Ik ben zo benieuwd hoe de punctie van marjah is verlopen! Moet er de hele tijd aan denken. @ Juulzon; we waren van start gegaan met poging 4 maar die is helaas afgebroken. Ik weet niet wanneer we weer van start kunnen. De komende tijd zullen we sowieso verder moeten gaan met sparen. Dus voorlopig staat er nog niks in de planning helaas. Bij onze vorige pogingen kwamen we niet verder dan weinig en matige bevruchtingen. Het vorige ziekenhuis heeft er nooit een verklaring voor gehad. Ik kreeg te horen dat het 'gewoon' aan ons beiden ligt. En daar moet je het dan maar mee doen. Maak je geen zorgen over de utrogestan hoor. Je brengt ze hoog genoeg in en het word echt wel door je lichaam opgenomen. Door alles wat er weer uit komt kan je daar wel eens aan twijfelen maar niet doen hoor meid. Die witte smurrie hoort erbij haha. Succes verder met afwachten!
Ben ook nieuwsgierig hoe het met Marjah is gegaan. Spannend hoor Juulzon mijn duimen draaien overuren. Tja die zere boobs ik heb het er voor over hoor ........Zeker als ik ze nu nog 9 maanden zou moeten hebben. Kan je geen antwoord geven Tessie ben zelf nog een groentje op gebied van dit hele gebeuren.
Ahhh Tessie meissie, dat is ff schrikken ! Maar ik zou ook nog ff de waardes afwachten van de AMH en FSH (ff waarschuwen, de FSH kan wel ff deuren voordat je de uitslag hebt). 11 is aan de hoge kant, maar bv quinty fluctueert ook heel erg. EN JAAAAAAAHHHH het is mogelijk om zwanger te raken, maar het is wel zo je je beter kunt instellen op een langere weg. Het ligt aan je AMH en je volgende FSH meting en de artsen kunnen je vast veel vertellen, en anders zijn wij er gewoon. Het is trouwens wel posi dat je wel 6 follikels hebt gehad . Dat er 2 eitjes te vinden waremn is dan wel balen, maar misschien toch de volgende keer beter. Mocht je weer gaan proberen, vraag dan minimaal om 300 puregon icm cetrotide en zelfs als het mag menopur 450 IU en als de arts het daar niet mee eens is, kun je ook vragen om een combi zolas ik gebruikt heb (225 menopur + 225 puregon). ze zullen je afwimpelen... maar misschien werkt doordrammen. IUI werkt meestal minder in de overgangsgevallen zoals wij... dus dat zal ik je misschien niet aanraden. Onze eitjes hebben namelijk ook nog eens moeite om de zwemmers door te laten. Zo wordt de bevruchting ook wel erg moeilijk. Pus, je bent kostbare tijd aan het verliezen. maar dit geldt dus ook pas als je amh, fsh en de volgende uitgangsecho het bevestigd hebben. In welke kliniek zit je en hoeveel follikels heb je bij de uitgangsecho's gehad? @Tuana: en nog de aanvulling dat je follikels echt nog heel klein (17 of zo?) waren bij de laatste echo, dus het was helemaal niet te verwachten dat ze zouden springen. Beetje raar protocol, maar of je eicellen zijn gesprongen door de pregnyl??? @ hier: wappie ik ga zo ff lekker tukken. Ik ben net terug uit dusseldorf, alwaar er 8!!!! eitjes zijn geoogst. Maar ik ben zooooo bang dat het allemaal tegenvalt . Ik begin namelijk al visioenen te krijgen van cryo's en zwanger zijn en zo. Ben eigenlijk dus bijna niet UW geweest. Ja gisteravond voordat ik in slaap viel en vanochtend toen ik een heel tijd in de punctieruimte lag (in het begin was mijn hartslag laag en ineens schoot ie omhoog, om vervolgens weer lekker naar 62 af te zakken. En toen kreeg ik een injectie en wist ik niks mee . Wel grappig, zaterdag in de trein terug zat ik naast mensen die druk vanalles aan het regelen waren, en vandaag (al zittend in de wachtkamer) dacht ik... wie IS die vent??? whahahaah waren dezelfde mensen. En verder heb ik al sms-en, wappie zijn, achter in de auto gezeten mijn blikje bitterlemon over mezelf (jurk, maillot, laarzen) de bank en de vloer gemikt en natuurlijk ook IN mijn telefoon . Thanks quinty hahahaha Ik zeg achter in de auto, want man lief was zo slim geweest om het raam van de bijrijders kant open te laten staan (terwijl het regende!). Hij weet niet eens dat ie 'm open had gedaan. OW ja, het is ICSI geworden (op aanraden unterhose) en dag 3 tp Zo dat was mijn avontuur van vandaag. Maartje wat voor schema had jij met utrogestan en pregnyl (en suprefact?)
Juulzon... erg he, die www en de urtogestan kan er bijna in zijn geheel uitkomen, maar dat is geen probleem. De werkzame stof is opgenomen. Ranzig spul he??? BWECH!!
Thanks Marjah voor je uitgebreide reactie! En 8 eitjes, das echt super fijn! Hopelijk komen er goede bevruchtingen! Ik ben nu overgestapt naar Geertgen, omdat het ziekenhuis geen verder onderzoek in wilde zetten. Gelukkig hebben ze dit nu bij Geertgen wel gedaan. Ik ben zelf wel van het assertieve soort en ik heb aangegeven dat ik bij een volgende IVF poging graag cetrotide met menopur wilde. Dit was mogelijk, maar de arts adviseerde Fostimon (had ik nog niet eerder van gehoord) want dat zou hetzelfde zijn als menopur, maar dan van een andere fabrikant. Aanvankelijk wilde ze niet mijn AMH bepalen, maar nu mijn FSH te hoog blijkt te zijn wel (deze uitslag duurde overigens 2 weken). Gelukkig mag ik zelf bepalen wanneer ik weer een volgende IVF poging inga, dus ik denk dat ik de volgende uitslagen afwacht en dan weer start. Zijn er nog andere onderzoeken die ik kan vragen die nuttig kunnen zijn? Of zijn er tips vanuit jullie?! Alvast super bedankt voor de reactie! Liefs Tessie
Vlug vlug vlug!!! Vanuit de trein!!!! Yeahhhhhhhh!!! Marjah en dr eierdoos!!!! Wauwiepauwiee!! Straks wordt je nog een octomom!!! Schema: 's ochtends prednison, snuifje en utro 's middags utro 's avonds prednison, snuifje en utro. Pregnyl: 3 dagen na punctie, 3 dagen daarna en 3 dagen daarna. Steeds slechts 1500 eenheden. Utro: door tot 12 weken (oké ik deed stiekem pas afbouwen bij 13 weken) Snuif: abrupt gestopt met 8 weken precies. Prednison: afbouwen met 20 weken (maar nu 's avonds al een kwartje minder om heeeel traag af te bouwen met 20 weken) Later meer, maar nu met collega in trein en bijna op station, à op verjaardag. Morenavond denk ik pas weer tijd in te forummen. Maar spiek wel hier ff voor de bevruchting!!!!!! Hoe laat mag je bellen?? 9 uur of 10 uur? X (ook voor de anderen waar ik nu ff niet op reageer wegens tijdnood)
Wow marjah 8!!! Wat goed zeg!! Ik ben zooo benieuwd morgen. Het klopt wat je zegt. Ze waren 16 of 17 mm dus echt nog te klein om te springen. Volgens S heeft het niet met de pregnyl te maken. Gewoon vette pech. Laten we het daar op houden. Trouwens hoeveel wil je er laten TP'en?
Duimt dat er een 8tal goede eicellen zijn voor Marjah en dat er ook 3 terug geplaats kunnen worden en dan nog 5 eskimootjes ...... Die voorlopig niet nodig moeten zijn hoor. Hier nog 2 dagen pil . Welke tijden houden jullie aan voor de Deca en de Puregon???
Super 3!gemiddeld ligt op de helft dus prima score voor onze oude stokjes!nu nog even doordelen!hoeveel laat je terugplaatsen? Xxx
heey, vrijdag wordeb er (als het goed is) 2 terug geplaatst... weet nog staads niet of ik blij ben met de drie of teleurgesteld ben over de andere 5. De adrenaline zat alleen door het plafond.
Wat zeiden ze over de andere vijf?niet rijp of niet bruikbaar... Meestal wordt gemiddeld de helft bevrucht dus zo slecht is het niet.had een keer zes maar maar 1 bevrucht was wel topper!nou ha topper...niet zwanger.nu rustig aan doen.hoe laat vrijdag? Xxx
Yesssssssss 3 bevruchtingen!!! Pffffiieeeuuwwwww heb met je meegeleefd hoor!!! hartstikke top...je hebt in ieder geval een terugplaatsing! Hoop dat ik dat ook kan zeggen de volgende keer zucht... :S Niet rijp of niet bruikbaar...ben ook wel heel benieuwd want jij hebt ook wat langer gewacht met de punctie..net als ik ga doen straks... 3 bevruchtingen wat super zeg!!!!
Vanmorgen in ziekenhuis geweest vrijdag escape iui!hoeveel pregnyl moet je eigenlijk zetten 5000 of 10000 ik twijfel ineens...
Marjah! Jeetje meid, 8 eicellen!!! Toen ik dat las werd ik helemaal blij! En nu dus 3 bevruchtingen. Ik snap dat je niet weet hoe je je er onder moet voelen. Ben wel benieuwd wat er met de andere 5 eicellen was. MAAR...wel 3 bevruchtingen! En dus tp! En dus kans! En dus GEFELICITEERD! En ik ken bepaalde iemanden (Maartje ) die bij 11 eicellen en 1 embryo zwanger werd! Succes meid! (ga vrijdag op wintersport en hoop dan bij thuiskomst jou dubbele rij roze te mogen aanschouwen!!!!)