Nataly, we gaan gelijk op!!! Had gisteren vandaag ook een positieve ovutest!!! De geweldige smile die volgens Claire (jeweetwel, onze vriendin van Clearblue) je zwangerschap kan bepalen (teiltje!). Heb hier trwns het gevoel dat mijn ei net gesprongen is. We hebben het gisternacht nog even heel gezellig gemaakt, zoals mijn 1e gyn ooit zo mooi zei. Maar vanavond gaat het er niet in zitten - vriendlief is moe en chaggo (gedoe op zijn werk). Daarbij voelt het rechts erg gevoelig, dus denk dat het een rechterei is geweest, dus waar geen eileider zit. Verwacht er dus niets van en laat die ongie maar komen, dan gaan we voor 3 maal scheepsrecht... Diep in mijn hart balanseer ik echt tussen hoop en vertrouwen en een onlosmakelijk angst. Ik wil zo graag... en naarmate je harder wil, je alleen maar meer teleurgesteld kan worden. Harder vallen... Vriendlief wil dus echt niet verder met donatie of adoptie of pleegkindjes, wat ik echt wel zou willen. Maar goed, in mijn eentje kom ik niet ver en onze relatie gaat boven alles. We zullen zien hoe de komende tijd loopt. En Marjah-lief, wat jij schrijft is ook zo herkenbaar... Had je voor ik je berichtje hier las al een PBtje gestuurd met nagenoeg hetzelfde Herkenbaarheid all over. Hier nog geen Koninginnedag-plannen... Vind het zelf altijd heerlijk om vroeg, in alle rust, over de vrijmarkt te slenteren, op zoek naar oude boeken... Maar vermoedelijk wil vriendlief uitslapen en hij wordt altijd wakker als ik opsta en vindt het ook niet gezellig als ik al vroeg opsta.. Weet het dus nog niet precies.. Ga nu maar gauw mijn bedje in, morgen weer Vroegh Dagh.. Knuff voor allemaal, ook voor onze trouwe volgster Maartje (die wij willen volgen !) xxx
Ik heb vandaag nog niet getest, doe ik als ik straks uit mijn werk kom en als ik dan nog 2 streepjes heb (ik gebruik die van sensitest) dan is het 'hop hop d'rop' vanavond, hihihihihihi! Ik voel mijn eisprong nooit maar ik heb ook maar 1 werkende eileider, links is helemaal verkleeft dus heb ik alleen rechts nog maar. Mijn gyn zegt dat je andere eileider het ook goed kan overnemen als je 1 eileider mist. Op tekeningen zitten ze echt rechts en links maar in het lichaam zitten ze bijna tegen elkaar aan dus daarom kunnen ze het van elkaar overnemen. De afstand tussen links en rechts is heel klein. De kans is wel kleiner maar het kan echt wel. Ik ken iemand die zwanger is geworden door IUI met een ei aan de linkerkant terwijl zij links helemaal geen eileider meer had, rechts heeft het dus overgenomen. Liefs Nataly
Is inderdaad lekker rustig hier Marjah, had je mijn PBtje nog gehad? En hoe was het 30 april, had je toch gesprek?? Ben benieuwd! En nog leuke dingen op de kop geslagen pour votre maison? Nataly, hoe gaat het na de positieve ovutest? Maartje, hoe gaat het met je buikbewonertje? Heb mijn blogje weer geupdate van de week, daar staat mijn niets-nieuws weer op. Verwacht do/vrij /zat mijn ongie, gezien mijn reuze-korte cyclus. Voel ook niks van veranderingen of zo. Weer redelijk wat witverlies, teken dat het eraan gaat komen bij mij. En dan op naar IVF 3!!!! Trusten en een knuffffff! xxxx
Hoi hoi, Hier nog niet zoveel te melden. Wacht ook op mijn ongi (heb al een beetje bruin bloedverlies) en dan bellen met DD. Dan moet ik dag 2 of 3 van de menstruatie naar DD voor een echo en dan bepaalt dokter S. de hoogte van de dosis Menopur. Hij kijkt dan ook hoeveel eitjes er klaar liggen. Ben nu een beetje menopur en cetrotide aan het sprokkelen omdat ik niet alles vergoed krijg van mijn verzekering. Zal 750 zelf moeten betalen en als ik dan spuiten van iemand kan krijgen die ik niet meer hoef te kopen dan is dat mooi meegenomen. Ik ben 3 jaar geleden van Menzis overgstapt naar Unive omdat ik bij Menzis maar 1 keer de paradontoloog per jaar vergoed kreeg. Sinds mijn zwangerschap heb ik ernstige tandvleesproblemen (terugtrekkend tandvlees) gekregen waardoor ik elke 3 maanden naar de paradontoloog moet helaas. Unive vergoed dit bijna volledig (80%) en bij Menzis moet ik bijna alles zelf betalen vandaar mijn overstap. Nu met de IVF ben ik bij Unive nadeliger uit dan bij Menzis (het kan ook nooit meezitten toch) en krijg ik maximaal 1750 per IVF vergoed en via DD is het duurder. Dus als jullie nog wat weten? Veel liefs Nataly
F snel van uit de trein: de meds krijg je 100% vergoed. Moet je wel met je Duitse recept naar de Nederlandse apotheek gaan. Wat dat betreft no worries. Wel ff een extra groot recept vragen aan über s zodat je goed kunt hamsteren voor eventueel poging 4 (al hoop ik dat je doe niet nodig zult hebben) Smak!
Haai meiden, Nataly: maartje heeft gelijk! Dus dat is tenminste mooi . Juulzon, ik hoop op een super-volgende-poging ik heb me echt helemaal suf gerend de afgelopen dagen, dus weinig tijd voor zp. Morgen misschien naar bevrijdingspop in Haarlem en ook nog ff naar de chiropractor en ff een gesprek met een kinderarts (niet in deze volgorde). Dan vrijdag niets (geloof ik)(moet wel werken) en zaterdag komt er een dinnetje uit Trier langs. zondag eindelijk uitusten en zp-en, natuurlijk. Verder geen nieuws in baby-land . Kussie
Oke, dat wist ik niet, ik dacht dat die 1750 inclusief de meds was, dat is dus alleen voor de IVF, pfffffffffffffffff scheelt dat even. Ik heb al een recept gekregen voor 40 ampullen Menopur, 4 cetrotide en 1 pregnyl spuit. Zal de volgende keer naar nog een extra recept vragen. Ik ga dit dan zeker bij een nederlandse apotheek halen. Ik neem aan dat je dit dan eerst zelf moet voorschieten en dat je het recept met rekening opstuurt naar je verzekering en dan het bedrag terug krijgt op je rekening, of werkt het anders??????? Liefs Nataly
even uppen!!!!!! Mijn ongi zit er nu echt aan te komen en ik denk dat het morgen doorbreekt. Dan ga ik meteen met DD bellen voor een afspraak op zaterdag (dag 2) of zondag (dag 3, als ze dan temninste werken) en haal ik morgen ook de meds bij mijn eigen apotheek (ze hebben alles op voorraad gelukkig). Nogmaals de vraag of ik de meds eerst zelf moet betalen of dat ik ze gewoon meekrijg bij de apotheek ook al is het recept uit DD? Dan moeten we nog snel geld van onze spaarrekening overmaken naar onze betaalrekening, pffffffffffffff wordt er helemaal zenuwlappig van! Liefs Nataly
Je krijgt het gewoon mee. Althans, dat was in mijn geval het geval. Heb wel eens gehoord dat sommige apotheken lastig doen. Mijn eigen apotheek echter niet. MAAAR ooit eens de pil met Duits recept bij ander ZH gehaald en toen moest ik het wel eerst voorschieten. Ik zeg: voor de zekerheid ff of bellen met je apotheek of ff het geld overstorten van spaar naar bank. Fijn dat je ongi er aan komt! Nou jah, fijn... Liever niet maar je snapt me!! Fijn dat je weer verder kunt!! -- Hi lieve andere meisjes!! Ik denk aan jullie!!
Heb al geld overgemaakt van spaar naar bank, bedankt voor je anrwoord. Mijn eigen apotheek heeft het niet op voorraad en moet het bestellen. Ik ga het pas ophalen als ik echt ongi wordt want dat ben ik nog niet geworden.Had het vanmorgen al verwacht maar het is alleen nog maar een beetje bruin. Heb vandaag wel erge hoofdpijn dus zal het er echt wel aankomen. Ik ga de meds halen bij een apotheek in Enschede vlakbij mijn werk die veel levert aan het ziekenhuis in Enschede, zij hebben de meds altijd op voorraad, zal hen eens bellen straks of ik moet voorschieten of niet. Laat de ongi nu maar komen ook, ben wel weer klaar voor de volgende ronde. Liefs Nataly
Nataly, dat is ook mijn apotheek. Daar hoefde ik het nooit voor te schieten. Maar het is wel mijn eigen apotheek, dus ik weet niet of dat verschil maakt. Btw, Menopur hebben ze niet altijd in grote hieveelheden op voorraad en de Cetrotide al helemaal niet.
Ik dacht al dat dit jouw apotheek is Ik ben gisteren al bij ze geweest met mijn recept en ze hebben alles ruim op voorraad op dit moment dus ik hoefde mij geen zorgen te maken. Mocht ik dit weekend ongesteld worden dan sta ik maandag om 09.00 bij hen op de stoep heb ik gezegd en dat was goed zeiden ze. Mijn eigen apotheek heeft mij officieel doorverwezen (heb daar een brief van) naar jouw apotheek voor de medecijnen voor de IVF omdat ik daar veel meer kans maak dat alles er is dan bij mijn eigen apotheek. Die moet het bestellen en dat kan maximaal 3 dagen duren en dat is te lang. Vandaar die doorverwijzing. Tot straks Sikki, ben rond 15.30 bij je als mij zoontje een beetje op tijd wakker is! Liefs Nataly
Fijn Nataly! Ik heb wel eens zitten zenuwen of het op tijd geleverd kon worden. Tot straks! Ik krijg 2 vriendinnen uit Arnhem op bezoek rond die tijd, maar ik zal wachten met naar het terras gaan tot jij bent langsgeweest
Hey Sikki, nog bedankt voor alles!!!!!! Jullie veel succes in Gent maandag! Wat woon je mooi trouwens en zo lekker dicht bij het centrum. Ik heb alle meds zonder problemen mee gekregen, hoefde er zelfs niets voor te betalen. Ik ga die van jou het eerst gebruiken en hopelijk hou ik wat over (dan zou deze IVF lukken en ben ik zwanger duim, duim, duim!) en kan ik daar ooit iemand anders blij mee maken. Morgen om 09.30 een afspraak in DD en dan denk ik dat ik zondag moet beginnen met de Menopur. Ik hou jullie op de hoogte. Veel liefs Nataly
Nataly, echt grappig dat je zo dicht bij mij werkt. En wat een ontzettend mooi wondertje heb jij al! Ik hoop dat de Cetrotide extra geluk brengt en je heel veel overhoudt straks. Mijn vriendinnen moesten lachen toen wij beneden in de keuken bezig waren. Ze dachten dat we er een of ander handeltje op nahielden Fijn dat je alles zo mee kon krijgen. En dat je in een enkele Enschede stop zo alles hebt. Heel veel succes morgen!!!
*drugshandelalarm* Zijn we allen zeer goed in hahaha Maar wel oppassen met bepaalde utispraken over drugs op forum. Er zijn nu ook verzekeraars online, check maar DD topic, brr!! He Marjah BTW, Marjah!! Ik vind het weer tijd worden voor een date. Hoogste tijd zelfs!! Wanneer gaan we weer een datum prikken? Nataly, zenuwachtig?? Sikki, beetje lopen daten met Nataly, goeso. Maar ik wil jou ook eens snuffelen Juulzon, inmiddels al ongi en dus al weer bijna starten?? Weet niet wat voor oppeppends ik zou kunnen zeggen, dus ik houd het er maar bij dat ik jullie stevig vast houd!!
Dag lieve meiden! Meld me ook weer eens ! Ben vandaag en gisteren tuintherapeutisch bezig geweest, de aarde zit nog onder mijn nagels . lees, gisteren lekker met mijn mams bij het tuincentrum geweest en vandaag lekker gewroet in de aarde. Helemaal leuk, de voortuin is nu af ! Meende vandaag een paar spikkels bruin te zien, maar er zet nog niets door. Zul je zien, als ik zo naar de wc ga voor ik naast vriendlief kruip, heb ik een veeg bruin - is echt altijd zo! Inmiddels is het al bijna 2 uur zaterdag, dus mijn cyclus heeft 10 dagen gehaald. Bijzonder voor mij . Verwacht nu echt de zaterdag bruin en zondag rood. Laat maar komen...!!! Nataly, ben jij nu gisteren echt ongie geworden (vrijdag?). En Marjahtje, hoe maak jij het? Sikki, jij loopt in Gent toch? Maartje, Alles goed met je buikje?? KNUFFFFFF voor allemaal! xxx
heey meiden, ben niet zo schrijverig, geloof ik... Ik heb gewoon niks te melden. behalve donderdag het derde gesprek bij de raad vd kinderbescherming. Ik lees wel mee hoor! Maartje, ff per sms of bellen? kus
Hi Juul!! Heb zojuist ff een berichtje achter gelaten in jouw topic. Hoop zo dat het nu allemaal eens goed zal gaan!! Foto trouwens van tuin?? Met buikje gaat goed!! Zou zo graag willen dat we allemaal dit geluk zouden mogen ervaren (zie ook hyves www ) voelt nu wel akelig om allemaal happy de peppie berichten over buik hier te gaan posten, dus dat doe ik maar ff niet. Wil niet mmmeisjes extra verdrietig maken. Verdorie, zou echt echt echt willen dat jullie dit ook mee maken... Ik blijf hopen dat er een dag komt dat ik jullie helemaal doof mag gillen met mijn vreugdekreten als ik lees dat jullie eindelijk eindelijk eindelijk ook dit geluk mogen ervaren... Maar het gaat goed, beebje zit er nog en ben inmiddels alweer 30 weken en 3 dagen!! Gaat echt ineens heel snel... Schrijferig gewoon zijn op momenten waarop jij het fijn vind!! En niet schrijven op momenten waarop je er geen zin in hebt is goeso. Als je maar wel weet dat ik er steeds ben om het te lezen, en mn nummer heb je ook nog... Dus als je eens de hele wereld bij elkaar wilt vloeken, dan ben/heb ik een luisterend oor!! Bellen of sms of MSNvideogesprek Zullen we binnenkort gaan BBQ'en?? 3e gesprek: Dan heb ik de evaluatie van gesprek 2 gemist denk ik Mag ik een update, of ga je die bewaren voor tijdens de BBQ??