check!!! me too de laatste keer bloedafname afgedwongen. Hierdoor 1 dag later punctie en 7 van de 8 bruikbaar @bejaardestokkiesland? in het oosten of het westen?
Volgens mij waren het er wel meer dan 31 Hihi volgens mij is het al 31 op een gemiddelde testdag van een gemiddeld labyrinthmeisje @ Locatie: bejaardestokkiesland: Gewoon op import ergens is dat toch @ 7vd8: ik weet nog dat ik op Schiphol stond en jou belde.... Wat een hoop toen...
*Proest!!* Maar wat als ik zondag honger heb?? Moet die bolle kop van me wel een beetje onderhouden Ken je dat foto programma?? Echt, te grappig!! Eerst durfde niemand op mn foto te reageren... Waren er misschien mensen die ik lang niet gezien had bang dat het een ongefoto-shopte foto was?? *proest*
welk programma heb je gebruikt? vind het echt humor Maar ehhhh, dat wordt zondag een bleekselderijstengel en een cherrytomaatje ben ff je intro babyboom aan het kijken
whahahaha ik heb een flap onder mijn kin volgens mij wappert ie als ik beweeg meiden, ik ga 'm niet laten zien (de foto is te erg...), maar mocht je een iphone hebben...