ow ja, om 17.30 heb ik de echo Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden. Misschien per sms (via Maartje), maar dat zien we wel. Kus! aaaaahhhhh nog wat: JUULZON: SMAKKERDESMAKKERDESMAK! kussie voor zenuwlappige Juulzon . Of valt het wel mee? Misschien morgen de tp? Zie ik je misschien in DD? hahaha Quinty: alvast succes voor morgen Ik hoop op bergen eieren zoveel dat we samen een voetbalwedstrijd kunnen laten spelen. en dan wel 11 tegen 11 . met liefst nog wat reserve spelers.
Dank je wel Marjah! Ik wens jou echt hetzelfde! Dat kleine wonder de buik, waar ook jij zo hard voor vecht. En waar, ik weet ook niet of Gent per definitie beter is, maar voor mij nu wel. Net zoals NL prima is voor meiden die niets (of niet zo veel of erg ) mankeren. En ja, na 2 jaar de DD visie ben ik gewoon toe aan wat anders. En dat krijg ik nu in Gent. Net zoals bij een andere tandarts Ik krijg in Gent een hysterioscopie. Dit is mij nooit eerder voorgesteld. Ik weet wel dat Maartje het ook in DD heeft gehad, nadat zij er om gevraagd had. Daarnaast is er nu een chromosoomonderzoek in gang gezet. Dit was al ooit gebeurd in NL bij Siklief, maar nog nooit bij mij. Gaan ze kijken of ik geen translocatie e.d. heb. En verder is er nog eea aan bloed geprikt oa. op stolling en immunologisch vlak. Beetje meer van die Alan Beer-achtige dingen. Zelfs als aanvulling op het onderzoek wat ik al eerder heb laten uitvoeren. De arts daar kwam er zelf allemaal mee. Ze gaf aan dat ze mij nu behandelt als iemand met meerdere vmk's. Omdat de oorzaken van niet innestelen en een vroege miskraam vaak dezelfde zijn. De arts daar was trouwens wel heel realistisch hoor. Na zoveel mislukte pogingen is de kans gewoon erg klein dat het nog wel gaat lukken. Maar ze gaf ook aan dat de factor toeval wel heel erg klein is en er toch wel iets mis moet zijn bij mij. De lage eicelreserve geeft dat natuurlijk ook al deels aan. En ik zou best een poging met cortisonen willen proberen, maar dan wel onder toezicht van een arts en niet op eigen initiatief. Maar ze gaf ook aan dat er niets te vinden kan zijn en dat het dan misschien gewoon ophoud. Dan gaan we misschien toch nog 1 poging in Gent doen, omdat soms verandering van labomstandigheden ook wel eens kan helpen. En al onze embryo's kwamen tot nu toe uit DD. Ik produceer ook altijd verrekte weinig eicellen. Mijn AMH is 2 jaar geleden ook gemeten op 0,39. Maar wel hebben wel altijd goede tot zeer goede embryo's (althans, dat is ons verteld). Dus je zou verwachten dat na 8 tp's met 15 embryo's er toch wel een keer iets succesvols uit zou rollen. Dus Gent concentreert zich voor nu op het niet innestelen. Wat we eventueel gaan doen als behandeling hebben we het nog niet over gehad. Eerst de onderzoeksuitslagen afwachten en ondertussen is ze aan het nadenken over de beste behandeling. Maar in Gent wilde ik ook niet met iedereen praten hoor! Ik heb bewust gevraagd naar een intake met het hoofd van de afdeling, want dat is de beste. Ik heb me trouwens nooit druk gemaakt over het niet opnemen van de telefoon in DD. Ik bel altijd naar het algemene nummer en daar wordt altijd opgenomen. Indien ik iets specifieks wil weten verwijzen ze me dan door naar Irma, maar afspraken maken kan prima via het algemene nummer. Maar ja, dan moet je duits praten (gek he, in een kliniek in Duitsland ) en dat vinden heel veel meiden eng! En idd, wij zijn zelf debet aan het vollopen van de kliniek in DD. Marjah, heel veel succes! Je hebt in ieder geval een prachtige start gemaakt met je elftal (WOW!)! Ik ga je volgen hoor! Liefs!
hee meiden, ik zit hier ff lekker op mijn hotelkamer in DD en ik blijf nog even hier. Mijn elftal heeft het helaas opgegeven. Er zijn twee rode kaarten uitgedeeld en dus moet ik het doen met 9 (negen-nine-nog steeds heel veel). Joepi de poepi! Manlief heeft zijn tientje verloren. hij zei 5 links en 5 rechts. Helaas voor hem zijn het er geen 10, maar negen. Maar maakt niet uit, het zijn er nog steeds enorm veul. Wel nog aan de kleine kant, de grootste waren nog geen 16mm (15,5 en???), maar ze zagen er allemaal (voor mijn doen) al joekelig uit . Ben benieuwd wat er zaterdag te zien is. Wat fijn sikki dat ze iig daar allemaal naar gaan kijken. Ik zelf heb al een hysterospcopie gehad in nederland. Ik kreeg de keuze HSG alleen of gelijk alles ondersteboven halen). De enige afwijking die ik had was dat mijn baarboeder iets hartvormig is... heb ik daar tenminste zeker weten iets hartvormig . kussie
Dag lieve meiden! Met heel veel interesse heb ik jullie verhalen over Dusseldorf vs Gent gelezen. Oké, OPTIMISTISCH, deze - jawel 2 emmy's die zijn ontstaan (niet meer, niet minder, dus geen cryo's... geef toe dat ik daarin een klein beetje teleurgesteld was... al zeiden ze dat de kwaliteit goed was: 4 cellig na 48 uur... hoop dus dat ze morgen 8 cellig zullen zijn...) - moeten gewoon blijven plakken... Maar... *realistisch* er is gewoon een zeer aanwezige kans dat dat somehow niet gebeurt... En dan? Gaan we dan voor de 3e IVF in NL bij MCK blijven? Of gaan we dan ook naar het buitenland? Vriendlief zou in dat geval de voorkeur geven aan Gent, maar da's puur omdat-ie Belgen leuke mensen vindt . Dus Sikki, ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen daar. Tot zover klinkt het wel goed. Heb jij nog ergens een topic of site waar ik je verhaal kan volgen? Zou dat graag doen. Kan me voorstellen dat het voor jullie weer een nieuwe, hoopvolle (al ben je na al de teleurstellingen echt wel met je neus op de feiten gedrukt...) kans is. De onderzoeken die ze doen klinken wel hoopvol. Wie weet komt er wat uit, wie weet bestaat daar dan dé oplossing voor. Het idee dat er weer nieuwe dingen worden onderzocht, geeft toch weer hoop. En een beetje angst denk ik, want wat komt eruit? Ik ga KEIhard voor je duimen meid. Enne, let me know waar ik je kan volgen! Joehoe, Marjah! Wie geht's da? 9 die erover zijn! Dat klinkt nog steeds GOED! Ik zeg maar zo: negen valt niet tegen! Heb nog wat leuks voor je opgezocht - als dat geen symboliek is Het getal negen heeft met duisternis te maken en het staat ook voor slang of baarmoeder. Een moeder draagt het kind 9 maanden in de baarmoeder. Toen Jezus aan het kruis hing werd het tot het negende uur donker. In de Joodse geschiedenis zijn veel rampen op de negende van de maand gebeurd. Toch is het getal negen omdat 9 het kwadraat van 3 is, een gunstig getal. De oude Egypte bestonden de godengroepen uit negen en in het oude China speelde het een belangrijke rol in de I Tjing en in het boek der Riten waarin sprake is van negen ceremoniën. Dus: POSITIEVE ENERGIE!!! Heb geen Hyves, dus kan geen Hyvesvriendjes met je worden . Da's wel jammer, want nu blijft de Kanarie mij thans onbekend... . Blijf jij nu tot zaterdag in DD? Of komt je mannetje dan nog dat jullie zaterdag samen gaan echo-kijken? Hoop echt dat die negen mooi geleidelijk doorgroeien en dat er hele goede SUPEReiers inzitten. Die goed bevrucht gaan worden tot TOPemmy's! Heb mijn uitgebreide updeetje in mijn topicje gezet, maar moet bekennen dat ik heeeeel stiekem gewoon had gehoopt dat er van die 6 eiers meer mooi bevrucht zouden worden. Dat er nog een reservepoging in de vriezer zou liggen... Maar goed, als 1 van deze blijft plakken hoor je me nooit meer nergens over. Ben nu dus drukdoende om mijn baarmoeder te instrueren dat het BMslijm een warm welkomsfeestje moet organiseren voor de 2 emmy's en dat mijn hele lichaam heel goed voor ze moet zorgen, zodat ze 9 maanden kunnen groeien. En heb al beloofd dat ik dan meegroei. En heb al heel veel mentale energie naar de twee emmy's gestuurd, dat ze maar heel mooi moeten delen. Dat als ze samen blijven, ze het heeeel gezellig gaan hebben en dat ik zorg dat er genoeg ruimte is in mijn buik. Dat ik ze alle ruimte wil geven en goed voor ze zal zorgen. En dat er een warm huisje op ze wacht. Nu maar hopen dat het helpt ! Quinty, succes morgen met de echo meis!!! Hoop op een mooi aantal! Sluit me aan bij ieders geduim voor elkander hier!!! Oh ja, morgen om 12u tp!!! Hoop zo dat ze dan 8cellig zijn !!! (*groei en vermenigvuldig u!*) xxxx Maar misschien moet ik gewoon
Heey, je topic had ik al gezien hoor 2 bevruchtingen, ik kan me voorstellen dat je dat een beetje aan de lage kant vind. Gewoon allemaal bevrucht, dat zou pas mooi zijn. Hop nog ff een paar in de vriezer.... Maar maartje is ons voorbeeld: met 1 kun je zelfs zwanger worden . Ik trouwens ook, ik ben van 1 matige en 1 slechte (dag 3 4- en 5-cellig) gewoon ook hardstikke swangert geworden. Joe-ko-kurrel (you go girl). Gewoon zwang in het nieuwe jaar. 2011 wordt gewoon lekker roze (okee of lichtblauwe muisjes). Dan is dat gent verhaal helemaal niet aan de orde anyway, ik heb net ff lekker zitten skypen met maartje en marjah-man gaat zo een poging wagen. Ik ben 1 dag niet thuis en ja hoor... we hebben een virus. Dat doet maar.... maar ja marjah-man heeft een hekel aan computers die niet werken, want hij is een echte digi-NUL. Lekker is dat een mopperende vent thuis hebben zitten, terwijl ik hier zit. hahahaha Nou ja, nu moest ie verplicht om de koffie (=biertje) bij een vriend van zijn broertje
Thnx voor positive peptalk meis!!! Enne,let us follow Maartje!!!! Truste daar kaner, hoop voor een mooie groei zaterdag!!! Knussel!
Thnx voor positive peptalk meis!!! Enne,let us follow Maartje!!!! Truste daar kanjer, hoop voor een mooie groei zaterdag!!! Knussel!
Spannend allemaal hoor! Juulzon,ik duim voor je dat er inderdaad 2 8-cellige emmy's zijn ontstaan die zich een warm plekje in je baarmoeder zoeken en daar lekker 9 maanden blijven zitten. Marjah, ik duim voor jou dat die 9 eitjes goed doorgroeien en dat je staks bij de punctie 9 eitjes hebt die bevrucht kunnen worden, wat zou dat mooi zijn! Ik ben een paar dagen niet online geweest omdat mijn zoontje ziek is (hij is nog steeds ziek maar heeft geen 40 graden koorts meer) geweest. Dus zal ik nu je vraag beantwoorden waarom ik nog nooit in DD ben geweest. Ik heb een combi met Enschede en DD. Alleen de punctie en terugplaatsing is in DD en de rest in Enschede. Op dit moment bevalt dit goed maar ik sluit niet uit dat als het nu weer niet lukt met stimuleren in Enschede dat ik volledig naar DD ga. Ik wacht deze keer met Menopur nog af. Veel liefs Nataly
Nataly, beterschap voor je kleine man! Wel heftige koorts zeg! Hoop - en duim - dat de menopur bij jou gaat werken!!! Marjah: NEGEN, NEGEN, NEGEN!!! Updeetje, efkes snel, 1 7cellige en 1 8cellige! Ze waren tevreden! Dus we hopen dat ze goed doorgroeien en goed innestelen om nog 8,5 maandjes goed door te groeien!!! De TP was wel erg gevoelig, maar heb het idee dat ze ze dit keer 'dieper' hebben ingebracht dan de vorige keer... Kom láát op de avond nog weer even aanwaaien!!! xxxx
Even een update:echo gehad en helaas het zag er niet goed uit twee kleine follikels van 11.maandag terug komen in de hoop dat er dan misschien een paar bij zijn gekomen we verwachten het niet dus ben bang dat het deze maand over gaat en hopen op volgende maand een beter resultaat want wil ook echt combi menopur en puregon arts in Nederland is daar ook voor.baalde net wel even goed maar gaat nu wel weer. juulzon hoe is tp gegaan? Marjah zet hem op morgen! Xxx
Nataly, beterschap voor je kleine man! Wel heftige koorts zeg! Hoop - en duim - dat de menopur bij jou gaat werken!!! Marjah: NEGEN, NEGEN, NEGEN!!! Updeetje, efkes snel, 1 7cellige en 1 8cellige! Ze waren tevreden! Dus we hopen dat ze goed doorgroeien en goed innestelen om nog 8,5 maandjes goed door te groeien!!! De TP was wel erg gevoelig, maar heb het idee dat ze ze dit keer 'dieper' hebben ingebracht dan de vorige keer... Kom láát op de avond nog weer even aanwaaien!!! xxxx
Mijn duimen draaien overuren voor jullie Juulzon........... Balen Quinty hopelijk maandag meer te zien. Marjah 9 wauw en dan de uitleg van Juulzon erbij klinkt goed. Hier vandaag een beetje bleh. Heb dan ook al een paar lekkere huilbuien gehad en wie mij ook voor mijn voeten komt die ............... Ben nog niet eens begonnen met de medicijnen maar dit heb ik wel van de pil....................Hangen donder wolken boven mijn hoofd. Arme Linman als die thuis is straks. Lontje is kort.
Quinty: heb je al eerder "gesproken", maar ehhhh.... k*terdek*terdek*terdek*terdek*terdek*terdekut SO! ik hoop zo dat we gewoon over een paar maanden dit topic om kunnen dopen in het begin (of eind) 30 en ook met verouderde eierstokken zijn we samen zwanger!SO! Nataly: beterschap... Lin: herken het, maar denk maar zo... die marjah-miep die heeft wel een mooie uitgangsecho gehad op die stomme k*terdek*terdek*terdek*terdek*terdeK*T pil met donderende donderwolken, opvlieger en ander geneuzel. Nog ff volhouden he! stop ermee, Quinty is me aan het msn-en en wordt zenuwlappig van het gepiep. Kussie
Ik heb ook een kort lontje met de pil en bovendien veel hoofdpijn, kun je nagaan dat ik die troep 17 jaar geslikt heb vanaf mijn 17e. Toen ik met de pil stopte kwam ik er pas achter wat een leven zonder hoofdpijn is. Goed, ik heb natuurlijk nog wel eens hoofdpijn maar lang niet zo vaak als met de pil. Ik slik hem nu 3 dagen en heb elke dag alweer paracetamol geslikt bij het slapen gaan. En ik moet nog tot 21 februari!!!!!!!! Marjah, veel succes morgen en ik hoop dat de 9 eitjes zijn doorgegroeit en dat de punctie maandag is zodat je mannetje lekker kan komen en jullie dus een fijn weekend samen hebben. Quinty, wat balen zeg dit resultaat, daar ben ik zelf ook bang voor omdat mijn eicelreserve erg laag is (AMH 0,1). Juulzon, 2 eitjes terug geplaatst, lieve emmy's zoeken jullie maar een lekker warm plekje in de buik van jullie mama en blijf daar 9 maanden zitten. Mijn zoontje knapt alweer iets op, het is griep wat hij heeft maar bij kleine kinderen loopt de koorts vaak erg hoog op, 40 graden is geen uitzondering. Hij heeft weer een beetje gegeten en goed gedronken. Veel liefs Nataly
quinty, wat BALEN Wat een teleurstelling zeg. Bah. Had dat de vorige ronde ook, was er ineens 1 dominante van 18mm op dag 6 . Met menopur... Gebruik jij ook decapeptyl? Anders ook vragen om cetrotide, heeft bij mij beter gewerkt. En gaan ze als er niet meer doorgroeit wel een escape IUI doen? Duim voor je! Lin, ooooh, die buien... zo herkenbaar. Komt ook van alles bij kijken en dan is het ook nog winter en januari... Geef er gewoon maar even aan toe en verwen jezelf maar extra (mag!). Dikke knuf! Marjah: 999999999999999999999999999999999999999999!!!! Nataly, thnx girl! Hopelijk kanpt zoontje gauw op! Knufff!
gutenabend madchen, ich bin wieder zu hause. Thuis, he lekker... vanochtend had ik om negen uur weer een echo, althans dat was de bedoeling. Rond een uur of 10 was ik aan de beurt. Maar!!! wel goed nieuws, ik had er weer 9, waarvan er maar een achter blijft en de rest zo'n 15,6 tot 19,7 is. Eigenlijk wilde uber S mij vanavond de pregnyl te laten zetten, maar dat heb ik nog even afgehouden. Eerst ff de bloedwaardes afwachten. Maar ja, mijn telefoon was leeg, dus moest wel ff een plekkie zoeken om op te laden. Dus ik ben in de hotel lobby gaan zitten van een hotel, waar ik mogelijk de volgende nachten zou gaan spenderen. Maar goed, dat was dus niet nodig, want ik kreeg bericht dat ik dinsdag pas de punctie heb . he lekker Dus, nu lekker op de bank met mannie Wel gek hoor, nu eens echt hoop te hebben. Wie hoogt klimt kan hard vallen. Ik was tegen instabiele wolken, maar nu zit ik er zelf op. Bevalt me niks... maar dan nog liever hoop op een instabiele wolk, dan geen hoop... (kusje Q). Gisteren was ik dus naar het volgende hotel gegaan, een hotel gerund door een russisch stel (man spreekt russisch, vrouw duits met een russisch accent). Ik had direct fans, want mijn werkelijke naam is ook een russische naam (okee ook spaans en hebreeuws en je kunt m ook in surinaams vertalen). Dus ik dacht dat ik in enorm raar hol beland was, maar bleek mee te vallen. Het was oud, maar eigenlijk wel netjes (op de vloer van de eetzaal lagen een paar kruim,eltjes, maar absoluut geen stof en zo), de wc was ff anders (laat ik het zo zeggen: bijzonder) en de kamer was weer netjes. ook s'nachts geen last gehad van deurenslaandee-lallende figuren . Ik na het inchecken de stad in, ben ik toch zeker de weg kwijt! IK! de WEG kwijt???? Ik ben nooit de weg kwijt!!! echt niet./ Ik heb een feilloos gevoel voor richting en nu??? was het egwoon kwijt. Ik had me op een een of andere manier gefixeerd op een kerk, maar wist vervolgens niet meer waar die kerk op de kaart was en hoe ik in der altstadt moest komen.Ik lag helemaal om mezelf in een deuk! Den ik nou te doelloos aan het rondlopen of barst ik ineens van de vrouwelijke hormonen? Ik weet het niet . Ik kwam er ook achterf dat wandelen/slenteren met volle eierstokken ook geen succes is, dus ik heb alle starbucks (ja deze plattelander kent starbucks) van dusseldorf verkend (gratis internet ). ff eten bij maartjes favoriete restaurant en toen naar de kamer. s'morgens had ik nog tegen mijn ECD gezegd dat als ik later misschien van me zou laten horen, maar alleen als ik me verveelde. Nou eifgenlijk kwam het er op neer dat ik om half twaalf nog mijn SATC film niet af had gekeken (deed er al twee dagen over en nog had ik bijna een uur te gaan). Dus die heb ik 's nachts om 4 uur nog maar gekeken. Was wakker... zenuwen? Oftewel ik heb me niet verveeld. Wel heb ik me vandaag verveeld, want uber S zou me dus vanochtend bellen met de bloedwaardes, maar hij belt me pas om half 2! waaaaaaaahhhh, zit al een paar uur opgescheept met een buslading luidruchtige polen (niet overdreven, ze gingen allemaal om 1,15 uur een touringcar in en deze was daarna vol met dronken, luidruchtige polen). Wel lekker filmpje gekeken, dit keer niet SATC, maar een film met Carice van Houten over geesten. Anyway, toen wachten op mijn trein... ben de stad even doorgewandeld over de koningsallee, weer bij Cartier aangekomen (mijn hotel van afgelopen nacht was bij cartier rechtsaf, wat klinkt dat decadent) viel mijn oog op een collier van zeven twee zeven drie maal nul! waaaaaaaat? wow, ik heb nog nooit zoiets duurs gezien, op een huis of een boeing 757 na (maar die heeft ook niet iedere particulier ! Op naar (heel ernstig) de pizzahut op het station, jaaaah alweer: deze boerin kent haar klassiekers . De trein in en alweer een filmpje . Nu lekker gebadderd en wel op de bank met lappietoppie. NIKS ! Heerlijk ! ga jullie verlaten na deze mega-ego-rea Nataly: ook al een pil fan???? succes en sterkte meid.
Marjah, fijn hoor dit goede nieuws! Hopelijk gaat alles goed met de punctie dinsdag. Ik zal dit topic in de gaten houden. Ik ben net terug van een high-tea met 2 vriendinnen. We begonnen met thee maar na een uurtje ofzo zijn we toch maar aan de wijn begonnen, hihihihi. Ik zit dus nu behoorlijk aangeschoten met de tong uit de mond dit berichtje te typen, gaat nog wel goed vind ik! Ik heb 6 wijntjes op (normaal drink ik er maximaal 2) en heb een top middag/avond gehad. Wat heb ik gelachen, dat was ook alweer lang geleden. Ga dus ook zo maar lekker op bed liggen (heb tv op de slaapkamer) en vroeg slapen want morgen moet ik er vroeg uit als mijn zoontje wakker wordt!!!!!! Met een kater ben ik bang!!!!!!!!!!! Veel liefs en een dikke knuffel voor iedereen! Nataly (volgens mij heb geen 1 typefout gemaakt, haha)
haha je bent "ik" vergeten goeso meid! gewoon je ff lekker laten gaan , ik hoo dat je dat straks heel lang niet meer mag Okee , je laten gaan wel, lachen wel, maar zuipen??? Kussie
Klinkt allemaal goed Nataly even lekker aan de bommel. Ik zie dat ondertussen sommigen van jullie het bericht van Waardevol en waardeman hebben gelezen. Erg he. Persoonlijk ken ik haar ( onze gastouder ) Ik loop al dagen met mijn gedachten bij hun. Ga dinsdag een bloemetje laten bezorgen bij hun thuis. Hier nog maar 5 pillen en dan eindelijk beginnen............