Dank je wel Marjah ! Ik vind jou ook moedig steeds weer doorgaan . Heb echt bewondering voor jullie keer op keer telleurstellingen en toch door gaan. Ik brand een kaarsje voor je ( zelfs een heel bos ) en hoop dat jullie het geluk van een kindje mogen meemaken. Ik heb altijd al problemen gehad met mijn hormonen als van jong of aan. Wie weet is onze dochter gewoon een toevalstreffer geweest en ik denk dat we daar onwijs dankbaar voor mogen zijn. De natuur beslist anders dan wij hadden gehoopt maar we zullen dit een plekje moeten gaan geven................
Lieverds, ik knuffel een ieder stevig op afstand en kom morgen wat uitgebreider schrijven... (morgenavond op vakantie)... Vind jullie allemaal stuk voor stuk kanjers en SUPERLIEF! Morgen dus meer!!! *KNUFFFFFF* xxx
Hey Lin...wat een beslissing.. wat moedig en ik begrijp het heel erg goed. Als er bij ons dit keer wel een bevruchting is gaan we door, maar als er ook dit keer geen bevruchting heeft plaatsgevonden dan sluit voor ons ook het boek. Dan weet ik verstandelijk dat het er echt niet meer in zit. Ik hoop en duim voor je dat er vrijdag meer te zien is en je met een vrolijker bericht hier komt. Dikke knuffel
Wat een kloteberichten hier, afgezien van juulzon haar bericht dan. Bah!!! Zou toch niet mogen, zoveel ellende te moeten handelen!!! Marjah, ik zou wel die afspraak door laten gaan! Treinsmak!!!
en toch snappen jullie me niet helemaal... voor de donor is het een zeer ingrijpende ervaring om de molen in te gaan. Daarom heb ik haar zo veel mogelijk proberen te beschermen door haar niet de molen in te duwen als er nog een kleine kans was om zelf kinderen te kunnen krijgen. Ik zet haar leven (en dat van haar familie) compleet op zijn kop. Zij gaat naar de afspraak en haar man neemt vrij voor deze afspraak om op de kinderen "te passen". Nu ben ik dus nog bezig met mijn poging en weet niet wat de uitkomst is en toch ga ik al aan hen vragen om dit allemaal te doen. Daarom wil ik eigenlijk wel gelijk door met de cryo, ook al is de kans misschien groter als we nog even wachten. We zijn dan mogelijk al klaar voor de eerste afspraak in UMCU. Brigges, ik zal ook voor jou gaan fikken Juulzon, genieten op vakantie!!! Heerlijk Ik heb genoten van mijn vakantie als zwangere muts. Ik hoop dat jij straks ook alleen nog maar kan gaan genieten.
Marjah heb je alweer een test gedaan.ik heb na een mislukte IVF poging gelijk een cryo tp gehad volgens mij kan dat geen kwaad je kunt toch ook twee maanden achter elkaar IVF doen?xxx
Das waar Quinty, ik heb assistente Miep net aan de lijn gehad en ik heb haar de opdracht gegeven om door te gaan deze maand. Ik heb wel ff gevraagd of ze aan uber s wil vragen of het kwaad kan dat ik nog steeds niet helemaal opgeknapt ben. De test was weer zo OMO als maar zijn kan ...
IK kan me heel goed voorstellen Marjah dat jij je donor daarvoor wilt beschermen. Je weet als geen ander hoe het is om deze molen door te gaan. Ik fik voor jou het hele bos hier plat en hoop nog steeds wat ik al eerder schreef !
Das mooi kut!ik had Miep ook net aan de lijn mag de hystroscopie gewoon doen en cycles daarna starten met hormOnen.vond het al zo raar. Ben je al gestopt met die utro?hier nog niet ongi wordt altijd tegengehouden door stomme ranzige utro!zal vanavond of morgen voor zekerheid even testje doen.verwacht er niks van in elk geval.nu onderweg naar werk dus type snel in bus oP de phone. Dikke knuffel allemaal
ben gestopt met de utro (gisteravond de laatste) wat is er zo kut als je de maand erna wel gelijk door mag? snap ff nie
Lieverds, HYad graag nog even uitgebreid een knuffel aan iedereen willen geven, maar mijn paps is hier om ons naar Schiphol te brengen (file, drukte!), dus helaas.... We hopen idd dat de kleintjes (of 1) goed blijven plakken, meer dan bidden en hopen en kaarsjes branden kan ik niet doen, het is de natuur die het bepaalt... Zal tussendoor nog wel even komen spieken... Marjah, hoop dat jouw cryootjes het gewoon gaat redden! En lieverds met stakende Eiers: ik stuur groei-energEI naar jullie toe... Tot over 3 weekjes, ga positieve energie naar jullie opsturen!!! Denk aan jullie!!! Kusssss! Juul
Juulzon: smakkerd!!!!!! op een mooie vakantie met z'n drieen/vieren??? @hier: maandje rust. S wil 't niet hebben, vanwege de verkoudheid. duzzzzz morgen word ik weer gebeld ivm de medicatie zucht... over een kant blij en rustig, over de andere kant voel ik me ongelofelijk opgejaagd door het feit dat en de ECD gesprekken en de cryo poging dwars door elkaar gaan lopen.
Marjah: maandje rust is ook niet verkeerd!Kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat de dingen door elkaar heen gaan lopen. Gaat bij ons ook gebeuren heb eind maart gesprek voor eiceldonatie en dan ook ergens hopelijk de punctie...Hebben besloten dat we dit keer zowiezo naar dusseldorff gaan voor een punctie vanaf 2 follikels en dat is dan ook echt de laatste keer. Merk dat ik het allemaal niet zo goed meer kan opbrengen en er eigenlijk geen zin meer in heb en toe ben aan een nieuwe stap ECD! Hier is menstruatie begonnen dus tyesten hoeft niet eens meer. Eerste pil kan erin en op naar de hysteroscopie! Brigges hoop dat er morgen nog iets bij is gekomen! Lin moest jij vandaag weer naar zieknhuis? Ik heb weekje het rijk alleen manlief gaat 10 dagen skieen wel stil in huis... xxx
Hey allemaal, Lin ik denk extra aan je vandaag...hoop dat je straks positief nieuws hebt. @quinty kan me voorstellen dat je er moe van bent. Het lijkt me dat als je eenmaal de knop in je hoofd hebt omgezet dat je daar dan ook het liefst zo snel mogelijk mee verder wil. @Marjah er gebeurd zoveel in 1 keer : een cryo terugplaatsing en gesprekken over ECD. Dat is nogal wat natuurlijk...logisch dat je je opgejaagd voelt. Misschien is het beter te "verhapstukken" als je het stapje voor stapje bekijkt in plaats van een hele berg. Juulzon lekker op vakantie hihihihi..pffff heerlijk hoor... @all wij gaan vanavond al rijden richting DD en duiken een hotelletje in. Morgen moet ik voor 9 uur bloed prikken. We hadden best morgenochtend vroeg kunnen gaan rijden, maar wij hebben een feestje zaterdagavond... en wil daar niet als een dood vogeltje zitten. Dat wordt nog wel wat, want ik moet om 22:00 uur de cetrotide zetten en niemand weet van de MMM. dat wordt klootviolen op de wc
Hey Lin, meid wat erg...wat een ongelovelijk klap in jullie gezicht. Je had er al wel rekening mee gehouden, maar dat het nu dan echt definitief is... heb er geen woorden voor. Sterkte met het een plekje te geven. Dikke knuffel
Gisteravond hotelletje ingedoken en vanochtend om 08:30 bij Dr.S op de stoep. Bloedgeprikt en om 10:00 uur aan de beurt voor een FM. Zucht...maar 1 follikel te zien...was er 1 foetsie. Meteen besloten dat ik geen punctie ga doen bij 1 follikel. Dr. S. zei het zelf ook al. Vorige keer had ik er 5 en dan nu maar 1...dat is zonde van de punctie. Nu dus zelf maar ff aan de klus...dan een maandje rust en daarna verder met poging nr 4. Geeft me mooi ff de tijd om wat kilo's kwijt te raken. Eigenlijk baal ik niet eens heel erg... 2 follikels vond ik al een twijfelgeval qua punctie, maar nu er daadwerkelijk maar 1 zit is de keuze makkelijk. Wel rot dat ik weer al die meds voor jan doedel heb gespoten.
Wij zijn allen weinig succesvol momenteel!wat een kutzooi! Las net in babyrinth twee zwangeren wij moeten volgen! Jeetje lin wat een moedig besluit!sterkte.brigges wat balen maar ik voel me ook altijd wat minder kloten als ik poging afblaas!de onzekerheid is dan weg.wordt wel weer minder positief over combi puregon en menopur...ga je gelijk door of eerst maandje aan de pil?hier nu ongi echt doorgebroken dus eerste pil erin us ergens hopelijk in maart punctie.... Marjah hoe was het feestje?borrel genomen? Liefs