Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    OH Juulzon wat erg! Ik ben niet zo'n schrijver maar kan me voorstellen dat er een stuk van je hart nu weg is.

Ik heb de negen maanden zwangerschap bijgehouden in een boek met foto's en daarin alles opgeschreven wat ik deed,hoe ik mij voelde en wat mij toen bezig hield. Als ik dat kwijt zou zijn dat zou ik dat ook heel erg vinden. Kan me dus wel voorstellen hoe jij je moet voelen en je kunt zo mooi schrijven en dichten.

Ik ben een beetje van de schrik bekomen en heb eigenlijk heel goed geslapen, ik sliep al 1,5 week slecht dus had ik mijn slaap wel nodig.

Ik richt mij nu volledig op DD. Irma zei gisteren aan de telefoon dat dokter S aan patienten in mijn situatie wel eens het korte protocol voorschrijft met 450 menopur vanaf dag 3 en dan vanaf dag 6 cetrotide erbij. Ze zei dat wel dat dokter S moet beoordelen of dit voor mij werkt maar daar komen we alleen achter als we het ook gaan proberen. Ik heb toch weer een heel klein beetje hoop.

Ik ga deze maand maar weer eens met ovulatietesten aan de slag want ik wil geen maand verloren laten gaan.

Veel liefs
    Nataly

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Juulzon, had al in je eigen topic gereageerd, echt ontzettend kut!!!! :(

Nataly, idd: S wil je vast en zeker helpen. Hij is wat commerciëler dus als hij centjes kan verdienen gaat hij ervoor ;)
    Weet dus eigenlijk wel zeker dat jij straks 450 eenheden menopur mag gaan spuiten!!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Nataly, als ik het zo hoor, gaat DD echt zo verkeerd nog niet zijn. Helemaal met die 450eh, wat maartje al zegt.

Dank voor jullie lieve woorden. Vannacht echt zwaar *** geslapen en ruzie gemaakt met mijn vriend. Nou ja, hij met mij. Het was ook dom om dat ding in mijn broekzak te doen etc. etc. Alsof ik dat niet al wist. Dat wil ik nu niet horen :( Ik wil troost en een arm. Heb dat ook gezegd, maar dat deed-ie toch al? En dat doet-ie altijd en het is volgens hem bij mij nooit genoeg... en toen was het ruzie :( :(. Het was nooit meer leuk en lachen en drinken samen en alles draait maar om de behandelingen en ik moest leren loslaten etc. Vond het onwijs gemeen van 'm en toen... heb ik mijn bodempje appelsap wat in mijn glas zat naar 'm toe gegooid en brak de hel los.... Oké, dit was een hele impulsieve totaal niet doordachte actie, geef ik toe... Maar ik was zo kwaad en verdrietig en alles tegelijk.... 'Dit tolereer ik niet', de toon was gezet... Zoveel woorden gevallen. Een show voor de buren vrees ik... En dat op zo'n dag waarop alles tegelijk komt :( En mijn USB stick en vet ongesteld met veeeel bloedverlies ....

Hij wilde weg gaan vannacht, want hij was mij en mijn gedoe helemaal zat.... Uiteindelijk kwam hij om 03u naar boven.

Zit nu met dikke ogen en koppijn op mijn werk. Vanmorgen moest ik er vroeg uit (naar de politie, want er was een USB stick gevonden, bleek echter niet de mijne) zei hij wel weer dat het allemaal goed kwam en hield me met tranen in zijn ogen vast. Ik zei dat ik niet wist of ik dit nog volhou zo. Voel me gebroken. Hij ze dat het allemaal echt goed komt, dat dit er kennelijk uit moest, maar dat we altijd bij elkaar blijven...
    En ik wil niets liever. Maar die ruzies breken me echt op momenten als deze...

Wat Nataly ook zegt over de fotoalbums klopt. Mijn USB stick was mijn woordelijke fotoalbum. Mijn dagboek...
    Ga wel kijken in hoeverre ik hier kan gaan kopieren en plakken... Alleen op ZP is toen een keer een heleboel verdwenen. Denken jullie dat de admins dat nog hebben ergens?

Nu weer werken. Tot vanavond.

Liefs!

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ow meiden ik heb ff mijn tijd verkletst en nu heb ik geen tijd meer om overal op te reageren...

Juulzon: joefgotpb

nataly: goeso! Uber S heeft nooit ergens anders over gesproken, altijd de hoogste dosis :)

kussie!!!! en nu te bruiloft van mijn nichtje (van de rot oom)

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoe was de bruiloft Marjah????
    En viel het meet die Oom Wiens voortuin Binnen Nader Te Bepalen Tijd wordt omgespit door het lot (kan je gewoon niet wat 'vieze dingen' in zijn tuin deponeren ofzo... Gna gna...)...?

Truste, ben momenteel een rusteloze slaperige niet kunnen-slaperige bankzitster...

xxxx

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    vieze dingen in zijn tuin deponeren??? hmmmm :) goeplan ;)
    ik kan zijn koi-karpers wel even een schimmeltje geven of zo ;)

oompje heeft zich goed gedragen en ik hoorde van zijn schoonzoon dat mijn tante "er aan onderdoor gaat". Gelukkig heeft zij blijkbaar nog een beetje verstand ;)

Het feestje was "leuk", maar niet bijzonder. Te veel stukjes en de ruimte was net iets te groot voor het koppel mensen. Ik heb een hekel aan lange stukjes en vooral ook "veel" lange stukjes. Ik geloof dat we ongeveer een uur niet op de dansvloer konden vertoeven.

Nichtje (leidinggevende (MT-lid) bij een groot nationaal opererend bedrijf, die we allemaal kennen van de televee-reclames) vroeg zich wel af of ze nog op haar werk kon verschijnen. We hadden het stukje ook wel redelijk erg gemaakt. Ik bedoel, als je een catwalk-show van al haar exen gaat doen ;). Hubby speelde trouwens zichzelf ;), jajajaja... hij lag goed in de markt (en vooral bij mijn familie ;)).

Wel lekker gedanst en ik zit nu mijn kater uit te typen ;).

Ow ja, ik ben dus nog steeds niet ongi... heb gisteren dus wel voor de zekerheid getest, maar uiteraard zo OMO als maar zijn kan :(.
    Maar ik bedacht me vanochtend, toen ik weer eens voor de zoveelste nacht (1095e x oftewerl 3 jaar) veel te vroeg wakker was, dat het komt van de progynova. Dit had ik ook in november... Dat was echter niet na een poging, maar progyno+utro als vervanging van de pil.

Ga zo kliederen en kladderen met dinnetje en schilderijen inlijsten voor de expositie :)

Kussie

7. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Morgen heb ik rond half 2 een telefonische afspraak met uber S (zoals jullie hem noemen;)), ik hoop, duim en bid dat hij ons wel verder wil helpen!!!!!!!

We hebben net gebbqt en gaan zo heerlijk met een wijntje in de tuin zitten en straks gaat de vuurkorf aan.

Liefs
    Nataly

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik duim voor je voor morgen Nataly.

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Nataly: "Komt goed, schatje"

Rest: nog steeds geen usb-stick gevonden :(

xxx

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Nataly!!! ennnnnnnn????
    ben benieuwd wat uber S heeft gezegd! Maar uber S kennende... gaat ie overal in mee, tenzij hij een pest bij heeft ;).

Juulzon; wat een potje K** dat je usb stick nog niet terecht is :(
    potverdikkiedorie

@hierzo, huis is spik en span, want morgen moeten we door de apk. ff checken of we wel geschikte ouders kunnen worden....
    Want ja en kind eruit poepen doet iedere gek en wij zijn blijkbaar nog debieler... wij moeten bewijzen dat we het wel kunnen ;).
    Nee hoor grapje! Ik snap 'm wel. Een adoptie kind is niets niks en het zou toch verdomd fijn zijn als het kind in een gezin komt waar hij/zij toch wel een zekere vorm van stabiliteit gaat krijgen.

en verder: ik ben dus ongi! De laaste IVF is hierbij helemaal ten einde. Een nieuw hoofdstuk begint.

Tijd om echt bij te komen is er nog even niet, dus alles gaat dus op zijn marjahs ;). Ik kan nooit iets rustig doen, alles vliegt altijd in het rond als ik bezig ben. Soort roadrunner, zeg maar ;).

hee kussie en knuffel aan allen :)

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Joehoe, ik ben nu ook officieel een dusselpusselbabe!!!!

Tuurlijk wilde dokter S wel met ons verder. Hij zag niet in waarom het bij een volgende poging niet zou lukken ook al heb ik nog maar weinig eitjes over. De emmy die terug geplaatst is zag er goed uit en het was gewoon pech dat die niet is blijven plakken. Dat waren zijn woorden, SO! Enschede is verleden tijd, daar wil ik niet meer aan terug denken.

De eerstvolgende afspraak voor een uitgangsecho en een bespreking over welk protocol met welke hormonen is al gepland op zaterdag 30 april om 11.45 uur. Dan is het precies 3 jaar geleden dat ik positief teste en zwanger was van Luca!
    KARMA!!!!!!!!!

Dikke kus en digiknuffels voor iedereen, mijn dag kan niet meer stuk!
    Nataly

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    gefelicflapperd met je dussel-puzzel-beeb-zijn

En wat je zegt: KARMAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Marjah!!!! Hoe was het bezoekje van de kinderbescherming??
    Vast wel goed, maar ben nieuwsgierig ;)

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ja Marjah!!!!!! Daar ben ik ook zeer benieuwd naar, hoe ging het bezoek van de kinderbescherming????????????

Liefs
    Nataly

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    het ging goed :)
    1 down, 3 to go!

Maar ik zit nu bekaf en met keelpijn in bad:D
    later meer :)

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    vandaag nog geen uitgebreid verhaal... Ik moet onverwacht zwaar te pilsen ;). Lalalalalallalalalalal!!!! nee niet in lalalalalaH, maar in schagen.

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hihi Schaagse dan maar!! En vooral: Pils'se!! :D

Maar ehh, ben nu wel een beetje terleurgesteld... Dacht echt: yesssssssss!! Marjah haar naam dus een uitgebreid verhaal over het bezoekje, maar helaas ;)

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ow hel, ik drink nooooooooooit meer... Nou ja nooit? Noot meer zo veel!

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Mannetje met hamer in je hoofd?

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275