Wanneer ga jij testen? Ik heb ik mijn hele MMM bestaan maar 1 keer een zwangerschapstest gedaan en toen was ik zwanger van Luca. Ik durf nooit zo goed te testen en daarom doe ik dat ook niet. Heb ook niks in huis en kan dus ook niet in de verleiding komen. Liefs
haha ja ladingen maar dat komt door mijn scharrel gedrag. Ik heb ook nog eens 3 recepten van 90 stuks liggen, of nu 2... ik heb er vanochtend 1 ingeleverd.
Oh hoorde net dat dinnetje zwanger is van haar eerste IVF. Nu nog zwanger blijven, dat is de sport. MK 6 of 7 hoeft niet MK 7 of 8 te worden, toch?
wat is het e-mail adres van Irma, pb me maar! dan ga ik haar meteen een mail sturen. Kun je dit recept ook bij je eigen apotheek ophalen?
kweet niet, wat staat er op de bijsluiter? Volgens mij moet je dan meteen innemen en de volgende dosis ook. Ik ben ook niet heel precies, zet er geen wekker voor bijvoorbeeld en let noet precies op een uur verschil. Gisteren had ik op mijn werk veel vergaderingen en toen heb ik de utro om 06.45 om 16.30 en om 21.30 ingenomen. Klopt ook niet helemaal maar goed. Wat fijn Juulzon dat je een smiley had en ook waarschijnlijk je ei gevoeld hebt. Bij mij is mijn linkereileider helemaal verkleeft dus daar komt ook geen ei meer door maar mijn gyn zegt dat dan je andere eileider het gewoon kan overnemen omdatze in je buik heel erg dicht tegen elkaar aanliggen. Op tekeningen lijkt dat het echt rechts en links zit maar in je buik zitten dus erg dicht tegen elkaar aan. Dus zelfs als je rechts je eisprong hebt zonder eileider daar kun je gewoon zanger worden. Op de site van freya staat dat ook. Ik duim dus voor jou ook dat je over 2 weken een + op je zwangerschapstest hebt staan. Ik heb vanmorgen mijn temperatuur opgenomen (ik was gewoon benieuwd) en had dat beter niet kunnen doen. Het was 36,4. Ik weet dat het niks zegt omdat ik maar 1 keer heb opgenomen en niet elke dag netjes op hetzelfde tijdstip maar 36,4 is wel laag voor mij . Bij Luca zat ik altijd rond de 37,0. Veel liefs Nataly
Marjah, geef niet, gewoon doorgaan met gebruiken. En Nataly, kan ook een innestelingsverlaging zijn . Check de temp kaartjes van zwangeren maar.... Wanneer mogen jullie nu officieel testen????? xxx
Maandag 4 april is het 2 weken na de terugplaatsing maar ik ga denk ik pas 9 april testen. 9 april is het namelijk precies 3 jaar geleden dat we hoorden dat we nog een IUI zouden krijgen waarvan ik dus zwanger raakte. Eigenlijk zouden wij na 3 IUI door voor IVF maar toen wij 9 april 2008 bij de gyn zaten zat er toch nog een mooi ei. De gyn vond het jammer om die verloren te laten gaan dus kregen we een 4e en onverwachte IUI. Met als gevolg dus ons mooie zoontje Luca. 9 april zou dus een mooie testdatum zijn. Heb Irma gesproken en ik krijg vandaag nog 2 recepten Utro via de mail toegestuurd. Door de utro wordt je toch niet ongesteld of gaat dat er gewoon doorheen als je niet zwanger bent? Veel liefs. Nataly
Kwam even kijken hoe het met de meiden hier is. Zie wel dat ik weer hard aan het duimen ga deze week!!!
Hi meissies, Niet precies met de Utro doen maakt niet uit hoor. Gevoelsmatig wilde ik het wel precies doen, maar verstandelijk gezien weet ik dat ik normaliter pas 3 dagen na stoppen (dus laatste op vrijdagavond ingepropt, maandag in de loop van de dag) ongi werd. Behalve die ene maffe keer dat ik gewoon tijdens het gebruik ongi werd. Dus: probeer het een beetje om de 8 uur te spreiden, maar als er eens wat uurtjes speling in zit verpest je echt je poging niet mee. Ohh lieve meisjes... Ik vind het nu echt spannend bij jullie worden!! Ik houd jullie handjes vast!!
Juulzon gefeliciflapperd met je EI! Ik hoop dat het gewoon eens een wondertje mag worden en dat je verleid acties zijn "vruchtje(s)" heeft afgeworpen. Hihi, dat waren vast heul gezellige avondjes Nataly, spannend hoor, ik vind het zo knap dat je kan wachten tot de negende, ook al is het nog zo'n mooie datum. Ik kan dat dus echt niet, he! Maar ik heb eigenlijk nog nooit getempt tijdens IVF, ga ik morgen voor de gein ook even doen. Wat goed BTW dat Irma je twee recepten heeft gestuurd , zo kom je de eerste periode wel door WannaB, wat gezellig dat je even komt buurten Hoe gaat het met je? Af en toe kom ik ook wel eens in andere topics bij je spieken Maartje: jij ook hier het schiet al zo op bij je... die 25 weken grens wauw!!!! @hier: weinig nieuws, ik heb de hele dag trek, maar dat beeld ik me in (denk ik). Dat had ik bij mijn zwangerschapje ook. En verder..... NIKS Zo eten bij mijn ouders en het heugelijke nieuws vertellen dat mijn nichtje mijn ouders echt NIET op haar bruiloft wil hebben omdat haar VADER het niet wil. zucht
Tja, ik begin nu toch te twijfelen met testen. Bij mijn IUI's kreeg ik maar voor 2 weken utro en dan moest ik stoppen, 2 dagen later werd ik dan ongi. Nu blijf ik de utro voor de eerste keer door gebruiken en dan wordt je dus niet ongi, of ik dan de 4e of 9 april test dat maakt dan niet uit. Als ik niet zwanger ben dan stel ik het slechte nieuws alleen maar uit. Bij Luca gebruikte ik niks en was ik 2 weken na de IUI niet ongesteld en heb ik toen ik 5 dagen overtijd was getest. Nu kan ik niet overtijd zijn omdat de utro ervoor zorgt dat ik niet ongi wordt, pfffffffffffffffffffffff ik weet het even niet meer. Irma belde vanmiddag en eigenlijk had ik na de punctie 2 recepten voor 90 bolletjes mee moeten krijgen maar ik heb er maar 1 gehad, daarom krijg ik nu 2 recepten. Als ik niet alert was geweest en jullie had gevraagd dan was ik zaterdag met de utro gestopt en had niks meer gebruikt omdat ik dat zo gewend was bij de IUI's. Daarvoor wil ik jullie bedanken. Ik heb ook al jaren niet meer getempt hoor maar ik was gewoon benieuwd. Toen ik zwanger was van Luca was ik net een kacheltje terwijl ik altijd een koukleum ben. Toen was mijn temp 37 of hoger en ik was benieuwd hoe het nu was. Veel liefs Nataly
hihi, ik vroor gewoon weg zat onder een dekentje met een dikke trui aan en dikke sokken en een kop thee erbij. En dan nog... ik zat te klappertanden tis wat he, dat testen?
Marjah, mag jij ook 4 april testen? Wanneer durf je? Duim me suf voor jullie... Hoop zoooo dat jullie met zijn tweetjes hier HCG kunnen rondstrooien voor mij ! xxx
Juulzon; ik mag dinsdag (5 april?) officieel testen... dat is 14 dagen na tp, maar eigenlijk 17 dagen na de punctie, dus eigenlijk ook 17 dagen dpo... Dus ik denk zomaar dat ik wat eerder ga testen Heb al wat testjes besteld bij sensitest en uiteraard zou ik ook heel graag voor jou bergen Hcg rondstrooien . Zou wel heul erg mooi zijn . Als Nataly nou ook ff rond kan gaan slingeren, dan kan het hier gewoon niet meer mis gaan met de meissies uit dit topic! SO Nataly, ja, die stomme utrogestan, ook altijd . Je wilt niet ongi worden, maar ja, die ranzige troep zorgt daar wel voor (voor het niet ongi worden). Ik zou het niet al te lang uitstellen, hoor. Gewoon de officiele datum aanhouden, want wat je zegt: uistel van het slechte nieuws. @hier: dagje vrij! had bedacht dat ik eens aan mijn klieder en kladder werk ging werken, maar ik geloof niet dat dat gaat lukken. Manlief heeft de auto mee en mijn spullen liggen erin . Misschien komt hij om 12.00 thuis eten. Zou handig zijn .
Ow, er woont niemand in noord holland, he? er is zaterdag weer een soort van open dag bij mijn bedrijf, en ik sta daar gezellig ook. Dus voor wie er zin heeft? kussie