Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigges

brigges Niet meer actief

We leven gewoon allemaal harstikke mee hihihi

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Heel veel succes vandaag Marjah, mijn duimen draaien overuren voor jou.

Als ik mijn zoontje nu op de bank zie zitten met een bakje druiven voor zich teletubbies aan het kijken en elke keer Oh Oh roepen dan gun ik jullie dat ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg!

Veel liefs
    Nataly

3. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Even ego berichtje:net iui gehad was het zaad sterk verminderd en eigenlijk net niet goed voor iui...baal goed is de kans nog kleiner.net al even potje zitten janken!
    Knuffel!
    Kreeg sms van marjah er worden twee teruggeplaatst!

4. brigges

brigges Niet meer actief

Hey Quinty, wat een klotezooi toch......... verminderd zaad...ook dat nog...

Je vraagt je soms wel eens af waar we die ellende allemaal aan verdiend hebben he.....

Sterkte...wat een k*t woord om dat te typen zucht

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hééé kanjers hier!

Ja, laten we allemaal MAARTJE-OPVOLGERS WORDEN!!!
    Ik zeg: doen!

Quinty, wat balen zeg... :( Hoop gewoon dat er gewoon 1 hele eigenwijze zwemmer bij zit die je ei gaat vinden. Dat moet.

Brigges, hoe is het nu bij jullie? Even een pauze (al dan niet verplicht?)

Nataly, mijn neefje van inmiddels 1 jaar en 3 maanden zegt ook Oh Oh en kwebbelt al vrolijk heel wat in zijn eigen taaltje. Zo schattig. Nichtje van 10 maanden ook. Vooral Aai is haar favo woord als ze zachtjes moet doen. En bij het woord leeuw begint ze te grommen. Kan zo in de ING reclame ;).

Marjah: JAAAAAAAAAAAAAAAAA ze zijn aan boord!!!! En - hebben wij hier massaal besloten: ZE BLIJVEN AAN BOORD!!!

(en nee, heb geen aandelen in de Ned. En. Maatsch, maar maak de reclame graag belachelijk - dit tussendoor).

------------------------------------------------------------
    Hier weer veilig en wel aangekomen in NL. Was dit keer een overvolle vlucht met achter mij een zeurende Engelse dame en een snurkende Nederlandse man die tijdens de opstijging ook nog eens KEIhard ruzie gingen maken: de man sprak de vrouw erop aan dat ze nog zat te sms-en en haar phone uit moest zetten. Ze negeerde hem, waarop hij nog een keer - LUID en DUIDELIJK zei dat ze haar phone UIT MOEST ZETTEN. Heel het vliegtuig keek op, "You Stupid Dutchman". Stewardess bemoeide zich ermee en vrouw deed diepzuchtend de phone uit.... Sommige mensen....

Heb het verder wel lekker rustig aan gedaan hoor. Op de luchthaven lekker noodles gegeten. Het was overal feestelijk, want het is 2-2 (onze testdag) Chinees Nieuwjaar. Dus beebjes die het komende jaar geboren worden zijn Konijn. Had voor vriendlief, in het kader van POSITIEF DENKEN ;) een knuffelkonijntje gekocht, voor het geval we misschien wel een konijntje(s) mogen krijgen het komend jaar.... ;)

Vandaag toen ik thuis was kon ik het niet laten en moest weten hoe de stand der pregnylzaken ervoor staat... Nog steeds een licht streepje. Het leek iets donkerder dan die van woe.nacht, maar schijn kan heeeeeel goed bedriegen!!! Weet en besef dat het heel dom is, dat ik mezelf gek maken en alles wat iedereen altijd al tegen mij als grootaandeelhouder van de zwangerschapstesten vh KV zegt, maar het bloed stroomt waar het niet gaan kan. Ik weet (zelfkennis) dat als de test strx lichter is / wordt het niet raak is. En wil gewoon het liefst - áls het niet is gelukt - dit liever vandaag dan morgen weten.
    Vriendlief enkt nog steeds dat er 1tje gaat blijven plakken :).
    En mijn eigen gevoel? Compleet onbetrouwbaar als het mezelf aan gaat. Mijn borsten lijken wel weer wat zachter en grotere tepels, maar ja, we weten hier hoezeer de hormonsters ons lijf voor de gek kan houden.

Kortom: wachtdagen duren en duren... Dus laat het maar gauw Chinees Nieuwjaar zijn :)!

Houd jullie op de hoogte!!!

Op naar onze Konijntjes!!!

xxxxx

6. Waiting for you

1 apr 2009
    9
    0
    0
    Ha meiden,

Zal best misschien moeilijk zijn om te horen voor sommigen van jullie maar wil het toch graag met jullie delen om te laten weten dat WONDEREN bestaan!

Afgelopen wo zou ik op intake gaan om het Cambridge dieet te beginnen.
    Aangezien dit een nogal heftig dieet is met maar 500 calorieen op een dag en wetende dat dit absoluut bij zwangerschap niet goed zou zijn lag ik er bij het wakker worden wo over na te denken.

werd eigenlijk een beetje nijdig, zo van maar kan toch niet zwanger worden(heb niet voor niets de behandeling in het zkh moeten stoppen) dus ga echt niet nog zo'n rottest doen.....
    Zal toch wel weer negatief zijn.
    Dacht aan de andere kant zo van als ik er nu een doe, want had ze nog in huis en ervan uitga dattie toch negatief is.
    Dan begin ik in iedergeval met een zeker-weten van niet zwanger aan het dieet.
    Hoopte een hoop af te vallen om me weer wat lekkerder te voelen en zodat ze rondom de adoptie niets te zeuren hebben over mijn gewicht bijv.

Was afgelopen weekend best misselijk en gigantisch moe dus dan ga je twijfelen over zo'n test he.
    Maar tegen een negatieve kan ik dan ook eigenlijk weer niet.

Toch de beslissing genomen een test te doen....
    Heb ik dus een positieve........kon het niet geloven.....nog een test erachteraan......komen weer direct 2 streepjes op.....
    M'n mannetje gebeld om te zeggen dat er iets heel geks aan de hand is...........kan er gewoon niet bij.

Toen het zkh maar gebeld en het uitgelegd.
    Mocht vrijdag komen voor een echo.
    Dat was vandaag!
    Door mijn wisselende cyclus dus niet echt duidelijk hoe ver ik zou zijn.

Vandaag in grote spanning naar het zkh.
    Nog 20 minuten moeten wachten na onze afgesproken tijd....wat is dat vreselijk vervelend zeg.....zei op een gegeven moment.....denk dat ik maar ga, wil het helemaal niet weten eigenlijk......beetje misselijk en zo........als die spanning.

Hebben de afgelopen maanden zo ons best gedaan om te verwerken dat wij geen biologische kindjes gaan krijgen en nu dit......

Gelukkig mochten we op een gegeven moment toch naar binnen, verhaal uitgelegd en daarna de echo.......
    Wat n spanning op zo'n moment zeg.
    We zagen al vrij snel een donkere vlek met embryo'tje en een KLOPPEND hartje.
    De fertiliteitsarts zei direct.......Je bent ECHT zwanger!Ze klonk zelf ook zeer verrast.

Omdat het nog vrij pril is krijgen we over 3 weken opnieuw en echo en ze dacht dan beter te kunnen zeggen wanneer ik uitgerekend zou zijn.
    De computer gaf nu aan dat ik 7 weken en 2 dagen zou zijn.

Begin nu een beetje blijer te worden maar ben nog zo bang dat er iets misgaat!

Maar wat is dit een WONDER!!
    Hadden we nooit durven hopen.

Aangezien ik een amh heb van onder de 0,1 en dus toch spontaan zwanger geworden ben.
    Nadat ze het in het ziekenhuis opgegeven hadden hoop ik dat het voor de mensen die hier ook mee kampen hebben HOOP mag geven!!

We hopen en bidden dat alles verder goed mag gaan en wens jullie allemaal het allerbeste toe in adoptie en/ of behandeling

Liefs

7. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    @waiting for you,ik zit hier met kippevel jouw verhaal te lezen,wat mooi en wat is het jullie gegund zeg!!!! Hopelijk gaat het met de zwangerschap heel goed. Dat je nu al een kloppend hartje hebt gezien is een goed teken.

Mijn AMH is 0,1 en ik heb ook een kindje, niet helemaal spontaan (via IUI) maar ook hij is ons wondertje omdat onze kansen niet zo heel erg groot zijn.

Ik hoop echt van harte dat je over iets minder dan 8 maanden een baby'tje in je armen mag hebben.

@Marjah, hoe is het met jou dan, met je 2 emmy's aan boord?

Veel liefs
    Nataly

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hee meiden; door alle emotie en heen en weer gesjees naar DD ben ik echt ff helemaal kapot. Ik lig nog lekker op mijn bedje te meuren. Misschien voel ik me later op de dag weer wat beter.

2 emmies aan boord. 1 8 cellige en een 4 cellige. We zijn er erg blij mee! nu nog ff een paar weken wachten. Zucht

Q: hoe gaat het met je? dikke kus

WfY: wauw! gefeliciteerd

en de rest enorm dikke knuffel :)

9. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marjah: jaaa je hebt ze binnen boord! Doe lekker rustig aan. Er gaan genoeg duimpjes voor je draaien, en hopelijk ga je maartje opvolgen! En dat wens ik natuurlijk voor ons allemaal.

@ Waiting for you: ook ik heb je verhaal met kippenvel gelezen. Ik ben er gewoon stil van. Wat een wonder!!

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    heey

lig hier weer/nog steeds op bed, op mijn zij met 1 hand te tikken...
    ben zooooooooo moe! en chaggie! MEGA moe en chaggie

ik bedacht me vanochtend dat dat alweer een paar dagen zo is en wat denk je??? ik zit natuurlijk weer aan de progesteron, zoals sinds half oktober. Dat verklaard een hoop... ik hoop dat ik deze reuzel nog 10 weken moet of mag nemen, maar ik heb nu al medelijden met hubbie en collega's.

zo... weer ff lekker EGO! sorry!

hoeistie met die madchen???

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Spannende tijden hier voor Juulzon en Marjah.
    Mijn duimen mijn duimen rauw voor jullie.

Quinty super )(*^%%^$ dat de kwaliteit van het zaad niet goed was. Hopelijk heeft er wel 1 goede tussen gezeten.

Brigges wanneer mag jij nu naar het ziekenhuis?

Waiting wat een super verhaal zeg. Kippevel.

Hier morgen beginnen met deca en naar het ziekenhuis voor een echo. IK heb donderdag mijn laatste pil gehad en gisteren al het eerste rood gezien..........

Prettige zondag allemaal.

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ff een knuffel voor Juulzon en Marjah!!!
    Blahhh blehhhh wat een uw weer!!

Juulzon al bijna bij testdatum. Nou ja, bijna? Het zal voor jou nog wel aanvoelen alsof het nog een eeuwigheid gaat duren. Woensdag is het de 2e toch?
    Heb je vanmorgen weer getest??
    Ik duimmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

Marjah, helemaal lamlendig van de utro... Ik duim en fik me een ongeluk dat je nog zo'n kleine 10 week doorgaat met de kutsnoepjes!! HET MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Madchen,

ik heb mijn emmies in mijn album gezet!

Thanks Maartje voor fikacties :), ik ben enorm aan het broeden zodat joe heul trots op mijn kan zijn.

Oh ja, mag ik nog ff ego-en... vandaag een jaar geleden zagen we geen knipperlicht meer.... snik
    op 2-2-10 was de mk

Lin: whoeoe spannend meid :), ik hoop op heul snel op roze :)
    Jaaaaah juulzon! heb je nog getest? Ik heb wel zin om een feestje te vieren !

14. Waiting for you

1 apr 2009
    9
    0
    0
    Jullie allemaal bedankt voor jullie lieve reactie's!!

Vind het jammer dat ik nog zo onzeker ben of het allemaal wel goed gaat, maar is denk ik ook niet gek tís nog maar 7 weken dus ja......

Had vandaag niet echt gevoelige borsten en vraag me dan gelijk af of dat wel goed is terwijl ik misschien gewoon moet proberen te genieten....

Maarja ben nog nooit zwanger geweest dus weet niet wat normaal is.
    Begin nu n beetje aan het idee te wennen maar ben nog zo bang dat mis gaat....

zou het liefst elke dag een echo krijgen of zo'n echo-apparaat in huis hebben....

Heb de afgelopen tijd niet heel veel op de site gezeten, door alles wat we te verwerken hadden maar

Hoe gaat het nu met jullie?Sommige aan het afwachten of deze ronde gelukt is.
    spannend hoor!!

Liefs

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieverds, mijn updeetjes zijn heeel ego en staan weer in mn blogje...
    Onwijs vaag streepje vandaag...Die onzekerheid is echt killing...

*GEEFT EEN MEGAKNUFF AAN IEDEREEN!*

16. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Wat spannend Juulzon! Ik leef met je mee.
    Marjah jou gisteren nog op msn gesproken weer aan het werk vandaag? en hoe is het met je humeur?
    Hier alles oke heb alleen altijd vreselijk last van mijn darmen door Utrogestan hebben meer hier last van?
    Ben gisteren tante geworden! Mijn neefje is geboren. Vijf weken te vroeg dus hij is erg klein maar 1800 gram dus in de couveuse voor de rest gaat alles goed. Dit weekend naar hem toe!

Knuffel

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Vandaag voor de eerste echo geweest en het ziet er allemaal rustig uit. Vanavond de eerste deca spuiten en vanaf morgen 300 EH Puregon erbij. De deca moet ik 7 dagen gebruiken en volgende week maandag moet ik weer voor een echo..........

Einde ego bericht.

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hee meiden, ff snel (voor mijn klieder- en kladder-clubje)

Juulzon, je houdt ons wel in spanning hoor :)
    Quinty: antwoord... JA! mijn darmpjes zijn ook van streek, zeg maar... alles zit iets vaster dan normaal ;)
    Lin, oe spannend! hoeveel follies lagen er al klaar?

@hier: IK BEN ZWANGER! althans dat denk ik steeds ;)
    endan denk ik: Marjah je kunt HEUL HARD VALLEN van je wolk :$:)

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Héé lieve meiden,

Lin, spannend weer hé, beginnen met spuiten en hoe je gaat reageren. Heb dat iedere cyclus weer, alsof het een afvalrace is: hoe groeien de folli's, hoeveel groeien er, dan na de punctie, hoeveel eitjes zitten erin, hoeveel worden er bevrucht etc... Ga heel hard voor je duimen! Vraagje, waarom gebruik jij alleen puregon en geen menopur? Of is het niet standaard dat ze menopur (of dus een mix van meno en puregon) voorschrijven bij 35+ en mindere eicelkwaliteit? Anyway: duimen draaien!

Marjah: JAAAA! Je bent kliederend kladderend zwanger!!! Dat moet en de petitie tegen het vallen van wolken is nog altijd van kracht! Dus dat MAG NIET!

Quinty: gefeliciteerd met je neefje. Ben je er al geweest? Hoe ben je er verder onder? Blijft toch altijd wel een klein beetje zo'n slik-momentje... En van dit utro bollen heb ik niet echt last - heb sowieso niet altijd een 'smooth stoelgang' zeg maar, maar ontbijt met allbrans doet bij mij wonderen!!! duim ook voor jou!!!

Hier nog steeds spannend.... Deed vanavond (zie blogje / foto) na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mijn plas te hebben opgehouden, een KV-testje en er stond een heeeeel licht streepje... Dus ik koester een béééétje hoop....

Maar ben tegelijkertijd zo bang om - al is die petitie van kracht - toch van die roze wolk te vallen....
    Was vorig jaar april ook even zwanger, maar toen had ik dus op de dag van de positieve test ook bruinverlies... Wat eigenlijk al die tijd aanhield, maar de testen werden wel donkerder. Toen het bruinverlies toen ophield, werden de testen lichter... En na 7 weken kwam de VMK... :(

Weet echt wel dat ik daar niet aan moet denken, maar dat flitst dan toch door je hoofd...

Wat dat betreft maakt de hele MMM je zoveel bewuster van al wat fout kan gaan... Hoe heerlijk moet het zijn om onbezonnen zwanger te zijn geraakt, zeg maar spontaan en geen weet hebbende van dat wat MMM of VMK heet....

Anyway, ik duim nog even door voor ons allen!!!

xxxxx

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Geen idee hoeveel er klaar liggen........Ben ik vergeten te vragen door alle consternatie.
    Geen idee waarom ik geen mix krijg. Mijn gyn heeft het zo berekend en het is voor ons helemaal nieuw dus geen idee. Ik lees van alles en iedereen over mixen, en femara. Maar ik heb femara alleen gebruikt tijdens de IUI en nu dus pure puregon.
    Ik duim voor jullie dames en op naar de roze wolk......Maar wel een plekje vrij houden voor Quinty, brigges en mij.

Deel Deze Pagina