pcos

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Debbie1985, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie1985

1 okt 2012
    6
    0
    0
    Werk in de zorg als helpende
    nijmegen
    24-9 hebben mijn man en ik te horen gekregen dat ik het pcos syndroom heb nou ben ik daar nu heel erg mee bezig en weet niet wat me te wachten staat, ik dacht misschien zijn er hier mensen die me tips kunnen geven of die het zelfde heeft.

ben me wezenloos geschrokken en merk aan me zelf dat ik er best moeite mee heb, hoop ook dat het goed komt.

ik hoop dat ik mensen tref met het zelfde anders die me kunnen helpen

Groetjes Debbie

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi debbie,

Ook ik heb pcos. Dat weet ik al 5 jaar maar pas nu heb ik een kinderwens (ik ben 24).
    Sinds juni ben ik met de pil helemaal gestopt om het aan te kijken en begin september begon het zo te kriebelen dat ik naar de gyn terug ben gegaan.
    Nu zit ik op dag 16 van de eerste ronde met clomid (een hormoonpil om de eisprong op te wekken) en ovulatietesten.
    Dit gaan we 3 rondes doen (volgende ronde met echo controles erbij). Wat daarna gaat gebeuren weet ik niet.

In het PCO forum zitten we met allemaal meiden die ook pcos hebben. Misschien kan je daar eens kijken? Er zitten ook meiden bij die het pas net weten dat ze pcos hebben en ook meien die net als ik net met clomid zijn begonnen.

3. Debbie1985

1 okt 2012
    6
    0
    0
    Werk in de zorg als helpende
    nijmegen
    dank je ik ga zeker dat forum zoeken dank je wel meis jij ook heel veel sterkte!!!

Deel Deze Pagina