Pffffffffffff....Nataly, jij zou het nog op je fietsje kunnen doen LOL 1 echootje voor ons is zowat 7 uur in de auto LOL
Nou... ik heb het eens vanaf hengelo gereden en je moet er toch nog 2 uur voor uit trekken... dus voor 1 ech 4 uur in de auto... Okee Brigges en ik zijn zieliger... 7 uur... MINIMAAL! Maar eeeh, met jouw duits kom je er wel Heb je je duits al uitgeprobeerd?
Ik heb gebeld en ik kreeg een nederlandse vrouw aan de telefoon en ik word volgende week terug gebeld voor een afspraak voor een intake gesprek omdat ze gisteren geen afspraak kon maken.
Haaaaaaaaalllllooooooooooooooow is daar iemand? Hier een stopweek ingelast, maar dat werkt voor geen meter. Ik slaap nog steeds enorm slecht, al ben ik niet meer zo moe. wel rugpijn, maar dat heb ik ook al bijna 2 jaar. de chiropractor is vanmorgen goed bezig geweest (AUWWWWWW). Verder heb ik bizar lang gewerkt. Ik zat zo lekker... was pas om 19.00 thuis 8), maar ik ben wel lekker opgeschoten. Kus
Jeempie.... het lijkt wel of jullie een hekel aan me hebben???? joeeeeeeehoooeeeeeeeeee! Ik ga naar de klieder en kladder club. Fles wijn mee, want het is bijna kerst
We hebben geen hekel aan je, ik heb alleen niet zo heel veel te melden. Ben druk met het voorbereiden van de verjaardag van mijn zoontje Luca. Hij wordt zondag (2e kerstdag) 2 jaar. Ik moet nog een feestmuts maken, nog zakjes met speeltjes en snoepgoed maken voor het kinderdagverblijf en om uit te delen op zijn verjaardag. Ben dus druk en heb niet zo heel veel tijd om aan die vervelende MMM te denken, dat komt 29 december wel weer als we een vervolggesprek hebben over mijn lage eicelreserve. Veel liefs Nataly
Ben er ook nog hoor!alleen even druk met alles wat niks met zwanger worden te maken heeft.heerlijk om even weer mijn eigen ik terug te hebben.dus nog twee weekjes genieten van gezellige etentjes en kroegavondjes.4 januari echo om te kijken of cyste weg is.ja marjah ik heb er ook een dus lekker aan de pil nu.verwacht tweede week januari te starten.nu nog even niet aan denken!denk wel aan iedereen hoor!en marjah wanneer even tijd voor msn?weet nog steeds niet hoe ik de nieuwe versie moet downloaden...ben blond....haha Dikke knuffel
Hekel aan joe??? Hoe kom je daar nou bij Marjahschatje!! Ik ben alleen mn FuckRSI arm zooo zat!! Maar hoe is het inmiddels met jou?? Gaat het inmiddels al wat beter nu je weer gestopt bent met de pil? En de chiropractor... Is je rug weer een beetje bijgekomen???? Volgende x hem gewoon terugslaan als hij jou zo pijn doet hoor!! Wat heb je deze keer gekliederkladderd? En ging het een stuk beter met drank op??? SCHMACK
zonder drank gekliederkladderd, maar het ging net zo chaotisch als altijd. Ik heb wat op papier, maar z pop het eerste oog is het van een beginneling... best knap om dat te kunnen immiteren Chrirodinges heeft me nog niet echt verder geholpen, maar ja het is nu nog maar 1,5 week geleden dat ik voor het eerst heen was. MaartjeHeb je al een dry-needling geprobeert tegen RSI? Ik heb er super veel baat bij gehad omdat het de spieren (geforceerd) helpt ontspannen. het lijkt op acupunctuur, maar dat is het niet. Met een acu naald prikken ze in de spierknoop. Daardoor spant de spier samen (voelt als electriciteit) en daardoor ontspant je spier. Oei, je hebt echt spierpijn daarna, daaaaaaagen lang. Maar het gaat wel over . kuzzzz
goedemorgen! Vraagje vorige week begonnen met de pil omdat ik ook een cyste heb.begonnen op dag van mijn menstruatie nu 9 dagen later ben ik alweer ongesteld... rarara hoe kan dit?Moet ik de pil nu gewoon doorslikken ik weet het niet en DD is ook nog eens dicht. Heb dit nog nooit gehad en ben ook nog eens goed ongesteld zal dat door de cyste komen? Hoop dat iemand iets weet. xxx
Hoi Hoi, ben even een tijdje afwezig geweest hier. Wou jullie even laten weten dat we afgelopen zondag ouders zijn geworden van een prachtige zoon Marijn. Na toename van klachten en mn hoge bloeddruk hebben ze besloten om met 37 weken te gaan inleiden. Bevalling was heftig en ging erg snel. Alles is goed gegaan en we zijn helemaal verliefd op ons kleine mannetje. Liefs Joontje
Hey Joontje, van harte gefeliciteerd met Marijn! Leuke naam trouwens! Geniet er maar lekker van. @all.... heb erg weinig te melden... de eerstvolgende afspraak is op 18 januari..... Kijk er naar uit, maar zie er ook tegenop.. het is allemaal zo dubbel. ben zo bang voor een herhaling van een icsi zonder bevruchtingen. Maar voor nu gaan we lekker genieten van de kerst en de daarbij horende schranspartijen lol Fijne dagen meiden!
Jullie ook allemaal fijne kerstdagen. Wij vieren er zondag ook nog een verjaardag bij van mijn zoontje Luca. Hij wordt dan 2. Hij heeft wel door dat er wat gaat gebeuren want hij roept de hele dag FEESTJE en gooit dan de handen in de lucht. 29 dec hebben wij een gesprek in het ziekenhuis of ze nog verder met ons willen gezien mijn lage eicelreserve, ik hoop van wel maar ik hou rekening met het ergste. Voor iedereen een heel gezond, vruchtbaar en kinderrijk 2011. Veel liefs Nataly
Nataly! Van harte gefeliciteerd!!!! En natuurlijk voor allemaal fijne kerstdagen en al het roze van de hele wereld in 2011! @hier... Vorig jaar om deze tijd werd ons kindje in elkaar geknutseld.... Om dit tijdstip kwam mijn hubbie ook terug uit Amsterdam om mij te melden dat we 6 eitjes hadden... Op dit tijdstip was ik uiteindelijk toch ook echt zwanger.... als was het op dat moment nog in een bakkie... En nu.... we hebben net met z'n tweetjes ontbeten. zucht
Halloooooooooww Ben net terug uit het verre buitenland... zwalkenburg-city Met mijn bon voor 2 personen poedelen bij Thermae 2000 zijn ik en een vriendinnetje gisterochtend in de auto gestapt en we hebben ons lekker vermaakt. Daarna lekker eten in valkenburg zelf en toen.... zijn we enorm vroeg al een blok in slaap gevallen. Was weer eens lekker confronterend... kolfend vriendinnetje kreeg uiteraard ALLE aandacht en vond de dame achter de balie echt ge-wel-dig... en ik dus niet. Stom wicht. Ow wa-leuk!!! ech chenietun howa. Je kidsjus zijn ech zoew chrooooot. bla bla bla. En wa-leeeeuuuk datte che alleen zonder de kleeeeine wech bent ech cheweldig. hadden wij ook moeten doen. bla bla bla. En dat is dus twee dagen zo door gegaan. Ech zoooooo leeeeeeuk! ech chenieten howa. BARF! Verder was écht heel gezellig. Heerlijk gebadderd en gegeten. Ow ja nog ff snarken... hebben jullie ook allemaal van die "leuke" kerst kaartjes gekregen???? Ik kon ze niet waarderen en "die leuke" liggen dus echt ff lekker onder op.
Oerrrrrrrrrrrr Marjah je zou ze met de koppen tegen elkaar knallen, zo gezelluggggggggggg, Klinkt verder wel heerlijk een dagje verwennen met alles erop en eraan. Hier woensdag een vreemde kijk op iemand gekregen, die min of meer zei als ik eerder zwanger was geweest dan haar dan was ze niet blij geweest. Alle twee hebben we een MA gehad bij een termijn van 16 weken............Alleen is zij nu weer zwanger binnen 2 maanden. Leuke collega....................... Verder op naar een nieuw jaar. Ben ondertussen met de pil begonnen maar heb nog steeds wat bruinverlies?? Verder gaan we vanaaf naar vrienden en luiden daar het oude jaar uit.
Waaaaaat!????? Owkee, moet zeggen dat ik ook wel het gevoel heb gehad met een van mijn forumdinnen, maar dan nog zeg je het niet (ook beide een mk en zij is nu al bijna uitgerekend. ik ben er al weer overheen trouwens). Wat een debiel wijf. Weet ze ook al van je nieuwe bijkomende probleem van die gezellige overgangsverschijnselen? Dan is het helemaal dom.... @hier; ook wij gaan het jaar uitluiden bij vrienden (die ons willen beschermen, want wij hebben "vast te veel aan ons hoofd", om uberhaubt een feestje te kunnen organiseren, zoals elk jaar). Nou ja... Hebbben wij morgen de rommel niet . en kunnen we eindelijk zelf eens een normale nieuwjaarsdag hebben. Een goede jaarwisseling toegewenst en natuurlijk wel sigtig doen met vuurwerk! Op naar veel roze en enorm veel mooie dingen in 2011. Kus, M
meiden.... ik ben zooo ziek ik weet echt niet hoe ik de komende week door moet komen. zit te denken om DrS te bellen om de IVF naar voren te halen, want ik trek dit echt niet meer. hartkloppingen, chaggie, opvliegers, boos, niet slapen, alleen maar moe. BWECH......