Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ff ali-illigali:

ik heb een onbedwingbare drang om te testen
    ik heb honger!!!! (vorige keer ook)
    ik heb buikpijn!

ik word GEK!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Kussie voor Marjah!!!!!!
    Die wachtweken zijn ook zo verrot!!! Wat ga je doen met testen? Keurig wachten tot aan officiƫle testdatum, of...?

Ik houd je handje vast hoor!! Klaar om je over de lijn te trekken, mee naar het land van de zwangeren!!!

Smak!!

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik sta klaar aan de kant van de niet zwangere om Marjah een schopje onder haar achterwerk te geven zodat ze gelijk goed aankomt in het land van de zwangeren.

Hier een drukke knallende koppijn van de deca denk ik. Tot nu toe gaat het spuiten opzich goed . Heb alleen ongeloofelijke dorst en plassen ho maar. Ben in 1 dag bijna 1,5 kg zwaarder.

Juulzon wauw in jou topic super ik duim voor je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Quinty

Quinty Actief lid

Jun 21, 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Juulzon wat een prachtige test super! hopelijk volgens we jou snel.
    Marjah vreselijk die zenuwen en vanalles voelen...
    Hier ondanks IUI met weinig zaadjes toch beetje hoop stom he?
    Heb ook al buikpijn en hele zere borsten(heb ik altijd)
    Krijg die hoop natuurlijk ook door maartje en nu juulzon dat je met oude eierstokjes toch zwanger kunt raken! geef in elk geval nog niet op.Wie weet kunnen we op een bepaald moment een topic openen met zwanger ondanks oude stokkies.....
    Lin succes met spuiten en hopelijk veel eitjes!!!!!
    Knuffel

5. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ali-illigali 2 (net ff tijdens wandeling van ene locatie naar andere locatie bijgelezen, maar kan niet terugmailen op de Phone L.

Whahahahaha en ik wachten op de testdatum???
    Laat me niet lachen! Dat lukt NOOIT!
    Vooral de datum die uber S heeft opgegeven. Pffff rare kerel, je denkt toch niet dat ik tot 17 dpo ga wachten. whahahaha

6. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ow Lin, dat kan heel goed dat je hoofdpijn krijgt van de deca... je hoort het vaker :(
    Succes meid! en ook met plassen :D:)

@hier: tja de drang om te testen wordt absoluut niet kleiner als er meiden HCG in dit topic aan het verspreiden zijn... Juulzon, hou je hcg ff bij je ;), je hebt het nog ff heul hard nodig ;). Maar ehhhh GOESO JUULZON :) , gewoon ons voorbeeld spelen :).

Vandaag de laatste VIA, pfff het zit erop. Leuk hoor, maar ook intensief. We hadden een soort nep-voorstel van een kind. Wij kregen een kindje met hepatitis-B... Ik geloof niet dat dat echt bij ons past. Wij zouden gewoon graag een kind willen waarbij de SN (als we al voor SN gaan) een beetje te voorspellen valt. Bv geen drugsverslaafd kind ofzo, maar misschien wel met missende vingertjes of hand. Een schisis gaat ons ook te ver, om daar bewust voor te moeten kiezen. Nou ja, weer veel om over na te denken. Al is hubbie er nog steeds niet over uit of hij adoptie wil.

Ik hoop, duim, fik, bid, smeek dat ik juulzon mag volgen met die mooie streepjes:)

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Lieve schatten!!!

Marjah: Welke dag mag je officieel testen? Ja, 17 DPO, maar wanneer is dat??? Bij mij was het dus 14 DPO al te zien... (en daarvoor van die Turige Streepjes - is het Pregnyl of??? Dat kader). Maar ik duim dat je mij ZONDER ROZE/ROOD verlies mag zorgen, want da's echt killing.... :( DUIM DUIM....

Quinty, natuurlijk mag je hoop hebben!!! Echt wel! Iedere kans is er een! Zag het bij Dancer (38 jr) bij wie haar hubby minder goede zaadjes had en die is nu in de wachtmaand tussen IVF 1 en IVF 2 zwanger geraakt!!!! Terwijl dat met zijn kwaliteit eigenlijk niet kon! Zo zie je maar weer... En wie weet ook gewoon bij jou! Ik duim lekker verder voor je!

@all: Sorry voor mijn vele egootjes lately, maar een positieve test en rozeverlies bezorgt me echt een vreselijk flashback gevoel.... (van de miskraam toen, had ik ook iedere keer een beetje... maar die vele beetjes werden dus geen beebje...)
    Weet dat ik aan jullie denk en nog steeds ook met jullie meeduim!!!!

xxxxx

8. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Juulzon, knuffelende knuffel! ik hoop dat je gauw meer zekerheid hebt!

Natuurlijk geldt dit ook voor Quinty! ow meid, het zou wel heel bijzonder zijn... maar er is gewoon hoop. Al lijkt een zwangerschap weer enorm ver weg. We hadden een deal om samen te zwangeren, dus hup meid! Go emmie, go emmie, go emmie!!!

@hier: ik ben @%^&()#$%^&*#$%^&*(#$%^&*#$%^& (potjandoriemetdriedubbeltjes) gewoon verkouden en rillerig (niet echt koorts, wel verhoging (= progesteron???)). Ik kuchel en nies en IK VIND DIT NIET LEUK!
    En!!!! ik moet @%^&()#$%^&*#$%^&*(#$%^&*#$%^& (potjandoriemetdriedubbeltjes) nog gewoon wachten tot minimaal dinsdag (volgens uber S vrijdag (VOLGENDE week vrijdag)).
    Zucht :)

Begin toch weer een stukje minder zeker te worden van mijn: IK BEN ZWANGER bui:)

WEG MET INSTABIELE WOLK! WEG MET INSTABIELE WOLK!
    over een kant hoop ik dat die instabiele wolk ook (net als MUBARAK) van plan is nog 8 maanden aan te houden... Maar van mij MAG het ook een STABIELE wolk worden! Liever op een wolk, hoe instabiel ook, dan onder de wolk, met mijn gat op de grond (of in zo'n krater, net als roadrunner).

Kussie

9. brigges

brigges Niet meer actief

Juulzon gefeliciteerd!!!!! billen tegen elkaar en broeden maar!! Hopen dat je snel ongestoord kunt gaan genieten van je zwangerschap

@Lin..ook voor jou is het begonnen... deca is rotspul..je kan er knallende koppijn van krijgen... mijn acupuncturiste raadde me toen aan om rijstewater te drinken. Schijnt te helpen... (alleen heb ik het niet geprobeerd omdat ik na een aantal dagen hoofdpijn vrij was)

@Marjah... zenuwslopend die wachtdagen... en wat rot dat je zo snotterig bent.. maar dat kan ook toch gunstig zijn? Een lagere weerstand is toch goed voor de innesteling? (zeg ik met mijn boerenverstand)

@Quinty, positief blijven..zal positive vibes naar je toe sturen. Ook al is de kans niet zo groot, hij is er wel!!

@all.. hier is het feest ook weer begonnen... gisteren ongesteld geworden en morgen dus beginnen met spuiten. Ik vind het wel weer reuze spannend allemaal...

10. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Brigges!!! je gaat beginnen :D

woehoeeeeee!!!

heb je trouwens msn?

11. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    of skype?

verveel me te pletter thuis :(
    niets (ziet zo veel soeps) op de televee

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Spannend Brigges jij ook weer beginnen.

Marjah je bent gewoon zwanger hoor, dan neemt je afweer toch ook af en nu ben je snot verkouden en dat blijf je gewoon 8 maanden lang nu. Niets onstabiele wolk. !

13. brigges

brigges Niet meer actief

neeeeee geen msn en geen skype hier!....

heb net m'n soeppie op... (moet elke dag soep eten van de acupuncturiste... dus dat doe ik dan ook braaf) en zit een beetje suf voor me uit te surfen.. vrije dag vandaag.

straks maar ff de puregon in de pen doen..alvast voor morgenochtend... heb verdorie nog 2 patronen van 600 "over" maar die zijn exact twee maanden over datum...

In het kader van "straks zijn mijn pogingen op en moet ik alles zelf betalen incl. medicatie" heb ik zoiets van zal ik die gebruiken en de "verse" bewaren? Ik weet ook eigenlijk wel dat ik ze moet weggooien..maar een stemmetje zegt..je gooit wel ff 600 euro in de vuilnisbak... zucht...

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Tja dillema wat is wijsheid. ZIet de vloeistof er nog goed uit of is het troebel???

15. brigges

brigges Niet meer actief

Zit er normaal uit..altijd in de verpakking gezeten, koel bewaard... dilemma

16. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ik zou er niet zo bang voor zijn, want de werkzame stof is niet de een op andere dag weg.

Hoeveel ga je spuiten per dag?
    als je nu 2x per dag gaat spuiten en je 's morgens de oude ampul neemt en 's avonds een andere ampul. De werkzame stof is heel misschien/mogelijk ietsiepietsie verminderd... maar dan vang je het grootste gedeelte op met de nieuwe ampul.

bv 140 (ipv 150) + 150 = 290 IU

Is maar een ideetje?!!

17. brigges

brigges Niet meer actief

Ik moet 's ochtends 300 puregon spuiten en 's avonds 150 menopur...

Hmmm..dan ga ik die ampullen maar gewoon "opverdelen" (is dat een goed nederlands woord hahaha) Ik vind het gewoon te zonde om weg te gooien...

18. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ow! ook nog een klap menopur erbij :D.
    Niet bang zijn, het komt allemaal goed! Kijk maar naar mij met mijn antieke stokkies en toch zomaar 8 eicellen er uit weten te persen. Okee, nu nog ff zwanger worden ;).

Go Brigges, Go Brigges

Lin, nu aan de deca en maandag weer een echo!!! joehoe :)

wat een activiteit hier in de club in eneens :D.
    Zo ligt het maanden stil en nu zijn we met z'n allen op een een of andere manier hard bezig.

19. brigges

brigges Niet meer actief

Ja....ik mag volle bak gaan spuiten.......;) ben echt hoogbejaard hoor :D
    Ik zit hier al meteen een schema uit te vogelen voor de puregon ...

Wel weer "gezellig" druk....er is bij iedereen wel weer "aktie in de taxi" dus dan kan er weer volop geschreven worden.

Marjah jij wordt de eerstvolgende roze..en Lin Nataly en Quinty en ik natuurlijk volgen je ;)

20. brigges

brigges Niet meer actief

ik ben te schijterig om alletwee de "over datum" patronen te gebruiken..dus ik heb de gulden middenweg gekozen en ga er 1 gebruiken :)

Heb het volgende schema in elkaar geflanst:

10 dagen 250 iu vers patroon + 70 iu over datum = 320 foei!!! :D

Share This Page