Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    SUKKES JUULZON!!!!!!
    op naar octomum! :D

@hier: weer gekliederd en kladderd, maar dit keer was het bagger. Een heel lelijk "slippertje" is het geworden ;)

Wat vonden jullie (die mijn hyves hebben) van mijn kanariegele schilderij/foto ding? misschien plaats ik 'm binnenkort ook wel hierzo ;)

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Quinty: du bist DAAAAAhhhh

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ben jij kunstenares Marjah??? IK wil jouw kanarie wel zien! ;) !

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hij is leuk!!!!
    zie pb:)

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hij staat ook in mijn albums: vrijgezellenfeest.
    wel ff vriendjes worden :)

6. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Juulzon succes vandaag!
    Heb toch alleen vrijdag echo morgen is toch beetje te vroeg en denk vrijdag wel een redelijk beeld te kunnen hebben.heb nog nooit op dag acht een positieve ovulatietest gehad op z'n vroegst dag 10.
    Marjah wanneer moet jij beginnen met cetroide of is dat afhankelijk van echo donderdag? Belde net nog met DD Irma is nog steeds ziek service wordt wel echt minder nu....
    Dikke knuffel!

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haaaa

Hierzo donderdag pas echo en dan pas starten met cetro, nog nooit eerder begonnen dan dag 8 (nu dag 9).

Spannend hoor, vrijdag de echo! waarschijnlijk kan het ook makkelijk, maar ja... ik kan me ook voorstellen dat je in eerste instantie het zekere voor het onzekere wilde nemen. Maar wat je zegt: een eisprong voor dag 8 heb je normaal niet.

@hier: ik heb de pieseritis en af en toe wat raar gevoel in mijn onderbuik :D

In een aantal topics wordt er erg negatief gedaan over dusseldorf.
    Sorry, ik wordt wel een beetje simpel van iedereen die in eens begint af te geven op DD. Waarom??? Je bent nog niet zwanger? Kunnen zij daar echt wat aan doen? Ze proberen tenminste iets! Meer dan in nederland, ze luisteren wel naar je. In wij als Dusseldorf gangers zijn zelf schuldig aan zijn hak-op-de-tak mentaliteit. Ik heb gehoord dat iemand femara slikt, dat wil ik ook, ik hoor dat iemand op dag 5 tp heeft, dat wil ik ook, ik wil menopur icm met puregon want ik denk..., ik wil prednison, ik wil dit ik wil dat. Dat betekent dus dat hij je of teleurstelt met het antwoord NEE! of hij gaat met je mee en hoopt voor je dat jij het bij het rechte eind hebt. Uber S is een verstrooide proffessor, maar hij luistert tenminste wel naar de patient. En wie zijn wij? Zijn wij artsen? Nee, maar we willen het wel zijn, want het is ONS lijf. Die kans krijg je niet in Nederland en ik heb het idee dat ook Belgie daar aardig star in is (althans dat is mijn ervaring met mensen die ik ken die naar belgie zijn gegaan). Dus...

Dat er 2 artsen weggaan en zeggen dat ze een nieuwe kliniek gaan starten met meer service... ja zou ik ook zeggen in mijn verkooppraatjes... marketing heet zoiets, toch? Vrouwen die zo graag een kind willen, willen service, willen gehoord worden! Nou, dan zeggen we toch dat we dat geven?

Unterhose gaat weg omdat hij een vriendin heeft, hij heeft een VRIENDIN en zij woont in een dorp wat op een dikke 3 uur rijden vanaf DD ligt. Ze kan niet heen-en-weren naar DD. Daarnaast krijgt unterhose een baan bij Geertgen waarop we allemaal misschien wel een beetje jaloers moegen zijn. Hij mag volgens mij een beetje alles vanaf nul opbouwen. Dus al Geertgen straks helemaal geweldig loopt dan zal het zijn verdienste zijn en weet je wat??? hij gaat samenwerken met..... juist DD!

Kan Irma er wat aan doen dat ze ziek is? misschien heeft ze die griep, waarvan iedereen in de buurt ook een week thuis blijft.

Sorry! maar ik heb nu al een bericht in mijn boxje gehad, met de vraag van een hele onzekere meid. Wat ze nu moet doen als DD echt zo slecht is, maar ze in nederland uitbehandeld is.
    Nu lees ik hier iets over de service die achteruit gaat in DD omdat Irma de telefoon niet opneemt (ze hebben 2 nieuwe nederlandse assistenten (fulltime) en in de andere topics snarken ze ook alleen maar op DD.

Frustratiepuntje dus...

8. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Marjah je hebt helemaal gelijk het is toch nooit goed pas als we zwanger zijn toch....las inderdaad ook het 1 en ander maar laat me niet uit het veld slaan!Ben blij dat iemand mij wil helpen kunnen we van de Nederlandse artsen niet zeggen.behalve dan het ziekenhuis waar ik m'n echo's doe die zijn zo lief om er wel voor open te staan gelukkig.
    Vind het vrijdag wel spannend hoor hoop zo op meerdere follikels!Ik voel helemaal niks helaas. Heb je stiekem nog wat extra's gespoten? Ik durf toch niet.....hoewel een overstimulatie zal bij mij wel niet voorkomen.
    Moet zo op verjaardag buurjongetje wordt 5 dus ga zo even kado inpakken en die kant op.
    Xxx

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Wel gezellig even op verjaardag! Ook al is de koter van een ander ;)

Ja ik heb nog wat extra gonal gespoten ;), had het toch nog staan.

Ik ben zo benieuwd! Al ben ik dit keer wel een beetje een chaoot wat spuiten betreft. Zo had ik op vrijdag per ongeluk 1 ampul menopur gespoten ipv 3 en vanochtend was ik van huis gegaan zonder te spuiten! moet niet gekker worden :)

Nou ja, we zien wel. Donderdag hoop iik jullie meer te melden :)

10. brigges

brigges Niet meer actief

Hey Ladies!

Long time no see! En Marjah, ik sluit me helemaal bij je aan hoor.... Er is altijd wel wat te z**ken...pas als het wel lukt hoor je alleen maar positieve verhalen. Dr. S. is geen tovernaar, maar wel iemand die echt naar je luisterd en je eerlijk verteld hoe de zaken ervoor staan. En daar hou ik van. Gewoon eerlijk..niks meel*llen... puur zoals de zaken ervoor staan.

Niets dan lof voor onze verstrooide professor ;) Die man weet gewoon echt waar hij het over heeft.

Vandaag voor een gesprek in DD geweest en meteen het nieuwe schema voor de volgende behandeling doorgenomen. Ik heb alles gevraagd wat ik wou vragen, kon meedenken en dat vind ik nou zo fijn in DD. Er wordt daadwerkelijk naar de patient zelf geluisterd.

Ik heb gevraagd over de combi menopur/Puregon en hij vond dat een goed idee. Dus ik ga 300 Puregon spuiten en 150 Menopur. Vervolgens kwam hij met het idee om eerder en een aantal dagen achter elkaar pregnyl te spuiten in een lage dosis. (om de eicel beter te laten rijpen). Hij zei heel eerlijk: dit is geen garantie voor een rijpe eicel maar we gaan ons best doen. Ik vroeg of ik weer Femara moest slikken maar nee, volgens Dr. S is dit in mijn geval niet goed vanwege de te snelle groei van de eitjes en de onrijpheid bij de punctie. Ook de punctie wordt een dag opgeschoven ipv de 13e dag wordt het de 14e dag.

We hadden onze afspraak om 12:00 uur staan, maar pas om 13.30 werden we naar binnen geroepen. Heb nog gevraagd aan Dr. S. hoe dat nou kan. We moeten 3,5 uur rijden en dan nog eens 1,5 uur wachten.... plus een half uur erbij dat we altijd standaard te vroeg zijn. Zijn antwoord: Er waren vandaag stellen die gigantisch te laat waren voor hun intake gesprek. Daar baal ik dan van... ga dan eerder van huis weg! Wij gaan altijd 4 uur van te voren weg zodat we zeker op tijd zijn. We gingen vanochtend om 08:00 uur rijden en waren pas om 16:30 thuis... :(

Maar goed alles voor het goede doel he LOL

Wanneer we starten is nog even onzeker. Misschien over 2 weken en anders de volgende ronde. Wordt vervolgd dus ;)

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    en toch is het grappig hoe we elkaar allemaal weer helpen hier op zp. Ik spuit dus nu menopur+ puregon en ik ben zo benieuwd. Ik vraag me alleen af waarom hij nu weer pregnyl laat bijspuiten... ga ik donderdag vragen. Ik heb dus wel Femara en ik wil per se heel laat mijn eieren laten oogsten. Ik vraag me dus ook af wat er donderdag gaat gebeuren? Wat zien we? ben ik al klaar voor de punctie op zaterdag? Ik denk het dus niet, maar misschien door dit nieuwe schema ben ik een enorm snelle rijperd :D. Anders wordt het maandag, maar eigenlijk (als ik naar de vorige keren kijk) wordt het ook maandag in uber S zijn ogen en wil ik dus op dinsdag... ben ik te vatten?

Anyway: Wat een gezeik he met wachten. Vaak gaat het zo goed in DD, ik hoef bijna nooit lang te wachten (alleen als ik zelf veel te vroeg ben). Okee ik heb zelf ook eens het hele schema in de war gegooid, maar mogelijk was er toen ook een cystepunctie ingeroosterd (dus gelukkig daarom ook weer ingelopen).

@Brigges, spannend! 2 weken (okee of iets langer)!!!!!

12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Ik ben vandaag ongesteld geworden, eindelijk na 50 dagen! Vrijdag beginnen met de pil en dan zijn we eindelijk begonnen met poging 2 voor IVF nummer 1. Ik heb dus waarschijnlijk wel een eisprong gehad want ik ben 12 dagen mijn vermoedelijke eisprong (met wat bloedverlies) ongi geworden. Dat is voor mij heel normaal want in mijn eigen cyclus of bij een IUI werd ik ook altijd 11 of 12 na eisprong ongi. Mijn lichaam werkt dus nog wel zoals het zou moeten :).

Ik hoop zo dat er staks bij de uitgangsecho een aantal eitjes klaar liggen (meer dan 4 ofzo) die ook echt willen doorgroeien met menopur, ik hoop het, ik hoop het,ik hoop het.

Mijn vertrouwen in DD is groot, ook al ben ik er nog nooit geweest, ik hoor alleen maar goeie verhalen en nog geen slechte.

Veel liefs
    Nataly

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Vast houden Nataly! POSI-POWERRR. Succes he, meid! ff pillen en dan hop aan de menopur :)

Je hebt nog nooit een afspraak gehad in DD? en je bent er wel onder behandeling? heuh? Ben het blijkbaar ff kwijt.

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ffkes snel:
    Marjah, heel goed verwoord wat ik over DD voel!

Natalie, yeahhhhhhhhhhhhhhhhh voor ongi!! Super hoor!! En nu goed beginnen!!

Ik ben vandaag weer voor fysio geweest, wel grappige oefeningen. Scheetjes tegenhouden en dan train je je bekken. Ach, ik doe het braaf wegens lastig rugje en lastige bekken. ;)

EN NU NOG: JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!! Hoe is het gegaan? Hoeveel eieren aangetroffen??? Hoe was het het en hoe gaat het nu met je??

SMAK

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Morgen heeel uitgebreid, nu even snel, lig op bed met gezwollen buikie...

6 goede eicellen!

Hopelijk bevruchten ze ook mooi!
    Hoor ik donderdag voor 11u!
    Vrijdag - inshallah - terugplaatsing van 2 mooie emmy's!
    Ben reuze benieuwd naar de kwaliteit dit keer, was bij de 1e IVF zéér matig (ze durfden nog geen slecht te zeggen)...

Kuzzzzzzzzzzzz!

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Spannend Juulzon, hopelijk super emmie's die 6 van je.

Duim voor een goede echo voor jou Marjah .

Quinty hopelijk heb jij een goede uitgangsecho en liggen er een mooi aantal eicellen klaar.

Maartje wat vervelend dat je nu al bekkenklachten hebt. Hoe is het verder met je?

Hier nog 9 dagen pil en dan eindelijk mogen wij ook starten . Hoop ook een mooi aantal eicellen klaar te hebben liggen 31 januari.

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Juulzon gefeliciflapperd met je 6 prachtige eieren! De meest mooie eieren van de hele wereld!!! Okee tot ze mijn eieren gaan oogsten ;).
    Wauw wat een aantal :) *marjah kijkt trots naar juulzon* (okee moet toegeven *marjah kijkt ook jaloers naar de eieren van juulzon*).

Maar echt!!! GE-WEL-DIG :), van die 6 moeten er toch minimaal een aantal toppertjes tussen zitten. EN!!! PLAKKERDS natuurlijk :D
    Echt plakkende plakkerds die plakkerig zijn tot over een maand of 8,5 :D. Daarna mogen ze gaan plakken aan mama (.)(.) en daarna hangen ze aan een been en daarna plakken ze vast aan je portemonnee en vervolgens mogen ze na een jaar of 20 langzaam loslaten. Dan zijn ze uitgeplakt, toch? Okee beetje kleverig mogen ze nog wel blijven.

Annyway: ik maak me klaar voor de adoptiecursus van vanmiddag. Ben benieuwd. Het gaat over de eigen identiteit van die kinderen (denk ik, aan de tekst te zien die we moeten lezen). Vorige keer was echt leuk :) (zie trotsigheid van Marjah op Marjah-man in berichtjes vn 2 weken terug). Iemand zei toen ook: we lijken wel echt vriendinnen. Zo open en oprecht :).

Owwww jaaaaaaah..... heb ik al eerder verteld dat onze afspraak van gisteren over ECD niet door ging? Ze waren in het zh vergeten te melden dat we de donor mee moesten nemen... kwam ik vorige week donderdag achter, toen ik UMCU opbelde om te vragen wat daar de procedure is.
    WAAAAAAAAHHHHHH sukkels! grrrrr de afspraak had ik al 3 maanden geleden gemaakt. Nu weer 1,5 maand wachten. zucht

@hier: dinnetje gaat ook starten met IVF-en. Ze heeft al een MK (of BBZ) of 6 gehad :$. Nu is haar eierstokkie knippie knippie gedaan en werkt een kant niet meer. De andere was ook bijna einde oefening bij de laatste BBZ. Dus nu IVF, ik hoop zo dat dit wel werkt!
    De theorie is dat de innesteling te vroeg of het zwemmen van de emmie naar BM te lang duurt. Daardoor steeds BBZs. Dus met IVF gaan ze dat een handje helpen. Okee nog steeds kans op BBZ, maar als de theorie op gaat moet het toch misschien wel lukken.

Maartje: gaat lekker dat MSN-en :(
    ik ben druk bezig met allerlei serneus geneuzel (lees bankzaken voor marjah-man, die geen overzicht heeft en kan krijgen in de chaos in zijn hoofd en bedrijf). Gisteren ook meneer gebeld die 30 jaar overnames en moeilijke (agr...sche (= vak van man)) beslissingen heeft begeleid. Dus onze hoop is daarop gevestigd. Gisteren ook gesprek gehad met bank. Manlief heeft trap onder zijn hol gehad om iets te gaan doen en niet apatisch andere mensen af te wachten. Meten is weten was zijn leus! hehe eindelijk iemand die MIJ begrijpt :) en die MIJN standpunt verdedigd. Want tja, ik ben maar Marjah (en de schoondochter van mijn schoonouders), dus wie ben ik om te zeggen dat ie gegevens moet gaan verzamelen???? Want alles wat ik zeg is (volgens schoonloeder) toch slecht doordacht en kan toch niet en Ik IK IK IK (woorden schoonloeder)... bla bla bla. Ze eigenlijk gewoon bang om 1) haar oudedagsvoorziening te zien slinken, 2) controle kwijt te raken op haar zoontje, 3) niet meer belangrijk te zijn (en de rust zelfe en de verstandigste en de meest meelevende persoon). BTW: Dit laatste is ze alles behalve.

Okee, ik ben geen boekhouder of acoountant, maar een dosis verstand heb ik wel. Ik kan ook heel goed toveren met getallen, dus geef mij je info en ik probeer het zo duidelijk mogelijk voor je te maken hoe je een beslissing moet nemen. Maar... ik mis 1 ding: GETALLEN! ik krijg alleen maar te horen dat "het" toch niet uit kan. HOE WEET JE DAT????

Marjah-man had gisteren misschien ook al een (goede tijdelijke) oplossing voor het niet in een keer enorme klap geld te moeten investeren (lees 3 ton). Bij de 3 ton blijft het trouwens niet hoor, want daarop komen de overname kosten, uitbreiding assortiment, etc etc etc. ow ja en het nieuwe huis van mijn schoonouders.

Zo dit was mijn dag van gisteren. Pfffff (maar dit speelt dus al een aantal weken, vandaar wel veel compu aan, maar weinig tijd voor de msn)

MAAR...(tje) ik wil nog steeds weten hoe het met je nieuwe baan gaat! SO

18. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Marjah succes met echo morgen!ik mag vrijdag.hoe laat moet je morgen?
    JuulZon hoe voel je je? Morgen toch nieuws over bevruchtingen....
    Maartje hoe bevalt je nieuwe baan?
    Spannende dagen weer voor ons allemaal!
    Nathalie en lin dus nog even wachten voor er gestart kan gaan worden.
    Ga weer even verder film kijken.
    Dikke knuffel

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #2159 Sikki, 20 jan 2011
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
    Even een kleine nuance in het verhaal van Marjah.
    Want ja, ik voel mij wel aangesproken.

Ik heb 7 ICSI's in DD gedaan en loop al ruim 2,5 jaar daar.
    Volgens mij kan ik echt wel zeggen dat ik aardig wat DD ervaring heb.
    En ja, ik vind DD veel beter dan mijn ziekenhuis in NL.
    En dr. S een heel goede arts!
    Juist omdat je zo goed kunt overleggen en een 'op maat' programma kunt opstellen.
    Maar ik zou zeker iemand die net begint met IVF/ICSI niet aanraden naar DD te gaan.
    Er zijn legio meiden die in NL zwanger worden.
    Want in DD gaat gedurende een behandeling alles wel heel snel.
    Niet bij een intake, dan nemen ze ruim de tijd voor je, maar bij de echo's e.d.
    En dan is het toch wel fijn als je wat ervaring hebt.

Maar ik zie echt wel verschil tussen nu en 2 jaar geleden!!!
    Toen was het er echt veel rustiger. En dat beaamt Irma ook!
    En dat gaat heus ten koste van een stukje service.
    Maar ja, als je niet weet hoe die ooit was, dan weet je ook het verschil niet.

En het feit dat ik nu naar Gent ga is omdat S. mij niets nieuws biedt dan 7 ICSI's geleden.
    Hij sleutelt een beetje aan de medicatie, maar komt (in mijn geval!) niet met onderzoeken.
    Terwijl ze bij ons bij alle 15 embryo's gezegd hebben dat de kwaliteit heel goed is!
    Dan moet het dus aan de innesteling liggen zou je denken.
    En om alles af te kunnen sluiten ga ik daarom naar Gent.

En ineens zit ik met een heel andere arts om tafel.
    Die zelf praat en met nieuwe dingen komt.
    Verbaasd is dat er een aantal dingen nooit uitgezocht zijn.
    Juist bij iemand met zoveel mislukte pogingen.
    Mag ik dan blij zijn dat ik ineens niet meer zelf hoef na te denken en een arts dat voor mij doet?!?!
    Dat een arts mij nieuwe dingen vertelt ipv dat ik er zelf om moet vragen.
    Als je 3 of 4 keer een tp hebt gehad en nog niet zwanger bent, dan kan het veelal toeval zijn.
    Maar na zoveel meer tp's kan het haast geen toeval zijn.
    En dat zegt de arts in Gent ook!
    Maar het kan best wel zijn dat er niets uit de onderzoeken komt bij mij, het gewoon ooit een keer moet lukken en het echt een kwestie van geluk is en ik er dan toch voor kies om toch weer naar DD te gaan.
    Juist omdat ze iedereen aannemen en iedereen kan starten wanneer die wil.
    En DD is goedkoper dan Gent en voor mij is het maar 1 uur rijden itt Gent wat 3 uur rijden is.

Nogmaals, voor moeilijke gevalletjes, zoals wij allemaal zijn is DD een heel goede kliniek. En zeker beter dan een heleboel ziekenhuizen in NL.
    Maar iedereen ervaart de dingen weer anders.
    En na 7 ICSI's kan ik echt wel zeggen dat de service er WEL op achteruit is gegaan.
    En dat zeg ik niet alleen hier op het forum, maar heb ik ook tegen Irma gezegd. En die bevestigt dat ook!

Meiden, heel veel succes!
    Ik hoop oprecht dat jullie in DD zwanger raken.
    En voor een aantal van jullie geloof ik daar ook zeker in!

Ik snap je frustratiepuntje hoor Marjah!
    Dat zou ik in een andere situatie misschien ook hebben gehad.
    En als het verkeerd overkomt wat er in andere topics wordt gezegd, maar je hier best wat tegengas geven!
    Maar echt, na 7 ICSI's in DD kan ik wel een vergelijk trekken mbt de service.
    En zij kunnen mij voor nu niet verder helpen.
    En nee, als ik zwanger was geweest dan had ik niet verder hoeven te shoppen ;)

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Klopt Sikki en ik bedoelde het ook eigenlijk niet om jou specifiek aan te vallen of zo.

Ik was alleen een beetje gefrustreerd omdat ik al mailtjes kreeg van onzekere meiden, met de vraag "Wat moet ik nou????"

En omdat er wordt gezegd, als Irma de telefoon niet opneemt dat de service achteruit gaat (omdat ze ziek is :(). Er zijn wel nieuwe medewerkers aangenomen en ik denk dat deze de druk bij Irma kunnen weghalen. 2 fulltimers is heel wat :). Ze moeten alleen nog ingewerkt worden en daardoor kunnen zij nu nog niet al je vragen beantwoorden. Ik hoop dat deze meiden een Irma 2 en 3 worden. De vorige assistente moeten we zo snel mogelijk vergeten, maar zij is gelukkig wel redelijk snel ontslagen. Ik heb haar maar 1x gezien en misschien 2x aan de telefoon gehad.

Wat dat betreft hoop ik dat die rust weer terugkomt, want ik kan me voorstellen dat het daar drukker is geworden... ook daar is zp weer schuldig aan ;). Al die nederlandse meiden die de grens oversteken, op zoek naar hoop.

Verder ben ik wel benieuwd wat de werkelijke reden is van het vertrek van een aantal artsen, maar helaas zullen we dat waarschijnlijk nooit echt te weten komen. Ze (kinderwenscentrum en de beide artsen) zullen waarschijnlijk nooit het achterste van de tong laten zien.

Ik weet alleen niet of Gent per definitie beter is dan DD. Je hebt er nu een goed gevoel bij en dat is wat telt. Het probleem is alleen zoals bij een nieuwe tandarts. Die komen ook altijd met het feit dat je vullingen toch echt slecht gedaan zijn en dat ze eruit moeten en waarom zijn er geen foto's gemaakt en waarom heb je geen beugel gehad en dat aangezette stukje is toch wel erg lelijk.... althans die ervaring heb ik met tandartsen. Dus je hebt gelijk, artsen van een ander willekeurig ziekenhuis zullen ook met andere voorstellen komen. Ik hoop zo dat deze switch je brengt wat je wilt! een kindje, het allerliefste, mooiste, etc kindje van de hele wereld. En het is ... van jou! Ik hoop dat je wens uit gaat komen en we zullen met spanning je behandelingen gaan volgen in Gent. Ik hoor daar ook goede verhalen over, dus wie weet. Ik geloof dat ze in Belgie iets meer bezig zijn met innestelen (extra aspirine, soms dormicum als rustgevend middel in de wachtweken etc en ze zitten er gewoon boven op)

Mag ik je trouwens vragen wat er nieuw wordt voorgesteld?

Ikzelf denk dat ik straks uit behandeld ben, of er moet wel iets heel magisch gebeuren dit keer... ik ben nog in de race met mijn uitgangsecho van 11!!! maar we zullen vandaag al meer weten.
    De vorige keren is zo slecht gegaan (nr 2 in nederland en nr 3 en 4 in DD), dus als het weer daarop uitloopt, dan denk ik da het voor ons einde oefening is. Ik zit al op maximale dosering (+ ander combi + wat extra's ;)). 225 menopur + 225 puregon (dit laatste op mijn eigen verzoek, omdat de eerste keer op 300IU puregon was = (okee was) zwanger). Ik zou willen dat Belgie me verder zou gaan helpen, maar wat dat aan gaat denk ik niet dat er meer eicellen geproduceerd gaan worden.

Wat je schrijft, je hebt verdorie 15 tps gehad, het moet toch eens goed gaan???? VERDORIE! SO! VIND IK!

Liefs, kussie en knuffel

Deel Deze Pagina