Evil Junited!! Kan me ook nog een leuke Evil Marjah herinneren toen ze hier een keertje kwam hahaah!! Maar ehh, Juulzon, jouw broer is toch apotheker... Kan hij anders niet handig helpen??? mocht het ff niet zo handig gaan? Ook een tip: Loe van het forum heeft eens wat Utrogestan van een niet nader te noemen forumlid gekregen. Maar haar verder benodigde utro's heeft ze via internet besteld, uit het buitenland waar je het zonder recept kan bestellen. Mocht je echt onmogelijk die dingen kunnen krijgen, dan zou je Loe eens kunnen PB'en over hoe en wat je het LEGAAL via internet kunt bestellen uit weet ik veel welk land. Zou je het bloedprikken via je HA met eventueel een leugentje om bestwil (TSH bullshit) durven? Ik zeg: EVIL PEOPLE durven het!! Alles voor de beeb!!
evil marjah.... hahaah, maar het heeft niet gewerkt. de apotheek weigerde tja de omschrijving over dat "vruchtbare slijm" klopt wel een beetje, maar de buikpijn baart me wel ernstige zorgen. Daarnaast geen (.)(.)-pijn, geen honger, geen "de hips" (HIPS!), wel koorts, wel hoesten, wel snotteren, wel niezen, niet slapen, wel zorgen, wel deja vu... deja vu, want marjah man heeft buikgriep. marjah-mk was in de dagen na buikgriep marjah man is zielig... heeft het druk, maakt zich druk (om ivf), maakt zich druk om mijn gesnotter, is zenuwlappig EN heeft buikgriep. Heb medelijden met hem...
k#tterdek#t ')(%&)$##$"(_()?' Niks te zien alleen een mega cyste van 2,75 bij 1,5 . Ben het even helemaal zat . Moet woensdag terug komen en dan hopen dat er iets te zien is anders verder bekijken wat we gaan doen. Gaat ik baalmodus en op zoek naar Verkade. k#tterdek#t
hihi, ik heb ook virtuele kleenex boxen en verkade repen gekregen. dus dit is het minste wat ik kan doen
Ga even onder mijn deken zitten pruilen en kom in de loop van de dag nog wel weer terug als ik een beetje ben opgedroogd.
Alleen maar pruilen??? Dit is gewoon een klote K-zooi schelden, mopperen en zeiken, mag gewoon ook hier hoor! werkt ook vaak heel erg goed ik heb trouwens een keer hetzelfde gehad als jij: na het stimuleren gewoon een enorme cyste. Maar zie nu eens . Weet er gewoon 8 eicellen uit te persen. Ik hoop dat de cyste niet veel groter wordt, want dan gaat het echt pijn doen . Je moet wel door stimuleren tot woensdag?
Wat vreselijk KLOTEN!!!! Wat me trouwens verbaasde was dat jij gelijk aan de decaptyl moest ik weet dat het bij verouderde eierstokken juist geen zin heeft en dat je de decaptyl beter later kunt geven. Volgens mij gebeurd dat bij ons allemaal. een week stimuleren en dan bekijken om decaptyl te gaan geven. Hoop op een wonder woensdag! Dikke knuffel Marjah wat vervelnd die buikpijn hopelijk heeft het niks negatiefs te betekenen. Hier nog steeds vreselijke krampen maar is nog niet doorgezet komt door die stomme utrogestan dan wordt ik bijna nooit ongesteld totdat ik ga stoppen. Woensdag echo om te kijken of er geen cyste zit. Zit die erwel dan aan de pil voor de start volgende poging! ga weer aan het werk! XXX
Kom aan testen niet toe zulke krampen....denk dat Ongi er dan al wel is.kan do en vrij niet naar ziekenhuis dus is niet anders. Xxx
he gadverdamme lin... je spuit dan echt voor de kat z'n kanarie... neem maar een berg chocola... ongipijn is niet erg!!!! Bij al de zwangerschappen had ik echt ongipijn... en was ik er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Gewoon die pillen erin blijven prakken... Weet ff niet meer wie het vroeg..maar volgens mij liggen er 3 a 4 follikels klaar. 't is niet veel, maar beter dan niets :S. Ik moet woensdag weer voor een echo... hoop dat de puregon wat doet want ik voel nog helemaal niks en ben aan het spuiten vanaf vrijdag.. Dus ik schijt alweer 7 kleuren....
Kom aan testen niet toe zulke krampen....denk dat Ongi er dan al wel is.kan do en vrij niet naar ziekenhuis dus is niet anders. Xxx
Quinty: dat verklaart een hoop. Laat ze gelijk ff kijken of ze een verdikking in je bms kunnen zien Zou er eigenlijk een cyste kunnen zitten zo na een punctie? Brigges; het kan zijn, hoor... ik voelde ook helemaal niets tot dag 9-10. en toen voelde ik het wel gelijk goed! Door DD wandelen was eigenlijk te veel. En tja, 3-4 is niet veel, maar het kan! als ze maar mooie follikels vormen. Je laat wel hormonen prikken, toch? zodat je niet te vroeg bent. @hier: ik kramp "vrolijk" verder en prik mijn (.)(.) blauw De koorts begint nu toch echt te zakken en geblaf is "anders" (geen zeehond, maar rochelende oma (ieks))
Jep moet gewoon doorgaan met puregon tot woensdag . Geen idee waarom mijn gyn het zo doet. Manlief gaat woensdag mee en als het zo is of groter word hebben we zelf iets van blaas maar af en opnieuw beginnen.................. Pffffffffffff ben al aan het hardlopen geweest maar geloof dat het niet veel heeft geholpen. Heb even lekker een pot lopen janken en in de wind lopen schreeuwen, maar nu ik al jullie lieve woorden lees schieten de tranen weer in mijn ogen. Gaat nu naar appie voor Verkade heel veel en heel groot met noten.
Marjah heb geen punctie gehad maar een IUI...... Lin lekker genieten van je chocola! Als jullie besluiten poging af te breken dan geen decaptyl meer gebruiken vanaf begin van je cycles misschien kun je dat overleggen met je gyn. Ik ben even kwijt welk ziekenhuis jij ook alweer loopt.... Ik zal ook proberen positief te blijven ondanks de vreselijke menstruatiekrampen.......is moeilijk hoor! Brigges spannend hoeveel follikels er uiteindelijk zullen groeien! xx