Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    JUICH!!!!

Echt wel dat ik voor je juich!!! Want dit is een WAAR WONDER! Dit geeft mij - en anderen hier ook - juist geloof dat wonderen bestaan! En er groeit er eentje in je buik!
    Echt super! Gefeliciteerd!!! Nu denk ik weer even, 'wie weet volg ik wel volgende maand' (oké, dat dacht ik 1 seconde en toen landde ik alweer op aarde ;) !).

Nee, echt super meis! Geniet ervan en dit moet gewoon goed gaan.

Misschien een vreemde vraag, maar waarom wilden jullie dan een spiraaltje laten plaatsen?

Anyway, geniet van dit wonder en hou ons maar op de hoogte!!!

Dikke smakkerd!

xxx

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Omdat ik nog al heftig vloei als ik ongesteld ben en een mirena schijnt heel goed samen te gaan met overgansklachten. Advies van gyn.
    Dit is ook zo'n verhaal waarvan ik altijd dacht dit overkomt een ander maar ons niet.
    We zijn wel heel voorzichtig blij , hebben natuurlijk al een MK verleden.
    IK wil ook wekelijks een echo, ik denk dat ik anders falliet ga aan kruitvat testen.

3. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    whahahah pcies!

Lin: Mirena is echt super als je "extreem vloeit". Ik werd bijna niet ongi meer. Of eigenlijk verloor ik geen bloed meer, maar meer een soort van... ehhh *ga ik dit hier zeggen?* smeer-kazig-spul. Maar een heel klein beetje en echt het was ook zo weer over :) Super ding :)
    Okee, de eerste maanden heb je het gevoel dat er "wat" dwars zit ;)
    en dat zit het natuurlijk ook ;)
    en je hubbie kan denken... ik voel een hard dingetje als we knutselen... dat zijn de draadjes om het ding ooit weer te kunnen verwijderen ;).

4. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Lin, maar ach.... de eerste zoveel maanden heb je die toch niet meer nodig :D

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Dat hoop ik ook niet Marjah.

Ik heb permissie van hubbie ik mag me scheel kopen in testen. Als je dat een beter gevoel geeft zeg hij dan doe je dat maar lekker. de lieverd.

IK fik vanavond hier de plaatselijke plantsoenen plat voor jullie .

6. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    tip: die van sensitest kun je in bulk verpakking kopen ;)
    pakket 500 stuks = € 245.00

daar kun je toch al gauw "maar" 20 clear blue met zwangerschaps indicators mee kopen

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Oh echt, door die stomme Claire van de ovutesten háááát ik clearblue op het moment....
    En ja, ze zijn ook kostbaar (als ik nu aandelen had...)

Bij mij is het momenteel Clear Red...
    En hopelijk volgende week weer 'clear'
    En of ik dan weer de ovutesten ga...*zucht*

;) !

Maarre, kan me die testdrang enorm voorstellen...
    Hoop echt dat dit een plakkerdje blijf de komende 8 maanden!!!
    Wordt het een Kerstbeebje trouwens?

xxx

8. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ook hieroor geldt:
    pakket 500 stuks € 244.99 :D

Clear red klinkt dit keer goed :), op naar een plakkende plakbeeb :)

9. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    :D LIN!!!
    Ik hoopte dit al stiekem toen ik je bericht gisteren las :D Van harte gefeliciteerd!! :D :D :D

Marjah!! Smeerkaasspul?? Ehh geen Mirenaspiraal voor mij!! Wil geen smeerkaas tussen mn benen!! ;)
    Goed geantwoord van je betreffende de behandelingen :D

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Als alles goed gaat word het een Sinterklaaskindje .
    Ons 1 april grapje word hopelijk een 5-12 pakje.
    Maar dat horen we woensdag.

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Mar, clear red, wil zeggen helder rood... lekker ongie dus (hoezee....). Dus die plakbeeb laat nog voor onbekende tijdsspanne op zich wachten ;).

Hoe was je Open Huis Weekend trouwens?

xxx

(*Juicht nog steeds door voor Lin, want dit vind ik echt SUPER!!!!*)

12. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    haha dat weet ik, maar nu kan je voor een plakbeeb ik de volgende ronde (als je weer eens mag beginnen met ivfen)

maar de ovuteste zijn ook per 500 stuks te krijgen ;)...

open huis weekend... bben je ff kwijt.
    Ow nee het was het " Kom in de ..." gebeuren ;), landelijk georganiseerd.
    Het was echt super, ik was echt total loss... zo veel ik geouwehoerd heb. En trucjes gedaan met kindjes. En ik heb vieze dingen laten zien...

pb je wel ff...

13. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,285
    1,459
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    @lin71, ik ken je wel niet zo goed maar wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg feliciteren met je zwangerschap en ik hoop dat je alle stresvolle weken goed doorkomt en dat het wondertje lekker blijft plakken in je buikje.

Dat geeft ons weer moed, dat het toch spontaan kan gebeuren en volgens mij ben je nog een jaartje ouder dan ik ben (ik ben van 72 en jij van 71 toch). Super!!!!!

Liefs
    Nataly

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Klopt Nataly ben een jaartje ouder . Ben ook blij dat het jullie goede hoop geeft .
    En dan te bedenken dat ik niks maar dan ook niks nakkes nada deed op Puregon.

Ik duim voor jullie , Marjah, Nataly, Brigges, Quinty, Sikki en alle anderen die in de MMM zitten.
    Ik gun het jullie allemaal zo hard.

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,285
    1,459
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb ook elke maand wel een goede cyclus zonder allerlei hormonen. Toen ik vorig jaar IUI deed had ik altijd 1 follikel die goed groeide (of er ook een eitje inzat dat weet ik natuurlijk niet).

Mijn gyn zegt ook dat ik best nog 10 jaar lang elke maand 1 eitje (follikel) kan hebben maar dat het gewoon niet lukt gezien mijn lage eicelvoorraad om meer dan 1 eitje per maand te stimuleren. Mocht dit verhaal met IVF niet lukken dan wil hij wel terug naar IUI om dan toch de kansen ten opzichte van spontaan iets te vergoten. We wachten af. Het is bij mij al eens gelukt met IUI.

Lin71, is gun het jullie echt van harte. Ik heb wel eens meegelezen bij het topic uitbehandeld en daar heb je vaak je hart gelucht. Hopelijk komt alles toch nog goed. Ik ga heel hard duimen.

16. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Lin, wow van harte gefeliciteerd!
    Ik hoop dat dit keer alles goed blijft gaan!

17. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,285
    1,459
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Had vandaag afspraak in het ziekenhuis en in Enschede stoppen ze met de behandelingen. Zij verwachten bij mij met IVF geen zwangerschap meer. Ze willen niet hoger gaan dan 300 Menopur en ook niets anders dan decapeptyl gebruiken. Ik ben daar dus uitbehandeld. Ze vinden zelfs dat mijn kansen als ik het gewoon thuis probeer nog groter dan met IVF. Waarom had ik dan een ei,wat ook nog bevrucht is, goed is doorgedeeld en terug geplaatst is. Is helaas niet niet blijven plakken maar wie zegt bij dat dit bij poging 2 of 3 niet zal lukken. Toch wil Enschede het niet meer proberen. Ik ben er nog niet klaar mee. Ik heb 3 IVF pogingen en die wil ik toch benutten

Ik heb al met DD gebeld en heb Irma gesproken, aanstaande maandag heb ik een telefonisch consult met dokter S of DD mij nog wel verder wil helpen. Zo ja, dan stap ik volledig over op DD en zo nee dan heb ik alles geprobeerd en gaan we nadenken over eiceldonatie. Mijn verzekering vergoed €1750 per IVF in het buitenland. Ik heb helaas geen Menzis pakket 4 maar als we moeten bijbetalen dan kunnen we dat gelukkig wel. Daarover hebben we geen zorgen.

God, wat heb ik vandaag gehuild, op mijn werk, bij mijn ouders, bij mijn schoonzusje, met mijn beste vriendin aan de telefoon (die nu 5 weken zwanger is) en natuurlijk in de armen van mijn mannetje.

Ik hoop dat dokter S mij wil helpen want ik wil het nog niet afsluiten en doorgaan met IVF nummer 2 en eventueel 3.

Veel liefs
    Nataly

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Oooh Nataly, wat vreselijk. Vind wel dat ze de boel erg snel afkappen in Enschede. Als ik het hier zo van de andere meiden hoor, denk ik dat ze je in DD nog wel een kans gaan geven hoor. EN dat daar ook betere onderzoeken gaan plaatsvinden.
    Denk zelf dat als we deze 3e IVF geen succes hebben we het ook in het buitenland gaan proberen...
    Maar kan me erg goed voorstellen dat je je heel klote voelt....
    Is ook niet eerlijk allemaal...

Ik heb vandaag echt een geweldige ***dag. Behalve dat ik vet ongesteld ben, ben ik mijn USB-stick écht verloren met daarop AL mijn schrijfsels. AL mijn schrijfsels!!! Gewoon ALLES! Mijn digitale dagboek.... :( :(
    En neee, geen backup.
    En neeee, niet op de harde schijf.
    Weet dat het dom dom dom dom is....

Die USB stick, stonden mijn gedichten op, mijn diepste gedachten, was echt mijn dagboek.

Wil niet melodramatisch klinken, maar het voelt alsof er een deel uit mijn leven is. Mijn schrijven was mijn verwerken van dit alles, van de miskraam en de BBZ, alles wat er in Thailand is gebeurd, de hele MMM, alles. Ik voel me leeg en incompleet en ik huil, huil, en huil...

Mocht iemand een USB-stick gevonden hebben in de Haagse regionen of toevallig op een politiebureau werken, PB me alsjeblieft!!!

xxxxxxxxxxxx

19. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    vanafde phone.... Naadje nieuws hier :( kus voor nataly en juulzon.

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Dikke kus voor Nataly en Juulzon.

Share This Page