Joehoe, ik heb 3 follikels, 2 tussen de 18 en 20mm en 1 was al 25mm dus de punctie gaat door!!!!!!!! Straks om 12.30 bellen met DD wanneer en hoe laat ik de pregnyl moet zetten en wanneer de punctie zal zijn, ik denk op vrijdag!!!!!! Hopelijk springt dat ei van 25mm niet voor vrijdag. Nu maar hopen dat de eitjes een goede kwaliteit hebben, dat het zaad van mijn mannetje heel goed is, dat de eitjes bevrucht worden, dat de emmy's als die er zijn zich goed delen, en dat er een terugplaatsing zal zijn. Pfffff,wat een onzekerheden allemaal nog, er komen nog heel wat spannende momenten aan. Maar goed, de eerste horde is genomen, ik krijg een punctie. Lang leve de Menopur. Veel liefs Nataly
Nataly: super dat de punctie doorgaat! Bij mij had de menopur voor goede kwaliteit emmy's gezorgd, dus hoop ook echt dat dat bij jou zo gaat zijn! Enne, bij de TP even tegen je emmy's zeggen dat ze niet gaan zwemmen naar een plek buiten de baarmoeder . Marjah: Jawel, je hebt gewoon een cryo. Niet alleen heb ik buitenbaarmoederlijke ervaringen, maar heb net ook geprobeerd middels buitenbijzonderlijke telepatische uitprobeersels contact te leggen met jouw cryo en ik kreeg door dat de cryo het wel erg koud heeft en heel veel zin heeft om lekker een warm plekje te vinden in jouw buik. Hij zei dat hij daar al van droomde en niet kan wachten tot het zover is. Hij gaat heel erg zijn best doen om goed te ontdooien, want hij vond het al leuk in jouw buik toen-ie nog een ei was zonder deling. Overigens, toen er een zaadje bij kwam vond-ie het nog gezelliger: het voelde een stuk completer. Dus bij deze: weet dat er op jouw buikwoning wordt gewacht Hier: een ander wachten. Wanneer komt mijn cyclus op gang? Is het HCG nu al eens weg uit mijn lijf? Moet woe over een week weer bloedprikken, de week erna uitslag... EN zowieso dus de 20e april telefnisch afspraak maken voor de uitgangsecho. En weten jullie...? IK HEB EEN HEKEL AAN WACHTEN!!! Dus dit duurt me veel te lang... Tussen de bedrijven door probeer ik het verdriet een plekje te geven, wat de ene keer beter lukt dan de andere keer. Soms is verdriet net als een BBZ, zit het op de verkeerde plek Liefs voor allemaal! xxxx
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH Stuiterstuiterstuiter!!!! wat goed Nataly Super dat je voor punctie mag en wat een mooie score , er zitten vast een paar mooie rijpe eicelletjes bij, want dat moet wel met die knoeperds van follies . Ik denk ook dat bij jou je eicelletje het fijner en gezelliger vind met een zaadje erbij. Superemmies toegewenst Ow ja en jij bent er dus ook vrijdag!!! Ik ook, ik heb om 13.00 een afspraak. Ben jij er ook nog? Juulzon: waahahahahahahahahahahahahahaha geweldig, je maakt me weer helemaal vrolijk van je buitenbijzonderlijke telepatische gave Ik ga het ook even proberen.... ff pendelen... hcg is nog 4 en je wordt over een week ongesteld... Pin me er niet op vast, want ik ben niet zo'n goede pendelaar. Het raden van de geboortedag, geslacht en beginletter van van de dochter mijn beste vriendin was gewoon een lucky shot . Ik hoop zo dat je snel weer door kunt met echt plannen maken. Sterkte meissie Maartje; ik ga zaterdag naar de gooische wijfen met de lalalalah-er dinnen. Duzzzzzz nieuwe poging???? @hier: vrijdag echo en morgen gezellig een afdelingsfeestje/quiz???? en lekker eten . Zaterdag dus naar de film en zondag de verjaardag van mijn schoonmoeder (jeoehoeee!!!!!!). Nog een dagje werken dus. EN IK SCHIET VOOR GEEN METER OP!!!! Ik ga zo ff thuis werken denk ik. Misschien lukt er dan wat. Progynova is nog steeds een "eitje". Moest trouwens wel alchen gisteren om de e-mail van een nichtje van me: Ik kan niet met je mee vrijdag, want ik heb een embryo bijeenkomst wahahahahahahahaah ik dacht... dat moet ik ook!!!! Ze bedoelt dat ze een bijeenkomst heeft over koeien-embryo's, want die verkoopt ze Nou ja, zo ff een pizzaatje erin stoppen... heb geen zin om te koken en ik moet mijn immuunsysteem nog ff meer om zeep helpen. Geen pitamientjes pour moi Ow ja, manlief belde net op mijn werk: de schilder komt over een kwartier om te bekijken wat er allemaal gedaan moet worden... WAAAAAAAHHHHHHHHHH ow jee waar liggen de onderbroeken??? owwww ik hoop dat ze in de wasmand liggen!!! Owwwww had ik het bed nou opgemaakt??? NEEEEEEEE!!!!! ow ja en die kleren die ik naast het bed had gesmeten... en de badkamer is een puinhoop en en en en en... Dus ik ben naar huis gesjeest! Het heeft me mogelijk wel vervanging van onze schoonmaakster (met borstkanker) gevonden . Das wel weer fijn Kussie
Hai, Ik moet vrijdag ook om 13.00 uur in DD voor de punctie!!!!! Zullen we elkaar dan echt zien? We moeten al wel om 12.00 uur aanwezig zijn omdat dokter S. nog even met ons wil kennismaken, bovendien moeten we een hele lading papieren doorlezen en ondertekenen. Ik heb normaal ook niet van die grote follies, meestal moest ik met een IUI al pregnyl spuiten als de follie ongeveer 17mm was en dat was het vaak rond dag 20 en nu zit ik pas op dag 10. Was dat vruchtbare slijm toch een goed voorteken. Moet vanacht dus om 02.00 uur de pregnyl zetten, dat wordt dus de wekker zetten. Zie mij al zitten om 01.55 met een slaperige kop de pregnyl klaarmaken. Morgen is ook nog een drukke werkdag van mij, gaap! Het is voor een goed doel. Ga morgen avond vroeg naar bed. Gelukkig hoeven we niet heel vroeg op voor DD. Oh, ik hoop zo dat ze er ook echt 3 bij de punctie uihalen, dat ze van goeie kwaliteit zijn en dat ze bevrucht worden!!!!!!! Ik wil zo graag een terugplaatsing. Ik ga douchen en dan bankhangen, ow nee, we zouden de belastingaangifte doen. Veel liefs Nataly
Ow ja, er schiet me nog iets te binnen. De assistente in DD vroeg mij of ik cetrocide (schrijf ik dat goed?) gebruikte, toen ik vertelde dat ik decapeptyl spoot met menopur 300 was het even stil en zei ze, wat raar!!!!! Nu vraag ik mij af, wat is cetrocide en is decapetyl met menopur echt zo raar. Bedankt.
Cetrotide wordt het vaakst gebruikt in DD, maar ik denk dat cetrotide+ menopur gewoon kan. Het zal alleen niet Uber S zijn eerste keus zijn geweest. Succes met pregnyl jassen. P.S. gaan we daten in DD? Ik ben een lange slungel, tegenwoordig met bruin (met blonede plukjes) kort haar. Waarschijnlijk in jurk. Kijk maar ff in mijn album, volgens mij staat daar nog een (of meer) foto(s). We zitten alleen in een andere wachtkamer, denk ik... alleen zou het kunnen dat je voor je kennismaking eerst in de "gewone" wachtkamer zit. Maar goed, ik weet de weg , dus als je het leuk vind, dan kan ik je wel vinden.
ga er trouwens wel zo vandoor... krijg een bilmassage van hubbie! Heb enorme rugpijn, maar vooral een bil die niets meer wil .
Marjah, een bilmassage, uhuh... Als mijn mannetje zoiets zegt eindigt dat héééél anders Nataly, hoop ook echt dat ze alle3 mooi zijn en van goede kwaliteit en alledrie goede emmy's worden!!! En eerlijk gezegd begrijp ik wel dat de assistente verbaasd reageerde: weet van Maartje dat cetrotide in DD de voorkeur heeft. Ik merkte bij mijn 1e IVF (5 folli's, 3 eitjes, 1 emmy van matige kwaliteit) en de IVF2 - take 1 (slechts 1 folli, werd escape IUI) dat ik met decapeptyl minder folli's had: alsof die deca teveel plat legde bij mij. Had de laatste IVF - IVF 2 take 2 - cetrotide gebruikt (voordeel: minder bijwerkingen dan de deca en je hoeft het pas vanaf dag 7 te gebruiken - nadeel: je moet het wel zelf klaarmaken, zoals Pregnyl en menopur) en had toen dus 8 follikels, 6 eitjes en uiteindelijk 2 mooie emmy's (had toen eigenlijk wel gehoopt 1 cryo te hebben, maar helaas). Maar goed. MOCHT om wat voor een reden dan ook - deze ronde 'm niet worden, zou ik zeker de volgende ronde (die er dus niet komt, want jij raakt gewoon hartstikke zwanger, deal?!) cetrotide vragen. Meiden, succes alvast op de meeting vrijdag! Jammer dat ik er niet bij kan zijn Enne, Nataly: succes met de nachtelijke spuit straks! En werkse weer morgen!!! IK DUIM VOOR JULLIE!!! Kus!
@marjah, ik heb ook een paar foto's in mijn album gezet, ik heb nog wel hetzelfde haar, ben alleen wel bijna 2 jaar ouder!!!!!! Heb net nog even met het ziekenhuis in Enschede gebeld en daar hadden ze de uitslag van het bloedonderzoek (hepatitius A en B en HIV) nog niet binnen. Deze uitlsag moet DD morgen voor 13.00 uur hebben anders gaat de punctie niet door. Het zal me toch niet gebeuren dat door een uitslag die er niet is alles afgeblazen wordt. Wij wisten niet dat dit bloedonderzoek gedaan moest worden, het is dus gisteren geweest omdat gisteren ook duidelijk werd dat vrijdag de punctie is. Als ik had geweten dat dit bloedonderzoek niet ouder mag zijn dan 10 dagen dan hadden wij vorige week ons bloed laten prikken. Het ziekenhuis zorgt er maar voor dat DD morgen voor 13.00 de uitlsag binnen heeft. Ik moet om 15.00 uur weer terug bellen of dan de uitslag er wel is en zo nee, dan mogen ze zelf alles gaan regelen. Of ik ga om 16.30 uur (werk op 5 minuten lopen van het ziekenhuis) daar naar toe en haal het zelf op. Liefs Nataly
Nataly, uitslag hoeft niet binnen te zijn hoor!!! Als je in DD een papiertje kan overleggen met daarop de datum wanneer het bloed geprikt is dan is dat prima. Ik heb zelf 2x de combi Enschede met DD gedaan en beide keren was het geen probleem! Gewoon het bloedprikformulier met stempel en datum afgegeven. Als je alles in DD zelf doet dan prikken ze ook pas op de dag van de punctie. Dan is de uitslag ook niet direct bekend. Succes!
@sikki, bedankt voor je antwoord, ik heb alleen geen bloedprikformulier gehad omdat ze alles in de computer hebben ingevuld en bij ons niet met formulieren hebben gewerkt. Gewoon aan de balie je ponskaartje laten zien, dan kijken ze in de computer en je bloed wordt geprikt. Ik vraag om 15.00 wel even anders vraag ik een bewijs dat wij gisteren bloed hebben geprikt en haal dat op.
Precies! Ik weet dat ze aan de bloedprikbalie bij ons heel moeilijk deden ('dit doen we anders nooit!'), maar ik heb gewoon gezegd, ik moet een bewijsje hebben dat ik geprikt heb. En toen hebben ze ergens een stempel en datum op gedrukt Bij ons toevallig op het bloedprikformulier, maar iets anders is ook goed. In DD stonden ze wel een beetje dom te kijken, maar Unterhose vond het destijds prima.
Hai, Ben maar even naar het vrouw en kind centrum in Enschede gelopen. Mijn bloeduitslag is binnen en ook al gefaxt naar DD maar die van mijn vriend is nog niet binnen. Op mijn formulier hebben ze nu vermeld dat mijn vriend (met een afdruk van zijn ponskaartje) op 16-3 hetzelfde bloedonderzoek op dezelfde datum heeft gehad maar dat de uitslag nog niet binnen is. Ik heb er met de neus bovenop gestaan toen ze dit faxste (wat staat dit woord raar geschreven????) Heb ook nog even met DD gebeld en dit was goed. Als morgen voor 13.00 de uitlsag binnen was werd dit meteen naar DD gefaxt en als het na 13.00 uur was het ook goed gelukkig omdat mijn uitslag al binnen was met het bewijs dat mijn vriend ook een bloedonderzoek heeft gehad. Pffffffffffffff was al bijna bang dat het allemaal niet door zou gaan. Liefs Nataly
Goed geregeld! Nu alleen nog maar focussen op een paar hele mooie eieren. Ik duim voor je! Veel succes!
Nataly en Marjah! SUC6 Morgen!!!!! Duim voor jullie! Laten jullie even weten hoe 't was??? Dikke knuf (ook voor jou Sikki!) xxx
Ben er even niet zoveel momenteel maar denk wel aan jullie! Succes vandaag Marjah en Nathalie! Dikke knuffel
grijns! Zit gezelli in mijn up aan de muntthee in de la place aan de A15, richting dd kussie voor Qtje