Ahhhhhh heerlijk... mijn geweldige zondag middag is er steeds beter op geworden. Mijn nieuwe buurman vertelde net dat zijn vriendin (met diabetes) zwanger is geworden, al 8 weken! en ik kreeg een hele uitleg hoe een 7 weken echo eruit zag... ja duhuuuuuhhhh en als klap op de vuurlpijl; tja, wij wisten ook niet dat het zo snel zou gaan. Bah en ik loop al 5 jaar te k*tten
Piep Die buurman... GRRRRRRRRRR!!! *begint toch wat minder in Karma te geloven, dit is wel een beetje heel erg veel voor in 1 week*
ach.... that is the story, toch? zeg, hoe smaakt het stokbroodje? enneeeehhh wij gaan ons verwennen met avondje film. ook de film zal wel niet echt heul geweldig zijn (je kan ook teveel geluk hebben op 1 dag), maar dat zien we dan wel weer.
Broodje is heerlijk!! Had eerst maar een halfje gedaan, maar het tweede halfje zit nu dan ook in de oven Gevulde pepertjes zijn helaas op, maar heb mn tafeltje maar ff bijgevuld met blokjes kaas en heerlijke mosterd Wat voor film ga je kijken?
Om een toevoeging te geven aan de laatste 3 berichten hier, zeg ik gewoon: Huh? ! Welke film was het nu? Nataly, ik denk echt NIET dat het een indroogstreepje is hoor. Morgen ga je gewoon een streepje zien. Mijn trucje was meestal, testje doen en daarna iets als, handdoeken opvouwen of me aankleden of wahatever... Daarna kijken. En dat kijken duurde dan altijd minstens 5 minuten. Is het echt omo-wit? Of, in het positieve geval: staat er nu een streepje of niet?! In jouw geval denk ik echt een streepje!!! Morgen wel even een foto maken hé!!! Marjah, schatteke toch.... Oooooh wat geef ik je een dikke, stevige, knuffel! En, al ben ik een stukje kleiner, kom maar even naast me op de bank zitten en dan mag jij ook eens even huilen, lieve sterke vrouw! Vind het heel fijn dat je je verhaal hier hebt gedeeld en wil al lezend kwijt dat ik het echt bewonderenswaardig (weet zeker dat jij het allemaal normaal vindt) hoe jij voor iedereen klaar staat. Er bent voor je ouders en voor je mannetje. Wat komt er veel op jouw schouders terecht.. En dan hebben we het nog niet eens over je eigen 'sores' van die stomme oude eierstokken.... Ik vind je een van de meest dappere en stoere meiden op dit forum. Wat Maartje schrijft vind ik wel heel mooi, karma. And karma it will be. Jij wordt mama, op een dag. Van een kindje wat jij alle kracht en liefde die je in hebt gaat meegeven. Wat in zijn handjes zal klappen van blijdschap om jou en je hubbie als papa en mama te hebben. Alleen ik begrijp dondersgoed dat dit vooruitzicht nu nog ver weg is. Nu is nu. En nu voelt klote. Want nu heb je die stomme witte omotest. ***Omo. Zullen we een boycot actie houden? Ik koop geen omo meer. Deed ik al niet, maar ga gewoon op internet verspreiden dat omo bleekmiddel bevat ofzo. Of giftig is. Of de was vies geel maakt. Omo sucks! Geef jezelf even de tijd en uit je verdriet hoe jij dat het beste kan. Creatief bezig zijn of lekker even uithuilen. Hier heel veel egootjes schrijven mag ook, ik lees ze allemaal! Hopelijk heb je je een beetje kunnen focussen op de film vanavond. Kijk, dat vind ik dan weer super, dat jij en je hubby dat lekker doen! Er even opuit gaan, dat lukt me zo nooit zo goed. Ben dan meer wegkwijner, waar je vooral niet leuker of vrolijker van wordt.... Nou kanjer, nog een dikke knuf! En ook quinty, sikki, Nataly en ons aller Maartjestaartje: een knuff! Hier: Had dus een week geleden een positieve test, dus dinsdag mijn ei gehad. Verwacht eigenlijk komend weekend mijn ongie. Werd 'vroeguhhhhr' ook altijd na zo'n 10-12 dagen na mijn ongie... Morgen weer werken *zucht* xxx
jullie zijn allemaal bijzonder lief!!! Hier een enorme mini-rea (zonder enters) vanaf de phone; black butterflies met maar 2 abortussen. Valt mee, toch? Een bijzondere film, misschien gebeurt er niet veel zoals in een actiefilm, hij is wel indrukwekkend. Iedereen bleef na de film nog 5 minuten zitten. Ik ben trouwens dus niet zo'n kniezer, want daar wordt ik echt chaggie van.
Goeiemorgen, ik heb net getest en de test was OMO wit!!!!! Ook na 5 minuten, 7 minuten en 10 minuten. Ik stop met de utro en wacht mijn ongi af. Nu kan ik fijn meegenieten van de zwangerschap van mijn beste vriendin :x Het leven is niet eerlijk! Ik heb 6 juni pas het evaluatiegesprek in Enschede en als ik geluk heb starten we weer in juli of augustus als er geen zomerstop is. Ik vind dat veel te lang duren dus bel ik morgen het ziekenhuis of dat niet wat eerder kan. Ik ga me klaar maken voor een 'normale' werkdag want life goes one :x! Veel liefs Nataly
o lieve nataly, wat enorm jammer... Er zijn geen woorden voor . Dikke vette knuffel, ik hoop dat het vandaag een beetje gaat. Doe je voorzichtig? Kus van de mede-OMO-miep
Weet je, ik ben wel verdrietig maar toch ook wel berustend. Dit is mijn eerste tegenslag en jullie hebben er al zoveel moeten meemaken. IVF geeft ook maar 25% slagingskans per keer dus 75% gaat mis. Ik heb thuis natuurlijk een heerlijk klein jongetje wat mij mama noemt. Dat scheelt enorm al is de wens voor een 2e natuurlijk ook erg sterk. Een directe collega heeft ook 1 zoontje en zij moet er niet aan denken om nog een tweede te krijgen. Ik ga vandaag maar eens bij haar buurten, kom ik weer met de beide benen op de grond. Wat ik wel heel erg vind is dat mijn beste vriendin nu dus bijna 5 weken zwanger is en dat ik dit weer van heel dichtbij ga meemaken terwijl ik niet zwanger ben. Dat was ook zo toen zij van de 2e zwanger was (zij heeft 2 kinderen gekregen toen wij bezig waren voor Luca) en dat heb ik als heel erg moeilijk en confronterend ervaren. Ik wist wel dat zij een derde wilden en dat zij snel zwanger kan raken (deze keer was het weer de eerste ronde raak) maar het doet wel pijn. Maar goed, vandaag houden wij het slechte nieuws nog even voor onszelf en morgen vertellen we het iedereen die op de hoogte is van de IVF. Dan ga ook het ziekenhuis bellen en zeggen dat ik niet wil wachten tot 6 juni, dat ik eerder weer voor een IVF wil gaan starten met menopur zonder decapeptyl en zonder de pil want dat duurt mij allemaal veel te lang. Ik wordt begin juli al 39. Veel liefs Nataly
Nataly, wat vreselijk! Eerst zoveel hoop en dan nu toch omo :x Een hele dikke knuffel! Marjah, ook voor jou een dikke knuffel!!! Jeetje meid, jij moet het iedere keer ook maar verstouwen Maar ik ga mee in de good karma. Alleen mag die dan wel vanaf NU beginnen!!! En als ik toch knuffels aan het uitdelen ben, Juulz voor jou ook eentje! Meiden, ik schrijf hier niet veel meer mee, maar weet dat ik jullie volg en aan jullie denk!
@hier: "lekker gewerkt", al schoot ik niet echt op voor mijn gevoel. Gelukkig had ik (voor de verandering) mijn agenda niet zo vol staan . Ik heb wel genoeg dingen te doen, maar ik had niet tig afspraken af te lopen, met het hoog nodige gezeur. vandaag was wel mijn geweldige collega (ahum) langsgekomen om mij al buikwrijvend en enorm lachend te vragen hoe het ermee staat. grrrr, kutwijf heeft twee koters gekregen in de tijd dat wij bezig zijn. en mevrouw durfde ooit tegen mij te beweren dat ze er al zo lang over gedaan hadden om zwanger te raken (een jaar), terwijl ik ondertussen al 2 jaar bezig was. Maar goed, nu ondertussen alweer bijna 5 jaar en still counting. Zij is ook degene die als eerste en enige reactie op mijn ongewenste kinderloosheid moet melden; ach dan kun je toch altijd ff eiceldonatie doen... Dus vandaag kwam zij weer met deze briljante vraag aanzetten, dus heb haar haarfijn uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat en dat er ook maar 20-30% kans is. Daar schrok ze wel een beetje van. Maar dan doe je toch adoptie? Goed... (adem in adem uit)! dus ik heb haar haarfijn uitgelegd hoe adoptie tegenwoordig in elkaar steekt... nou ja, vanavond naar de klieder en kladder club, maar ja... een van de dames is net...... (jullie raden het vast niet)....... Oma geworden !!!! joepi zucht moet weer ff in de posi mood zien te komen, maar dat lukt nog niet.
Hee siklief, ik weet dat je hier niet zo vaak schrijft, maar ik wilde toch ff hier vragen hoe het nu met jullie adoptieprocedure staat (ik kan het labyrinth gewoonweg niet bijhouden). Ik las namelijk dat dat ook nog steeds een optie is (als eerst alle andere paden zijn bewandeld). Was gewoon ff nieuwsgierig Vind het trouwens ook heel dapper van je, hoe je door het weekend hebt heen geslagen
*** Nataly, dat had ik niet zien aankomen. Dacht echt dat je met die lichtpositieve test toch echt zwanger zou zijn.... BAH... Tuurlijk probeer je erin te berusten omdat je al een wondertje hebt rondlopen, maar toch... Na de IVF moet je je lichaam een ronde, of twee laten herstellen voor je verder mag. Heeft met de eierstokken en de punctie te maken. Dus een maandje rust en dan over 4 weekjes (of 8) misschien weer verder? Blijf het balen vinden. Zou anders ook zeker informeren of je cetrotide kunt krijgen ipv deca. En Marjah, jij wordt echt achtervolgd doo zwangeren of zwangerschappen in de buurt. Echt zo killing! Lijkt wel of de hele nabije wereld van ons Wachtenden op Wonderen door Rondbuikigen of Blijbaby-igen wordt omgeven.... Geen ontsnapping mogelijk aan dit virus waar wij vooralsnog helaas immuun voor lijken te zijn.. Grrrrrrr Welke kleur overheerste er vanavond bij je uitingen op het doek... Laat me raden - het omowitte doek werd VUUUUUUURROOOOD!!! Hele dikke knuffel ook voor jou. Sikki: Zie je vaak voorbij komen en zie in jouw banner dat je ook al een heeel traject achter de rug hebt. World isn't fair.... Waar kan ik jouw verhaal lezen? Begrijp dat jullie nu ook bezig zijn met adoptie? Dat zou ik heel graag willen, maar mijn vriend staat er niet achter. Dus bij deze knuf ik jouw weer terug Oooh, wat knuffelen we toch heerlijk zoetsappig met elkaar allemaal Maar, in een week als deze mag dat. Vind ik. Dus daarom ook nog een knuf voor onze trouwe fellow Maartje... Die uiteraard ons 'geklaag over de dikbuikigen' weet te relativeren, want jij bent ons (mijn) big example to believe that miracles ARE possible!!! xxxx
Dank jullie wel voor alle lieve woorden, dat doet me goed! Ik vind een maandje wachten ook niet erg, heb ik denk ik nu ook wel behoefte aan maar geen 5 maanden. De vorige keer toen de IVF niet doorging had ik op 29 december het evaluatiegesprek en pas op 21 maart weer de terugplaatsing. Dat is dus bijna 3 maanden later. Ik heb nu 6 juni mijn evaluatiegesprek van deze IVF en dan zou ik rond begin september (als alles meezit) de volgende terugplaatsing hebben....................DAT DUURT MIJ VEEL TE LANG! Ik ga dan zeker vragen naar cetrotide, bedankt voor je advies. Een dikke knuffel voor iedereen en dat we toch ooit zwanger mogen raken. Veel liefs Nataly
Ik vind het echt vreselijk kut voor je Nataly!! Is het trouwens misschien een idee om de hele behandeling in Dusseldorf te gaan doen? Dan mag je gewoon lekker snel doorfietsen!! Marjah, kladerse!!!
Marjah, idd we gaan nu meerdere paden tegelijk bewandelen. In mei starten we met de VIA bijeenkomsten, maar adoptie is wellicht wel onze allerlaatste optie. Siklief en ik zeggen allebei, als we kunnen houden van een kind wat biologisch niet van ons is, dan kunnen we helemaal houden van een kind wat voor 50% van ons is. Dan zou onze voorkeur dus uitgaan naar een zaaddonor of een eiceldonor. Wat we wellicht wel doen is doorgaan met de adoptieprocedure omdat die zo verschrikkelijk lang is. We weten dat we gestopt moeten zijn met behandelen voor de beginseltoestemming, maar als ons hart spreekt voor adoptie en we zeker weten dat we dat ook zouden willen, dan gaan we gewoon voor de beginseltoestemming en gaan we zeggen dat we gestopt zijn. Je mag eenmalig een jaar uitstel aanvragen en dat vinden we nu nog te vroeg. Maar eind deze maand hopen we eerst nog in Gent te starten. Nu Lindinha zwanger is na 14 tp's kan ik het helemaal nog niet opgeven! Ik zit nu op 8 tp's dus ik ben al over de helft Wel merk ik dat ik alle te bewandelen paden en de bijbehorende gedachtes en gevoelens moeilijk te managen vind, waardoor ik dus heb besloten nu toch ook maar eens met iemandte gaan praten. Ik moet nog even door, dus misschien is het goed om het nu te doen, voordat ik bij de enkels afknap Juuls, mijn verhaal staat nergens. Ik dool al een tijdje hier rond en heb her en der meegeschreven. Uiteindelijk moest ik steeds andere topics zoeken omdat de meiden allemaal zwanger werden behalve ik. Misschien moet ik hier maar even blijven plakken. Kunnen jullie ook zwanger worden Anyway, we zijn al een tijdje bezig. Met de ICSI's nu 2 jaar. 2 ICSI's in Enschede icm Düsseldorf gedaan en daarna nog 5 ICSI's helemaal in Düsseldorf. Vorige jaar mei een vmk gehad na m'n enige cryo tp in een natuurlijke cyclus. In de MMM beland wegens slecht zaad van mijn man, maar na de eerste ICSI erachter gekomen dat ik een lage eicelvoorraad heb. Daardoor dus weinig eitjes en dus weinig kansen per behandeling. Nu de overstap gemaakt naar Gent, omdat ik geen goed gevoel meer had bij de kliniek in Düsseldorf. En zoals je hierboven hebt kunnen lezen zijn we nog niet van plan op te geven! Nataly, idd wat Maartje zegt, je kunt ook alles in Düsseldorf doen.
Pfff wat een activiteit hier ik ga morgen ff mega-rea-en, want ben net terug van de kladderclub, maar het meeste gekladder zit aan mijn handen Het is een rustgeven riviertje met een kanootje en een maantje geworden. Klinkt heel suf, maar de opdracht was nog veul suffer Maar ik heb er wat van geprobeerd te maken Nataly, dikke knuffie Maartje-meidje, Siklief en Juulzzz jullie zijn super lief en alledrie bikkels! P.S. ik zat nog meer wasmiddel grappen te bedenken vanmiddag Dreft powerballs was er een van