Mar: die temp is in ieder geval mooi! met mij gaat het goed, dank je! Alles verloopt naar wens, behoudens de verwachtte klachtjes die ik er graag voor over heb. Bloeddruk nog fraai, dus geen tekenen van pre-ecclampsie dit keer. Ik lees hier nog af en toe mee om jullie wel en wee te volgen. Zo dapper hoe jullie ermee om gaan! ik post bewust geen berichtjes, omdat ik weet dat het moeilijk kan zijn anderen zwanger te zien terwijl het bij jezelf zoveel pijn en moeite kost. Maar ik denk aan jullie en duim me suf!!
WannaB, mooi dat het zo goed gaat met je, ik hoop dat je nog 11 weekjes lekker kan blijven zwangeren . en daarna je volledig mag storten op het moederen! P.S. lees volgend stukje terwijl je een enorme korrel zout in je achterhoofd houdt. Ik vind het wel gezellig als je komt buurten @hier: mega dip!!! Wie ben ik dat ik denk en hoop dat ik ooit zwanger mag worden... De ene debiel, na de andere debiel (en ook nog eens niet-debielen, zoals meiden die hier meelezen in dit topic ) lijkt wel zwanger. Ik zag van de week bij de buren (ken ik niet) een box staan. Dus ik dacht al bij mezelf, hebben ze kinderen??? Nu blijkt beeb vandaag geboren te zijn, de vlag hangt uit, zo'n irritant ding met hoera het is een jongen hangt voor de ramen en ze hebben nog zo'n debielere krans op de deur hangen. GRRRRRRRR Ik wordt hier zo depri van . Zit hier gewoon te janken WAAROM? (en nu niet gaan beweren dat ik die vraag niet aan mezelf mag stellen.... dat weet ik namelijk en ik doe het toch, SO) Ik wil zo graag en ik denk steeds meer dat het er gewoon niet in zit. Nu heeft mijn oom (van het nichtje dat gaat trouwen) ook nog eens beweerd dat ik 1) enig kind ben, 2) toch geen kinderen kan krijgen, 3) straks ruzie krijg met mijn nichtjes en neefje die ook vrienden zijn en daardoor de vriendengroep kwijt raak en dan ben ik HELEMAAL ALLEEN. Dat laatste maak ik me niet zo druk om, maar waar haalt die vent het lef vandaan om mijn ongewenste kinderloosheid er nog ff bij te betrekken in een ruzie met mijn ouders grrrrrr nou ja.... zucht, ik krijg zo visite.
Dikke digiknuffel voor Marjah!!!!! Mijn temperatuur was vanmorgen 37,0, gelukkig! Ik heb de vraag bij Irma neergelegd wanneer ik het beste volgens haar kan testen, daar ga ik me dan aan houden. Ik moet vanavond werken dus ik zal er verder niet meer zijn. Fijna avond en slaap lekker allemaal. Liefs Nataly
Jezus Mar, wat een idioot die oom van jou! Hoe dúrft-ie, echt belachelijk! Te gek voor woorden! Ooh, echt wat vreselijk... En dat is familie???? Oooh, bah! Meiden, jullie temp klinkt goed!!!! Had weer wat raars; 1x een veegje bruinige afscheiding ?! Dacht echt, heb ik weer. Heb ik mijn ei gespot, is denk ik ma of di gesprongen, dus ik weer vol hoop. Krijg ik dit?! Is die cyclus toch van slag. Was het dan een nep ei? Een windei? Alles kan geloof ik in dit lichaam, maar als het woord zwangerschap om de hoek komt kijken, gaat het mis... Ggggr... Kus!
ach jemig juulzon, wat vervelend dat je nog niet met zekerheid kan zggen dat je cyclus hersteld is. Dikke digiknuf. Ach mijn oom... De meest debiele man ter wereld in heel veel opzichten. Ook de reden waarom we geen famili hebben gevraagd om donor te worden.
Hai, Heb net mail van Irma gehad, ik mag dus 4 april testen. Had ik wel gedacht dus ik ga 5 april testen . Maandag begin ik al om 7.30 met werken en dan liggen mijn 2 mannetjes nog lekker te slapen. 5 april moeten we er allerdrie op tijd uit dus kan ik dan prima testen 's ochtends. Vind het wel spannend! Marjah, wanneer ga jij testen? Mijn temperatur was vanmorgen weer 37,0. Vandaag is het precies 2 weken geleden dat ik de punctie heb gehad. Veel liefs Nataly
Mar: wat moeilijk om ineens zo'n vlag bij de buren te zien hangen. En wat een volmalloot is die oom van je!
Marjah!!! Die oom van jou, wat is zijn adres?? Dan ga ik een ongelovelijke poederbrief naar hem sturen!! MOK!! Wat een lul zeg!! Het laagste van het laagste is het gewoon om de ongewilde kinderloosheid (wat al gruwelijk genoeg pijn doet!!!) ergens bij te halen wat nergens op slaat!! *Slaat een arm om Marjah haar schouder en beukt oom digitaal aan moes!!* En dan die vlag!! Sjezus!! Kan er nog meer klotekutzooi in 1 week tijd?? Dubbele MOK!! Zal ik langskomen om die vlag aan gort te scheuren?? Maar ehh, vanmorgen heb je niets over testen gepost... Betekend dit dat je nog niet getest hebt?? *gelooft Maartje amper, ik ken jou meissie* Ohhhhhhhhhhhhhh vanmorgen was het eerste dat ik deed toen ik wakker werd op mn phoontje spieken hoe het er voor staat bij jou... Ik leef zo ontzettend met je mee en hoop, duim en fik... Juultje, dat bruine kan van je eisprong komen, een ovulatiebloedinkje die tot een bruin drapje leidt. Hoeft dus nog niets te zeggen dat je lijf niet zelf het weer heeft opgepakt. Nataly, je temp klinkt hoopvol!! EGO: ik ben gisteren ff naar het ZH geweest. Beebje besloot dat ik vanaf afgelopen maandag amper bewegingen voelde en dat ik gisteren helemaal geen schopjes mocht voelen. Toen ik (om kwart voor 5) belde wilde de arts dat ik direct langskwam. Ze hebben eerst via een doptone geprobeerd het hartje te vinden, maar vonden niets. SCHRIK!! Uiteindelijk dus maar een echo gekregen en we zagen direct het hartje kloppen. Uiteindelijk ook nog een CTG hartfilmpje van de beeb laten maken en alles ist in ordnung!! Tot zo ver deze ego, wilde het toch ff met jullie ook delen. SMAK
Ooh Maartje, wat kan ik me voorstellen dat je dan schrikt... Fijn dat je direct langs kon komen. Laat jullie beebje maar goed groot groeien... Weet je wat het wordt? Of had je dat al neergezet en ben ik zo verstrooid? Zou zomaar kunnen... Had ik hier al verteld dat we na nog een cyclus weer verder mogen? Dus wat mij betreftt word ik morgen weer ongie en op voor nog een cyclus en dan weer voor de echte kansen. Want al zeggen ze dat er een kans is op natuurlijke wijze, dan denk ik... ja hallo, met oudere mindere kwaliteit eicellen en 1 eileider zeker? uhuh... Maar goed, vandaag ook een beetje een nadenkdag en niezo vrolijk. Vanmorgen de happydepappy zwangere buuf met bollebuik gezien en dat zet me dan toch weer even in een denkmodus vol steekjes van gemis... Dus lieve meiden, tijd voor GOED nieuws hier!!! Nataly, reuzeknap dat je nog niet hebt getest, zou ik al lang en breed hebben gedaan.. En Marjah....!!!! Net als Maartje ben ik zo benieuwd... Ik dwing gewoon een streepje af op je test!! Duim knoerthard mee! En sluit me aan bij de Destroy Uncle Missie en de missie die voor je buren bekend zal komen te staan als Met Mysterie van de Verdwenen Vlag Knufff (mijn filosofische updeet weet op mijn blog. Knuffels zijn welkom) xxx
Hey Juulzon, ik heb boven in zijn bedje het bewijs liggen dat het wel kan met nog maar heel weinig eitjes (amh 0,1) en 1 eileider (links is bij mij volledig verkleeft). Het kan dus echt!!!!!!!
Mijn beste vriending belde net, ze is zwanger van de 3e! Begin maart het spiraaltje eruit en nu al zwanger!!!!! Bij haar andere 2 kinderen was ze ook gelijk zwanger, het is niet eerlijk verdeeld in de wereld. Nu hoop ik nog meer dat ik zwanger ben want als ik dat niet ben dan wordt ik iedere keer met haar geconfronteerd. Want een volgende IVF poging zal dan pas rond juni/juli zijn en dan is ze al zwaar zwanger. Ben wel blij voor haar natuurlijk maar ook wel een beetje verdrietig voor mijzelf. Liefs Nataly
Snap precies wat je bedoelt Nataly.... Fijn voor je vriendin, maar best een beetje *** voor jou. Ze heeft het wel vroeg verteld dan. Dat vind ik dan ook wel weer lief van haar, dat je het niet pas heel laat hoort. En jouw wondertje wat bovenin zijn bedje lag (ligt) - is idd een mooi bewijs... Zal me daar een beetje aan vast houden. Hoe voel je je verder??? Duim nog voor je door MAAAAARJAAAAAAAAAAAH... Waar ben je??????????????? Ik duim nog keihard en hoop op goed nieuws!!! xxxxxxxxx
Hoi, wat een activiteit vandaag, zeg @Nataly deel 1) blijf het bijzonder vinden om tot dinsdag te kunnen blijven wachten . Maar goed, je tempt vrolijk verder, dat is toch ook wel een manier om net te doen of je iets onder controle hebt en om je drang naar testen te bedwingen Mijn temp was 36,99, dus ook heel mooi WannaB, ja het is altijd weer zo'n confrontatie . En die oom... ach. Volgens hem zijn we geen familie meer. Brest lastig als je dochters en zoon vrienden zijn met 2 nichtjes (ik en nichtje) en een neef (neef). Laat die neef (zoon van de grootste K**-wijf ter wereld volgens hem) ook nog eens de ceremonie meester zijn. Ik had dat persoonlijk niet gedaan. Wij zijn vorig jaar getrouwd en we hebben gewoon de fam uitgenodigd (incl oom) en ze zien maar, lekker volwassen doen. We hebben ze alleen niet uitgenodigd voor het eten, want ja... dan kun je elkaar niet ontlopen (als ze pech hebben). Maartje: hi hi; het is de re....oogstraat 6 te lalalaH, niet te verwarren met nr 11, want daar woont mijn neef De vlag mag aan gort hoor! en die stomme krans ook MOK en wat ben jij erg zeg... je kent me te goed of of of of nee ik had tot gistermiddag geen testen in huis. Natuurliojk heb ik gisteravond een test er tegen aan gegooid. Uiteraard negatief. Vanochtend wilde ik niet testen, dus toen ik rond6 uur echt moest piesen ben ik er in de donker naar de plee gerend en heb ik mijn plasje laten (weg)lopen. duzzzzz!!! goed, he??? Morgen weer een poging, maar ach... Ik ben er al wel klaar mee. WAAAAAAAAAAHHHH wat een schhrik, lekker is dat! gelukkig was je op een plek waar ze ook een echo apparaat hadden. Stel je eens voor dat je dit had gehad bij een knullige verloskundige praktijk, zoals hier in lalalalaH Maar goed, dit wel mooi dat beeb nog helemaal in ordnung ist Juulzon: yeeeeeeeeeeeeeeey, wat goed dat jullie straks weer verder mogen . Heppiedepeppie zwangere buufs.... zucht... ik ken 'm (zie vorig bericht). Stom, he dat je er zo verschrikkelijk naar verlangt (ook al ben je noooooooit jaloers) dat wij zelfs jaloers worden. Moeten wij die buuf maar snel gaan volgen. knuffie hihi Nataly (deel 2); je hebt gelijk, het kan. maar toch... als je niet swang bent, dan denk je er toch heel anders over . En toch, stiekem, af en toe, zomaar hoop ik daar ook wel eens op. Nataly (deel 3); ow... digiknuf! leuk voor haar, maar dat het je verdrietig maakt dat lijkt me erg logisch. ik hoop dat je haar mag volgen. het is niet eerlijk verdeeld, maar aan dat stomme gegeven hebben wij niet veel. Het moet gewoon eerlijk verdeeld worden, SO! @hier: so en nu mijn update dus niet getest vandaag, morgen maar heb ik hoop? NEU! nog steeds niet. Hier ook een niet zo happydepeppiedag: Vandaag een collega gezien die al aardig begint te buiken (21 weken) en zij is zwanger geworden van IVF 6. En toch... ik was ineens ook zo verdrietig! zo'n mooi bolletje, om verliefd op te worden. DAT WIL IK OOK!!!! en het probleem is dat ze dan zo posi gaat doen, terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten. Ik wordt er namelijk alleen maar opstandiger en jankeriger van. Vanavond niets, morgen werken (dus op de open dag) en morgenavond een verjaardag. Ook nog een doopfeest, maar dat zie ik niet zo erg zitten. Al die koters om me heen. Dinnetje begrijpt het wel, ik heb haar zaterdag al een beetje voorbereid. kussie
Marjah - ik knuffel en duim en duim knuffelend en knuffel je duimend! En Nataly: jou ook!!!! Maartje, wanneer plannen we De Verdwenen Vlag en De Val van de Regenboog? xxx
whahahaha MIS! maar in combi met lalalaH is het wel te vinden. Maar ja, dan moet je wel weten waar lalalaH ligt . Maar dat weet maartje, ze is er zelfs al eens een keertje geweest. Maartje: het is bij het bord lalalaH-noord niet naar noord maar naar zuid (dat lalalaH-zuid-bord bestaat niet en het is ook niet richting dorp). 2e afslag rechts
Ik durf helemaal niet goed te testen, liever een dag langer in onzekerheid dan een negatieve test en dat meen ik echt. Het liefst zou ik morgen met de utro stoppen en afwachten of ik dan ongi zou worden. Als ik dan niet ongi zou worden zou ik wachten tot ik een paar dagen overtijd ben en dan testen. MAAR DAT DOE IK NIET, ik ga braaf door met de utro omdat het beter is voor mijn baarmoederslijmvlies en mijn emmy dus ga ik pas dinsdag testen. Heb ook helemaal geen testen in huis die haal ik pas maandag tegen de avond. Fijne avond allemaal ik ga bankhangen met mijn mannetje. Nataly
Heb echt respect voor jou geduld. Doe mij daar 'ns een beetje van? Ik heb altijd testen in huis en kan nooit wachten. Ben wat dat betreft altijd een Ware TV'er* DUIM DOOR VOOR JULLIE HIER!!! xxx * TestVerslaafde!
Lieve Marjah, Ik heb er geen woorden voor... Wil je ff laten weten dat ja, wat eigenlijk?? Gewoon dat ik het een ontzettende klote kutzooi vind.. Maar daar koop je zo weinig voor.. Ik had het je zo gruwelijk gegund. Ik weet dat jijzelf heel bewust probeerde niet te hopen en heel cool in de behandeling te staan, maar ik begrijp dat naarmate de 2e ww eindigd, dat steeds moeilijker werd. Ik denk aan je en zou willen dat lalalalaH naast de deur zou liggen. Ik zou dan nu naar je toe gaan om je heel stevig vast te houden, nadat ik die klotekutzooi vlag van de buren helemaal verwoest zou hebben. Heel veel sterkte, vandaag maar ook daarna. Als het werken niet lukt kunnen ze bij die open dag vandaag ff lekker de boom in, oké? Dikke kus!!! Zal ik je vanavond ff bellen??