Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haai,

ach... ben gewoon te druk om te reagado-en :cool:
    ik ren van hot naar her en dat breekt gewoon af en toe ff lekker op.

Ik ben ook niet verdrietig, boos of wat dan ook... ik ben ik! en ik voel me prima :). Zit nog steeds te worstelen met dinnen die me niet begrijpen, maar dat raakt ook steeds meer op de achtergrond. Net als bij mijn ouders... gewoon niet meer laten zien hoe je je voelt, dan wordt je ook niet teleurgesteld door de dames in kwestie. Ik weet wel waar ik terecht kan met mijn ge-mauw ;):);):p Okee ik heb ook dinnen die ons wel begrijpen, hoor. Ow ja! ik heb ex-din *die ene met die loden plaat voor haar kop* uitgenodigd voor ons 1-jarig huwelijksjubileum. Ach, ik vind het wel best. Een vriendin was ze al niet echt en nu is ze gewoon een van die meiden (die ik ken) en die mij toch niet begrijpt. Prima! Zo... ik klink net of ik erover heen ben ;)

Waar iik nog niet over heen ben is het akkefietje bij mijn chiropractor. Zo wat was ik BOOS:x! Gewoon niet luisteren en gewoon door gaan terwijl ik degene was die dacht dat het zou gaan escaleren en het gesprek stopte en dan tegen mij zeggen dat ik tot tien moet leren tellen...

Enniewee, derde gesprek was goed. Lekker relaxt (we wisten ook waar het over ging ;), over ons namelijk :)). We moesten onze biografie schrijven. Nu gaat het gesprek over onze (niet)-wensen en onze (on)mogelijkheden. We zien wel. Vanavond een gesprek met een kinderarts over SN, nog ff de puntjes op de i. We gaan of voor stichting kind en toekomst of voor NAS. Vooral de VS en Lesotho spreken ons aan/komen wij voor in aanmerking (in willekeurige volgorde).

BBQ? Goed!!! ff goed weer uitzoeken hoor ;).
    enneeeeuuuuh waar eigenlijk? wiz joe or wiz us
    wiz us betekent dat je ff goe moet aangeven wat je lus op de bbq.

kus aan allen

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    woeps, ik bedoelde gisteren natuurlijk tweede gesprek. Ondertussen is gesprek 3 geweest en ik denk zomaar dat we vandaag nog een reden hebben voor een feestje. Hoogst waarschijnlijk krijgen we onze biginseltoestemming :). Al over twee weken mogen we ons dossier inzien en als de gedragsdeskundige geen gekke dingen ontdekt (PROEST, ik en geen gekke dingen, dat gaat niet samen), dan hebben we twee weken daarna onze beginseltoestemming. Dan nog ff inschrijven bij een vergunninghouder en daarna nog even wachten op een ukkie... even....

grtz, en sorry voor ego!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Yeah!!! Feli met jouw bijna beginseltoestemming!! :D

Maar tis maar goed dat je het zelf al zei want jij en geen gekke dingen??? ;) WHAAAAAA hahahahaha ;)

Nee hoor, u is lief!! :)

Iemand van de vrijwilligers van Freya heeft een paar maand terug haar zoon uit Lesotho in de armen mogen sluiten, schijnen leuke kindjes te zijn :) :) :)
    Dus Lesotho of de VS. Hoe lang is de wachttijd?? Gut, wat een raar woord, maar u snapt hem vast wel!! :D

Vrijdag de 20e of zondag de 22e of zondag de 29e?? zouden wij wel kunnen. Qua zaterdagen is de RR een beetje druk... Dus let me know!! :D
    Mag hier maar mag ook bij jou. Wil best wel een stukkie racen en aangezien ik de enige ben die niet mag wijnen is het wellicht handig dat ik ga bobben zodat verder iedereen die dat wil kan gaan wijnen? Kunnen we best vette amerikaanse party van maken, oftewel dat we dan ook genoeg vreetzooi meenemen!! :)
    Maar mag ook bij ons, wat u wil.

RR heeft er ook zin in!! :D

Ik ook!!

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ik/wij kan/kunnen alle dagen en in het kader van bobben, vind/en ik/wij het een zeer strak plan al Maartje en de RR hierheen crossen. Je weet de weg immers ;), alle wegen leiden naar lalalaH, dat heb je de vorige keer in ieder geval goed uitgetest ;). Ik zal hubbie ff vragen wat hij wil, maar ik denk dat de vrijdag gruwelijk af gaat vallen.

Amerikaans feesten... als het maar niet zoals dat programma op MTV is met die 16 jarigen die een feestje geven (My sweet sixteen???). Maar je mag ook gewoon melden wat je wilt happen, dan zal ik gaan knutselen... ow ja ik woon in lalalaH... ze hebben hier zelfs geen verse munt voor in de thee :( Podvedikkie... hmmm geef eerst je verlanglijst maar!

Hee, ik vind trouwens wel dat er weinig geneuzeld wordt over irritante behandelingen enzo... Is alleen Juulz bezig op dit moment? Ow ja en SIKKI! Wo ist Sikki, ga ff babyrinthen.

See you laterrrrrrr

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik ben ook bezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb er bijna 5 dagen Menopur opzitten en moet morgen voor de eerste FM naar uber S. Hopelijk groeit er wat en meer dan 1 en dan hoor ik wanneer ik terug mag komen voor een 2e FM (volgens mij groeit het nog niet zo hard bij mij) en wanneer ik cetrotide mag gaan gebruiken.

Ik ga zo lekker indiaas eten (heb een afhaal op de hoek zitten) en heb gruwelijke hoofdpijn dus ik hou het kort en ik lig vanavond vroeg ik bed.

Tot later!!!!!!!!!!!!!!!!
    Liefs
    Nataly

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @merikaans is dat iedere gast wat mee neemt zodat de gastvrouw dan wel gastheer niet alles hoeft te halen, althans in mijn ogen hahaha. In jouw ogen is Amerikaans dat je een glitterjurk en hysterische gasten in huis haalt?? ;) hahaha
    Nou, dat laatste zal wel gebeuren op een BBQ bij jou thuis als ik langskom haha
    Maar goed, ik wil zelf wel wat voer ook meenemen. Ik eet bij een BBQ btw eigenlijk altijd AH voer. Is het lekkerste op de BBQ. Een hamburgertje van het eigen vega merk, een braadworstje van hetzelfde merk en vooral veeeeeel brood en pindasaus en salade. Of een spiesje van champigions, parika en ui. RR eet wel het liefst vlees en vooral geen salade ;)

Laat maar weten op welke dag het jullie het beste uitkomt ;)

Ohja, ff mij 's avonds helpen herinneren dat ik op de terugweg eerst de tomtom instel op dat stadje waar wij onze eerste date hebben gehad. Dat voorkomt dat de tomtom mij richting zuidelijke wegen stuurt ;)

Maar munt kan ik in ieder geval wel meenemen, heb namelijk geen schoonpapa die dat uit mn tuin tuiniert :p

@ irritante behandelingen:

Juulzon is begonnen, Q is begonnen, Nathalie en Sikki zijn begonnen. Zijn toch een hele hoop chickies!! In het babyrinth hebben we trouwens allemaal voor Sikki een klavertje4 als avatar genomen :)
    Zal vast geen ene fuck uitmaken, maar gevoelsmatig is het fijn om iets te doen.
    Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat. Nathalie, ik ga keihard voor je duimen!! Balen van je hoofdpijn!! Maar yeahhh voor Indiaas eten!! Ik ben er verslaafd aan en zou ook wel een Indiaaseettentje om de hoek willen!! :D

7. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik ben ook gek op Indiaas eten en dan vooral op het laatst je naan brood in de tandoori saus dopen en opeten, mmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Het was heerlijk gisteren.

Vanmorgen een FM gehad in DD bij dokter H. Dat is de vrouwelijke arts met het zwaar geblondeerde haar. Uber S was vrij vandaag maar dat wist ik. Ik vind haar echt een schat, probeerde de hele tijd nederlands te praten wat voor geen meter ging, was wel grappig!

Maar goed, er groeien 5 follikels, ze zijn nu tussen de 10 en 14mm, ben helemaal blij, de vorige keer waren het er 3 waarvan er 1 heel veel groter was dan de andere 2. Die andere 2 zijn toen ook niet verder gegroeit en nu doen ze waarschijnlijk allemaal mee :):):):). Nu gaan ze redelijk gelijk op en dat hoort zo. Moet doorgaan met Menopur en vanaf morgenavond de cetrotide erbij. Maandag moet ik weer terug voor een FM en dan is het waarschijnlijk maandag of dinsdag avond (nacht) de pregnyl en woensdag of donderdag de punctie.

Daar heb ik al die hoofdpijn wel voor over.

Liefs
    Nataly

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hahahaha nee ik weet wat amerikaans is, maar ik vind het zo raar als je je eigen voer gaat meenemen.
    Maar kom je niet in glitterjurk? misschien heeft klingel nog een zeppelin-variant!
    Hubbie eet ook het liefste vlees en ik ook (bij de weg), veeeeeeel vlees... maar vind jij dat niet erg dan?
    ik zal de lalalaH-er-appiehappie eens onderzoeken op vega-huismerk ;)

goe plan! maar hoe je heen een totaal andere kant wordt opgeleid dan terug??? bijzonder tomtom, hoor ;)

ik heb een vent met groene vingers, die geen groene vinger in eigen tuin uit steekt :(

correctie Q niet.... of ze moet hele spannende dingen hebben uitgehaald, sinds het laatste sms-je

Ahhhhhh wat lief! Ik hoorde iig wel dat je niet meer mag duimen...
    ik hoop dat klaveren wel werkt ;)

om de hoek bij het hotel in DD ;)
    hij was wel heul goed :)

In lalalalalaH geen indiaas restuarant, alleen een chinees en een pizzaboer. Okee en een restaurant waar ze negertjes onthoofden ;) (niet racistisch bedoeld, hoor meiden ;), het restaurant is ... ergens... naar vernoemd) en eentje waar de baby's vandaan komen (oeioei, wat cryptisch...).

Go Nataly, go nataly (is wel erg lang, naat klinkt beter, maar dat is net zoiets als het afkorten van mijn naam... absolutely not done). Wat een score :)

@hier: gisteren uit eten geweest is het restaurant (die van die negertjes, want daar hadden we onze trouwdag vorig jaar), ik hoop binnenkort wel eens naar het restaurant, waar de baby's vandaan komen, te gaan... dat voer is super daar :) Geen kaart, maar alleen zeggen wat je niet wil! dus wel voor de avontuurlijke gast ;).

morgen party! ik heb alleen geen sta-tafels :(, een een of andere onverlaat heeft mijn gereserveerde sta-tafels gewoon meegenomen :(. Sta ik daar voor niets op mijn werk vanavond :(. Hubby werd als crimineel aangezien:D, want een collega dacht dat ie computers stond in te laden. Hij zag er ook zo crimineel uit, op laarzen en een 1 dags baard en een pet op ;) CHARMING!
    Maar de oplossing komt bij de buren vandaan :)
    De eettafel op kratjes, dan heb je een superdeluxe grote sta-tafel. KIJK en DAAR zijn wij nou gewoon te OUD voor, om zoiets te bedenken. Dus wij zijn mogen weer 23 (zo oud is buuf).

kussie aan allen :)
    en een vette knuffel
    etc

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    wow... mega-rea

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Kusje aan degene die stiekem mee leest!
    I know you!

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Heb jullie gelezen, maar ga nu slapen! Ook al koppijn!
    *en een beetje zenuwachtig voor mooie folli's morgen*

xxx

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    oe spannend juulzon!!!
    succes :)

ow en maartje, zullen we de 22e doen?

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    maartje, zullen we de 22e afspreken? Kussie aan allen

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Volgens mij is de 22e prima!! :D

(Kan nu alleen niet mn agenda pakken want RR ligt met zijn hoofd op mn knie en ik mag niet opstaan omdat hij zo lekker ligt :()

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai, Hai,

Vanmiddag in DD geweest en er zitten 6 follies tussen de 12 en ruim 16mm (1 was bijna 17mm, 2 waren bijna 16mm en en 3 waren tussen de 12 en 14mm. Vrijdag 20 mei heb ik de punctie. Ik moet nog t/m woensdag doorspuiten en dan woensdag om 00.00 de pregnyl en vrijdag 20 mei om 11.00 uur de punctie. Ik hoop dat ze alle 6 meedoen. Ik ben heel bang dat ze vrijdag nog niet groot genoeg zijn, wat denken jullie zouden ze wel groot genoeg zijn?

Ben heel blij dat er nu toch follies groeien, hoera!!!!!!!.

Liefs
    Nataly

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    #2756 marjah, 16 mei 2011
    Laatst bewerkt: 16 mei 2011
    maartje, 22e = prima :)

nataly, omdat je zo onzeker bent, kun je natuurlijk vragen aan S of je in nederland even wat oestradiol mag laten meten, om op basis van die gegevens de beslissing te nemen. Je moet dan wel woensdag ochtend vroeg bij het lab inleveren, maar dan heb je meestal rond 15.00 het resultaat. desnoods doe je het via de huisarts.
    Ik zou het in ieder geval wel doen, met alles wat ik nu weet.

@hier: PAN-IIIIEEEEKs
    we hadden gewoon brand op het werk. zelfs het korps van de dichtsbijzijnde stad moest (naast die van lalalalaH) uitrukken. Is er een lasser bezig met de sprinkler installatie, dus de sprinkler staat uit, omdat ie aan het lassen was, stond het brandalarm uit en kwamen er vonken.... anyway, weer een rare onderbreking van de dag.
    Daarnaast 3!!! stagiaires voor een 4-daagse stage, wat ineens een 3 daagse stage bleek. althans dat was aan hun doorgegeven door iemand die de stages regelde, terwijl de school en wij er niets van af wisten. Maar dan het enthousiasme van 2 van de 3 dames... ZUCHT!
    En wat vinden jullie hiervan: een van de meiden had als excuus (dit verzin je niet, dus het zal wel waar zijn), ze eten deze week al 3 dagen patat, want zij moet koken... ze moest aan haar ouders vragen of ze naar de vierde dag van haar stage mag! Wat zijn dat voor een figuren? Dat je je dochter (mogelijk) niet eens haar stage gunt. En dan nog... je laat een meid van 18 toch niet ELKE dag verplicht koken... en dan kun je ook natuurlijk gewoon om 18.30 eten ipv stipt 18.00. Zal wel aan mij liggen.

Bijna vergeten: Nataly!!!!!!!!! wow wat een score :)

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Dag Maartje :)

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nathaly, idd een hele mooie score!! :D

Nog een keer of een echo of een keertje bloedprikken lijkt me een heel goed plan! Het beste plan lijkt mij eigenlijk om morgen Irma ff te bellen en te zeggen dat je ECHT ECHT ECHT woensdag nog een echo wilt om te gaan kijken vrijdag echt de beste dag is, of dat je toch beter zaterdag de echo kunt doen.

Ik heb namelijk de laatste keer te vroeg mn punctie gehad, tenminste: 3 van de 7 bruikbare eicellen waren onrijp. En er zijn wel eens vaker meiden onzeker over de rijpheid bij S. Dus als je toch in de buurt van de grensovergang woont... en het aan tijd zou hebben...

Marjah!!!!!!!!!!
    Yeah!! 22e staat zowel in mijn als in RR zijn agenda!! Hoorde net van Helga dat het zondag wellicht 25 graden gaat worden!!!!!!! :D :D :D
    Heb er zin in!!
    @ brandalarm: wekkkk!! Schrik zeg!! En dan die stagiairs... Weet je zeker dat ze je niet in de maling namen??

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Wat een gezelligheid hier, we zijn al met z'n vieren :)
    Zo druk is het hier noooooit ;)

Dus welkom meiden!!!

Deel Deze Pagina