Haha ja de bijgeleverde tas die je onderop kunt zetten is idd klein, maar dat weerhield me niet voor deze te gaan LOL!!! Hihi Ja ik weet het weer!! Dacht ik ff dat je mn Stokke net een Rolls Royce vond Maar idd, de R.R. was direct helemaal verkocht Hij gaat vanavond ook weer r.r'en. Mag niet eens mee, hij wil dat ik op tijd naar bed ga. Hihi klinkt echt als zwaar lachen!! Lig nu klaar op de bank voor een avondje BRZ en GTST. Ik ben er klaar voor!!
WOW! Wat is er veel gekletst! Prachtige dialogen met kaascrackers en verkaderepen tussendoor (jummie). Enne, Marjah, ik voelde ook niksnoppesnada hoor, dus dat zegt helemaal niets!!! Paradylano, prachtie naam. Zal 'm eens in de groep gooien. Oh, dat gaat snel. Reactie Juulman: "Even denken... Nee". Om vervolgens zijn koptelefoon op te zetten, verder naar zijn muziekies te luisteren, de koptelefoon weer af te doen en te zeggen dat Jeremy-Wesley-Majkul en Phoenix ook een mooie namen vindt (hoop niet dat ik iemand kwets...). Anyway, ben nog keihard aan het doorduimen voor de mooie (bevruchte) eitjes in dit topic....!! Sla de eidans even over, want ehhh, ik schrok vanavond: krampjes... Maar, bleek een zeer smooooothie ontlasting te zijn, zo uit de blender . Nu lijkt de boel weer wat gezakt. De drupjes rood na het plassen blijven en de test is nog steeds zeer duidelijk.. (zie blogje).... Maar - wil niet ego klinken - durf gewoon nog niet te genieten door die ***ervaring... Marjah, blij trouwens te lezen dat jij je weer wat beter voelt! En fijn dat je mannetje zo goed voor je zorgt! Doe de mijne ook . En die van wrijving en warmte, die houden we erin! GENIAAL! (heb je meer van die geweldige quotes?) Maartje, mijn broertje heeft de stokke voor zijn kleine manneke in het groen. Ze zijn er helemaal blij en hij is erg flexibel. Had vandaag bezoek van een vriendin met haar man en hun kleintje van 4,5 maanden en die noemden de Stokke de Rijdende Bureaustoel en vonden hem vreselijk! De Bugaboo vonden ze ook al stom. Tja... Heb me er nog niet echt in verdiept en vind dat iedereen lekker moet kiezen wat ze zelf fijn vinden of mooi vinden. Lig hier een beetje suf op bed te tikken en ga morgen als vriendlief nog ligt uit te slapen, lekker beneden naar m'n opgenomen serietjes kijken: Private Practice, The Good Wife, Levenslied... Vind ik allemaal leuk (en verder ben ik vooral niet TV-verslaafd, ha ha) Lieverds, ook voor spuitertjes onder ons (het blijven nare, gemene spuiten, maar hopelijk leveren ze mooie eierkes op!!!), veel succes!!! De duimen draaien! xxxxxx PS Mocht er dus in het nieuws een bericht over een pyromaan komen, weten wij dat ze Pyromaartje bedoelen en dat het Vlammen zijn die Voor Ons branden zijn!!! !
Tja en de de kaascracker story continues... de verkade heb ik nog ff in de kast laten liggen weet ik... ben alleen zo bang dat ik para en ceta eruit geniest en gehoest heb Vooral Majkul... ieuw Wesley vind ik PRACHTIG :x Whahaaahahaha NOT (hoop ook niemand te kwetsen) Ben niet zo van de amerikaanse namen. whahahahahaah blender, hoe kom je erop??? ennieweeej: ik hoop dat het rood straks stopt en nog een maandje of 8 wegblijft. Knuffel de opmerking komt van een bruiloft (ambtenaar van de burgelijke stand). De relatie tussen mij en het bruidspaar is intussen zeer bekoeld. Hier was de wrijving iets te groot. MIJ een beetje melden (na meer geneuzel, gezeik en belegend gedrag) dat ik me maar moet neerleggen bij de mk. Haar kind was geboren nog geen twee weken na mijn mk. NEE SORRY! Ik ben niet op kraamvisite geweest. Zij ook niet op mijn vrijgezellenfeest, niet op menig verjaardag, en heeft om precies te zijn er 1x naar gevraagd hoe het gaat (+1 hele kaart, maar die was geloof ik voor de bruiloft... ) Enneehhhh NEE, ben niet zo van quotes onthouden. Hoe briljant ze ook zijn... Het is wel een mooi type, maar de bureaustoel opmerking kan ik me voorstellen. Hij is ehhhh wat hoog op de poten. Ik zou er eerder een hoge bureau stoel (voor aan een statafel) van maken. Ga niet verder in mijn omschrijving, anders is mijn werk te herkennen. MAARRRRRRR Hij is wel cool! Weet alleen niet of Marjah man ervan gecharmeerd is. private practice... opgenomen of via uitzending gemist? en levenslied??? dat klinkt ehhhh erg Jan smit en de 3 J's Over 3 J's Ik vind die gasten zo walgelijk... Jaap kwakman niet, want die ken ik uit zijn vorige band (ZOOOOO GOED!!!!). We zouden nog naar zijn afscheidsconcert gaan, een aantal jaar terug, maar is er niet van gekomen. MAAR DIE BAND!!!! GAAF! Echt een feestband, met een niet zo hoog lalala-gehalte. Maar over Jaap: mijn schoonmoeder is nogal rock-fanaat (is dik in de 60) en houd van gitaar en zo. Marjah man heeft het ook niet van een vreemde dat hij gewoon in een kroeg kan gaan staan kijken naar het podium. NIET AANSPREEKBAAR! Anyway, mijn schoonmoeder is eens naar 'm toe gerend en heeft hem gezegd dat ze 'm helemaal fantastisch vind. Dat was nog in zijn ruige rocker periode. (ruim voor de drie J's). schatje werd helemaal rood . menig gitarist/bassist kan daar niet tegenop . Je moet iig van goede huize komen. Maar ff over de 3 J's: wat ERRUG! ik word er echt helemaal kriebelig van. Alleen het nummer met ellen ten damme wordt ik niet agressief van. De rest gaat acuut uit. Brrrrr Vooral die DECA :x, onmenselijk dat spul! Vooral die KL*** naalden. whahahahaah, maar dan weet ook iedereen waar Maartjes huis woont! Kan niet de bedoeling zijn. Maartje... niet de bomen achter je huis gebruiken, graag.
Goedemiddag inmiddels... De 3 J's... Wat zal ik zeggen? Volgens Juulman lijken alle Volendammers op elkaar en heten ze allemaal Smit, Keizer, Veerman, Kwakman en Tuyp en natuurlijk Schilder. Dan heb je ze wel gehad. Nou moet ik met lichte pijn in het hart bekennen dat ik sómmige nummers van die Nick en Simon nog best wel eens leuk vind... Maar niet te vaak... En de 3J's.... daarvan moet ik weer zeggen dat ik ze nieso goed ken... Anyway, heb vandaag een Trage Dag... en hier gaat het even wat minder. Had zo'n clearblue met zwangerschapsincicator gedaan (laatste, had ik nog liggen, in het kader van Ik Wil Goed Nieuws), die zou volgens de website toch echt 2-3 moeten aangeven nu... (zou 4w en 5d zwanger zijn) en die clearblue gaf dus weer / nog steeds 1-2 weken aan. Dus ik denk dat het game over gaat zijn... Druppelend rood blijft ook, dus ben erg somber. Stom hé? Ga zo maar even ter voorbereiding van de vakantie donderdag wat kast uitmelken, troep ordenen enzo. Heb ik sinds de verhuizing nog niet gedaan... Nog een vraagje aan Hen Die Willen Adviseren... Gebruik dus toch nog wel de utro door, want 'stel dat' ... Maar heeft dat nu nog zin om een eventuele innestelling te helpen? Vind het erg eng te stoppen eerlijk gezegd... Maartje, tot hoe lang ben jij doorgegaan? Wanneer zou je als jij mij was gaan afbouwen? Nou lieve kanjers, meld me later op de dag wel weer (of eerder, als erineens bloed uitgutst ofzo )... XXXX
Hmmm volendams muziek niet echt mijn ding.................Je hoeft me er niet voor wakker maken. Verkade lekker lekker maar nu even niet. Ben eigelijk al een poosje aan het lijnen en sporten en dat gaat niet samen met verkade. Juulzon, misschien maak je langzaam HCG aan. Ik duim voor je dat het druppelen snel stopt. Quinty hoe is het met jou? Als een poosje niets van je gelezen. Maartje hoe is het met jou? voel je de kleine al??? Wanneer mag je weer voor controle??? Hier nog 1 dag deca en dan kan ik daar mee stoppen gelukkig. Wat een k*t spul, me buik is rood en jeuk en dan die hoofdpijn en dorst word ik nu niet echt vrolijk van. Morgen de echo, en heb in ene visioenen dat er helemaal niets te zien zal zijn................NU maar omkleden en dan straks aan het werk. Hopelijk een betere avonddienst dan gisteren.
Hoi Juulzon, vaak in nederland mag je stoppen twee weken na tp. Vaak in DD of in Gent moet je doorgaan tot 12 weken. en dan nog langzaam afbouwen (volgens gent). Omdat je nog posi test hebt, zou ik toch blijven schieten... begin je echt stolsels te verliezen, dan is het een ander verhaal. Lin lieffie, komt wel goed skatjuh... ff wachten tot morgen. @hier: sinds net ongi krampen
Spannend allemaal hier! Hier alles wel oke beetje druk gehad met werk en gezellige etentjes enz. Heb echt vreselijke menstruatiekrampen dus zal morgen of dinsdag wel ongesteld worden als ik mijn lichaam beetje ken. Kan er eigenlijk nu niet eens verdrietig om zijn het was ook maar een IUI en dan ook nog met weinig zaadjes... Nu volgende maand even rust en in maart weer starten met een nieuwe stimulatie hopende dat het op een ICSI uit gaat komen. 25 maart hebben we afspraak met DR S over eiceldonatie in Spanje dat begeleid hij allemaal dus ben erg benieuwd. Verwacht dat we dat snel in werking gaan zetten. Iets nieuws waar kansen liggen lijkt me wel heel erg fijn. Brigges hoeveel eitjes had jij eigenlijk klaar liggen voor deze poging? Juulzon ik blijf voor je hopen! Marjah wanneer testen? misschien is een keer nergens last van hebben wel positief in jou geval! Lin succes met echo morgen erg benieuwd! Maartje lekker genieten wat zal het heerlijk zijn om uit de Medische molen te zijn! ben jaloers!!! Afeglopen vrijdag bij mijn neefje geweest zooo lief en zooo klein. Gaat gelukkig allemaal goed en hij is gisteren uit de couveuse gegaan.Ga na volgende week ook weer een paar dagen heen veel zin in! Straks even met vriendinnetje theedrinken en vanavond BOER ZOEKT VROUW kijken. Fijne zondag allemaal. Dikke knuffel
QUINTY!!! weer terug uit het verre ... of zit je nog op de i phone? ongi krampjes is nie goe . Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Wat goed dat je neefje het zo goed doet . is wel spannend hoor, zo'n kleine hummel. Hij groeit blijkbaar goed, want ander mag ie niet zo snel de couveuze uit. Ligt ie nog steeds aan alle toeters en bellen? @hier: heb wat geks... de utro op mijn wc papiertje lijkt wel een een soort behangplak. Normaal is het een soort dikke pasta. Wat is dit nou weer??? Ik wordt GEK!
Marjah kan me voorstellen dat je gek wordt!misschien wel een goed teken die afscheiding...wanneer ga je de eerste test doen?
Hi!! Marjah, vreselijk spannend dat getest!! Vind je wel een bikkel dat je vanmorgen je plasje hebt doorgespoeld. Tis ook zo dubbel, het wel of niet testen. Ik wilde het testen eigenlijk direct na de teepee doen, alleen naar mate de testdatum dichterbij kwam weigerde ik steeds te testen omdat ik mn wolk (hoe instabiel ook) niet wilde verlaten... Ik fik nog ff door hoor!! En nee, beloofd... Ik laat VOORLOPIG de bomen achter mn huis nog ff met rust Maar ik steek ze alsnog in de fik als dat nodig blijkt te zijn!! Juulzon, doorgaan met de progesteron!!! En hup naar je HA om een prikbrief voor HCG en Progesteron te halen. Eventueel, als je toch genoeg utro in huis hebt ipv 2 bollen per keer, drie per keer en in mikken. Sommige vrouwen hebben meer bollen nodig en alles om alles gedaan te hebben, toch!!! Quinty, wat vreselijk kut dat deze poging weer niet gelukt is Ik ga zo ook BZV kijken. Ben benieuwd hoe het met die sukkel van een Richard is verlopen. Lin, stoppen met de Deca?? Huh... Hoef je er niet mee door tot aan de Pregnyl? Of loop ik achter en mag je al bijna Pregnylen??
Niet mee eens. Ik heb 1 poging gehad waarin ik door de bollen heen ongi werd. Maar heb ook een poging gehad waarbij ik een ongi gevoel had, maar niet ongi werd. En niet perse vanwege de bollen, maar vanwege zie onderschrift!! Niet stoppen tot op op zn vroegst op de testdatum!!
Lin, die Decacutyl is nie fijn nie . Kreeg ook altijd vreeslijke bijwerkingen en de cetrotide de afgelopen ronde was een verademing... Geen bijwerkingen! Ben benieuwd naar je echo morgen!!! Quinty, hoop stiekem lekker toch gewoon dat die ongie wegblijft. En dat de escape IUI tenminsten bij iemand: bij JOU gaat werken... HOOP HOOP HOOP! Marjah, had zelf ook ongiekrampen en dat bleek denk ik toch een soort van innestelling te zijn hoor...En had ook een wat draderige afscheiding voor de testdatum, leek wel vruchtbaar slijm. Heb ik 2/3 keer gehad en vond het anders... Nu zijn de utrorestanten een beetje een raar kleurtje met soms een rood stipje... Weet even geen smaakvolle omschrijving.... Misschien lijkt het op een beetje oude geblende banaan met een framboos erdoor ofzo . Anyway: DUIM KEIHARD DOOR MARJAH!!!!! Die emmy's zitten er gewoon goed doorgedeeld en vastgeplakt!!!! Maartje, heb dus nog een recept liggen, maar ga zelf gewoon het aantal wijzigen wat erop staat, zodat ik tot 12 weken genoeg heb. Goede tip en heb er zelf een beter gevoel bij. Ga HA maar niet bellen, want ken hem niet eens en heb zo'n idee dat-ie zegt dat ik dan bij de kliniek moet zijn... Daarbij, ken deze huisarts nog helemaal niet!!!! Wellicht als mijn 'smokkelrecept' niet werkt, ik het toch doe . Ga de donderdag nog weer een digitest doen en als die 2-3 zegt, probeer ik met een goed gevoel weg te gaan. Hoeveel dagen na jouw tp zei de clearblue 2-3? @all: TRUSTEN!!!! xxxxx
Hihi brutaaltje van aantal wijzigen... Maar ik zeg: DOEN!!! Moeten ze maar genoeg voorschrijven!! Dat je je HA niet kent maakt niet uit. Leg hem gewoon de situatie uit, wedden dat hij meewerkt!! En als je hem niet goed kent, lieg en bedrieg je er toch gewoon een schildklierellende bij Fake je toch gewoon dat je je ineens bedenkt dat je al tijden niet meer je TSH hebt laten prikken en dat hij vroeger wel eens te hoog was maar net niet hoog genoeg voor behandeling blablablaa. Zeg dat je met je oude HA had afgesproken dat je in januari weer moest prikken hihi en dat het nu alweer januari is geweest dus NUUUU een prikbrief te willen Zeg je pril zwanger te zijn en graag te willen weten of hij wel netjes is. Lul gewoon dat hij wel eens op het randje is geweest. De waarde 5.0 is op het randje bij niet schildklierpatienten. En dan kruis je zelf ff HCG aan Hihi Evil Maartje @ digitale test: Jij bent nu 4 week 6 dagen, dus 1 a 2 klopt. Ik heb zelf 1 digitale gedaan, met precies 5 weken. Toen gaf hij 2-3 aan. Ik zwaar in de stress want hij zou toch (in mijn beleving toen) 3 + moeten aangeven want ik was toch precies 3 zeg maar. Haha, wat een gestress om niets bij mij toen Iedereen maakt op in een ander tempo HCG aan. Volgens mij zit het wel goed als je met 4 week 6 dagen 1-2 hebt staan, maar begrijp je zorgen.
Ehh eigenlijk is 5.0 veeeeeeeeeeel te hoog als je zwanger wilt worden, maar ik bedoel dat een gemiddelde domme HA een waarde van 5.0 prima vind omdat de referentiewaarde tot 5.5 vaak is Maar een gemiddelde HA schrikt gelukkig wel van een waarde van 5.5 en laat dan vaak wel zwangere meiden extra prikken Dus: Jouw TSH was in juli 2010 5.0 en je moest over een half jaar weer prikken om te kijken of het nog steeds zo hoog is FT3 en FT4 is nooit geprikt bij jou omdat je HA dat pas wilde doen als je TSH waarde boven de 5.5 zou zijn, oke?? Hahaha Wedden dat hij hier intrapt. Je waarde zal naw gewoon netjes tussen de 1 en de 2, hooguit 3 zijn als niet schildklierpatient en als je HA dan de waarde met je wilt bespreken zeg je gewoon iets van dat het idd door hormonen soms wat gek kan uitslaan en dat dat vast in juli het geval was
THNXXXXXXXXXXXXXX!!! Stemt een béééétje meer gerust!!! Echt fijn dat je nog zo meeleest, meeleeft en ons tips geeft meis!!! FIJN! Merk dat het zoveel scheelt als je het hier erover hebt, meiden die tenminste ECHT je onzekerheid herkennen, je angst begrijpen en je advies kunnen geven wat er toe doet!!! Ga eerst morgenochtend maar eens even met De Gewijzigde Cijfers naar de apotheek en onthoud dan trucje voor de nieuw HA .... Evil Maartje en Evil Juul... TRUSTEN!!!! xxxxxxxx