Ow nataly! Ik blijf nog ff hoop houden, hoor! Het moet gewoon. SO ! Hier niet zoveel nieuws, ik heb gewoon heel veel lage rugpijn, mijn BH bandje-wervel staat weer overdwars in mijn kolommetje, mijn nek dot zeer en mijn schouder hangt niet echt op zijn plek is, daarnaast ben ik een hormonaal wrak. Ik ben gisteren in huilen uitgebarsten van Misselijkheid door het BH-bandje -wervel. Het was zo erg dat ik vanochtend op mijn bureau een doosje bonbons vond met een lief kaartje van mijn colega. Dus weer een huilbui ... Nu lig ik op de grond te denken dat ik lang ben (alexandertechniek), Maartje nu geen lollige opmerkingen . Kussie
Ik word door de utro nooit ongesteld, die bollen houden het bij mij echt tegen. Voor mijn gevoel is die hoofdpijn dan een symptoom dat mijn lichaam ongesteld wil worden maar dat dit niet kan door die bollen, snappen jullie dit? Normaal is mijn LF (zonder hormonen) een dag of 10/11 dus dan kan het prima dat mijn lichaam mij op deze manier een signaal geeft. Ik ga gewoon door met die bollen tot en met maandag hoor en ga ook dan pas testen maar verwacht er nu dus veel minder van (is ook heul veel zelfbescherming). Bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet me wel goed. Ik ga lekker op bed liggen met een zak chips. Liefs Nataly
Ha! Die chips zou ik ook doen! Of een bak Ben&Jerry's. Heb gisteren een Magnum White verorberd. Was ook mjummie lekker. Fout, maar who cares? Dan bedenk je gewoon dat het voor nhet moment wel goed is en dan ís het goed. So. Herken wel wat je schrijft Nathaly, van die koppijn enzo. En jij kent je lichaam het beste... Maaar tochtochtochtoch duim ik nog heeel hard door tot het tegendeel is bewezen. Zwanger en ongie worden kan op elkaar lijken lees je overal... Enne, 2 emmy's= 2 kansen... Dus ik duim voor jou! Ooooh lieve MarjahMarjahMarjah.... Als eerste een geeft dik kleintje (*1m70) die lange een megadikke knuff (kan ik als de beste!). Wat *** dat je zo'n last hebt van je rug. Heb je dat vaker? Ben je nog in behandeling bij een fysio of manueel of ceasar of Mensendieck therapeut ofzo? Rugpijn geeft je zo'n machteloos en wrakkig gevoel... Kan me onwijs goed voorstellen dat dan alles naar boven komt, juist ook die stomme hormonsters die niet goed werken bij ons, het onvervulde verlangen en gewoon alles wat niet goed loopt op dat moment. Dan is de zon verstopt achter een dik pak wolken wat onoplosbaar lijkt.... En daar mag je best aan toe geven. Wat onwijs lief dat je collegaatje dan ook nog zo'n lief gebaar maakt. Zou ik ook een traantje moeten laten... Ga gewoon even een paar zonnestraaltjes neerleggen: Jullie kindje gaat er wel komen hoor lieverd! Zoals Maartje al zei, linksom of rechtsom: via eiceldonatie of VIA via . Jij wordt hoe dan ook mama! Kijk, raltiverend, ik ben daar niet eens zeker van, want vriendlief staat niet open voor alternatieven. Is voor hem uitgesloten. Dus als IVF niet gaat lukken... Moet ik mijn droom laten varen. bij jullie is dat anders, en da's zonnestraalwaardig! Zie je 'm al? Die straal? Een zieltje wat op jullie wacht! Bij deze nog een dikke knuff!!! Hier niet zoveel te melden. Lichte krampjes in mijn buik bij tijd en wijlen. Nog een wat opgezette buik. En eerlijk gezegd door the bad quality, weinig tot geen vertrouwen of hoop.... Maar goed, we gaan dan verder 'shoppen' in Gent of Dusseldorf... Maar dat zal dan na een zomer rust worden.... Tot die tijd wachten we maar weer braaf af... Truste voor allemaal! xxxx
he meiden mag ik jullie wat vragen over de amh waarde?? wij zijn namelijk in afwachting van tese in dusseldorf en daar is bij mij geprikt voor de eicelreserves..amh was bijna 3 en arts zei dat dat goed was...kan alleen nergens gemiddelde waardes e.d. vinden, ben 27 jaar...hebben jullie enig idee daarover?? hoop het! liefs liev
Hi meiden, Zo, ff nog snel op het forum. ff heel snel want Maarman zegt net nu ik hier een reactieschermpje open dat hij zo naar bed gaat en wil graag tegelijk naast hem ploffen. Vanavond een heel gezellig avondje met Juulzon gehad. Is het zonnetje in huis (beetje een Yolanthe C van Kasbergen-opmerking ) maar het was echt heel gezellig. Besloten is dat we eigenlijk maar eens een 6date moeten houden. Met Marjah en Marjahman er dus ook bij en dan heerlijk gaan gourmetten ofzo. Kunnen wij dames heerlijk van de hak op de tak springen terwijl de mannen het over muziek of over bijvoorbeeld smurfen hebben ghighgi. Kortom: het was erg gezellig!! Juultje, kom vooral nog eens langswippen als je weer in lalala bent!! Marjah, hoe voel je je? Behalve lam dan?? Je berichtje laatst klonk zo in en in verdrietig... Ik voelde zo met je mee en zou willen iets te kunnen doen om je leed te verzachten. Helaas, hier moet je zelf doorheen maar echt, zou willen dat... Maar dat je weet je wel. Misschien klinkt het loos, of als loze woorden maar meen het echt. Vind je een ontzettende topmeid, een lieverd (gets, klink als een slijmbal maar meen het!!) die het verdiend om enorm te stralen en gelukkig te zijn. Voel je je weer wat meer oke, dan eerder deze week?? Gesprek komt dichtbij. Zenuw?? En keuze gemaakt voor definitieve inschrijving bepaalde vergunninghouder? Hou me op de hoogte. Wil je kunnen aanmoedigen en als iets te lang duurt, samen met je vloeken. En hopelijk uiteindelijk samen feestje bouwen!! Alexandertechniek?? Ken ik die Alexander met zn fijne kneepjes?? En ook niet oninteressant: wil ik die Alexander leren kennen? En bedenken dat je lang bent???? Lieve meid, ik heb al lang vastgesteld dat je enorm lang bent!!! Komt namelijk omdat je net zo lang als dat ik ben, bent. Dus geen twijfel mogelijk: joe binne enorm lang!! Nataly, hoe is het met je? Brr, klotewachtweken. Is er al iets meer bekend? Ik heb een hele grote mooie kaars van Juulzon gekregen (en nog wat andere dingentjes in een mooie mand, zo lief hihi) en ga hem helemaal affikken voor iedereen die het verdiend en nodig heeft. Liev, ik las je vraag. Wees niet bang. Met jouw mooie waarde hoor je niet thuis in dit topic. Klinkt onvriendelijk, maar zo bedoel ik het niet. Bedoel het goed: jouw waarde is prima!! Waarschijnlijk zul je gewoon prima op de medicijnen reageren. Uber S. had tegen mij gezegd dat op mijn leeftijd (ik was 25 toen hij het prikte) een waarde van 3 mooi zou zijn. Dus whoppaaa: terug naar het Dusseltopic jij en hopelijk snel naar een ander topic door!! Maartman is inmiddels naar boven gegaan, dus laat ik zijn goede voorbeeld maar eens ff volgen. Bis morgen oder spater!!
Net wat roze/rood bij het afvegen op de wc, dat is vast geen goed teken :x:x Op naar een fijne hemelvaartsdag met de familie . Heel veel liefs Nataly
zucht... had mijn best gedaan en nu: tekst kwijt enniewee; K** Nataly, ik blijf hopen op een innesteling, maar helaas (her)ken jij je lichaam beter . Heel veel sterkte! Juulz: ik wacht met spanning... hoe lang moet jij nog? Maartje: @ 6-date: Pwiema! Zeg maar wanneer en waar! De ene tralalalalala (lalala in dit topic) is iets uit de richting, maar de lelelele is misschien een beter plan. Voor ons dichterbij en we komen daar toch wel eens in de buurt. Maar lalalalaH mag natuurlijk ook. En uit eten in Hahahahaha kan ook zo cryptischer dan dit, krijg ik het niet lalalalaH = woonplaats Marjah tralalalalala (lalala in dit topic) = maartje woonplaats (zelfs ik vind deze verwarrend ) lelelele = woonplaats Juulzon enniehoe; we verzinnen wel wat: 1) niet met pinksteren 2) niet dit weekend 3) niet in de paar dagen dat wij op minivakantie gaan (paar dagen weg, maar look on the bright side en noem het vakantie. Klinkt toch beter ) en verder heb ik de 24e wat, en verder weet ik het niet meer. @me-myself-and-eye zucht; ik ben zielig en heb pijn (OVERAL ) Ik ben Alexander heel dankbaar dat hij me heeft leren denken dat ik lang ben, AL DIE JAREN... heb ik dat natuurlijk niet geweten, maar goed, het is fijn als iemand je helpt herinneren, zonder je te dwingen dat je lang bent. Weer cryptisch: NeVLAT | Alexandertechniek Maartje joi benne ok hil lang oor. Je souwe boina denkuh dat ik teugen je op koike. @(ad)optie, K&T, mogelijk een land met donkere Afrikaantjes. Ik ben benieuwd, er zijn veel wachtlijsten gesloten Of eentje waar we onze portemonnee moeten gaan omkeren (moet sowieso al...., maar dit slaat alles) Verwachtte eindtijd: minimaal 4 jaar (ivm pre-wachtlijsten en onze wensen) tenzij we voor een gaan met een litteken in het gezicht, zonder arm en een dubbele schisis en een hartruis (tegelijkertijd, verenigd in 1 kind). @gesprek; Niet UW, maar gewoon ZEN. Met zo'n backup eierdoos kunnen we de hele wereld aan. Ik denk dat we er wel door heen komen. @hierzo; ik zit alleen en ik heb net uit pure ellende een stokbroodje met zelfgemaakte kruidenboter op. Manlief belde net op dat ie weer nieuwe (zelf geteelde) aardappeltjes mee gaat nemen. Mjummie. Zo kom ik de dag wel door. Mis mannie wel Ow ja en het uilskuiken was vannacht lekker bezig. Hij moest om 01.00 uur nog even naar zijn werk om even een apparaat uit te zetten. Had ie zijn wekker om 12.45 uur staan... beetje laat. Dus ik had al wel (ver weg in mijn slaap) een telefoon gehoord. Tja, en om 3.30 ging er een wervelwind door de slaapkamer, die vanaf toe kamer was (vooral zonder slaap) . Tegen de ochtend nog even weggedommeld, maar hubbie was alweer om 8.45 in touw om weer ff lekker te gaan werken . Ach... het is wel een beetje voor mijn eigen bestwil (hou ik mezelf voor). Misschien gaan we wel een paar dagen op mini-vakantie... en daar moet ie natuurlijk wel tijd voor hebben. Fijne vrije dag! geniet lekker van het zonnetje
Als allerallerallerallereerste... Lieve Nataly, wat onwijs *** . Dit is NIET wat we wilden lezen, bahbahbahbah... Wat Marjah al zegt, jij kent je lichaam het beste en de kans is groot dat het een voorbode is van...Dat Wat We Nu Niet Willen... Maaar, je moet hoe dan ook testen... Stiekem hoop ik dat het niet doorzet. Of nee, niet stiekem, ik hoop gewoon dat het NIET doorzet. Ik stem tegen... Maar geef je wel een stevige knuffel. Hopelijk heb je niet teveel last van je buikje... Welnu. Ik ben lui vandaag. Lig momenteel languit in de zon in de tuin van mijn ouders in ... lalalalala . Nou ja, languit. Eigenlijk zit ik met opgetrokken knieen en op de plek waar de prachtig-mooie buik van ons Maartje zit, zit mijn laptopje: tussen bovenbenen en ribgebied, geklemd. Na een volle werkdag gisteren, naar lalalalala gereden, waar mijn ouders wonen. Voordeel van 'wat later gaan rijden' (was om 18u45 vertrokken) was dat ik geen Hemelvaartdrukte heb ervaren op de snelweg. Beetje ongezond avond gegeten (weet jij nog niet Maartje), maar heb in de auto naast een knapperig vers broodje een hele bak Hollandse aardbeien verorberd (vandaar dat ik me zo netjes kon inhouden met al het lekkers wat Maartje-man in huis had gehaald Had een aardbeienbuik). Heb dus een supergezellige avond gehad, al voelde ik me een lichtelijk mini-mens bij Maartje vergeleken . Wordt wat als we met zijn drieen afspreken 'want zij zijn groot en ik is klein....'. En ik maar denken dat zwangere vrouwtjes allemaal om 21u30 moe naar bed gaan.... Nee hoor,jullie zien hoe laat Maartje nog online was . Mijn schoonzusje ligt dus echt iedere avond om 21u30 op bed!!! Mijn ouders zaten nog gezellig wat te drinken toen ik om half een 's nachts nog een keertje aankwam waaien . Uiteindelijk lag ik er pas om 02u30 in, omdat we nog even gezellig hebben zitten kletsen. Verdrietig nieuws was dat het dochtertje van 6 van een goede vriendin van mijn broer vrij plots is overleden... Ze was de weken ervoor al redelijk moe en kreeg ook ineens epileptische aanvallen... Bleek een hersentumor te zijn: dusdanig groot.... Ze was het middelste kindje,nog een oudere en jongere broer / zus. Daar ben ik dan wel even stil van. Mijn broer was ook erg ontdaan. Beide ouders huisarts en dit hebben ze niet zien aankomen. Leven kan soms zo gemeen hard zijn.... Marjah, jij bent dus Remy vandaag.... En wat voor een nachtelijke capriolen heeft jouw wederhelft nu uitgehaald?! En geloof dat hij er zeer onregelmatige werktijden op na houdt...???? *volg het niet helemaal, word wel nieuwsgierig naar wat hij doet, om 01u op het werk zijn... Mmmm er is een bepaalde beroepsgroep die dergelijke nachtelijke uren maakt, maar of Marjah-man dat doet... *, begrijp alleen dat je een eeeh, zeer enerverende nacht erop hebt zitten *fijn*. Kan me goed voorstellen dat je wel baalt van die lange wachttijden... Kom ik weer met een verhaal, maar een bevriend stel (gay couple) wilde ook een kindje adopteren. Alletwee onwijze schatten van mannen (kinderarts en steward), maar dat kan dan eigenlijk alleen met een kindje uit Amerika. Ze hebben idd ook 4 jaar gewacht en ook dat was echt killing. Ze hadden een babykamertje af (helemaal disney) en ieder telefoontje werd op een gegeven spannend. Uiteindelijk was het zover en konden ze naar the states (waar ze ook verplicht 2 weken moesten blijven nadat alles ondertekend was: pingpingping). De kosten die hierbij kwamen kijken... pfffff. Nu weet ik wel dat kosten in principe geen issue moeten zijn, maar soms denk ik, waar zijn al die kosten, die exhorbitant hoge bedragen, voor nodig? Hun kindje is een donker manneke (meen wel met een hazelipje, maar is al geopereerd en zie haast niks meer van, maar verder gezond). Soms begrijp ik de wachttijden niet zo heel goed... Helemaal als je kijkt naar de hoeveelheid weeskindjes die ronddolen in de sloppenwijken van Kinshasa... Die afhankelijk zijn of er nog ergens een weeshuis is dat plek heeft, en dan nog... Begrijp echt wel dat je kinderen niet 'zomaar' mee kunt nemen en kunt zeggen dat je wel voor ze wil zorgen, maar in sommige gevallen heb ik dat zelf vaak gedacht. Nou ja, jullie weten hoe ik over adoptie denk, helemaal door de hoeveelheid weeskinderen die ik heb gezien. Met pijn in mijn hart. Hoeveel kinderen er sterven aan gebrek aan voedsel, gezondheidszorg of, simpelweg aan gebrek aan water en liefde. Maar goed, voor vriendlief is adoptie geen optie. Hoop echt dat de wachtlijst voor jullie kort gaat zijn en dat jullie papa en mama mogen worden van een lief kindje dat wacht op jullie liefde en zorg. Hoe loopt het nu met het eiceldonatie-traject? En mini vakantie Yeah! Waarnaartoe? Wat heerlijk!!! @hier: meiden, ik probeer wat hoop en vertrouwen te hebben - wel zo eerlijk ten opzichte van de Kleine Kansjes in mijn buik. Wie weet doen ze wel heel hard hun best. Zal jullie weer een bekentenis doen. Doordat ik nog een zeul van die KV-testjes had liggen en een verslaving heb, heb ik vanaf dag 1 van de TP iedere ochtend een test gedaan om nu eens echt te zien wanneer Pregnyl uit mijn lijf is. De vorige keer weet ik nog dat ik eerder testten (TP10) en twijfelde of het de Pregnyl nog was). Dat wil ik nu voorkomen. Vandaag is het 5 dagen na de TP en 10 dagen na de Pregnyl en volgens mijn berekening zou er nog 20 eh pregnyl in mijn lijf moeten zitten. Test geeft nog een heeeeel licht streepje aan. Verwacht dus dat-ie zondag blanco is. Lees: omowit. Verder heb ik af en toe een zeurderig gevoel in mijn buik. Een beetje alsof ik alweer ongesteld moet worden. Dus da's niet echt fijn. Nou ja, we hebben een back-up plan en geven nog niet op. Bloedonderzoeken en zeer waarschijnlijk contact met Gent deze zomer. Dan gaan we in sept op vakantie (2 weekjes) en daarna weer Back to Business! Dan ga ik deze zomer gewoon heel hard in de tuin werken....Lees: tuin ontruimen. En onze zolder eens aanpakken.... Van die dingen.... Ga nu eens kijken of ik me kan zetten tot het boek dat ik van Maartje geleend hebt: Is Your Body Baby Friendly? Zonnige knuffel voor allllllleeeeeemmaaal!!! xxxx
Heey Marjah-man... die doet geen rare dingen hoor hij springt alleen af en toe in supermanpak van de kast af en vervolgens enorm spannende spelletjes te doen... Ehhhh nee hoor , ik moet jullie teleurstellen... ook dat niet. Zucht, manlief was ff een (piep-er-de-piep)-iets aan het doen. Iets wat iedere idioot zou doen, om zijn bedrijf te redden... de rest van de tekst is bij nader inzien ook gecensureerd, aangezien je nooit weet wie hier mee leest . Stel je voor dat er een pennenlikkende-regelsverzinnende-regeltjeshandhavende persoon meeleest . Moet er niet aan denken... Nee hoor, zo ali-illigali is het niet. Nog geen 10 km verderop mag het wel... Ow ja, er is een hint gegeven over wekr Marjah-man. Ik ben benieuwd wie deze eruit haalt Enniewee, adoptie uit de VS. Het is zooooooooo duur, maar nu begrijp ik ook steeds meer waarom het zo duur is. Er komen vaak hele jonge baby's en die komen uit een moeder, die al voor de geboorte voor jou gekozen heeft. Deze mama's-to-be staan de kindjes niet voor niks af, meestal is het financieel niet zo rooskleurig. Duzzzzzz, wie draait er voor de kosten op??? Yep, de adoptieouders. Je betaalt alle medische kosten en het levensonderhoud van mama. Het is dus geen kinderhandel, maar het ios nog steeds wel een beetje vreemd en bizar duur. Tja, Obama moet toch ergens geld vandaan halen om zijn gezondheidsplannen door te voeren... Maar wat een verhaal over dat kindje!!! brrrrrr Het zal je maar overkomen Ik hoop wel dat de test nooit helemaal OMO wordt, maar dat ie vanaf nu weer knaller dan knal wordt @ ukkepukkerigheid van Juulz; maak je beide borsten maar nat 2x 187cm (M&Ms), 1x196 (marjah-man) + 1x? (de rare rakker) Quinty!!!!! ouwe vakantieganger... waar ben je? Je moet over een paar maandjes weer naar spanje om een emmy op te halen, dus pas je wel op dat je nog vrije dagen over hebt? KUssie!
het heeft een enorme lange ehhhh slurf.... en het spuit enorm er staan potverdriedubbeltjes een hele hoop hints in mijn voorgaande stukjes... @ECD; maandag! @mini-vakantie: geen idee wanneer en geen idee waarheen.
Hallo, Bedankt voor jullie lieve woordjes. Ik heb vandaag eigenlijk de hele dag een heel klein beetje roze bij het afvegen met af en toe kleine rode sliertjes erin. Dit heb ik nog nooit eerder gehad, die rode sliertjes. Als het voorbodes voor de ongesteldheid zijn dan breekt het morgen door. Ik heb altijd 1 dag alleen bij het afvegen en de volgende dag breekt het dan door. Of die bollen moeten het toch nog wat tegenhouden. Ik ga koste wat het kost door tot maandag met die bollen hoor. Wij waren vandaag met ons zoontje en mijn ouders naar de dierentuin in Nordhorn. Dat was zo leuk en ons zoontje heeft zo genoten. Ik heb vandaag een paar keer uit de grond van mij hart gedacht dat ik zo ook erg gelukkig ben. We hebben een zoontje waar we elke dag heel erg van kunnen genieten wat heel veel van jullie (nog) niet hebben. Daar kan geen kinderwens voor een 2e wondertje tegenop. Ik ben zo blij dat Luca er is en dat hij mijn zoontje is. Ik ben zomaar de moeder van het leukste, liefste, grappigste, mooiste, vrolijkste, bijzonderste kindje van de hele wereld. Ik hoop zo dat jullie dat ook ooit mogen meemaken, wordt er helemaal sentimenteel van!!!!!!!! Liefs Nataly
Meissies onze beginseltoestemming is binnen Joepiedepoepie Net ff borreltje op het werk en vanovond bij onze buurtjes. De feesttent staat al klaar en de hapjes staan in onze koelekast. Ben nu al wappie... En jesse hoest met lieve nataly? Ik hoop op geen-ongi nieuws, want dat mag niet. Ik vind dat er weer eens baby nieuws moet komen. SO! Kussie
Marjah, wat goed dat de beginsel-toestemming binnen is! Fijn idee! Vanavond heb jij dus een gezellig buurtfeest, leuk hoor. Enne, is je hubbie brandweerman ? Tja, ben niesogoe in Hints . Nataly, hoest met jou? Is het bij roze gebleven en een roze test? Want daar is het hier wel weer tijd voor ja... Quinty, zie dat jij online bent, hoest???? Hier: vandaag een 'vrije' dag... Lees; heb de he-le dag opgeruimd en gesjouwd (niet goed voor de innesteling geloof ik... maar I'm not a believer this time). Boven flink opgeruimd, want het kamertje waar ik bedacht had dat mijn neefje gaat slapen van het weekend moest wel een beetje opgeruimd zijn. Verder als een ware poetsvrouw badkamer, wc, zelfs de vloer geboend! Alle planten op het balkon en voor water gegeven (onkruid in de tuin groeit wonderbaarlijk genoeg zonder water op het dakafval), keuken opgeruimd,was opgeruimd, voortuin aangeveegd, beentjes gladgemaakt, en als een ware tuthola ook nog eens mijn nagels op voet en hand weer wat gefatsoeneerd. En net toen ik klaar was, zat ik in de tuin en zegt mijn vriend, die net thuiskwam: "zooo, een lekker lui dagje zie ik...." Grrrrrrrrrr!!! Zometeen rijden we naar het strand en gaan we lekker bij een strandtentje eten! Gezellig!!! En buikje? Rommelt nog steeds bij tijd en wijlen. Nog een heel licht pregnylstreepje op deze TP6 en Pregnyldag 11. Nee Marjah, verwacht zondag omo en heb zo'n gevoel dat-ie omo blijft. Ik probeer anders te hopen hoor... Maar ingehaald door de waarheid der ervaringen.... Fijne avond allemaal!!! xxxx
Ben aan het klodderen ik bedoel klodderen ik bedoel ipodderen e ( he hè iPod werkt mee) en ik ben er nog niet zo goed in... @ omo : ik ben niet eens, omo moet color zijn SO! En jij most voetjes omhoog een luidagje vieren, maar voor dit advies ben ik ff te laat . Enniehoe ik ga nog steeds voor een posi streep en een vette pens. @ brandweer : de hint was pieper-de-piep, met nadruk op het eerste deel. Uit een brandweerslang komt water, dat heb je goe en daarnaast weet je in welke tak van sport ik opereer als ik op het werk be: pieper- de-piep ik hou ook van tulpen en eten van artisjokken. Zo weet je het nu? Ghihi
Hello Ladies, Hier helaas geen goed nieuws, het is nu toch echt rood geworden, nog niet heel veel maar het is wel rood. Ik ga wel door met de utrobollen tot en met maandag en dan doe ik wel een testje want vriend zegt dat het misschien van 1 emmy is en dat die andere wel goed zit. Ik geloof er niet echt in maar goed als mijn mannetje dat graag wil dan doe ik dat voor hem. Maandag bellen met DD en kijken wat zij ervan vinden en wanneer we bezig gaan met de cryo's. Liefs Nataly
Ben aan het klodderen ik bedoel klodderen ik bedoel ipodderen e ( he hè iPod werkt mee) en ik ben er nog niet zo goed in... @ omo : ik ben niet eens, omo moet color zijn SO! En jij most voetjes omhoog een luidagje vieren, maar voor dit advies ben ik ff te laat . Enniehoe ik ga nog steeds voor een posi streep en een vette pens. @ brandweer : de hint was pieper-de-piep, met nadruk op het eerste deel. Uit een brandweerslang komt water, dat heb je goe en daarnaast weet je in welke tak van sport ik opereer als ik op het werk be: pieper- de-piep ik hou ook van tulpen en eten van artisjokken. Zo weet je het nu? Ghihi
Marjah lieverd, Hoe is het met jullie? Sorry heb je een hele tijd nergens meer gezien en hier niet gevolgd ( sorry nogmaals) Welke weg zijn jullie nu aan het begaan? Via ecd? Ik duim heel hard voor jullie!! xxx "Elif"
Zie je ik ben slecht in ipodderen... Nataly, mannie heeft gelijk: jij moet doorgaan... Ik fik me suf (vooral mijn onderarmen ) duzzz Maar ik wil je wel een kussie geven op buikje en op wangetjes, want we leven allemaal met jullie mee. Ook al heb je er al een, we gunnen je zeker nog zo'n wonder Knuffie
Hi meiden, Marjah, van harte met de BT!! Helemaal officieel zwart op wit!! Joehoe!!!! Gefeliciteerd!! Je had al gehoord dat je hem ging krijgen, maar kan me voorstellen dat nu je hem echt zo voor je ziet liggen, dat het toch een heel mooi iets is!! Ben oprecht heppie de peppie voor jou!! Hoop dat je dat zelf ook bent!! En nu nog 3 nachtjes slapen tot aan HET gesprek he!! Ik fik alles voor je af!! Nataly, wat ontzettend klote... Ik las dat je je zegeningen telt omdat je al een kindje hebt, maar jouw verlangen naar een tweede is zo groot dat je dit soort rotbehandelingen ervoor ondergaat, dus nu mag je gewoon even toegeven aan je verdriet hoor!! Zonder het te gaan bagitaliseren omdat je er al eentje hebt. Ik geef je daarom even en digitale knuffel en hoop dat je man jou een paar echte knuffels geeft en je stevig vasthoudt. Hoe is hij er onder? Juultje!! Las dat je actief bezig was geweest. Trots op joe!! Goed bezig geweest dus! Wel jammer van Juulzonman zijn reactie. Ik zou als ik jou was gewoon wat watermeloenen laten verpieteren!! (voor de mensen die dit niet snappen: het gaat over smurfen ) Vreselijk het verhaal over dat kindje van die mensen. Afschuwelijk. Wat een pijn, wat een verdriet... Kan me voorstellen dat je er flink ff van de kaart van bent. Mijn maag draaide zich ook om toen in het las. Ik ga morgen je de PB sturen die ik gisteren al zou sturen. Ben er nog niet aan toegekomen... Vandaag ook weer zo'n dagje gehad waarin ik nergens aan toe ben gekomen. Gisteren zijn we wezen 'shoppen' daar waar lalala bekend om staat (geen namen noemen svp). Maartman heeft schoenen en een shirt gekocht. Ik zag wel hele gave sneakers, maar durf nu geen schoenen te kopen. Mijn voeten zijn mijn voeten niet meer maar opgezwollen gevallen waar alleen nog seksloze birkies aan kunnen en ik durfde het niet op de gok mee te nemen. Maar we hebben wel wat leuke dingen voor in huis gekocht Kon ik toch ff lekker los gaan haha We hebben een hele gave klok gekocht en een foto op linnen van 1 van the Beatles bandleden. Maartman was echt compleet in love toen hij die foto zag en aangezien wij al twee en een half jaar op zoek zijn naar iets aan de muur voor in ons huisje moest het er nu maar eens van komen De klok is zo'n toffe waar je ook een stuk uurwerk in ziet draaien... Echt heel gaaf!! Daarna nog gelounched (schrijf ik dat goed?? bedoel dus gelounsu'tuttttt maar geen idee hoe je het eigenlijk schrijft hihi die hippe luie fratsen ) bij een leuk tentje. Vanmorgen uitgeslapen, aan het smurfendorp gewerkt en op controle geweest bij de gyn. We zijn beiden weer goedgekeurd. Hierna naar een vriendinntje gegaan die in de tuin aan het werk was. Zij was aan het zwoegen en ik lag languit op haar hangmat... Wat een leven Later vandaag heb ik de bus gepakt naar een stadje verderop, vlakbij Maartman zijn werk, hij pikte me op het station op. We zijn lekker uit eten geweest bij een Indiaas restaurant. We waren nog niet ieder bij deze Indier geweest en bij een Indier waar we laatst waren geweest, was het nogal matig, nogal gemaakt op de Hollandse mond, dus een beetje watje-voer... Dus toen we op de menukaart zagen staan dat er milde, medium en pittige gerechten waren... Koos deze meid voor een medium gerecht en Maartman koos ook een mediumgerecht maar dan wel met de vraag om hem iets voor hem aan te gaan spicen.... OMG dat hebben we beiden geweten!! Ik heb heeeel veeeeeheeeel glazen drinken gehad!! En Maartman zijn biertjes gingen ook verrekte vlot *proest* met zijn extra aan te spicen gerecht!!! Hij had nog aangegeven dat het slechts een beetje pittiger hoefde, dus niet extreeeeheeem haha Het eten was wel super lekker, we gaan er zeker nog eens heen, alleen... dan gaan we beiden voor een mild gerecht Ook grappig: we waren niet de enigen met een te pittig gerecht. Toen de ober langs ons liep met een ovenschaaltje (zo'n eentje die in en houtenbakje was gelegd en keihard siste van het temperatuurverschil) met verschillende vleessoorten roken we zooo sterk de pittigheid van dat gerecht dat de stoom van dat gerecht zorgde voor een hoestbui van Maartje, branderige ogen en een brandneus!!! Kortom: hier koken ze nog traditioneel Indiaas Later nog ff een te duur maar ook een te leuk winkeltje in gelopen voor wat onzinnige maar o zo leuke dingen voor de beeb. Moet ik niet te vaak heen, want veel te duur Later nog ff naar de Appie gegaan voor vanillie vla. Is wel nodig na zulk pittig eten Marjaaaaaah!! @ eten in lelelelele leuk!! Maar wel flink uit de richting, maar kunnen we best wel eens doen!! Lijkt me in elk geval erg gezellig. Maar misschien is lalalalalalaAAAAAAAAAAAAAA (waar ik werk) ook wel een leuk idee, is voor denk ik het meest centraal voor ons allen Maar dan word het een uit etentje ipv een home gourmet @ eten wanneer: ehh binnen nu en 4 weken of pas daar een poos na.... Verder ben ik heeeeeeeel flexibel @ Alexander: ik had er echt nog niet van gehoord, maar het klinkt wel interessant. Ik ga die site eens uitgebreid bespieden ipv ff vlug vlug @ aardappelen: hoe waren ze?? Lekker recept: goed wassen (niet schillen), in partjes snijden, 10 minuten koken. De oven voorverwarmen op 200 graden en dan 20 minuten de aardappeltjes met wat olijfolie, zeezout en een takje rozemarijn er overheen in de oven: bon appetit!! @ Marjahman met spannende dingen in de nacht... Tis maar goed dat ik al wist wat hij voor werk deed, anders ging ik net als andere meiden misschien wel denken dat hij zeer bijzonder nachtelijk werk verrichtte Nu weet ik gelukkig dat het ontzettend onschuldig is. Alhoewel... Hij zwaait wel eens met een ding waar wat uit spuit op zijn werk???? *proest* @ aardappelen2: ik wil toch nog eens een zakje halen, ben wel benieuwd naar de aardappelen die jij had. @mini vakantie: vertel van je plannen!! @RR: 1.86 @buurtjes: have fun!! En daarna lekker naar huis rollen!! 2 Voordelen van feestjes bij de buren: geen gezeik wie de bob is en je hebt geen last van geluidsoverlast want je drinkt er zelf persoonlijk de drankvoorraad leeg Juulzonnetjeinhuis!!! @aardbeien: je had idd niets over de aardbeien verteld Hihi was wel een grappige avond vol met van de hak op de tak gesprekken Eigenlijk hadden we veel te weinig tijd om alles te bespreken, dus dat verklaard dat je geen aardbeienverhalen had @adopties: is Juulzonman altijd al erg duidelijk over adoptie geen optie te vinden geweest? Maartman had er ook zijn twijfels over en van een 'oke, we vragen een nummer aan' in een 'nee, ik wil het toch niet' naar een 'zodra we uitbehandeld zijn gaan we het toch proberen aan te vragen, maar nu nog niet want wil niet van de ene molen in de andere stappen' en vervolgens weer in een 'ik zou een adoptiekindje ook wel een serieuze optie vinden en daar heel veel van kunnen houden'... Dus erg twijfelachtig... Maar uiteindelijk wel posipower. Al twijfelde ik wel over onze kans vanwege *je hebt kort samengevat mijn angst gehoord maar ga dat hier niet op het forum knallen* Uiteraard hoop ik dat jullie behandelingen uiteindelijk (liefst NU NU NUUUUU 'al'!!!!) posipowerrrr uit gaat pakken... Maar denk je dat er echt niet ergens een kleine opening zit wbt adoptie? @ boek: al begonnen? Er staat wel een hele hoop pray the lord, america is great blablablabla (bij wijze van spreken) in, maar ook een hoop goede dingen. Ben benieuwd hoe jij het boek zult vinden. @testjes, wauw jij grootgebruiker!! Wel goed idee om eens te gaan checken wanneer het echt uit je lijf is. De laatste keer durfde ik echt niet te testen. Maar vind het wel een goed plan, zo elke dag ff checken hoe het met de Pregnyl zit en dan straks hopelijk (!!!!) met de echte eigen HCGtjes!! @krampjes: ik weet het, je kent zelf je lichaam het beste, maar vergeet niet dat de een de krampjes voelt bij ongi worden en de ander juist bij... zwangerschap!! En diegene die normaal de krampjes bij ongi voelt, kan zo ineens dezelfde krampjes bij een zwangerschap voelen... AAAGHHH er is echt niets over te zeggen... Zo lastig!!! Zo irritant NIET LEUK spannend elke keer... @niet positief gevoel: verdrietig genoeg geven mijn behaalde resulaten uit het verleden geen garanties voor andere mmmeisjes in het heden, maar ook dat zegt geen drol... Positief 'moeten' zijn is fijn voor de eigen gemoedsrust, maar zelfs als je zo negatief bent en alles bij elkaar jankt omdat het niets zou gaan worden, 2/3e van een bak ben en jerry's naar binnen werkt uit pure ellende en niet eens de emmy te willen ophalen... kan toch.. soms... heel soms... GGGRRRR ik gun dit meer meisjes!! Nee, niet depri voelen, maar wel positief testen (en veel ben en jerry's ijs eten!!! DAT gun ik mmmeer mmmeisjes!! @smurven: kan jij aan Juulzonman vragen hoe je aan meer bessen komt? Ik wil ze dus echt niet via de app store kopen, maar dus gratis aan komen. Heb jij of Juulzonman een tip?? @smurven2: smurvenRULES!!! Ben echt heel moe, maar ben trots op mezelf dat ik toch weer overal op gereageerd heb. Morgen dus PB time!! KUSSSSSSSSSSSSSSSs