Hihi als je wilt dat dit topic helemaal rustig wordt zal ik wel ff een liedje zingen. Succes dan verzekerd, weet je tenminste zeker dat iedereen gillend wegrent
lalala do lala re lalalala mi lalalala fa lalalala so lalala re lalalalalalaaaaH Spannend zeg dat gesprek. Wat voor verwachtingen heb je er van? Wat gaat er gebeuren?
Ik wil ook wel liedjs zingen met jullie. Ik zing de heledag met mijn zoontje 'ik zag 2 beren broodjes smeren' Ben druk aan het spuiten met de menopur en ik heb geen opvliegers meer maar wel weer veel en zware hoofdpijn. Ach ja die hoofdpijn, dat is voor mij al normaal geworden. Niet helemaal hoor want gisteren keek ik echt scheel van de hoofdpijn. Alles voor een goed doel Ik moet woensdag 16 maart voor de eerste FM en hopelijk is er wat gegroeit. Ik heb wel het idee dat er wat gebeurt want ik heb al een heel klein beetje vruchtbaar slijm en als ik een normale cyclus vruchtbaar ben heb ik echt heul veel vruchtbaar slijm en dan ook echt wel 5 dagen achter elkaar. Dit is voor mij dus wel een goed teken. Ben welveel op ZP aan het lezen maar heb vaak de fut niet om te reageren, komt vanzelf wel weer. Waait het bij jullie ook zo hard? Veel liefs Nataly
Waaide het maar even heeeeel hard in mijn hoofd, zodat mijn hoofd vrolijk ging denken en mee gaat zingen met jullie vrolijke liedjes!!! Ik lees ook mee, maar ben ook wat lui lately. Lees, moe, weinig punt, minder motivatie nu ik toch mijn herstel moet afwachten enzo.... Marjah: SPANNUND MORGEN!!! Ben benieuwd. Let us know! Algemeen: iemand ervaring met BBZ hier? Mijn bloed was gisteren geprikt en ze verwachtten dat mijn HCG al lang 0 was. Was nog 13. Moet nu over weekjes weer terug. Rare is dat ik wel - alleen bij het naar de wc gaan - weer wat meer bloed verlies. En met kleine stukjes erin. Niet groot, zeg maar een stuk of 5-10 broodkruimels. Maar het is er wel. Zal dit gewoon herstel zijn en erbij horen? Bij de kliniek zeggen ze dat dat idd kan... Iemand ervaring??? Verder heb ik mijn blog begin deze week wel weer bijgepend omdat ik naar een natuurgenezer was geweeest. Nu slapen!!!! Liefs en succes allemaal kanjers!!! xxx
hahaa nataly, je stembanden zijn dus warm, dus kom maar op Lekker he, die hoofdpijn. Ik hoop dat het allemaal lekker snel gaat, zodat je snel op het wachtbankje kan... ook hier een eigenlijk een zp-moeie marjah. Ik lees ook wel, maar heb geen zin om te schrijven. Maar ja, als er niets geschreven wordt, dan valt er ook weer weinig te lezen ;-s Juulzon, ach meissie Ik wil best in je oor blazen om alles ff door te waaien, maar weet niet of dat nou echt lekker is . het duurt lang voordat je een mk kwijt bent, maar nu met alle hectiek eromheen duurt het vast nog langer Helaas/gelukkig geen ervaring meet BBZ, dus ik kan je niet helpen. @hier: pffffffff FILE!!!!!! jemig wat een file vandaag . We srtonden al helemaal stil op de a9 op de heen weg en ook op de terugweg. ik had behoorlijk wat tijd ingecalculeerd, maar we waren toch te laat in leiderdorp, maar dat was geen probleem. ik wist wel dat het niet in het zh was, maar waar wel???? de tomtom leidde ons de parkeerplaats van het zh op.... waaaaaaaaah en we waren al zo laat. Nou ja, de dokter... totaal anders dan de artsen die ik gewend ben. Niet per se beter/slechter, maar gewoon... anders. Juulzon ik had dr HB. Het gesprek was eigenlijk een herhaling vanm wat we al wisten, maar ik heb wel door dat ze echt heel goed opletten op wat je zegt. bv manlief zei dat de donor het raar vind om een 2 jarige al te vertellen dat het een ecd kind is, en daar bleef ze maar op doorvragen. Waaaaaaahhhh ik begrijp dat ze het voor beide partijen zo goed mogelijk willen doen, maar het lijkt wel een kruisverhoor... Maar volgens de dokter is het geen kruisbverhoor... nee dit was lekker geruststellend. Nou ja we zien wel, als we (donor-paar, ontvanger-paar) aan het einde van de gesprekken maar het zelfde over de zaken denken. De psych is ziek en zo snel ze beter is gaan ze alle gesprekken weer inroosteren. Pas over een week of 6 gaan we verder (telefonische afspraak), want dan weten wij meer over de cryo-poging. Ik baal wel dat het weer zo lang gaat duren, want over 6 weken kunnen we de gesprekken pas gaan inplannen. zucht... wordt ongeduldig... ik heb echt het idee dat het nu wel eens tijd wordt voor een beeb. SO!
Hi hoi! Hier nog een nachtelijke bezoeker. Tja, nu dat HCG zo goed als uit mijn lijf is merk ik dat ik veel minder moe ben. Sowieso is mijn slaapritme compleet ontregeld door... vakantie die geen vakantie was, jetlag, BBZ etc. etc. Waardoor het ook is, ik slaap belabberd. Al ga ik er om 22u in liggen, slaap komt niet. Dus zit ik weer lekker eens wat te ZP-en, al merk ik dat we met meerdere een beetje ZP-schrijf - moe zijn. Dat wachten geeft veel minder inspiratie dan als er wat gebeurt. Is Nataly nu eigenlijk de enige die momenteel actief met een behandeling / nieuwe oging bezig is? Ben er gloof ik een btje uit... Ik had gisteren dus een beetje een ***telefoontje. Nou ja, nee, laat ik het Boeddhistisch brengen. Ik kreeg mooi nieuws te horen wat me nogal raakte. Zie uitgebreid verslagje in mijn blogje, maar komt er op neer dat mijn schoonzusje 'na al zó lang bezig te zijn'( ze zijn 'al' vanaf juli bezig voor nr 2) (en ja, ze weet van ons traject...) eín-de-lijk zwanger. Ze is 7 weken nu. En door mijn hoofd ging direct: ik had de BBZ met 7 weken, ik was anders nu 10wk zwanger geweest... En het kwam erop neer dat ze zich zo ziek voelde, ze was zo misselijk etc.etc. Heb mijn broertje (hij belde en vertelde het toen ik vroeg hoe het met zijn vriendin ging) gezegd dat hij haar maar moest zeggen dat ze dankbaar mag zijn dat zij tenminste misselijk is. Dat ik had gewild dat ik misselijk was, omdat er een kindje in me groeide, dat het een positief teken is: er wordt veel HCG aangemaakt: dus da's positief. Verder heb ik wel lief en geinteresseerd gereageerd hoor, maar ondertussen slikte ik keihard mijn tranen weg. EN toen we ophingen heb ik - was toch alleen thuis - even een flink potje gehuild in mijn upje. Ik vind het allemaal niet eerlijk. Vind het leven niet eerlijk. Zie ons, hier, zulke lieve mama's in spé met een lege buik. Waarom??? We hebben zoveel liefde te geven.... Vind dit alles soms zo frusterend... Afin... Marjah, help me even met dr DB (pb...).. heb ze bijna allemaal wel gehad, maar ben even niet zo heeeel goed met initialen... Geef je mannetje wel gelijk als het gaat om dergelijke dingen de te vertellen aan een 2 jarige.... Dat begrijpt zo'n uk toch nog niet?! Als ik je zo lees klink je niet heel positief na dit gesprek als ik eerlijk ben. Klopt dat? Of is dat gewoon ook die stomme wachtfrustratie? Weet je, ik hoop nu echt meer dan ooit dat deze cryo een kanjer blijkt... Dat al het wachten het waard is geweest dat dit cryootje een zieltje krijgt dat wil groeien in jouw buik. Dat hoop ik meer dan ooit. Moet zelf toch ook wachten de komende 5,5 weken (tel nu maar alvast af), dus ga al mijn duimenergie hier naar jou sturen!!! Oké, ook naar de andere meisjes hier hoor Ga nu slapen!!! xxxx
juulzon! knap dat je zo enorm boeddhistisch kan reageren . Tja het probleem is dat iedereen een andere grens heeft. Zo heb ik met een vriendin ooit gesproken die net bevallen was en lymfklierkanker had en zich zo ellendig voelde. Maar ja, dat neemt niet weg dat je broer en schoonzus zich wel even iets tactischer naar je mochten uitdrukken :x. Ze mag wel misselijk zijn en zich beroerd voelen, maar op dat soort info zit jij nou net niet te wachten. 00.48 uur is wel een beetje laat om te gaan zp-en als je al om 22.00 in bed ligt. Ik hoop dat je snel je ritme weer vind, want daar "genees" je ook weer beter van. Irritant, he... wakker liggen ... en ach, ik weet het allemaal niet met de ecd. Ik heb wel een goed gevoel voor eiceldonatie, maar ik ben gewoon het wachten en hopen meer dat zat. Ik was een beetje teleurgesteld dat de psych ziek is en niet bekend is wanneer hij/zij haar werk weer hervat. Het kan dus best zijn dat we over 6 weken te horen krijgen dat het nog langer gaat duren. De 6 weken maken me ds nog niet zo veel uit, als ik maar weet wat het stappen plan is en nu weet ik dat dus nog steeds niet. Dat doorzagen vond ik ook wel een beetje vervelend, want het is een voorbode op wat we gaan krijgen met de psychologische onderzoeken... En aangezien ik gewoon moe ben van al het gedoe heb ik eigenlijk niet zo'n zin om bergen energie in dit soort gesprekken te moeten steken. Begrijp me niet verkeerd, de gesprekken vind ik WEL goed, alleen ik heb er gewoon ff de puf niet voor. Ik ben ook bang dat als ik een half jaar wacht, dat de puf niet terugkomt om hier vol enthousiasme aan te beginnen. Dus kunnen we net zo goed nu doorzetten. En vertellen met twee jaar is echt niet in detail hoor! met twee jaar, je bent geboren met hulp van een dokter en een lieve mevrouw. PUNT! Geen geneuzel om hoe een eicelletje en een sperma celletje elkaar ontmoeten, want dat gaat dus iets te ver. Dit zeggen ze trouwens ook met adoptie, omdat kindjes er helemaal niet van bewust zijn dat ze anders zijn en niet bedenken dat zij "zwart" is en jij "wit". Pas als ze een jaar of 6 zijn zien ze in eens het verschil... Het advies is gewoon om zo snel mogelijk het kind gewend te laten raken aan het feit dat er iets is wat afwijkt van de standaard en dat DAT juist heel gewoon is. Anders kan het zijn dat het kind iets opvangt van een andere ouder of vriend(in)/kennis en in de war is. Als je pas gaat vertellen op 6-7 jarige leeftijd, dan kan het kind zich echt anders voelen, maar vooral belogen door ons, de ouders. Vertrouwen kan dan tijdelijk echt zoek raken en dat wil je natuurlijk niet. HB is trouwens haar achternaam, bestaande uit twee lettergrepen en Nataly is volgens mij de enige kanshebber! @hier: ik heb een kater!!!! van een paar glazen wijn, verdorie! vast chateau migraine . en ik begin me druk te maken over het feit dat ik niet weet welke schilderijen er naar "de" expositie moeten. Ik wil dat alles bij elkaar past, maar op welk vlak??? kleurstelling, techniek, afbeelding??? ik zit nu met rood/blauw en rood/geel in mijn hoofd, maar de ene is heel abstract en de ander juist niet, de volgende is stelt echt gewoon niets voor. En ik heb aquarellen, acrylschilderijen en monoprint. hmmmm dilemma! Progynova gaat goed, heb geen hoofdpijn en andere ellende (ja vandaag door de chateau migraine). Dus donderdag de echo. Ik heb een bom e-mail gestuurd naar vriendinnen om te vragen of ze zin hadden in shoppen in dusseldorf, maar er is tot nu toe niemand (NIEMAND!!!) die mee wil/kan. Grrrrrrrrr, so jammer, he! Ik denk "gezellig"! maar blijkbaar wordt deze mening niet gedeeld. Straks nog een poging wagen als de hele club bij elkaar is voor onze S&R-the movie (stukje voor huwelijk nichtje). kuskus
Huh, waarmee ben ik de enige kanshebber??????? Er gebeurt wel echt iets bij mij nu, heb al een paar dagen vruchtbaar slijm en dat wordt elke dag meer, ik bel morgen even naar het ziekenhuis om te vragen of de FM van woensdag dan niet te laat is. Ik zit dan op dag 10. Nu ben ik nooit zo'n vlotte, heb meestal pas rond dag 20 mijn eisprong of IUI. Maar dat vruchtbare slijm is hopelijk wel een goed teken. Nu met een lekker wijntje op de bank, helaas zijn mijn favoriete programma's medium en daarna fringe er niet meer op, dan maar kijken naar vakantieliefdes. Tot snel. Nataly
ow jee, nou ben ik het ook helemaal kwijt... wat doe jij nu op dit moment Nataly??? zelf klussen of IVF-en oid??? help me ff Gisteren had ik geen kater, maar was gewoon ziekjes . Ik ben om 15.00 uur in mijn bed gaan liggen en heb liggen meuren tot 20.30. nog ff tv gekeken en ben toen gaan slapen. Vandaag gaat het weer veel beter en met jullie?
Ik ben nu bezig met IVF, poging 2 van IVF nummer 1 omdat er de vorige keer niks bij wilde groeien met Gonal-f. Wat is oid? Ben nu sinds 7 dagen menopur 300 aan het spuiten en heb woensdag mijn eerste FM, bij de uitgangecho waren er 6 follies te zien. De punctie en terugplaatsing is in DD en de rest in Enschede. Hopelijk komen we nu wel een keer in DD terecht want dan hebben we genoeg eitjes voor een punctie. Ik heb, hoop ik, deze maand dus nog volop kansen. Mocht het deze maand lukken dan zitten we bijna op dezelfde dagen als dat ik zwanger raakte van Luca inmiddels alweer 3 jaar geleden. Heb voor de verandering maar weer eens hoofdpijn en heb morgen een lastige cursus met het onderwerp vastgoedrekenen. Ik doe de post HBO opleiding projectontwikkeling en het onderdeel vastgoedrekenen ligt mij niet zo goed. Ook daar komen we wel weer doorheen. Veel liefs Nataly
haahah sorry, de zin was ook wel erg raar. Ik bedoede IVF of iets dergelijks (oid) Je schreef over vruchtbaar slijm, dus ff dacht ik of ik iets gemist had en dat je stiekem een IUI tussendoor aan het doen was. Anyway, ik ben weer helemaal op de hoogte van jouw wel en (nog zonder) wee. Over de enige kanshebber... je hebt gelijk, je bent niet de enige!!! Ik was mezelf vergeten . Ik zit natuurlijk aan de progynova voor een cryo!!! Wat raar klinkt dit eigenlijk. Het woord ik en cryo past niet bij elkaar in een zin... tenzij het woord niet/geen ook in deze zin voor komt. Ik bedoel, ik had hecht nooit verwacht dat ik ooit een cryo zou krijgen!!!! Succes Nataly met de komede dagen spuiten, leren etc.
Hi Marjah!! Voel je je nog steeds oke qua prog. gebruik?? Geen hormoonmonster?? Geen hoofdpijn?? En weet je al weer mbt zaterdag? SMAK
Mijn collega zei vanochtend nog dat ik weer een beetje de oude lijk!!! dus het gaat wel goed met me Ik weet helaas nog steeds niets over zaterdag . Ik zal er nog achter aan. kus