Marjah, je maakt het wel spannend hoor!!! Wat knap dat je je kan inhouden met testen. Wanneer krijg je de uitslag? Voel je je verder nog anders?
Haha, nou vanochtend wilde ik in ene wel testen... maar ik had uit voorzorg gewoon geen testen in huis. Dus ik moets toch naar het zh op bloed te laten prikken en dus dacht ik dat ik wel even langs de etos op het station kon rijden. Ging die stomme winkel pas om 12 uur open Tja om nou 2 uur te wachten of om er 15 km heen en terug voor te rijden vond ik iets te overdreven . Dus.... er zit niets anders op dan gewoon afwachten. Hoe voel ik me? Ik heb buikpijn (ongi-achtige krampjes), rugpijn, was gisteren heel chagrijnig... Borsten blijven net zo zeer doen als hiervoor en misselijk ben ik al weken (hormonen). Oh ja, dinsdag gaan we lekker een weekje naar de zon . Lekker met mijn luie kont op een strand stoel of met een snorkel op mijn hoofd tussen de vissen. Ik hoop niet dat ik mag duiken, want dat zou stiekem toch wel heel fijn zijn . Liefs, Marjah
meiden, de test is zeer licht positief!!!!!!!!!! Vanmiddag ga ik voor een tweede meting en mag morgen bellen vanuit een zonnig egypte (ik hoop héél zonnig egypte). Wordt vervolgd, maar ik weet niet of ik de kans heb om mijn vriendinnetjes te updaten... Liefs Marjah
Oooooooh! Wat goed zeg!! Alvast een voorzichtig HOERA!! Kom je nu niet in de verleiding alsnog zelf een test te doen? Wat een zelfdiscipline zeg! Ik zou die test al lang in huis hebben gehad Ik duim enorm dat je niet mag duiken!!
Marjah, licht positief!!!!!! dat zou betekenen dat je zwanger bent!!!! Dit is trouwens de uitslag van het ziekenhuis?? Gefeliciteerd Nou dan maar niet snorkelen maar gewoon lekker relaxen en je laten verwennen...Is denk ik ook wel te doen
Marjah !!! Ik zat je al dagen te roepen op het ivf topic , maar nu zie ik dat je hier ook post! Vanaf hier dan ook een alvast harstikke gefeliciteerd !!! En dan hopen dat je een KNAL test en uitslag gaat krijgen morgen!!
Hee meiden! Dank jullie wel... het gaat door jullie berichtjes in ene een beetje tot me doordringen. Tot net was ik eigenlijk nog steeds in de "eerst zien dan geloven" stemming. Misschien is het toch echt wel zo... Joontje: ik heb bloed laten afnemen. Zo doen ze dat in alkmaar, dus ik ben gisteren braaf naar het zh geweest. En omdat ik geen testjes in huis had (expres) heb ik me kunnen beheersen . Nu morgen nog even afwachten! Astrid: sorry... ik was even lekker asociaal met mezelf bezig en heb natuurlijk niet aan gedacht dat er heel veel mensen misschien een berichtje van me hadden willen zien. Ik post ook zo even op de andere topics. Liefs Marjah WAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH P)
Wow wat goed. Gefeliciteerd Marjah. Wat een wonder. Ga er (voorzichtig tot de volgende vet positieve test) van genieten! Jammer dat je niet mag duiken...... Maar snorkelen is ook erg de moeite waard. Fijne vakantie. Liefs,
Oooh Marjah, ik word er helemaal nerveus van!!! En dat te bedenken dat je al over eiceldonotie moest nadenken... Alvast een voorzichtige felicitatie!
Tja, ik weet eigenlijk nu niet wat ik van de artsen moet denken... Ik ben nu wel heel relaxt aan IVF begonnen. Ik had al zoveel uitgezocht en over zaken nagedacht, dat het voor mij niet het einde van de wereld zou betekenen (op dat moment dan). Dus, eigenlijk heeft de negativiteit van de arts mij ook iets heel positiefs gebracht Gelukkig maar! Liefs, marjah
Wow Marjah, ik word hier wel blij van hoor!!! GEFELICITEERD!!! Je emmy's lijken wel een beetje op Henkie. En ook wel een beetje op Sjimmie Die zijn te bewonderen in m'n album. Helaas hebben zij het niet tot beebje gered. Maar dat gaan jouw toppertjes wel doen!!! Fijne vakantie! Enne, niet duiken he
Hahaha Marjah, prachtige emmy's hoor! En die test mag er ook wel zijn! Effe een vraagje meiden: de tweede keer FSH prikken gaf een nog hogere waarde, namelijk 12. Nu had ik gehoord dat je bij een waarde hoger dan 10 niet meer in aanmerking komt voor IUI/IVF etc. Hoe waren jullie FSH's??
WannaB, het ene ziekenhuis gaat door tot een andere FSH waarde als het andere. Sommige gaan volgens mij door tot 12 of zelfs 15. Bij mijn kliniek in Dusseldorf wordt niet eens naar het FSH gekeken, maar alleen naar het AMH en hoe je reageert op de hormonen. Mijn FSH vorige jaar was 7,6 en mijn Oestradiol 98, maar dat zegt op zich niets. FSH kan iedere cyclus fluctueren. En mijn AMH was dus enorm verlaagd, nl 0,39. Veel te laag voor mijn leeftijd. Had op z'n minst 3 moeten zijn. Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik ben gisteren ongi geworden en heb vannacht weer enorm last gehad van nachtzweten. Nu heb ik dat bijna iedere cyclus bij aanvang van de menstruatie en soms ook rond de eisprong. Komt dat nu door de hormoonschommeling en heeft iedereen hier wel eens last van, of komt dat nu echt door de vervroegde overgang? Ik word er zo onzeker van!!! Morgen weer op gesprek in DD over de tp van onze cryo's. Ga gelijk ff vragen of ze mijn FSH en Oestradiol willen prikken. Zit morgen toch op CD3.
Sikki: ik heb de afgelopen twee jaar nogal eens last van nachtzweten gehad. Weet dat ik er met een vriendin nog over sprak of dat wel "normaal" was. Nooit gedacht dat het met overgang te maken zou kunnen hebben. Maar misschien heeft iedereen dat wel in perioden en zijn wij nu extra op symptomen van overgang gespitst. Mijn AMH was wel goed volgens de gyn. Maar met dit hoge FSH zou het allemaal toch moeten passen bij POF, een andere verklaring hebben ze niet. Nu maar hopen dat ze ondanks het hogere FSH toch een handje willen helpen.
Nou, zojuist de laatste bloeduitslagen gekregen. FSH 14,3 E2 28,6 Dus toch flink verhoogd en in de overgang... Ben je 30 jaar jong... Een jaar gelden was dit nog FSH 7,6 Oestradiol 98 Ik hoop zo dat onze Yeti's het gaan doen! Tis misschien wel onze laatste kans... Pfff, je weet het eigenlijk wel, houdt er rekening mee, maar ik zit nu toch wel weer ff in een dip
Gatverdamme Sikki, wat een vervelenede uitslag! Als je Yeti's het niet zouden doen, mag je dan nog een cyclus IVF doen, of is dit je laatste kans? (Sorry, misschien heb je het al verteld voor dat ik in dit forum kwam?) Kan me voorstellen dat je in een dip zit.... Dikke knuffel! mag ik vragen: hoe is jouw menstruatie? heb je nog redelijk bloedverlies? Bij mij is het namelijk wel regelmatig, maar heeeeel weinig. En was er bij jou nou ook endometriumdikte midcyclisch gemeten? (was bij mij 6mm, dus ook te weinig)
WannaB, ik hoop dat ik nog wel een nieuwe poging mag doen als onze Yeti's niet blijven plakken! Gelukkig lopen we al in Düsseldorf en weet ik dat zij niet zo streng op FSH zijn als in Nederland. Mijn menstruaties zijn nog redelijk regelmatig (26-28 dagen) maar ook héél weinig met veel stolsels. Ik ben max. 2 dagen ongesteld, maar eigenlijk is maar 1 dag daarvan noemenswaardig. Mijn eigen bms weet ik eigenlijk niet. In de cryo cyclus is het destijds wel opgemeten en lag het wel nog ergens op 8 mm. Dat is ook het rare. Na een mislukte ICSI ben ik ook altijd maar max. 2 dagen ongesteld. En ook met veel stolsels. Terwijl je toch zou denken dat in de kunstmatige cyclus dit wel anders zou moeten zijn.