Ik weet weer waarom ik niet graag bij Albertus in lalalaH kom... De kruiden staan niet bij de andere kruidige zaken, maar bij de koek! De pakken fris staan niet bij de frisdranken, maar bij de ontbijtgranen en hondenbrokken en kom je bij de vega worstjes die er vanochtend nog in overvloed waren.... zijn ze OP! NOU jaaaaaaaahhhhh Nu genieten van een mooie middag! en hopen op een mooie dag morgen
Nathaly!! Wauw!! *doeteenbuigingvoorderesultatenuitNathaly'sbuik* WAAAAAAAAAT goed zeg!! En wat een achterlijk gedoe in Enschede door niet eens het nog een poging te willen wagen. Zo zie je maar weer dat het toch echt wel heeeel verstandig kan zijn om naar onze freundliche und grundliche oosterburen te gaan *aaitliefkozensoverbuik* Ik hoop echt dat deze poging DE poging gaat worden en dat je straks van gekkigheid niet meer weet wat je met die drie cryo's aan moet Marjah!!!!!!!! Weet je waarom de vegaworsten ineens op waren?? Iedereen in LalalalalaH is ineens om en beseft: dat zijn de beste worsten!! Nou ja, de beste worsten?? Ik ken een nog lekkerder worst!! *kijktondeugend* FOEI MAARTJE!!! Gedraag je eens als een onbevlektontvangene... Ehh hier hoef ik niet meer te antwoorden wat ik eet en drink he aan de phoon voldoende antwoorden gegeven?? Heb ik eigenlijk al gezegd dat ik heel veel zin in morgen heb? Nee, nou bij deze: ik heb heel veel zin in morgen!! @mama05 en @Sphinx: hoef geloof ik niet meer te antwoorden want Marjah heeft zich al keurig vrijwillig opgesteld!! Juulzon, werd echt helemaal blij van jouw update in je blogje!! Oeps!! Bedenk me net dat ik nog niet eens heb geantwoord op je PB. Ga ik DIRECT doen als ik straks dit bericht heb gepost!! Beloofd!! @plofkopfoto: ik moet van Maartman de foto weer van mn Hyves afhalen. Hij is bang dat straks allemaal mensen denken dat zijn vrouwtje echt ineens zo lelijk is geworden... Tsss!! Nou ja, hij staat er ook alweer bijna een week op, zal dus straks me even als een gehoorzame vrouw me gedragen
1) ik sta in een supermarkt met veel lawaai en ik heb je niet zo veel over dingen horen praten die je kunt zuigen, ik heb je alleen over worsten horen praten... 2) ik ben gewoon oost-indisch doof en ik heb je niet zo veel over dingen horen praten die je kunt zuigen, ik heb je alleen over worsten horen praten... 3) je hebt het over worsten gehad en je dacht zelf dat je het gehad had over iets om te zuigen? Sorry, die zuigreflex-dingen, daar kan ik ff niet zoveel mee... maar ik kan wat bedenken: 1) MUNT-thee 2) thee 3) ijsthee 4) sinas toch? of ben ik nou helemaal abuis door al die verhalen over worsten? Ik dacht dat dat een ander topic was? enniehoe: see ya! en om alles volledig te maken het lijstje van Marjah 1) drank! wijntjes/biertjes 2) okee MUNT-thee 3) thee 4) bitterlemon (light) 5) cola (light) light omdat Marjah jaren geleden gewoon hyper werd van suiker en vervolgens in slaap viel . Dus dit is nog een gewoonte! P.S. weer alleen maar opsommingen, ik lijk wel erg van de lijstjes , zal dat een karaktertrekje zijn? hmmmmm
Hi Marjah!! Dat klinkt als een goede voorbereiding Hoe staat het eigenlijk met het weer in Lalalalah? Volgens mij heeft het weer zich iets minder goed voorbereid, maar wij laten ons daar niet door uit het veld slaan: er zullen worsten gegeten worden!!!!!
Haaaalllloooo! het weer is hier met vlagen zeer zonnig, met vlagen minder zonnig, met vlagen heet, met vlagen "ach het gaat best goed zo", maar het vlagen komen ook de buurkinderen vissies kijken en daardoor laat ik nu net mijn gemarineerde champignonnetjes bijna aanbranden. Enniehoe: Nataly en Juulzon hebben jullie al last van letterlijk rammelende eierstokken? Oe, toen ik eens 9 (groeiende) follies had, toen kon ik amper lopen
Hier komen nu wat delen blauwe lucht voorbij Ik pak dat straks wel in en neem het wel mee naar lalalalalaH!! @ volle eierdozen... Ja, ondanks dat je uiteraard steeds ontzettend hoopt op volle eierdozen, voelt het lichamelijk niet echt prettig met zulke opgezwollen eierstokken. Maar psychisch voelt dat wel des te prettiger
Maartje en Marjah, veel plezier met de bbq, bij ons is het echt slecht weer en regent het regelmatig, bah! Ik heb niks gevoeld van die 6 follies in mijn buik, maar ja ik voel mijn eisprong ook nooit dus zal ik dit wel niet echt hebben. Ik ben echt blij dat ik ben overgestapt van Enschede naar DD, zij zagen het niet meer zitten en nu heb ik maar mooi 5 emmy's, SO! Liefs Nataly
Heerlijk he! al die emmies. Je hebt groot gelijk dat je naar DD was over gestapt. al die moeite is het meer dan waard, als je bekijkt wat de nederlandse ziekenhuizen allemaal zeggen. Wij waren na poging 2 ook al helemaal opgegeven en wij hadden ook de laatste keer 7 bruikbare eicellen, waarvan er 4 bevrucht waren. SO! Helaas heeft het niet het gewenste resultaat, maar we hebben tenminste alles geprobeerd. BBQ = bakplaat geworden, ik heb maartje goed ge"feed" en M en de RR zijn net vertrokken. De tijd vloog voorbij en ook de mannetjes konden wel goed met elkaar overweg . Das mooi Kussie
Bakplaat/salades/champignons/hangop/kattenhondengevecht/Marjah/marjahman/RR/ik/RULES!!!! was echt supergezellig!! Ben enorm gefeed door Marjah Kortom: was erg leuk!! Nu net thuis. Slaap lekker allemaal!!
Kom effe snel aanwaaien om Nataly te feliciteren met een geweldige monsterscore! Wat gaaf! (hoop dat mijn Cetro daar aan heeft bijgedragen!) En vandaag dus de tp. Ik hoop dat alles goed is gegaan! Nu broeden op wat moois. Marjah & Maartje, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Marjah, heb je Maartje een handje geholpen om haar eigen hyves evenbeeld te benaderen
Hey Sikki, Hoest met jou dan?? 1 week na de terugplaatsing is voorbij of niet? Heb inderdaad vandaag 2 emmy terug geplaatst gekregen, allebei 4 cellig en de kwaliteit was goed. Veel liefs Nataly
Fijn dat je een TP hebt gehad van twee kanjers, Nathaly!! Super!! In Mia's topic is het steeds zo dat de zwangeren in golven kwamen. Hopelijk komt hier nu ook een zwangerengolf: eerst Sik en Nathaly en dan straks Q. en Marjah als zij weer gestart zijn!! *ikklaverhierookflinkdoorvoor1iederdiehetzohardnodigheeft* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ foto: ik ga hem nu verwijderen, moet van manlief. Die is bang dat straks allemaal mensen gaan denken dat hij echt zo'n dikkidik als vriendin heeft Maar gezien de hoeveelheid eten wat Marjah mij gisteren heeft ge-feed'ed zal ik snel een onbewerkte dikkidik foto van mezelf kunnen posten waar ik niet aan gefotoshopt heb
Dankje Marjah voor je reactie! Volgens mijn gyneacoloog zijn normale waarden voor FSH tussen de 8-12, E2 max. 0,1 en AMH ongeveer 3. Mijn waarden waren als volgt: Voor/na menstruatie: FSH: 10,3 E2: 0,14 AMH: minder dan 0,10 Tijdens menstruatie: FSH: 25,0 E2: 0,09 AMH: minder dan 0,10 Dus dat was wel even schrikken....wat zijn de waardes bij jullie? Dan kan ik het misschien een beetje vergelijken... Ik vind het wel knap van jullie dat toch alles uit de kast proberen te halen om het te laten slagen. Kan me wel voorstellen dat dat soms flinke stress oplevert!
Sphinx: wow een AMH van 0,1 das laag Ik had 0.39 (september), sikki 0,38 (+/-) vorig jaar, maartje 0,68, Nataly 0,1??? (of ben ik er twee door elkaar aan het halen?)... duzzzzzz Maar ik heb ook gehoord dat de metingen wel eens kunnen varieren, volgens mij had maartje daar ervaring mee. Maar 0,1 , het wordt iig niet snel 1,0 (als je het nogmaals zou laten meten). En toch zwanger Er is dus een hele hoop hoop Had je nog steeds elke maand een eisprong en hoe lang duurde het voordat je zwanger werd? Ik heb iig al sinds feb 2009 geen eisprong meer gehad. of door geen eisprong hebben, of door IVF of door de pil. Maar het komt er op neer, dat als ik stop, er mooi geen eisprong is. Tja, hoe moet je dan zwanger worden . Ow ja, mijn FSH was "maar" 9,2... @ SIKKKKKIEEEEE! HOEST MET UW??? @ Nataly; go Natlay, go nataly @ Sikki: go sikki, go sikki Klavertje hier, klavertje daar we klaveren hele families bij elkaar @feeden, ik ben vandaag ff doorgegaan met mezelf feeden, de restjes van gisteren ennnnn.... mijn vader had lekker nieuwe aardappeltjes van eigen teelt mjammieeeeeee Dus de hangop, die hangt nog een beetje... ik heb weer teveel gegeten. En ik paste van de week al niet in mijn spijkerbroek, IIIIIEEEEKS Ow ja, onze katten zijn een beetje van de rel Dat komt door de overactieve, hyperdepieper, adhd hond van Maartje & de "RR". whahahahaha hylarisch hoe die beesten gisteren tegen elkaar tekeer gingen. Okee in het begin was het niet leuk, want ik heb nu 3 enorme krassen op mijn onderarm. Nu maar hopen dat niemand denkt dat ik aan zelfmutilatie doe . Ow ja hebben we jullie al verteld, dat dat rare beest van M gewoon in de kattenmand past , en dat ie daar ook een goed gebruik van maakte en dat ie niet mee naar huis wilde (of althans de auto in wilde). whahahahaah maartje op straat te brullen en te lachen: ahhhh dat doet ie normaal nooit. Terwijl de "RR" erachter aan ging. Enniewee, was best grappig Zo komt mijn nicht om eens ff mijn schilderijen te beoordelen, wat ik ga ophangen, hoe ze te noemen en vooral... hoeveel ik ervoor mag gaan vragen. Als het lukt, zal ik ze straks met naam/toenaam en bedrag ff spammen
Hahaha RR en ik zaten in de auto nog te hoofdschudden over onze rare waakhond!! Echt, normaal zodra de autodeur open gaat springt ze de auto in maar gisteren??? Ze wilde gewoon echt nog ff checken of die ene kat van je ECHT niet een stukje hond wilde proberen Zijn je katten echt nog steeds niet zichzelf na de overdosis aan hyperactieve Maartjehond waar ze aan blootgesteld zijn?? Het was ook wel heel grappig... Arme arm van Marjah, arme Marjahkatten... Maar echt: ''zoiets doet mijn hondje normaal nooooooihooooooit'' Net als dat we in de auto het hadden over die waanzinnig lekkere hangop! Ik ga dat ook eens proberen te maken!! Want dat was echt te lekker!! Nu net trouwens aardappeltjes uit de oven gehad met rozemarijn, dus wederom vandaag een culinair hoogstandje Of nou ja, net? Om een uurtje of half 7 bedoel ik. Nu net heb ik de RR een sms gestuurd met het vriendelijke verzoek om als hij klaar is bij fysio ff langs de supermarkt te gaan om kinder bueno te halen, heb zo'n zin in chocolade!! Hopelijk doet hij het, want we grappen wel over wat voor feeder hij is maar eigenlijk valt dat wel een beetje tegen Succes met je schilderijen uitzoeken!! En een beetje zelfverzekerd denken jij!! Je schilderijen zijn erg gaaf en als je prijzen gaat bedenken voor de expositie, onthoud dan: je schilderijen zijn meer waard dan alleen de lijsten en passe-partout'en
Hallo, Mijn AMH is ook 0,1!!!! daar ben ik zwanger mee geworden en heb een zoontje gekregen, na 4 keer IUI. Ik heb volgens mij wel elke maand een eisprong (vorige maand ovutesten gedaan en op dag 17 had ik 2 vette strepen) maar ik heb per maand maar erg weinig eitjes over om te laten groeien. Deze maand waren het er wel 5 en die zijn allemaal bevrucht (hoera voor de zwemmertjes van mijn mannetje). Ben benieuwd naar je schilderijen Marjah, Liefs Nataly
Gespamd/gespamt/gespommen voor degene die niet mijn (af en toe) gedrochtjes kunnen zien in mijn album: maak mij ff je vriendje en ik moest denken van nichtlief wat ik voor prijs wilde hebben als ik het in opdracht moest gaan maken. Voor welk bedrag kom ik mijn stoel uit... Okee, ze heeft me overtuigd om toch ff wat meer te vragen. Ach, zij vraagt rustig 900 euro voor een 100x100 doek ingelijst. Okee de lijst alleen al kostte 280 euro. Ze moet haar geld er mee verdienen en mogelijk gaan we na de expositie een galerie volhangen met "nichten". We hebben nog een lading crea-bea's (red.) in de familie. @katten; onze "chocolade donut" kwam niet meer binnen en "ik haat smurfen" denk dat ie de boel de baas kan Ow ja in de hangop zat ook nog vanillestokje (zonder stokje, maar wel met inhoud). Kussie aan alle spiekende meelezers
Het ging beide keren allemaal vrij snel...ik ben in mei 2009 gestopt met de pil en in juli was ik zwanger. Toen ben ik in november 2010 gestopt met borstvoeding en anticonceptie en toen duurde het wel 3 maanden voordat ik weer ongesteld werd, dat was dus eind februari en dat was tevens weer de laatste keer omdat ik nu dus weer zwanger ben....dus tja ik kan niet zeggen of het een regelmatige cyclus was... maar jouw FSH is dan toch wel goed met 9,2? Dat is tussen de 8-12 en wel normaal...wat een gedoe allemaal he, soms vraag je je af hoe ze dit allemaal weten, maarja ik ben dan ook geen professor! @ Nathaly: tegen mij zeiden ze dat behandelingen zoals IVF enzo geen nut meer hadden omdat áls ze al eitjes zouden weghalen er te weinig zouden overblijven die het zouden overleven...was die kans er bij jou dan wel ondanks je AMH van 0,1? Of doe je nu weer IUI?