Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Als het maar lekker was.

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    whahahaah ja, was lekker en gezellig :)
    Nu wat minder...

Maar ik heb boven gezellig mijn nieuwe hulp aan het werk. Ze is echt aan het schrobben;) het was nodig,zeker??? :$

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Stuur je der straks dan even bij mij langs ?

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoezo, is het bij jou ook een zooitje ;)

Het gesprek van afgelopen dinsdag was wel leuk, maar zo vermoeiend. Niet dat de vragen zo moeilijk waren, maar toch de spanning en 2 uur lang over jezelf kletsen vergt de nodige hersenactiviteit.

Ze vroeg ons over of we al over de behandelingen zijn. Ze had het idee dat hubbie misschien wat minder over de behandelingen heen was, maar ik denk eerder dat hij zo zenuwachtig was, dat het er allemaal heel twijfelend uit kwam. Kijk hij is wel voor adoptie, maar hij heeft nog wel wat hulp nodig om te bepalen wat hij allemaal wel wil (sn etc). Maar daar komen de komende weken wel (steeds meer) uit.
    Verder ging het over de omgeving (is het kindje de enige donkere in het hele dorp), het huis, hoe reageren de mensen om ons heen, wie weten het etc.

Het was wel leuk en nu moeten we voor volgend gesprek een levensloop schrijven, deze wordt dan besproken. Het derde gesprek gaat over onze wensen (sn, land, aantal kinderen, leeftijd). Het vierde gesprek wordt de inzage van de papieren.

Duzzz wordt vervolgd.

Ow ja, ik ben weer een beetje bijgekomen ;)
    en ons huis is weer spik en span. Lekker hoop een schoonmaakmiep.

Ga zo lekker douchen en vroeg tukken, want morgen heb ik een bedrijfsfeest en zaterdag een verjaardag.

Ow.... nog iets, ik kwam vanochtend brak mijn bed uit, maar het viel me op dat ik mezelf niet omhoog moest hijsen. Mijn onderrug lijkt zomaar een stuk beter. :)

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heb me gisteren keeeeeeuuuuuurig gedragen ;)
    Okee, heb wel een paar drankjes op, maar ik zit hier lekker fit te computeren.

Lekker gedanst enzo :), maar wat stond de muziek luid!!!

Verder heb ik net gezien dat er afgelopen woensdag meer dan 30.000 mensen op de been waren. :$ Dat was echt te merken, want het was echt bomvol. We wisten toevallig waar we onze vrienden een beetje moesten zoeken, want het sms verkeer lag een aantal uur zo plat als een dubbeltje.

Verder nog nieuws hierzo?

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wie wat waar woensdag?

Mooi so dat het gesprek wel goed ging. Volgend gesprek de levensloop?? Spannend en intensief lijkt me dat om dat op te moeten schrijven. Wanneer volgens gesprek?

Jouw huis inmiddels weer helemaal spik en span?? Kom je hier dan ook ff poetsen?? :D ;)
    Ik heb de boodschappen voor verjaardag van de RR nu in huis, maar moet nog poetsen en nog hapjes maken, maar probeer eerst ff te chillen op de bank: alles op zn tijd ;)

Fijn weekend!!

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ik was woensdag te pilsen (waar ik een kater van op had gelopen) en daar was het zo druk. Een normaal mens, zoals ik :(, gaat natuurlijk niet zomaar op een woensdag middag de kater voeden ;).

Veel plezier vanavond. Ik ga nu eerst ff eten.

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    wat een ongezelligheid hier????
    niemand???
    Maartje zit gewoon keihard fris te zuipen op de verjaardag van de RR
    en waar is de rest?
    NOU?

durft er niemand meer????
    MOK

:):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    lag al in bed, wekker gaat hier om 05:45 uur.
    MOKT mee

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Burb!!!
    (cola-boer;))

Hihi 'keihard fris te zuipen?'
    Na 12 uur wel, begon ineens te gapen en de laatste visite ging om half 4 weg!! :O
    Maar was dus wel gezellig!

Nog plannen voor vandaag?
    Ik ga me weer ff omdraaien en ff verder met slapen!!;)

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ben alweer op verjaardag geweest :). En nu zit ik in de tuin te zitten.

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    heb gewerkt nu zo mijn ouders hier te eten. Gezellie..................

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    De tuin is een goede locatie, vooral als je in een relaxstoel in het zonnetje zit of nog beter, ligt ;)
    Wel insmeren he!! Anders krijg je net zo'n mooie verbrande arm als dat ik nu nog van vrijdag heb ;)

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hier was het vanmiddag helemaal niet lekker :(
    Uit pure ellende even bij vrienden langs... Maar nu nog ff lekker in de voortuin zitten genieten.

NU ETEN mjammie :)

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Ik ben er ook nog wel heb alleen nu niet zoveel te melden. We wachten op de uitgangsecho en het vervolggesprek op 30 april in DD.

We zijn nu lekker aan het genieten met z'n 3-tjes van het mooie leven. Ik merk wel nu het zo moeilijk gaat met zwanger worden dat ik extra geniet van alle mooie momenten die wij kunnen beleven met Luca, dat is een hele grote zegen. Hopelijk is dit jullie ook heel snel gegund.

Ik lig al een paar nachten wakker van de opvliegers. Dan wordt ik wakker en heb ik het zooooooooooo heet, niet normaal meer. Dit duurt een paar minuten en dan is het weer over. Toen ik clomid gebruikte had ik dit ook maar nu ben ik hormoonloos. Is het dan nu toch echt begonnen de "overgang". Vreselijk, ik ben nog maar 38.

Een fijne, zonnige en warme dag voor jullie allemaal. Ik ga weer aan het werk.

Veel liefs
    Nataly

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    **** Waait weer eens even aan******

Hi lieve forumvriendinnetjes!!!
    Ben erg saai, ben erg druk met het werk, moest onverwacht ook het weekend werken, dus van even bijschrijven is nog nix gekomen.
    Wacht hier weer op mijn ei. Doe trouw ovutestjes iedere dag en verwacht deze week mijn ei. Of het wordt een Goede VrEIdag of een PaasEI. Na mijn ei ben ik toch weer gauw ongie ;) en dan mogen we voor IVF take 3.

We een stelletje coma-zuipers hier hoor, met deze tropische lente temperaturen ;)
    Marjah, vind dat je je heel netjes hebt gedragen toen De Keuringsdienst Der Waren op bezoek was. Nee, zonder grappen, je merkt altijd pas achteraf dat zoiets best intensief was....
    Snap best dat gesprekken nodig zijn, maar in jullie geval denk ik echt: ze moesten eens weten hoeveel liefde er op een kindje wacht bij jullie. En iedere dag dat er meer tussen zit, is er een die een kindje ergens in een weeshuis of tehuis of waar dan ook moet wachten op zijn papa en mama.

Afin, deze week nog een druk weekje werk, maar probeer af en toe op Te Late Tijden mee te komen lezen...

Knuffffzzzz!

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    UP!

sorry... geen puf!

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ik zit hier, potjandriedikkiedorie, een beetje in mijn uppie met een biertje, olijfje, bbq aan te wachten op hubbie... De buren zijn intussen al klaar met bakken en braden. Ach, dat komt ervan als je een vent hebt, met een baan die zeer weersafhankelijk is. Ikke mag,net als vandaag, gezellig mee helpen. Wel gezellig en werd alom gewaardeerd! Ik heb scherpe ogen, zegt hubbie. Mag ook wel, als je jarenlang op je werk getraind bent in nuance verschillen. Kus kus

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Was de BBQ lekker?

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hihi jaaaaaah! Hubbie was uiteindelijk al/pas om 20 uur thuis. 2e hebben nog lekker even nagezeten, met een heerlijk warme bbq bij onze voetjes :). Nu naar bed, want morgen is het weer vroeg dag. Heerlij kilometers sjokken en verblind worden door mooie kleurtjes.

Deel Deze Pagina