Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ik haaaat OMO....
    Bah....

Duim stiekem nog even door voor Ariel colour Mar...

Dikke knuff, xxx

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ook ik haat OMO!!!!!!

Ik hoop dat het vandaag nog een beetje lukt met werken, geeft misschien wel afleiding. Een hele dikke digiknuffel voor jou Marjah!

Liefs
    Nataly

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Dikke knuffel Marjah.
    Mooi K*T is het!

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ff kort vanaf de phone: ik heb het zo druyk gehad, en zoveel geouwehoerd, dat mijn strot zo drrog was, dat ik mijn broodje niet eens naar binnenkreeg. Het ging dus eigenlijk wel, het was zelfs een leuke dag. En ook nu ben ik nog niet echt van slag nu ik de test weer zie liggen. Vanaag wel iemand gesproken over haar twee adoptie kindjes, ze waren zo schattig :). Nu ff douchen

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Halloooooooooooooooooo!

Ik kon het toch niet laten en heb gisteren een zwangerschapstest gekocht en heb vanmorgen dus getest met mijn slaperige kop om 07.30 uur. Na 2 minuten geen resultaat dus heb ik de test weer aan de kant gelegd. Ik ben weer naar bed gegaan en na een uur kwam ik uit bed en keek ik weer op de test en toen zag ik een vaag 2e treepje (wel licht maar duidelijk te zien) Ik heb geprobeerd een foto te maken met mijn mobiel maar daarop zie je niks omdat die van zo dichtbij niet scherp kan stellen. Met onze gewone camera kan ik zonder hulp van mijn vriend niet overweg omdat het een superdeluxe profesionele digitale camera is, en mijn vriend komt pas vanmiddag weer thuis.

Ik de bijsluiter erbij gepakt (die had ik er bij de test niet bij gehad omdat ik dacht dat ik wel wist hoe het moest) en toen las ik dat je pas na 5 minuten het resultaat moet aflezen en ik heb hem al na ongeveer 2 minuten aan de kant gelegd.

Het kan dus nu nog alle kanten op, het kan positief zijn maar het kan ook een indrooglijntje zijn. Wat denken jullie als je mijn verhaal zo leest? Ik ga morgenvroeg maar weer testen en hou dan wel de 5 minuten aan.

Liefs
    Nataly

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    @marjah, toen jij gisteren na je werk de test zag liggen was die nog net zo OMO wilt als 's ochtends??????? Jij had geen indrooglijntje??????? Welke test heb jij gebruikt, die van het kruidvat, 2 voor 5 euro of een andere?
    Bij mij zie je nu echt een 2e streepje nadat hij een uur gelegen heeft, zou de test dan nog wel betrouwbaar zijn?

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Pffff Marjah, wat moet ik nog zeggen...
    Een hele dikke knuffel meid!

En hoe dubbel in 1 bericht, maar Nataly wat spannend!!!
    Vandaag koopzondag in Enschede, dus ik zou zeggen, sla nog wat in en doortesten maar!!!

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Nataly, oei wat een onzekerheid... sorry dat ik je "aangestoken" heb met het te-vroege-test-virus :)

Ik heb ze van sensitest, die enorm goedkope die niet in zo'n mooi plastic omhulsel zitten, maar gewoon een test stripje is. Deze gebruiken ze ook vaak bij de ha. Nij mij was helaas de Ariel-Color (goed gejat van juulzon) nog niet langs gekomen... Duzzzz geen indrooglijntje en helemaal geen posi-streep.

Ik kan je dus geen zinnig antwoord geven, helaas. Ik zou zeggen, haal nog zo'n test en gooi er nog een tegen aan.

Ik hoop zo voor jou dat ie posi is!

Vanochtend wilde ik niet testen, amar ik kon het niet vragen aan hubbie, dus heb ik voor de zekerheid maar even gedaan: OMO-wit.
    Vandaag mijn eerste traantje gelaten, maar het bleef bij een traantje. Ik ben eigenlijk niet verdrietig, ik voel eerder een gevoel van; zie je wel...
    en; ach, that's the story of our lives...

Eigenlijk hebben we in 2003 enorme financiele problemen (bedrijf) gehad, waardoor hubbie aan de anti-depressiva moest. Toen zomaar een financiele meevaller (maar dan aan mijn kant), maar die hadden we wel nodig, want spaargeld hadden we zeker niet en elke maand een paar honderd euro tekort... leuk bij de supermarkt, oeps sorry... mijn pinpas doet het weer niet, ik ga even naar huis (lees ouders) om geld te halen.

Daarna in 2005 nog dieper in de problemen met het bedrijf, het bedrijf werd qua onroerende goederen enorm gereduceerd en het hoofdtak werd een zijtakje. Maar ach, hubbie moest weer aan de medicijnen, want dit hakte er enorm in. tegelijkertijd lag mijn moeder blind te worden in het zh waar ik werkte. En ik mocht op een gegeven moment een huilende moeder naar huis begeleiden, maar ik moest wachten tot 19.00 uur. Op hetzelfde moment belde hubbie huilend op of ik aub thuis wilde komen, want hij trok het niet meer. Ik heb me eigenlijk nooit meer zo ellendig gevoeld als toen (op de eerste dagen na de mk na). Met mijn moeder is het uiteindelijk wel goed gekomen, maar hubbie zit nog al die tijd aan de antidepressiva (steeds lagere dosis), want hij merkt het aan zijn immuunsysteem dat het minder goed gaat. Met problemen zelf kan hij "prima" omgaan, maar keuzes maken doet ie niet. Dat durft hij niet meer, want hij is bang dat hij keuzes maakt waardoor het bedrijf failliet gaat. Maar ja, zonder geld, kun je geen geld maken... en aangezien van de bank lenen eng is...
    Hubbie zit tussen de strijd van zijn pa en schoonpa in. Die kunnen elkaar niet luchten of zien. Beetje lastig als je met allebei verbonden bent, via je werk (en zij dus ook).
    Mijn moeder is depressief, maar vind zichzelf niet depressief.
    Mijn moeder wordt steeds depressiever door K** oom
    Mijn vader komt huilend bij me (vorige week) want hij trekt het niet meer met mijn moeder.
    En ik kan nog veel meer geklooi bedenken, maar ik zal jullie sparen.
    ow ja, ik ben in de overgang en daardoor slaap ik slecht, heb geen zin in sex, sex doet zeer zonder glijmiddel, heb ik spier- en gewrichtspijntjes, heb rare buien, en kan ik geen kinderen krijgen.

Het enige voordeel wat gekomen is uit het feit dat ik weet dat ik in de overgang ben is dat ik weet dat geen zin in sex niet ligt aan mijn relatie, maar dat het ligt aan mijn "aandoening". Dat is fijn, van een onzeker typje die echt steeds dacht aan hubbie verlaten, ben ik nu zekerder dan ooit in mijn relatie. Af en toe bang dat hij me gaat verlaten als de adoptie voor de deur staat en dan mij als alleenaanvrager achter laat en ik weer van voor af aan op de lijst mag. Hij weet van mijn angst en hij steunt me aan alle kanten. Ik heb het zo getroffen met hubbie. Hij is zo lief voor me. Nu moet hij alleen alles voor zichzelf nog op een rijtje krijgen...

zucht..

sorry, moest even zielig doen

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Sikki,

ik wil jou ook even speciaal knuffelen! Je bent een kanjer :)
    Ik zie je posi-power berichtjes langskomen en je felicitaties voor iedereen die zwanger is geworden in de andere topics, ik zie je geworstel met de swang-din en ik hoop dat Gent je gaat brengen waar je op hoopt. EEN HELE ECHte BEEB VAN EN VOOR JULLIE ALLEEN ! SO!

Ik hoop dat het donkere wolkje die je gisteren had in de zon, iets minder is geworden, nu het buiten iets minder zonnig is. We houden niet van donkeren wolkjes... we houden van zonnetjes...
    Hij gaat weer schijnen! SO!

Hoe gaat het je werk, gaat het alweer beter?

Kusje voor jou!

Juulzon

Wat kun je toch prachtig schrijven in je topic :). Zo herkenbaar en zo echt, zou bijna denken dat het mijn verhaal is ;).
    Al blijft het balen dat je filosofisch berichtjes tot nu toe niet over baby gebrabbel mogen gaan, maar ook voor jou... jouw tijd komt ook :)

@hier: ik ga straks "keezen" met hubbie en mijn ouders:p;)

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Quinty,

ik hoop dat het goed met je gaat, wanneer moet je voor FM?

Kussie

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Lieve Marjah,
    Jullie hebben ook al wel veel voor de kiezen gehad zeg! Toch fijn om te lezen dat je het zo getroffen hebt met je hubbie ook al moet hij zichzelf nu nog vinden. Ik hoop dat dit steeds beter gaat. Ik hoop ook dat jullie uiteindelijk ook eens een mooi babytje in je jullie armen mogen sluiten.

@Sikki, ik ben het helemaal eens met Marjah, jij denkt altijd aan een ander en hebt altijd lieve woorden over voor een ander terwijl het voor jullie echt niet makkelijk is. Ik hoop dat Gendt voor jullie wel geluk gaat brengen.

Ik ga vandaag niet meer testen, morgenvroeg weer, kheb er nog 1, pfffffffffffff ik durf haast niet want stel je voor dat het wel een indrooglijntje was. Heb geen idee hoe vaak dat voorkomt een indrooglijntje.

Veel liefs
    Nataly

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ow Nataly, ik kan me voorstellen dat je er niet aan moet denken dat het een indrooglijntje was...

Dikke knuf

13. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Zit al bijna de hele middag te googelen op indrooglijntjes van de kruisvat testen, hoezo onzeker!

De 1 zegt nog nooit een indrooglijntje te hebben gehad en geeft aan dat deze kruidvat test geen indrooglijntjes geven en de ander zegt wel indrooglijntjes te hebben gehad. Daar wordt je dus ook niet wijzer van.

Wat ben ik toch een muts om die test al na 2 minuten weg te leggen, ik weet dus niet of het lijntje na 5 minuten of bijna een uur tevoorschijn kwam.

Ik heb al wel 30 keer de test opnieuw bekeken en iedere keer zie ik toch een 2e vaag roze lijntje.

In mijn achterhoofd denk ik dat het indrooglijntje was want als ik zwanger ben dan was het 2e streepje er ook al na 2 minuten geweest verwacht ik.

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hahaha, ja je bent wel een muts om dat ding na 2 minuten een slinger te geven ;)

hoe voel je je? heb je rare klachtjes?

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Bij de vorige zwangerschapstest (was ook van kruidvat maar dan die die een + geeft) zag ik al binnen een minuut dat ik zwanger was. Toen was ik wel 4 dagen overtijd (14 dagen na de IUI + 4 dagen) en nu zit ik op 13 dagen na de punctie. Misschien is er nog niet genoeg (of helemaal geen) HCG aanwezig.

Ik heb zere borsten, ben misselijk vooral 's ochtends en ik slaap slecht maar dat heb ik al een hele week en het wordt niet meer. Als je de bijsluiter van de utro leest dan kunnen dat ook heel goed bijwerkingen van de utro zijn, zucht! Bij Luca voelde ik helemaal niks, werd alleen niet ongesteld dus daar kan ik ook niet op aan. Ik sliep wel slecht toen, hopelijk is dat wel een zwangerschapssymptoom bij mij. Mijn temperatuur ligt nog steeds op 37,0.

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ff nog een reactie op mijn ego bericht van net; dit kwam eigenlijk bij me naar boven omdat er iemand was die zei dat een ander ook wel eens wat heeft... ik bedoel ik kan geen kinderen krijgen, maar een ander heeft ook problemen. Ik werd daar eigenlijk een beetje opstandig van.
    Ik heb gewoon vriendinnen die ook echt van zichzelf zeggen dat alles gewoon goed gaat bij ze en dat ik altijd wat heb... Mag ik daar gewoon ook eens jaloers op zijn?

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Sorry! ik ben echt opstandig :(

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Marjah (oeps elke keer typ ik iets wat heel veel op marjah lijkt maar gelukkig zit er een backspace op mn lappie ;))

Jij mag ff ontzettend opstandig zijn!!!
    Heb vanmorgen speciaal voor jou/om jou een potje zitten grienen. Jij, die lieve gekke lange slungel die ik het zo ontzettend had gegund... Ook ik word er opstandig van.
    Ik weet het wel, jullie strijd is nog lang niet gestreden en - ook al heb je niets aan mijn 'gevoel' - ik heb het gevoel dat Marjah en Marjahman echt wel papa en mama gaan worden... Jullie zijn te leuk en te lief om niet te winnen!!
    Laat die stomme mensen die misschien vinden dat je niet opstandig mag zijn maar lekker blaten. Er bestaat ook altijd nog iets als Karma.
    Karma dat jij dus toch mama gaat worden (want dat verdien je!!!!!!!!!!!!) en Karma dat mensen die nu om jou zitten te zeuren nog wel hun dosis rampspoed gaan krijgen.

I like Karma!!

Kusje voor jou!!

--
    Natalie wat spannend zeg!! 13 dagen na punctie lichte test.. Hmm ik heb goede hoop. Ik had 16 dagen na punctie ook een relatief lichte test (zie album) dus ik zeg: lichamen hebben ook de tijd nodig om testjes posipower te laten worden.
    Spannend!!

--
    Nog een kusje op Marjah haar neus

--
    Zo, Maartman naar kroegje wegebracht en ik op de bank. Stokbroodje staat in de oven, ga ik straks lekker opvreten met tapenade en zongedroogde tomaatjes, gevulde pepertjes en olijfjes...
    Zondag rules.

SMAK

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Maartje: Piep....

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    whahaha, zit ff te spieken wie er allemaal hier aan het gluren is, zijn het twee meiden die allebei nog maar 0 berichtjes hebben geplaatst op zp!

Sorry meiden, er wordt ook wel eens gesproken over iets meer posi dingen enzo hoor ;) Niet alleen maar ellende, zoals ik hier doe vandaag.

in ieder geval : WELKOM :)

Deel Deze Pagina