Jij bent ook vroeg je "nest" uit gerold zeg LOL Je mannetje is dus ook aan rust toe...7 dagen werken pffff da's heftig... plus deze spannende weken... Nog ff en dan mag je gaan testen! waanzinnig spannend zeg... ik voel het plaatsvervangend met je mee Wij gaan straks naar de open dag van een middelbare school hier in de buurt. kind gaat volgend jaar naar de 1e...en daarna ff bakkie doen bij mijn ouders... en dan is de dag wel weer voorij.. Vanavond maar ff "zonder vrees naar de racechinees" en daarna lekker bankhangen. ik ga een poging wagen om zoonlief uit z'n bed te halen... begint echte puber te worden..niet z'n bed uit te sleuren :S Fijne dag ladies...en hou de eierstokken warm
Goedemorgen, Ben ik weer. Maare was even uit gedanst gisteren. Drukke dag gehad op het werk. Nu 2 late diensten en dan 2 dagen terugkomen voor allerlei neven taken maar goed altijd lekker voor de extra uren die ik hopelijk snel kan inlossen omdat we alee naar belgie gaan. Wanneer ga je testen Marjah? Jemig je hub 7 dagen werken en dan ook nog eierdans doen..............Jij aan de blaf als zeehond. Kan me voorstellen dat hij moe is............ Hier lijkt de hoofdpijn te minderen. Nu nog maar 2 x die stomme deca ( de laatste 2 beginnen me zeer te doen )............... En dan snel naar Maandag. Zag trouwens op het net dat we in Belgie internet op onze kamer hebben dus lappie mee kan ik jullie op de hoogte houden als wij digi beetjes het voorelkaar krijgen............. Nu eerst schop onder kont en naar de douche.
EGO: en wie ben ik om te denken dat het ONS gegund zou zijn om ooit kinderen te krijgen??? WOW... ik zit er echt doorheen
En waarom zouden jullie geen kids gegund zijn lieve Marjah? Ieder kindje zal zich welkom voelen bij jullie . Waarom ga je anders door zoveel dalen .............Gewoon omdat je het verdiend een moeder te zijn. Een hele dikke knuf van mij.
Lieve Marjah, waarom zou het je niet gegund zijn.....hou vast aan de hoop.......Jullie verdienen het zo........... wij allemaal. hele dikke knuf
Geeft nogmaals een doos Kleenex aan Marjahschatje door en roept samen in koor 1000 maal KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT en tegelijkertijd fik, duim en hoop ik dat Marjah zich nu zo ellendig voelt van de veranderende hormoontjes van hopelijk 1 of 2 kindjes die nu heel hard aan het knokken zijn om bij Marjah te blijven!!! HET MOETTTTTTTTTTTTTTTT!!!! En nogmaals, als je wilt huilen, dan ga je huilen. Als je dat dan nu maar wel op de bank, met chips, chocolade, koekjes en een pot muntthee met honing terwijl er een dekentje op je schoot ligt doet. ff heel lief voor jezelf zijn, dat verdien je!!!
chocolade... zal ik dan toch nu maar om "boskippen" gaan.... heb de kast net bekeken, maar het is echt chocoloos
KUTKUTKUTKUTKUTKUT!! Dan besluit ik bij deze dat ik ook nog heel lang in badjas op bank met laptop blijf liggen. *geeft viritueel een doosje chocolade aan Marjah aan*
Hallo, ik ben Elba, en ik heb een vraagje. Ik volg jullie toppic niet. Excuses, Maar ik dacht dat jullie misschien het antwoord wel wisten. Ik hoop niet dat jullie het vervelend vinden, anders nogmaals excuses!! Weten jullie hoelang je na een kijk operatie een pauze in moet lassen (dus niet proberen zwanger te worden). Ik moet namelijk misschien zo'n operatie en ik vroeg dat me af, dan kan ik me een beetje voorbereiden. Alvast bedankt!! En aan jullie toppic titel te lezen. Heel veel sterkte en geluk toegewensd iedereen!!!!
Elba, deze vraag heeft niets met ons topic te maken. Je kunt voor zo'n vraag beter ff een nieuw topic aanmaken, dan lezen meer mensen je vraag en heb je meer kans op een antwoord. Bovendien zijn er meerdere soorten kijkoperaties, bijv. een Hystroscopie en een Laproscopie. Je kunt dus beter ff een topic aanmaken en dan even duidelijk vermelden welke kijkoperatie je krijgt. Veel succes!
Elba, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Wij kunnen je alleen niet echt verder helpen. Een groot deel van de meiden hier heeft helemaal geen kijkoperatie gehad... Succes met zoeken naar info. Kus
Precies, je begaat geen crimineel feit door het hier te plaatsen, het is alleen niet handig want hier leest alleen een groepje overgangchicky's en je kunt beter een nieuw topic openen, die lezen veel meer mensen Marjah!! Hoe voel je je ondertussen?
Mocht niet van hubby boodschappen doen... Die gaat naast zijn werk (morgen) ook nog eens voor de boodschappen zorgen . Dat zie ik een aantal vrienden van ons nog niet doen als dinnetje/vrouw ziek thuis zit. Wordt vaak gezegd dat hubby altijd naar mijn pijpen danst, maar hij is gewoon heel lief. Helaas ook als het ten koste van hemzelf gaat... En toch.... zijn wij het heel vaak toch ook niet met elkaar eens . Ach, waar wrijving is = warmte zullen we maar zeggen. Anyway, dus ik nog steeds chocoloos op de bank... zonder crackers met kaas, want ik was ook nog een crackerloos. Dus ik heb mijn zwaar geemancipeerde vader (ex-tuinder van 77) even gebeld en hij voor mij en mijn moeder (heeft vorige week vrijdag een nieuwe heup gekregen) boodschappen gaan halen. Ik had nog zo gezegd: van die grote repen van verkade! en waar komt ie mee aan? met een kleine :x en nog een en nog een en nog een Dus ik begin eerst aan mijn crackertje met kaas (die lekkere cracottes, zo lekker vezelloos ) en daarna gaat de eerste reep ff naar binnen. Zo'n kleintje is er natuurlijk niet voor om gewoon halverwege even weg te leggen. Verder ben ik vol verbazing sweet sixteen op MTV aan het kijken.... denk dat ik de dog whisperer maar aan ga zetten... SS is echt te gek voor woorden. Ik mag hopen dat onze kindertjes niet zo debiel zijn. Okee de schuld van de debiele ouders... Ik hoop dus dat wij niet zo debiel zijn! We hebben zo lang gewacht op ons ukkie, dan moeten we natuurlijk niet gaan doorslaan als we er uiteindelijk wel een hebben. Hoest met mij??? Ik heb net zitten huilen bij sister act I (deel II heb ik niet opgenomen, stom...). De tranen zitten zo hoog door 1) hormoontjes, 2) enorme druk op mijn ogen van de verkoudheid, 3) mijzelf zo zielig te vinden. @maartje: whahahaha dat krijg je ervan he, als je nu al je kinderwagen in huis hebt! god straft onmiddelijk! krijgen ze de kap er niet meer vanaf en heb je dagen lang zere vingertjes gehad! whahahahahaah Maar de "RR" is weg erg stoer, he! @lin en brigges: ben wel erg, ik weet het... Maar goed dat betekent dat er vast meiden overblijven waarbij het niet lukt. Helaas. Maar ff een dagje jezelf enorm zielig vinden is ook wel eens lekker. Ow ja, ik denk dat de koorts aan het zakken is. Al voel ik me nog als een enorme dweil. maar ik kan mezelf voor de gek houden , paracetamol doet wonderen. Ik las gisteren een stukje over iemand die zijn ongeboren kind molletje noemde (naar paracetaMOL) vanwege een enorme keelontsteking tijdens de wachtweken. Dan moet ik die van mij maar Para en Ceta noemen . Para is wel erg zielig... hmmm ff over nadenken Okee jullie zien het al, ik ga van ene uiterste naar andere uiterste! Ik was net ook al de Maartje kinderwagen op internet aan het zoeken (dealer en op marktplaats). @ maartje: welke kleur heb jij? ennehhhhh hoeveel opbergruimte heeft dat ding, daar ben ik nog niet achter. Ben praktisch ingesteld
Hihi goeso van Marjahhubby, en terecht dat hij vind dat je moet blijven bankhangen ipv boodschappies doen (of mocht je geen boodschappies doen maar hem wel ff wegbrengen naar wat hij zou doen of heeft hij zich nu laten ophalen? ) Geweldig, die ga ik onthouden!! D Eet smakelijk!! Goeso dat je die ouwe ff hebt laten lopen!! Is goed voor zijn 77jarige heup Ik heb trouwens vanmorgen crackertjes met pindakaas en kaas gehad, ook best te pruimen!! @t Sweet Sixteen: Whahahaha je kunt ook BZV of GTST gaan kijken Zeg, zit jij een beetje mijn topics te volgen?? RR = Rolls Royce??? Hij is idd heel erg stoer!! Ik wist eerst niet wat ik van die vond, maar Maartman vond hem te cool voor woorden en was direct om! En het leek mij wel handig qua hoogte en hij was goedkoper dan de Joolz Day... Hij is overigs rood maar weet je zeker dat je het NU over kinderwagens wilt hebben? Wil ook best mn smoel er over houden Ook al sta ik nu 'aan de andere kant' na altijd gedacht te hebben aan die andere kant te blijven, ik word nog altijd zo ontzettend verdrietig van die gedachtes... Het zou gewoon verboden moeten worden om aan de shit-kant te staan... Snik!! Als ik zou kunnen toveren... Hmm als het dan maar alleen de 'werknaam' is en je niet echt je kind Para gaat noemen. Alhoewel, wie weet zijn er wel breezersletjes die tegenwoorde hun kind paradylano of paradanischa noemen Word het nog een rage Ik zeg het wel vaker, maar ik meen het: ik duim en ik fik en ik hoop dat je straks een nog mooiere kinderwagen mag uitzoeken dan dat ik al heb gedaan. (Dan moet het wel een hele mooie duo kinderwagen worden want er zijn geen mooiere 1ling kinderwagens dan de Stokke ) [/QUOTE] Rood dus. Hij klapt heel smal op.
Whahaaha ik bedoelde dus hoeveel ruimte je hebt om dingetjes in op te bergen? Ik hoor altijd alle moeder daar over klagen RR: je weet toch hoe wij (marjah en marjahman) maartman noemen??? de R.... R..... en ow ja, mijn moeder heeft een nieuwe heup (= 74), mijn vader heeft alleen ooit een hele hoop hartinfarcten gehad in 1 week en is nu weer top fit. Heeft een eeuwigheid geduurd (zelf een avondje bridge spelen was te veel), maar nu rent ie Marjahman voorbij. whahahaaha Marjahman en Marjahschoonvader hadden een probleem met een grote deur. Hij was uit de rails gelopen en dus lag de deur volledig in de weg. Dus zij slepen de deur met moeite een beetje aan de de kant. Komt Marjahvader aan en die denkt (ook heel praktisch) wat moet dat ding hier? Geeft het ding een slinger. Marjahman en -schoonvader waren nogal onder de indruk Heb Marjah man wel weggebracht, 2 min heen en 2 min terug en vooral niet de auto uit geweest.