Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mooi so!! :)

Hier had ik ook het idee om te gaan BBQ'en alleen RR vind BBQ'en met slechts ons tweetjes niet zo leuk, veel te veel moeite voor 2 stukjes vlees en 2 stukjes vegavlees :(
    Dus als ik wilde BBQ'en moest ik van hem vrienden uitnodigen maar had geen zin in allemaal mensen om me heen ;)
    Sjokse morgen!!

BTW, is de tentoonstelling dit weekend?

2. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    maartje, wij willen ons best vrijwillig aanbieden hoor ;)! Ende xpositiwe is met pinksteren. Lief dat je er aan denkt. Kussie

3. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haai,

heheh, ik heb vrij hoor :), alleen hubbie niet :(. Ik heb alleen SPIERPIJN!!!!!:$:$:$:$:$ WOW
    Mijn hamstrings zijn finaal uitgerekt en mijn onderrug is knetterhard.

Dus maar ff gezellig een stukje fietsen om de spierpijn eruit te krijgen en gelijk ff wat onderdelen voor de vijver te kopen. Die ish stoek, heul stoek... Gisteren spoot het water er aan de verkeerde klant van het filter uit :$. Ish nie goe :(. En ff het UV-lampie vervangen. Moet is eerst een weg weten te banen door alle spinnenwebben:$, maar dat is voor deel twee van mijn vijver-onderneing;). Enniewee, fijn pasen aan allen ennnuuuuh "Bedankt voor die bloeoeoemen" :cool:

4. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #2704 maartje84, Apr 25, 2011
    Last edited: Apr 25, 2011
    JAAA!! Dat lijkt me gezellig! Marjah en Marjahman hier bbq'en!! Moeten we idd maar eens gaan doen!!

Jij spierpijn, arme joe!!
    En nu nog aan de vijver werken, pff heel erg arme joe!!

Hier lekker brakjes de dag door brengen. Vanmorgen heerlijk gebrunched daarna weer ff naar bed gegaan en nu net aangekleed en al lekker op de bank met open tuindeur me neergevleid. Ik denk dat ik paar lekker lui ga doen... :)

5. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    maartje lui? Is het wel eens anders, dan? Hier is hubbie thuis en hij heeft (samen met mij) de enge spinnen getrotseerd. De vijver is weer zomerproof :). Juulz, hoe istie? Kussie aan ieder. Ow ja, geen cyclus dit keer :(, naadje, weer geen kans. Komt ie ooit nog?

6. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    maartje lui? Is het wel eens anders, dan? Hier is hubbie thuis en hij heeft (samen met mij) de enge spinnen getrotseerd. De vijver is weer zomerproof :). Juulz, hoe istie? Kussie aan ieder. Ow ja, geen cyclus dit keer :(, naadje, weer geen kans. Komt ie ooit nog?

7. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zeg, twee keer schrijven dat ik lui ben??

TSS:(

;)
    :D

8. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    whahahahah, maar dat ben je toch ook? ;). Weer ge-bbq-d nu met de buren.

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Hi lieve meiden,

het zit ons hier niet zo mee hé...?
    Bah.. Hier ook geen cyclus, niks geen paasei. Misschien een Koninginne-ei..?

Hopelijk hebben jullie nog wel een beetje kunnen genieten van het mooie weer. En heeft de zon de hoop weer wat nieuwe energie ingestraald.
    Wij zijn gisteren naar mijn ouders en de fam van mijn vriend geweest. Met de lieve nichtjes en mijn neefje. En de zwangere schoonzus. Merkte vandaag en gisteravond terug in de auto pas hoeveel energie het me kost. Nog steeds. Aan de andere kant bedenk ik me dat ik soms misschien wat te snel wil gaan... bedoel, het is nog maar twee maanden geleden dat ik geopereerd ben aan de BBZ. Mijn schoonzusje aan mijn vriends kant maakte nog zo'n heerlijk tactvolle opmerking in de zin van "Ik snap niet hoe jij dat allemaal volhoudt. En dan ook weer verder willen gaan. Ik zou dat niet kunnen na wat jij hebt mee hebt meegemaakt. Ik bedoel, hoe ver wil je gaan om je zin door te drijven? Soms moet je je ook neerleggen bij de dingen".

Tja. Als je zelf niet in dit bootje zit, dan zul je dat denk ik niet kunnen begrijpen. Heb geantwoord dat ik gewoon alles geprobeerd wil hebben voordat ik zou kunnen accepteren dat onze droom misschien niet uitkomt. Maar voorlopig kan ik dat niet. Het zou dan altijd aan me blijven knagen. Als ik dan nichtjes en mijn neefje zie, dan voel ik een grote leegte, een gemis. Een leegte die niemand ziet of merkt, want ik ben dan vrolijke tante Juul, die speelt en lacht en een boterhammetje klaarmaakt en geeft aan haar kleinste nichtje. De gesprekken gaan over de kleintjes en de aankomende bruiloft "Ik weet nog niet wat ik draag, dat bepaal ik op het laatste moment, want ik weet nu nog niet hoe groot mijn buik dan is", hoorde ik zwanger schoonzusje tegen mijn andere schoonzus zeggen. Van die dingen.

Hier nog steeds geen ei gedetecteerd. En daar baal ik ook van. Heb wel veel witverlies. Misschien komt er wel geen ei deze maand, kan ook. Als de testen deze week nog zo licht blijven, ga ik toch even bellen voor een echo. We zullen zien.

Morgen weer werken, drukke week voor de boeg...
    Nou lieve meiden, ik hoop op Spontane Wonderen deze maand!!!

Dikke knuf voor allemaal, xxxx

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    voor jullie allemaal een hele dikke knuf.

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,285
    1,459
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Goeimorgen altesaam!!!!

Ik kan je een hand schudden Juulzon en Marjah, ook hier geen cyclus maar wel veel vruchtbaar slijm, ik gebruik al ovulatietesten sinds vorige week woensdag maar een 2e streepje ho maar. Gisteren toch lekker even geklust (wat een raar woord is dat toch op deze manier), was al erg lang geleden :):). Mijn sexdrive is al een tijdje tot het nul punt gedaald maar als je zo bezig bent is toch wel weer erg lekker:D:D.

Ik moet aanstaande zaterdag toch naar DD dus dan kan dokter S mooi even naar mijn ei (of geen ei) kijken.

Jullie nog plannen voow queensday? Wij gaan naar DD en 's middags gaan we of DD in of terug naar huis en daar op een terrasje zitten. Luca is bij mij ouders en die hoeven we pas rond 19.00 uur weer op te halen.

Zondag 1 mei ga ik lekker naar een beautyfarm met mijn schoonzusje. We laten ons daar de hele dag lekker verwennen.

Ik heb dus (hopelijk) een mooi weekend voor de boeg.

Wij zijn nu steeds meer aan het praten om, mochten we geen 2e kindje krijgen, eventueel pleegouders te worden. Ik heb zo'n test op internet gedaan en ik ben geknipt als pleegouder. Wij hebben dus een informatiepakket opgevraagd die we deze week toegestuurd krijgen. Wij hebben staks een huis (we gaan in het huis van mijn schounouders wonen en gaan dit verbouwen tot een supermooi huis met 5 slaapkamers) met genoeg ruimte. Wij denken hier toch serieus over na.

Veel liefs
    Nataly

12. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Juulz:

Wat ** dat je zo geconfronteerd wordt met de grote-boze-happy-pregnant-buitenwereld :(. En NIEMAND in je omgeving die je echt snapt. Iedereen vind dat je je er maar over heen moet zetten en dat alles komt zoals het komt en dat het blijkbaar niet voor jou is weggelegd. BARF! Laat hun eerst maar eens in jouw schoenen staan, dan piepen ze ineens heel anders. Maar wij weten wel beter hoor! POF-POWER!

De leegte kennen we allemaal maar al te goed. Je probeerd blij en vrolijk te zijn naar de ander, maar ze kunnen niets met jouw gevoel.

Zelf ben ik nu van emning om een heela aantal vrienden alleen nog maar de zakelijke dingen te vertellen en absoluut niets over gevoel. Ze kunnen er niet mee omgaan, dus ik wil me ook niet meer laten piojnigen door domme opmerkingen als; je moet er niet te veel aan denken, ik heb het gevoel dat je het niet aan kunt, etc etc.

Nataly: @geen ei :(, balen :(
    @koninginnedag; geen idee! we hebben het voor de verandering erg rustig, omdat mannetje al met pasen (week eerder) zijn deadlines had (vanwege het weer). Nu dus maar eens gaan bedenken wat we wel gaan doen.
    @pleegzorg; hebben we ook wel vaker aan gedacht. Misschien komt dat nog :). We zien wel...
    Maar goe4joe

Kussie aan allen :)

13. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    allemachtig, wat een spelfouten hieronder... was ik dronken of zo ;)

@hier: donor heeft 18 mei een afspraak bij de dokter. Daarna nog ff de gesprekken met de psych... eitje toch?

kussie

14. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Klinkt goed, klinkt alsof er goede stappen worden gezet!!! :D

15. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    yep! zaterdag gaan de alles doorkletsen :)

16. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Super!! Hoop dat er snel spijkers met koppen worden geslagen (= lees een flinke eierdoos gevuld mogen worden en mag uitgroeien tot een prachtig Marjahbeebje!!)

17. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,285
    1,459
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Heb 2 streepjes op de ovutest dus vanavond maken we het even weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig :D:D:D En als we nog puf hebben morgen weer :p:p:p.

Fijne avond!

Veel liefs
    Nataly

18. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hihi een hele fijne avond gewenst dan maar hé ;)

You goooooooooooooo girl!! :D :D :D

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    heel veel plezier nataly. Enne zet hem op

Ik duim voor jullie allemaal.

Hoe is het trouwens met brigges en Quinty?

20. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Whahahahah, nou eehhhhh SUCCES!
    Op naar verlate paaseieren! Late paaseieren zijn vast super paaseieren :) SO!

Quinty; gaat het goed mee, maar heeft even afstand genomen. De stiekemerd leest wel af en toe mee hoor ;)

Brigges????

Kussie

Share This Page