ik heb een cryo tp gehad toen mijn zoon 9 weekjes oud was en van deze ben ik nu bijna 7 weken zwanger maar had voor mijn 2de 3,5 jaar over gedaan en omdat alle cryo's het niet overleefde hebben wij ervoor gekozen om zo snel er 1 terug laten plaatsen ( heb ook al een dochter van 6 ) succes in ieder geval in januari!
Ik heb nu 2 dochters van 2 en 4 jaar oud en heb met mijn man overlegt voor een derde kind. Hij moest toch wel even goed nadenken. Hij is al wat ouder en wilde geen oude vader zijn. Ook vond hij het eigenlijk wel gezellig zo en was gewent aan de situatie zoals ie nu is. Toch is hij overstag gegaan. Knoop doorgehakt dus, we gaan voor een derde. Wanneer precies, geen idee, maar we willen niet lang wachten!! Ik vind het nu al spannend en hoop dat het ons gegund is om een derde kindje te kunnen krijgen.
Welkom diehard! Wij hebben 17 oktober een start gesprek staan. Ben benieuwd hoe lang we erna kunnen gaan starten! Sandra, wel heftig zeg!! Dat ze zo snel op elkaar komen! Maar wel super leuk ook!