Bij jou ook al spannend Juulzon. Hoe voel je je nu dan? Beter dan gisteren of ziek? Ik duim voor je dat ook jij een mooi aantal follikels mag hebben. Ben het geheel met Juulzon eens. 2011 op 11/11 gestart en 11 follikels wat wil je nog meer. Dit is voor jullie dames toch al een mooie begin van 2011.
Af en toe vraag ik me echt af waarom iedereen maar zo zwanger is.binnen twee weken al drie nieuwe zwangerschappen in mijn omgeving! Marjan al gestart?
Heey! egbimi: welkom hier! Sorry voor mijn 11!!! geneuzel, maar nu zie ik helemaal onder aan je berichtje staan dat je een telefonisch consult had. Owwwww sorry!!!!! als ik dat stukje eerder had gelezen (had de rest wel gelezen, maar dat was al zo veel hahahaha). Anyway: Ze hebben waarschijnlijk per echo naar je eicelvoorraad gekeken? of hebben ze ook gelijk bloed afgenomen? het aantal follikels wordt vaak geteld op dag 3 en dat moet voor een normale eicelreserve tussen de 10/15 en de 30 liggen. De meeste meiden hier zijn daarin toch wel een beetje beperkt... lees ik heb er op dag drie (voor ivf) eens 2, 6, 4, 4, 5, 0 en nu 11 gehad. De FSH waardes zijn wel belangrijk, maar zeggen niet alles. Ook die kan enorm fluctueren. Normaal boven de 10 beginnen ze zich ernstig zorgen e maken. maar daar wijken ik een quinty weer in af... ik heb bv "maar" 9. AMH wordt af en toe bepaald in nederland en alles beneden de 1 wordt gezien als "bijna in de overgang". Heb je al resultaten gekregen? Kussie Juulzon, ja hoe voel je je??? ow het ziet er nu al goed uit, toch? okee ik zou jaloers zijn, maar dat is een waardeloze referentie...). Maar toch 5!!!! Dit wordt het gewoon, ik voel het
Ach niks is zo veranderlijk als wij allemaal.ook mijn telling wisselt keer bij 6 ook uiteindelijk wel vijf eitjes.bij 10 op dag 3 maar 1 follikel uiteindelijk je kunt er geen peil op trekken.we moeten geluk hebben in onze situatie....
Mijn AMH is nooit bepaald , mijn FSH was de laatste keer 15,2 . En daar maakte mijn gyn zich niet echt zorgen over omdat ik een half jaar terug nog goed op de hormonsters reageerde. Alleen begin ik nu te twijfelen , stel dat ik niet meer of nauwelijks reageer. Ik krijg geloof ik plankenkoort. Het ene moment heel positief en het andere moment denk ik het zal wel niet lukken. Herkennen jullie dit? Momenteel nog 15 dagen pil, maar ik heb last van opvliegers niet zuinig..................... Hoe is het met de andere dames? Brigges??
Hallo dames Bedankt voor jullie welkom sorry heb even niet meer gerageerd/geschreven moest het even laten bezinken allemaal Ik heb de gyn wel weer gesproken,maar ben niet zo veel duidelijker geworden zij kon me niks zeggen omdat ze mij niet kent moest maar een persoonlijk gesprek met mijn eigen gyn hebben (die beste man kent mij ook niet heb ik maar 1x gezien)maar goed ze gaf me 2 sites door en daar moest ik maar kijken echt vind het zo flauw,maar goed ze heeft me alleen de amh waarde gegeven en die is 1,4 ik ben net 30 geworden dus ik weet niet hoe slecht dit is eigenlijk mijn fsh hadden ze niet geprikt wel hebben ze toen een echo gemaakt idd van mijn eierstokken,maar dat was 2 dagen voor mijn ongi Maar voor de TESE houd het voor ons helaas op we hebben vandaag slecht nieuws gehad dat de kans dat ze iets vinden echt superklein is dus we moeten nu alles laten bezinken en bekijken of we nu nog een x voor KID gaan of dat we het hier bij laten
Ahhhh neeeee egbimi wat kl*** Geen TESE en ook nog eens minder eicellen.... MOK. Je AMH is nog niet zo bizar laag trouwens. Waarom zouden ze eigenlijk kid willen proberen? kun je niet IVF met donor zaad willen proberen ivm je lage eicelreserve? Hee lin jij ook al last van opvliegers door de pil??? hoe is dat nou mogelijk? Spannend hoor, oor jou ook nog maar een paar kleine weekjes. Woehoeee!!!! Quinty: en hoest met jou? Ben je al aan het slikken geslagen? We gaan lekker gelijk op, kunnen we samen mokken over die stomme spuiten, zenuwlappig zijn en stressen! Wanneer heb jij je eerste echo? jij gaat die in nederland doen. @hier: de eerste spuit zit erin ! Op naar mijn elftal emmies!!!!
Ja nog 2 weekjes en dan eerst einde pil en hallo spuiten......... Jep ondanks pil heerlijke opvliegers en s'nachts eerst koud om vervolgens mijn bed uit tedrijven. Quinty hoe is het bij jou? egbimi grmbl dat is mege k*t zeg. We zitten wel dicht bijelkaar in de buurt de komende weken . Vind het allemaal zo spannend.
Net ongesteld geworden dus eerste femara zit erin.zondag eerste spuit.Marjah wanneer ben jij begonnen?lopen redelijk gelijk ....
woensdag begonnen en vandaag de eerste spuit... mijn eierstokken pruttelen al lekker! steken van heb ik jou daar. goeso meid! op naar die mooie beeb
Yeah !!! Voor 1e spuit voor de IVF waarvan Marjah zwanger gaat raken!!!! Yeah!!!! Heb je trouwens genoeg medicatie in huis?
Marjah en Lin, loop een beetje voor op jullie, want ik zit alweer 'tegen de punctie aan'... Ik duim keihard voor jullie: een elftal en ...? Maartje, krijg altijd een brede glimlach als ik jou banner zie! Echt top meid! Fijn dat het goed gaat ! Even een hele blije updeet! So far, so good... Het lijkt erop dat ons aller geduim en de lieve lichtpuntjes hun werk doen... Vandaag echo gehad... Rechts waren er echter geen 7 meer te zien, maar 8! 2 kleinere, die misschien niet meegroeien en de rest zag er goed uit. Links nog steeds de twee die er waren en die zien er ook goed uit. Ze hopen dat die 2 kleinere nog meegroeien en we moeten zondag terugkomen. Zeer waarschijnlijk zondagavond de Pregnyl en dinsdag de punctie. Dat zou betekenen dat we volgende week zaterdag de terugplaatsing zouden hebben!*Inshallah* Ben zo blij, zo ver zijn we nog niet gekomen (oké is pas 3e stimulatiepoging voor IVF, maar toch...) Heb er een goed gevoel bij deze ronde. Tuurlijk weet ik als geen ander (wie niet hier?!) dat je keihard van een wolk kan vallen en dat onverwacht kan gebeuren, maar dat gaat gewoon niet gebeuren! Deze ronde wordt 't 'm gewoon! Ben erg blij dat ik (wederom Maartje, als je nog meeleest: dank!) heb doorgezet en heb aangedrongen op die cetrotide. Veel minder bijwerkingen en veel meer vertrouwen! Ga nog even surfen hier op zp en dan naar bed. Morgen vrij, maar om 07u15 komt de stucadoor voor de badkamer... En moet er xtra vroeg uit om de badkamer nog een beetje af te dekken (bad enzo). Waarschijnlijk wordt ook dinsdag het meubel geplaatst... Dikke knuff voor allemaal en een heel fijn weekend! Zondag date ik weer even op! xxx
Ik moet nog beginnen Juulzon. Ik denk dat je Quinty bedoelt. Wat een positieve berichten allemaal zeg. Allemaal op naar goede punctie's emmy's en dan beebjes .
JJJJJJJJJUUUUUUUUUULLLLLLLLZON!!!!!!!! Wauwiedepauwie! je gaat wel erg lekker Van harte gefeliciflapsteerd met je misschien-wel-8-tal . Wat spannend zeg. Ik hoop dat mijn follies het net zo goed gaan doen als die van jou en dat we gewoon helemaal je voorbeeld gaan volgen, want je wordt gewoon hartstikke swang. Wat nou door wolk vallen, no way! Dat mag niet! SO. Okee dit is wel weer erg POSI-POWERRRR, maar toch... ik hou niet van instabiele wolken. Ik ben er vaak genoeg vanaf gevallen om van mening te mogen zijn dat ze verboden moeten worden. SO! Wie doet er mee met de petitie tegen instabiele wolken? ??? Juulzon ik ga heul gard voor je duimen! Enorm dikke knuffel Hoest met buikje zelf? Doet ie al trekkerig zijn en steekjes enzo? Kun je nog tegen een tafelrand zitten met je buik? Meisjes: allemaal een dikke vette knuffel Kussie!
Goeso voor voorraadje, Marjah, maar zo niet: dan weet je mij te vinden. Ben nog steeds zuuuunig met meno, cetro, utro en snuifjes... (purekaugom, decafe en lucraak niet meer zuunig mee, dus dat kan sowieso wegisweg) maar joe binne my special skatje dusssss voor joe kan ik wel wat uut m'n doos toveren (dat klinkt vies haha) maar je snap me. Yeahhhhhhh tweede spuit!!!! Nog ff en je mag weer met de billen bloot!!! Juulzon, jij gaat goed!!! Mooi dat je zo heppie met de cetrotide bent!! Ik vind Marjah haar voorstel: jij swang en zij jou naapen een verrekte goed idee!!! Thnx voor compliment over mm banner. Ik was hem vergeten ff uit te zetten in dat berichtje. Ik weet dat ubergeluklige banners mensen ook pijn kan doen dus hier zet ik hem elke keer uit in dit topic.... Ik ga vandaag ff dagje in auto > ff theeleuten bij m'n oma's. De ene vind het geweldig en de andere weet niet meer dat opa al dood is en dat ze van achteren leeft Ben benieuwd hoe ze vandaag is. Andere oma is nog goed bij, altijd leuk om langs te gaan. Misschien ga ik onderweg nog wel ff shoppen!! Fijne dag allemaal!
gooi ik toch zeker bijna custard in mijn pannenkoekenbeslag gelukkig heb ik wat donkere haren op mijn hoofd