whahaha brigges alles uit gerekend ! een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Je kunt ook zeggen dat je per ongeluk 2 ampullen hebt laten vallen of 1 op plavuizen en oeps kapot ooooooo dit brengt wel het slechte in mij boven........ Ikke niet alleen deca hoor , ikke ook al 300 eh puregon erbij. Maandag hopelijk veel donkere vlekjes op de echo heel veel eitjes. Gaat nu weer eidansje doen.
Dat zijn ook nog eens opties hihihi... wat ben jij slecht ahum LOL Jij maandag de echo Lin! Hoop dat er heeeeel veel zwarte vlekjes te zien zijn en er nog veeeel meer eitjes gaan groeien. Met mijn eicelvoorraad hoop ik dat er weer 4 of 5 krijg... dit keer iets langer doorspuiten om ze wat langer te laten rijpen.... Ik doe het eidansje vast met je mee hoor
Weten jullie hoeveel er eigelijk echt zit in de puregon 900? Is het heel veel meer dan 900? Heb vanavond 325 gespoten in plaats van 300 en heb het idee dat er nu nog wel iets van 100 inzit.
Er zit idd veel meer in dan 900, volgens mij wel zo'n dikke 100 extra. Zal ik jullie eens iets heeeel leuks vertellen... Ik heb zaterdag een eetdate met Marjah
NOUWWWWW... ik weet het nog niet hoor Maartje! zit hier gewoon ff enorm koorts te hebben , vanmiddag 38,5 HELP!!!!
Héé lieve schatten! Wat is er veel gekletst!!! En wat goed dat je weer van start mag Brigges!!! Yeah! En Lin ook al aan de spuit: op naar goede eiers!!! Quinty, trek je het nog, het wachten??? DUIM DUIM! Marjah, aaaaah, meissie toch...het heerst flink ook... Doe maar rustig aan, in je bedje liggen, lekker tijdschriftjes erbij... Goed voor jezelf zorgen.. Ik duim nog keihard door!!! Hier: onzekerheid houdt aan, want bloed-roze verlies blijft... Vandaag zelf een flinke klodder erbij - alleen bij het afvegen na naar de wc gaan.... Daarentegen had ik vandaag (was de officiele testdag, 17 dagen TP) wel echt een knaltest (zie blogje). Echt een stuk donkerder dan gisteren. Maar weet uit de miskraamervaring dat dat niks zegt... Pfffffff Haat die onzekerheid xxxxxxxxxxxxxxxxxxx PS Doe de eidans mee! Ik maak er een algehele vruchtbaarheidsdans van!!!! En een wolk die eieren en baby's regent !
Marjah, gestie van koorts. Hoop dat dat betekend dat emmy's het lekker warm bij je hebben!!! Was je vandaag ook thuis gebleven van werk? Juultje... Getsie wat een angst van het bloed. Bah!!!! Je zou nu onbeperkt en ongelimiteerd zonder angst moeten genieten. Maar met bloed ed. is dat verdomde lastig Kun je niet via je HA bloed laten prikken als je ZH niet meewerkt? Ik weet verstandelijk gezien dat bloed vaak innesteldingen zijn, maar ja, gezien jouw ervaring kan ik me heel goed voorstellen dat je daar niet zo zeker van bent. Ik ga ff je foto loeren!
OIww gesellie eetdate. Hmmmm Juulzon niks aan die onzekerheid. Hopelijk heeft het niet te betekenen. Ik weet nog van mijn vmk dat ik nooit zo'n donkere test heb gehad dan die jij hebt. Zet kaboutplopmuziek op en zet haar beentjes op de dansvloer. Draai een keer in het rond , rammel je eitjes in het rond, zwaai die testen door de lucht we zijn zwanger .......... lalalalalala
HAHAHAHAHAHAHA! Lin!!!! Lig helemaal dubbel om je ei-lied!!!! GEWELDIG! PLOP zeggen de eieren.... En jouw ene regel geeft ook een beetje moed... Hoewel, dat genieten echt pas zou kunnen komen als DAT BLOEDEN STOPT!!!!!!!!!! Maartje, thnx voor de peptalk meis.... Wilde dat ik kon genieten Zelfbeschermingsmechanisme houdt het tegen.... Nu even Levenslied kijken PS Beterschapsknuf voor Marjah!!! xxxxx
Hey Maartje, wat gezellig zo'n eetdate! Hoop dat je tegen die tijd opgeknapt bent Marjah... Juul, kl*te he die onzekerheid.. bloedverlies is aarrrggghhhh.... Daarintegen is een knaltest gewoon een goed teken. Ik heb bij mijn miskramen nooit een knaltest gehad...altijd vage lijntjes. Bij de doorgaande zwangerschap had ik wel een knaltest.. Hier vanochtend weer de eerste spuit erin gejast... en schijterd die ik ben... de 2 overdatum ampullen in de gootsteen leeggespoten.. ik durfde het toch niet aan... zucht... held op sokken.
Whahaahah die brigges! schijtluis Juulzon, hoeistie nu? knuffelen kussie (met mondkap op). Wat kl*** dat je gewoon niet lekker mag gaan genieten. @hierzo: koorts is nog niet weg en ik blaf als een zeehond. Waarom kan ik mezelf nu niet inprenten, dat ik de emmie er niet uit kan hoesten??? en waarom kan ik niet gewoon denken dat koorts he-le-maal niet erg is voor de innesteling??? WAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH @#$%^&*()@#$%^&*()#$%^&*() ik wil een posi-test!
koorts is niet erg...lekker warm voor de emmies heb ik wel eens gehoord (of ergens gelezen...) Ik weet dat het niet slecht is..maar ja ik heb makkelijk praten natuurlijk
Kan idd echt geen kwaad hoor Marjah... Lekker broeden onder je dekentje!!! En voor wat betreft de medicatie die is doorgespoeld: HAD NU EVEN GEWACHT!!!!!!!!!! mijn broer is apotheker en had het voor je nagevraagd en hij zei dat het als het binnen het jaar is (vb houdbaar tot 6-6 2010, kun je het nog tot 6-6 2011 gebruiken... - mits koel bewaard in geval van Puregon en Pregnyl en deca). Hier, rood lijkt iets minder.... maar wat zegt dat? Weet niet of ik vanavond weer durf te testen... Wil gewoon die knalstreep houden!!! Meiden die weer een spuit moeten zetten: succes!!!! En Lin, hoe gaat-ie met de eidans ? Nou kanjers, ga zo weer even verder: mijn huis wat te koop staat wordt nu voor de komende maanden verhuurd. In ieder geval weer wat inkomen... Kussss voor allemaal!
had ik al vertelt dat hubbie toch echt de eierdans gaat doen als ik een posi test heb! alleen niet naakt
Iedereen kan het wel zeggen dat koorts niet erg is (en het zeehonden geblaf), maar het blijft me toch onzeker maken. Eerst zien, dan geloven...
K wil wel dansen maar mijn voetjes doen zo zeer. Even uitpuffen op de bank. Net thuis van werken ............... Zo nu eerst een koppie thee. Kom later terug.
@ Juulzon ..........pffffffffff..en ik heb ze dus weggegooid... had nl ook bericht gekregen van de fabrikant en ik mocht ze niet meer gebruiken maar inleveren bij de apotheek.... Ik moet het maar gauw vergeten..niet meer aan denken Gelukkig dat je wat extra inkomen hebt nu met je huis... balen hoor om je huis niet meteen kwijt te raken. weg is weg natuurlijk.. ik doe de eierdans met jullie mee hoor...hoppa klotsende eierstokken willen we...
Juulzon, minder rood = hopelijk blijf je knaltesten houden kussie ook kussie voor lin omdat ze moe is kussie voor brigges om weggooi actie nemen we de eierdans wel ff op??? kunnen we het ook op you tube plaatsen
Ik ben lekker hubbie aan het wakker hoesten en hij is al zo moe ! hij werkt momenteel 7 dagen in de week vanwege ehhhh seizoensinvloeden en kan de werkzaamheden proberen te sturen, maar dat lukt helaas niet altijd (altijd niet). Het woerdt altijd net op het verkeerde moment zonnig ofzo. Vandaag heeft hij ook nog eens een vrijgezellenfeest en dus moest er heel veel georganiseerd worden om al het werk door te laten gaan. Maar goed, ik voel me ook nog behoorlijk zielig. Ik hoest, weet niet of ik nog koorts heb, heb geen zere (.)(.), heb geen honger kicks, heb niet de "hips" zoals bij de mk... owwwww nog een paar dagen tot testen!!!