Marjah, heel veel succes vandaag!!! Nataly, grappig dat jij zo dicht bij mijn huis werkt! Nu lekker broeden op die emmy! 4-cellen is echt prima! Juulz, hoe gaat het nu met jou? Las van je paniekaanval afgelopen weekend Ik heb hier zo'n momentje. Mijn allerbeste vriendin moest gister opbiechten dat ze zwanger is (ik vroeg namelijk op de vrouw af: 'en, al ongi geworden?') Ik ben helemaal in shock. Het zat er al wel langer aan te komen en ik gun het ze echt, ze zijn namelijk al 36 en 40 en ook al een tijdje bezig, maar o wat komt dit weer binnen zeg! Nu zijn we onze beste vrienden 'kwijt' Is natuurlijk onzin, maar zo voelt het wel even.
@Marjah, even van mij een digi hart onder de riem dat je vandaag ook een emmy in je buikje hebt (dan wel een cryootje maar dat is ook een emmy). Ik hoop dat alles goed gaat en duim heel hard voor je. Kunnen we samen op het wachtbankje! @sikki, moeilijk zijn zulke dingen of niet. Mijn schoonzusje en beste vriendin hebben allebei 2 kinderen gekregen (of waren zwanger van de 2e) in de periode dat wij bezig waren voor ons zoontje Luca. Ik heb vaak van die moeilijke momenten gekend maar zie, het is bij ons helemaal goed gekomen!!!!!!! Als ik nu ga terug rekenen van onze emmy dan kan het wel kloppen, zaterdag dag 1 (2 cellen) zondag dag 2 (4 cellen) en op maandag dag van terugplaatsing hebben ze om 07.00 gekeken en toen was het nog 4 cellen maar dag 3 moest nog beginnen natuurlijk. We houden de moed erin! Veel liefs Nataly
Ow sikki!!! wat naar he? ook al gun je het hen ook, je staat zelf nog met lege handen . Enorme digiknuffel Nataly; plekkie op het\ wachtbankje is bezet @hier: een 6 cellige bagger emmie ins bauch! enorm veel fragmentatie te zien op de foto en de emmie had een score III . Eigenlijk waren de 6 cellen hbelmaal niet te tellen. Maar ja, we zien wel! We hebben iig weer een kans Ben ontzettend moe van deze dag. Vanochtend gebeld en de tp gaat door, ik naar een vergadering en mijn telefoon gaat. Een prive nummer ! Met Miep van het kinderwens centrum... stilte... NIET SCHRIKKEN! Wat nou niet schrikken??? ik zit verdorie in een vergadering op de dag van een tp en zij bellen, dus dat kan niet veel goeds betekenen, toch? Dokter S blijkt ziek te zijn en de tijd werd verplaatst. Ben (hoop ik) bezwangerd door dr Kissler??? Ik kreeg de tp in de kamer in de gang naar de punctie kamer. Lekker futuristisch, maar die stoel!!! Ik vond dat ding echt niks. de stoel had geen knie steunen, maar voet steunen en kon achterover gekanteld worden, zodat de dokter alles echt goed kon bekijken. WOW GENANT Manlief was het volledig met me eens... hij begon er zelf zelfs over. Anyway, we waren te laat voor de tp. We waren er in eerste instantie 1,5 uur te vroeg, dus we gingen DD even in. Ik ben echt heel goed in de weg vinden, dus NO problem . Totdat Maartje belde, ik was ff helemaal into het telefoongesprek dat ik manlief later vroeg; zeg schat, hebben we net een afslag genomen??? Ik wist het gewoon niet meer. Ik was echt de weg kwijt. Nu kan ik me herinneren dat ik de vorige keer in DD ook al de weg kwijt was. Komt dat door DD of door mij? Ik beslis nu: DD is gewoon te ingewikkeld! SO Maar goed, we hadden vlak daarvoor nog vriendjes gemaakt in het KWC met bossen tulpen, dus het was geen probleem . @hier: lekker naar bed. Kussie en knuffel trusten
Sikki: zó herkenbaar... Alsof je de laatste bent zonder beeb, geen deelgenoot bent van de gesprekken over baby's en kinderen etc.etc. Iedereen die dan 'in stilte' goed bedoeld rekening met je te houden, waardoor je je eigenlijk nog ongelukkiger voelt... Pffff... Hele dikke knuffel lieverd. Enne, het van me afschrijven heeft weer therapeutisch geholpen dit weekend, dus het gaat weer... thxxxx Marjah: wie weet herstelt deze 'crymmy' zich wel op wonderbaarlijke wijze nu hij zit waar hij thuis hoort: namelijk: jouw buikje! Zijn huis, zijn thuis. Ooooh... wacht even... heb net weer even telepathisch contact gehad en cryo-emmy zegt dat hij heel hard zijn best doet verder te groeien - dat de fragmentaties gewoon door de vriezer en de kou kwamen - dat jouw buik een hele fijne, mooie, warme plek is, waar hij zich zeker thuis en welkom voelt, daar ligt het niet aan... oooh, nu wordt het contact verbroken, omdat hij van nu af aan ALLES op ALLES zet goed door te groeien en GOED in te nestelen. Ik duim voor je kanjer! Enne, wat een pech zo voor de TP. Zul je zien, zo'n dag dat alles mis gaat, daarop moet gewoon iets goeds gebeurd zijn ! I'm a believer!!! xxx Nataly, kijk, dat is de spirit! Die emmy van jou zit veilig te groeien in jouw buikje! Net als die van Marjah! Alle power is gewoon naar deze emmy gegaan om van superemmy tot superbeeb te groeien! DE DUIMEN DRAAIEN VOOR JULLIE!!!! *ik dwing bij deze goed nieuws af over een dag of 10,11, 12...* Knuffffff!
Hallo, Hoe is met jou dan Juulzon, jij steekt iedereen elke keer zo'n hart onder de riem en dat vind ik zoooooooooooooooooooooooo lief. Denk je ook wel een beetje aan jezelf! Wat zijn bij jullie de volgende stappene. @marjah, hoe kun je die fragmentatie zien op de foto? Ik heb ook een foto en daar zie heel duidelijk 4 grote cellen zitten. Ben benieuwd? Met mij gaat het wel goed, mijn mannetje heeft nu het liefst dat ik de hele dag op de bank zit en niks doe, lief hoor . Ik ben niet zo'n tester, ik zal dus ook pas gaan testen als ik echt overtijd ben, mijn lichaam heeft mij al zo vaak in de steek gelaten dat ik pas ga testen als ik een week geen utro heb gehad en 18 dagen na de terugplaatsing zit. Bij de andere keren met utro werd ik 2 dagen na het stoppen met de utro ongesteld. Bij Luca heb ik getest toen was ik 5 dagen overtijd en toen had ik echt een knaltest. Zo wil ik dat nu ook weer. Marjah, welkom op het wachtbankje, wat drink je koffie of thee (muntthee toch) en wil je er een koekje bij? Of dit??????
ghighi juulzon Je maakt me weer lekker aan het lachen. je bent lief Niet alles was ellendig gisteren, hoor Ohhhh lekker Nataly! al heb ik vandaag al een hazelnootgebakje op en een halve paasei (zo'n grote). Ik ben zowaar al een paar kilo aangekomen sinds het begin van deze cryo poging!!! op zich ben ik daar wel blij mee Als je in mijn albums kijkt dan zie je van de laatste poging 2 foto's staan van mijn 2 emmies. De ene is 8 cellig en die kun je dan ook goed tellen. De andere was 4 cellig en het is eigenlijk een grote brei (fragmentatie). In de 8 cellige zie je ook waat kleine bolletjes, dat is ook een heel klein beetje fragmentatie. Dus als je zegt dat je je cellen goed kunt tellen, dan is het goed . Wow, gewoon een test-wonder!!!! met testen wachten kan ik echt niet .
Volgens mij kun jij inderdaad nog wel een paar kilootjes extra gebruiken, ik ook hoor dus een gebakje mag best. Ik ben de laatste tijd heel erg van de warme chocolademelk met slagroom. Vandaag voor het eerst niet gehad maar het was ook zo mooi weer. Heb lekker in het zonnetje gezeten, Luca was in de tuin aan het spelen, met een grote beker cappucino, heerlijk! Ga zo lekker op de bank zitten en tv kijken. Veel liefs Nataly
Bij mij zijn de cellen inderdaad heel goed te zien en er zitten bijna geen kleine bolletjes in, in ieder geval minder dan in jou 8 cellige emmy, dan zal het echt wel goed zijn. Bedankt voor de uitleg.
potverdikkie... hand verbrand aan een gloeiend hete pan (uit de oven). met 1 hand tikken is wel lastig, maar lezen kan ik wel met 1 hand! waar zijn jullie?
Ik ben hier, heb een vermoeiende nacht en dag achter de rug want Luca heeft de waterpokken. Mijn vriend brengt hem nu naar bed en ik ga zo op de bank hangen en vroeg naar bed. Ik ga er morgen uit als Luca wakker is en mijn vriend slaapt uit. Morgen ga ik naar een vriendin van mij en dan gaan we lekker uit eten en een borrel (voor mij een sinasappelsapje) drinken in de stad. Waarschijnlijk ben ik dan laat thuis en dan mag ik zondag uitslapen. Het is alweer een week geleden dat ik de punctie had, voor mijn gevoel is de tijd best snel gegaan, gelukkig maar. Ik voel nog niks maar dat had ik bij Luca ook niet en door de utro wordt toch nu alles tegen gehouden. Fijna avond voor iedereen en ik verschijn waarschijnlijk zondag pas weer. Hoest bij jullie dan? Veel liefs Nataly
hier voel ik ook helemaal niets! maar heb wel door dat ik niet met mijn hoofd bij de poging zit. ik vergeet steeds de bollen te schieten
@hier, heb ik toch zeker ongikrampjes... daar gaat mijn "ik-wil-geen-hoop-hebben" gedachte.... innesteling? waaaaaaaahhhhhh maak(t) me gek! digiknuf aan allen!
Ik ben niet zo van de lichamelijke klachten maar wat ik wel bij Luca had was dat ik vaak al om 06.00 klaarwakker naar het plafond lag te staren en dat ik al heel snel er 's nachts uit moest om te plassen. Ik hoop dat ik dit nu ook krijg!
Hoi lieverds! Heb wel meegelezen hier hoor, maar zo wachtend tot ik weer mag beginnen, heb ik helemaal niet zoveel leuke, spannende dingen te melden. Behalve dan dat me laatst bedacht... *dat het nu 34 dagen geleden is dat ik geopereerd ben, *dat ik nog 4 dagen het natuurdrankje moet innemen.. *dat ik nog geen positieve ovutest heb gehad *dat ik woensdag gebeld word voor de bloeduitslag *dat ik nog steeds bruinverlies heb waar geen touw aan vast te knopen is ... Van die hele saaie dingen. Wat dat betreft heel anders dan jullie spannende wachtweken! Hoop oprecht dat jullie hier wonderbaarlijk goed nieuws mogen opschrijven komende week! Stel je voor ! En dan gaan jullie dáárna HCG voor de rest rondstrooien... Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? xxx
meissies hier eentje die net terug is van een vrijgezellig uitje. Heb niet ge-graffiti-'t, want dat ziou niet goed zijn voor zwangere vrouwen, dus heb ik besloten dat het ook niet goed is voor zwanger wordende vrouwen. ook al is er geen bloedband, ik wil het niet hebben. Straks denk ik "later" wat nou als...? Juulzon, dat is een bijzonder opsomming. Ik had gehoopt dat ie iets positiever was geweest, maar helaas. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt en weer plannen kan gaan maken. Nataly: ik hoop voor je dat je voor 6 uur klaar wakker ligt en dat je om de haverklap moet gaan piesen. SO! Ik vind gewoon dat DD een super week moet hebben. Ik swang, jij swang, wij allemaal swang. SO! @hier, nog steeds ongikramp. heb ik anders nooit zo (behalve als ik echt ongi wordt), maar dat kan niet vanwege de utro. Dus wat is het wel ??? we wachten het af. Moet wel zeggen dat "het" me nu echt allemaal meer bezig houdt en daar ben ik niet erg blij mee. Straks weer zo'n teleurstelling.... Dikke digiknuf
Halloooooooooooooooooooooo, rustig hier zeg! Maar goed, ik heb zelf ook niet zoveel te melden. Zit nog steeds op het wachtbankje en merk dat het me nu wel steeds meer bezig gaat houden. Ik heb wat pijnlijke borsten en ben 's ochtends wat misselijk maar dat kunnen ook heel goed bijwerkingen van de utro zijn. Ik verwacht er niks van maar hoop stiekum toch een heel klein beetje. Ik heb t/m zaterdag de utro om te gebruiken daarna is het op en moet blijken of ik ongi wordt of niet. Ik heb wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die tot week 10 utro gebruiken, dus als ze zwanger blijven ze gewoon door gebruiken. Waarom is dat en waarom heb ik dat niet voorgeschreven gekregen? @Marjah, hoe is het met jou dan,hoe gaat het op het wachtbankje? Veel liefs Nataly
Ben weer zen.... geen ongikrampjes, dus kan weer met andere dingen bezig zijn. De hoop is een stuk minder, ik ben gewoon reeel, berustend. Stoer op dit moment, maar wacht maar totdat ik mijn (eerste) test doe... Hoest met de andere meisjes? Nataly, jij schiet ook al lekker op!