3 bevruchtingen; vind ik best een hele mooie score Marjah. Al begrijp ik je teleurstelling helemaal; je hoopt altijd (soms tegen beter weten in) op meer emmy's. Succes alvast met de TP.
Wat goed 3 emmy's!! Ik moest er de hele tijd aan denken vandaag. Net thuis van me werk en gelijk achter de pc gekropen om te kijken. Ik kan me voorstellen dat je stiekem hoopte op meer bevruchtingen. Maar het zijn er in ieder geval 3! We gaan er weer voor! Ik ben trouwens ook benieuwd wat er met de overige 5 eicellen was. Of hebben er gewoon geen bevruchtingen opgetreden? Spannend weer zeg!
Ik moest bij IUI ook 5000 pregnyl zetten Quinty! Sikki, veel plezier in de sneeuw (geen been breken!) hé ! Marjah, snap je gevoel heeeel goed. Ik had 6 eicellen en er waren uiteindelijk maar 2 goede bevruchtingen (7 en 8 cellig)... En de rest? Waren er wel meer bevrucht, maar die hebben het na 2 cellen weer opgegeven dus zijn niet meegerekend... Was toen ook wel teleurgesteld omdat je gewoon hoopt ook eens een reservespeler te hebben... Aan de andere kant: drie!!!! Had je al eerder zoveel??? Wanneer krijg je te horen hoe de verdelingen lopen? Vrijdag ook pas? Bij de TP? Ik duim voor je dat er in ieder geval 2 goede verdelingen zijn en dat je andere toppertje evt in de vriezer mag! Dus Emmy's van Marjah: GROW!!!!! Enne, doe jij een beetje rustig aan met je buikie? Daar komen strx 2 emmy's in Hier een drukke dag achter de rug en had vandaag echt wat ongiekrampjes Dacht: het zal toch niet... Niet nu al? Zit nu op - dag 11 na de Pregnyl - dag 9 na de punctie - dag 6 na de TP... En mijn inlegkruisje leek een héél licht klein beetje gekleurde afscheiding te hebben (utrobollen), maar had nergens last van als ik naar het toilet was geweest... Ik geloof dat ik wachtweken niet zo heeeel leuk vind.. Oh ja, toeval of toeval? Het is dat ik me in de hoopvolle wachtweek bevindt, want weet niet of ik het leuk had gevonden als ik nu bijvoorbeel net echt ongie was geworden... Maar; het hotel grenst dus aan een reusachtige shoppingmall en... er is 1 verdieping die toegang biedt tot die shoppingmall én... op welke afdeling van de shopping mall kom je dan uit?! JUIST: Materna, baby, baby&mom etc. etc. EEN HELE VERDIEPING MET BABYSPUL EN ZWANGERSCHAPSKLEDING... *zucht* Vast heel leuk als je bijvoorbeeld een paar maanden verder bent en een buikje hebt, maar nu... Probeer het maar te zien als Een Teken, dat de emmy's zich goed ingenesteld hebben... ! Werkse nog, hier alweer bijna 23u! xxxxx
Hoi meiden, jullie hebben me op mijn " zwakst" gezien, ik was ZOOOOO overdonderd. Maartje zei net dat ik me helemaal had ingesteld op "helaas mevrouw er zijn geen bevruchtingen" . Misschien is dat ook wel zo. Ik was mijn ZEN volledig kwijt en de UW was af schUWelijk. Ik heb ze pas om 11.45 kunnen bellen. WAAAAAAAAAAHHHHHH!!! De adrenaline was zo erg, dat ik mijn hart echt zag kloppen tijdens de vergadering, net alsof ik een opvlieger kreeg. BOINK BOINK BOINK En of ik nu teleurgesteld was??? ik wist gewoon niet wat ik er mee moest. Ik was volledig van " de rel". Mijn thee bleef bijna niet in mijn kopje. Eten ging daarentegen alweer veel beter (na een dik half uur). Het is wel zo dat ik alweer visioenen kreeg over zwangerschappen en eventuele brusjes, maar dat komt ook door alle posi-mensen om je heen. Ik ben nu wel weer wat "blijer" ik weet het gewoon nog even niet. We moeten nog zo'n lange weg en ik ben misschien bang dat dit alleen maar uitstel van executie was (afgelopen 2x is het hier fout gelopen) en dat ik nu vrijdag een telefoontje krijg, dat ze gestopt zijn. Juulzon, wat hoorde jij op dag 1: er zijn er 2 bevrucht? of kreeg je toen te horen dat er meer zijn en pas bij de tp hoorde je dat de rest dag 2 niet gehaald hadden? weet het even niet meer. Ik heb er eerder 3 gehad, bij de eerste IVF (was wel zwanger ), toen had ik een 5 cellige (matig) een 4 cellige (matig) en een 4 cellige (slecht/gefragmenteerd), dus nu ik er over nadenk heb ik eerder in deze positie gezeten. Owwww als ze maar lekker doorgroeien!!!! Wat zijn die wacht weken vreselijk, he? Maar goed het kan alle kanten op met afscheiding, zowel super posi of toch een voorbode. Je weet dus helaas nog steeds niets. Maar ja, nog een aantal dagen en je weet het... zucht. Ik kan je gelukkig wel nog een paar dagen gezelschap houden op de bank. En dan dat winkel centrum, whahahaah dat heb jij weer??? of hebben we dat allemaal... ik zie ook overal van die " vreselijke" winkels (bij Stillwerk in DD bv). Maar goed, maakt niet uit, je wordt lekker met je neus op de feiten gewreven (en de feiten voelen aan als schuurpapier... AUW) . Nog ff meid . Ik duim voor 2 hele mooie streepjes Sikki; Ik ga wel Unterhorst vragen wat er met de rest is gebeurd, maar ik weet nog niet of dart morgen wordt of dat we vrijdag afwachten. Misschien wil ik er morgen gewoon wel niet zo mee bezig zijn. Maar ik wil het wel weten, wat hebben mijn kneusjes gehad, dat ze niet bevrucht wilden worden. Heel veel plezier op vakantie, he Lekker genieten! @ all: Meiden, enorm bedankt voor jullie lieve mailtjes, ik ben zo blij dat jullie er zijn (okee, ik gun het jullie natuurlijk om in een bepaald ander topic te schrijven (joepie ik ben zwanger ofzo)). Heerlijk om me ff af te kunnen reageren en van jullie een peptalk te krijgen. Ben er toch weer een beetje stil van. Kus en knuffel aan allen Quinty: ik had je al ge-sms-t, maar ik moest 5000 spuiten.
Wat fijn dat je je inmiddels alweer wat beter voelt! Het is ook niet niks he. Ik denk dat je van gekkigheid niet wist wat je moest verwachten. En dan hoor je ineens dat er 3 embryo's zijn. Sorry maar ik moest wel lachen om je verhaal, dat de thee bijna niet in je kopje bleef. Zag het even helemaal voor me We gaan gewoon voor een succesvolle TP! Spannend zeg..
Hé Marjah! Kan me dat heeeeel goed voorstellen, die spanning... Iedere keer weer denk je dat je het dit keer wel weer kunt handelen, maar de praktijk blijkt iedere keer anders... Mijzelf aan de WolkenPetititie houden wordt steeds lastiger... Ik kreeg pas de dag voor de TP te horen hoe ze deelden en welke er goed deelden. Van de 6 eicellen bleken er uiteindelijk slechts 2 goed te delen, die ook zijn ge TPt. De rest was wel begonnen met delen, maar het waren geen overlevers... *in deze wereld waar tempo gewenst is, was het tempo van mijn andere emmy's niet snel genoeg.... Enne, super dat er 1 id vriezer mag!!! Idd, een brusje voor deze TWINS! Duim voor je kanjer! Vanavond vlieg ik alweer terug van dit bliksem bezoek. We gaan vanmiddag nog een social visit doen aan het net geopende Aqua Marine met meer dan 400 soorten die id oceaan leven. Ben benieuwd. Vannacht niet echt heeeeel fantastisch geslapen. Werd rond 3u wakker en toen ik daarna de de slaap probeerde te vatten, lukte het niet echt... Om 05u38 naar de wc en dacht, doe die test maar even om te zien hoe het ervoor staat. Was een héééél licht streepje te zien (KV 2 v5), maar als Test-Verslaafde wéét ik dat dit gewoon helemaal niets zegt. Immers, het kan ook nog de laatste restant Pregnyl zijn (hoewel die conform 23/24-uurs Halveringstheorie nog maar op 5 zou zitten). Met andere woorden: Jawel, het mezelf gek maken door te zoeken naar zekerheid die er nog niet is, lukt weer uitstekend . Laat ik het dit keer op de slapeloosheid gooien . Gelukkig na dat testje (eeeh, ja heb er een fotootje van gemaakt, zodat ik over een paar dagen kan vergelijken.... áls er iets te vergelijken valt, want omo-wit herken ik vermoedelijk zo onderhand wel uit duizenden...) wel weer in slaap gevallen... Maar ben eerlijk gezegd nog wel wat brak. Vliegtuig terug zit weer helemaal vol, dus zal een iets minder relaxte vlucht worden. Daarna trouwens nog naar kantoor....*joepie*. Geen lange dag hoor . Anyway, zo alweer verzamelen voor de lunch en de siteseeing! Liefssss v allemaal!!!
Wat spannend allemaal!JuulZon hoeveel dagen na punctie zit je nu? In dusseldorff hebben ze een ander invriesbeleid dan in nederland.een bevruchting wordt gelijk ingevroren je weet pas na ontdooien of ze goed zijn. Ik morgen om half 10 escape IUI. Gisteren met vriendinnetje in stad gegeten ze is acht maanden geleden bevallen en je raad het al inmiddels weer tien weken zwanger nr 2.en dan zeggen was niet gepland maar ook geen pil gebruiken!kan hier zo slecht tegen! Marjah hoe is het met zenuwen kun je het allemaal beetje bevatten dat je zover bent gekomen? Over half uur telefonisch gesprek met scholte heb lijstje gemaakt wat ik allemaal wil weten hopelijk heeft hij de tijd...hou jullie op de hoogte.xxx
Succes morgen, Q!! Juulzon!!! Jij vroege testster!!! Joe maken het maar weer spannned!! Ik duim en fik me rot!! En ook voor Marjah, die nu heel druk aan het werk is (beetje niet eens je phoon opnemen ) dikke fik me rot groet!! Net echo gehad, alles dikke vette prima!! Voor update: zie babyrinth, anders moet ik op iPhone alles opnieuw typen en dat is slecht voor rsipolsje X!!!
Ow juulzon, wat erg he... je weet wel beter, maar je kunt het toch niet laten. ZOOOOO herkenbaar. De tweede IVF heb ik 8 testjes gedaan ofzo. Allemaal volledig OMO , maar toch blijf je hoop houden. Maar ehhhh ik hoop dat je je streepjes mag gaan vergelijken ver een paar dagen Jammer dat je niet lekker de ruimte hebt in het vliegtuig. Ik hoop wel dat je een beetje hebt kunnen genieten, daarzo in het verre oosten (dat is twente toch ook al????)? Hierzo: gisteren Unterhose en Miep gesproken, en ik kan vertellen dat: 9 follikels 8 eitjes 7 bruikbare eitjes 3 niet bevruchte eitjes 4 wel bevruchte eitjes 3 normale bevruchtingen 1 abnomale bevruchtingen 1 2-eiige-tweeling (volgens de laatste berichten) 1 brusje voor mijn tweeling hubbie moet achter compu, tot zo
Wow!! Dat heb je echt als een volleerd breezersletje gedaan!!! Wauw!!! Jij mag echt trots zijn op Marjaheieren!!! Goede score!! Nu nog ff een lotgenootje van mij worden!!! Vandaag tp toch? Hoe laat ga je rijden?
Ja wakker onderweg naar ziekenhuis voor escape iui.... spannend marjah hopelijk zijn ze goed blijven delen en krijg je straks twee terug! Maartje fijn dat echo goed was!!!!! Gisteren met drS gesproken krijg ook combi puregon en menopur!eindelijk had hij even de tijd dus veel kunnen vragen.volgende maand eerst een hystrscopie heb ik nog nooit gehad .iemand ervaring mee?s vond onzin om bloed te laten prikken en verwacht dat kans klein is dat er meerdere eitjes gaan komen.geloof toch dat marjah het vb is...... Dikke knuffel
ergens voor negen uur gaan we rijden. ff rustig douchen en ehhh "ontbossen" . Ook nog ff aan het werk, want ik loop weer eens te stunten op mijn werk. De notulen liggen al een maand op mijn bureau en maandag is al de volgende vergadering... moet ze nog ff afmaken en rondsturen. STOM! JIj dus ook weer lekker aan het werk? Ik hou je eraan he! IK MOET MAARTJE-LOTGENOOTJE worden. SO! QUINTYYYYYYYH: SUCCES!!! Op naar ook een MAARTJE-LOTGENOOTJE-SCHAP Kussie
Quinty: zorg ff dat je hele lijf van streek is en totaal niet meer overweg kan met de pil ofzo... dan lukt het wel om meer eitjes te krijgen Misschien ook nog vragen naar die ellendige pogynova/utrogestan combi? Had wel een cyste, maar daarna wel meer eitjes (Okee en ik was heul ziek), maar dat maakt niet uit! alles voor het goede doel Hysteroscopie: Heb ik gehad in nederland. een gat in je navel, een gat tussen je schaamhaar (mits aanwezig)(bij mij tegenwoordig weer werl, want ik heb er een littekentje van opgelopen door een ontsteking). Daarna wordt je lijf opgeblazen om ruimte te maken en dan gan ze met camera's door de twee gaatjes naar binnen. Soms vinden ze afwijkende vorm baarmoeder, ontstekingen en ander geneuzel. en prikken vooraf heeft waarschijnlijk niet zo heel veel zin... pas als er wat groeit kun je het in de gaten houden of ze wel rijp zijn (en zie mij nu!!! 7 uit 8 bruikbaar... IK! De KNEUS!!) Kussie
Hey Marjah vandaag is de dag!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om vandaag je kindjes "thuis" te krijgen! Zal aan je denken vandaag!!! en dan maar goed je billen tegen elkaar en broeden maar
Ik zeg: doen we!! We waren lotgenootjes en dat worden we weer!! Tsjakkkkkkkaaaaa!! Het moet want de gedachte aan wat andere maakt me verdrietig! So!!! Marjah, ontbos'se!! Gisteren ook maar ff voor de zekerheid gedaan. Was bang dat het toch inwendig moest maar ik mocht zowaar voor ht eerst m'n broek bij de gyn aanhouden!!!! Q, ik heb ook een hystroscopie gehad. Ook narcose. Na de tijd wel pijn gehad, net als bij e
(rot iPhone) een punctie. Wel te doen dus. In het kader van lotgenootjes: Hystro en dan poging erna hartstikke swang!!!!! Treinsmak!
Hoe laat kun je bellen of ze goed doorgedeeld zijn? Ik voel het wordt gewoon even met deze iui Zwanger!zou leuke grap zijn toch? Spannende dag!!!! Xxx
GRAP?!!! helemaal geen grap. Wij zijn over twee weken zo swang als wat (so swang wie was). We gaan zo weg en ze zouden ons bellen als het niet goed is. Gisteren heb ik al extra info gekregen over de delingen, weet niet hoeveel, maar het zag er goed uit. Ik voel me dus wel zeker, maar ik bel wel rond 10 uur, want je zult net zien... wij zijn in DD en dan: oeps sorry we zijn vergeten te bellen, er komt geen tp. kussie wat een activiteit zo vroeg op de morgen gezellig